آمار مرداد 91 - دلبسته یاران خراسانی خویشم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 43
کل بازدید : 833543
تعداد کل یاد داشت ها : 532
آخرین بازدید : 103/2/10    ساعت : 1:4 ص
تاریخ روز

وظیفه سازمان زیباسازی حذف این نمادها از فضاهای عمومی است که این کار انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله ، محمدجواد شوشتری در گفتگو با مهر با بیان اینکه مطالعات 5 مکان برای تبدیل به پیاده راه آغاز شده است گفت: مطالعات میدان امام خمینی و محدوده بازار، میدان انقلاب حد فاصل چهارراه ولیعصر،میدان تجریش تا میدان قدس و میدان نبوت حد فاصل رسالت تا دماوند توسط مشاور آغاز شده است.

وی ادامه داد: طرح موضعی میدان انقلاب در حال بررسی است اما نماد آن تصویب شده ولی ترجیح دادیم به جای نصب نماد مقداری جدی تری به این موضوع بپردازیم و به جای عملکرد مسکنی ساماندهی این میدان و حاشیه آن را در دستور کار قرار دادیم.

قطر میدان انقلاب کوچک می شود/ احداث پیاده راه فرهنگی

شوشتری با بیان این که براساس پیشنهاد مشاور، قطر میدان انقلاب کوچک می شود و بر عرض پیاده رو به سمت میدان افزوده خواهد شد گفت: مطالعات نشان می دهد تنها 6 درصد ترددهای این میدان مربوط به خودروهای شخصی است و سایر تردد ها مربوط به ناوگان مل و نقل عمومی است .

وی افزود: ساختمانهای حواشی این میدان نیز ترمیم می شودند. همچنین احداث پیاده راه فرهنگی از این میدان تا چهار راه ولی عصر که دانشگاه تهران و مراکز کتاب فروشی و... قرار دارد نیز در حال بررسی است.

چاپ کتاب دو جلدی نمادهای فراماسونری در پایتخت

شوشتری در پاسخ به پرسشی در خصوص شناسایی نمادهای فراماسونری در پایتخت گفت: در کتابی دو جلدی تمامی نماد های فراماسونری در پایتخت شناسایی که این کتاب در اختیار اعضای شورای شهر و نهاد های مسئول گذاشته شده است.

وی ادامه داد: وظیفه سازمان زیباسازی حذف این نمادها از فضاهای عمومی است که این کار انجام شده است. تخریب فضای خصوصی در محدوده اختیارات ما نیست






      

اجرای طرح تقدیر و تجلیل از بانوان محجبه عصر چهارشنبه توسط پرسنل نیروی انتظامی استان گلستان برگزار شد.






















 






      

قلب ائمه اطهار علیهم‌السلام از اینگونه ساز و آوازهای مبتذل که گاهی غنای محض بوده و با لهو و لعب همراه است و باعث کمرنگ کردن قداست ماه مبارک رمضان می‌شود آزرده می‌شود.
یادآوری افتضاح سابق

پایگاه خبری انصارحزب الله: تیرماه سال گذشته بود که گزارش‌های مکرر مردمی گروه خبری یالثارات را به پارک آزادگان، محل برگزاری جشن‌های یک ماهه شعبانیه کشانید. محلی که در آن جشنی سراسر ابتذال و لودگی همراه با رقص و آواز مختلط دختر و پسر، به نام حضرت ولی عصر(عج) توسط شهرداری تهران و برخی نهادها درجریان بود. تبلیغات وسیع رسانه‌ای از طریق رادیو و تلویزیون و آگهی‌های شهری نیز توانسته بود جمعیتی حدود 70 هزار نفر را به محل بی‌ضابطه و بدون کنترل موثر برگزاری جشن بکشاند.

این وضعیت درحالی بود که نهادهای متولی این جشن در تبلیغات وسیع خود مدعی بودند همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه، این جشنواره‌ بزرگ باشعار«انتظار، معنویت، نشاط، سلامت و ورزش»به مدت یک ماه در بوستان آزدگان تهران و با هدف احیای تفریحات ورزشی، پیشگیری از ناهنجاریها، ساختن هنجارهای اجتماعی و رفتارسازی در مقوله ورزش همگانی و ایجاد نشاط و پویایی در جامعه، در محل بوستان آزادگان تهران برپا شده است! به هر حال یالثارات فضاحت به بار آمده در آن جشن را در شماره مورخ 29 تیرماه خود با عنوان « لهو و لعب، فسق و گناه، رقص و آواز، به نام امام زمان، به کام اوباش! « انعکاس داد.

افتضاح کم غلظت لاحق

اما دقیقا یک سال بعد و در تاریخ 28 تیرماه 91 مجددا در بخش‌های خبری مختلف شبکه‌های تلویزیونی و البته رسانه‌های مکتوب و مجازی شاهد تصاویری بودیم که حکایت از تکرار پدیده مشابهی با عنوان «کارناوال استقبال از ماه مبارک رمضان» داشت که در خلال آن عده‌ای زن و مرد با لباس‌های سنتی در حالی که در خیابان راه می‌رفتند ساز می‌زدند؛ گزارشگر صدا و سیما نیز درحالی به دفعات با تکرار کلمه کارناوال به توصیف و تمجید ضمنی این جشن خیابانی می‌پرداخت که اساسا این سبک جشن یا به عبارتی رژه همگانی در خیابان که با آن عنصرهایی از سیرک‌بازی و رقص‌های خیابانی درهم آمیخته متعلق به فرهنگ رومی ـ کاتولیک است و جالب‌تر اینکه زمان اصلی و بهانه برگزاری این کارناوال‌ها «اوج جشن کارنوال در دو هفته قبل از زمان روزه مسیحیان است.»

و سرانجام اینکه بعد از افتضاح بدعت بار سال گذشته، امسال نیز به مدد غفلت مسئولین شاهد یک گام رو به جلوی دشمن در جهت استحاله ارزشهای دینی و تزریق التقاط فرهنگی بودیم و البته این بار نیز شهرداری تهران به عنوان یکی از نهادهای متولی برگزاری چنین برنامه‌هایی، متولی اصلی محسوب می‌شد که برگزاری آن را سه روزه و با غلظت کمتری به پایان رسانید.

نقش محیط در افزایش بزه اجتماعی

دکتر مجید ابهری استاد دانشگاه و کارشناس مسائل اجتماعی با توجه به تکرار دوباره یک رخداد التقاطی و البته این باربه مناسبت استقبال از ماه رمضان در گفت و‌گو با یالثارات گفت: مسائل معنوی و روحانی ماه رمضان موجب تفاوت ماهیتی با ماه‌های دیگر شده است و در رمضان انسانها آماده اصلاح و تعالی وتکامل می‌شوند. از نظر روانشناختی معنویت و روحانیت حاکم در این ماه انسان را از ناهنجاری‌های رفتاری مصون می‌دارد.

وی ادامه داد: از آنجایی که انسان در بزهکاری‌های اجتماعی تابعی از محیط می‌باشد، معنویت یا خروج از معنویت محیط می‌تواند در بروز بزهکاری‌های رفتاری موثر واقع گردد. ماه رمضان به خاطر جو و فضای روحانی ای که دارد باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری‌های رفتاری مانند شرب خمر، درگیری‌های فیزیکی، سرقت، قتل و روابط نامشروع می‌گردد تا جایی که حدود 80 درصد از بعضی آسیب‌های اجتماعی در ماه مبارک رمضان کاهش می‌یابد و یا حتی از بین می‌رود.

می خواهند ماهیت ماه مبارک رمضان را تغییر دهند

ابهری در ادامه با انتقاد از برخی مسئولین و نهاد‌های فرهنگی گفت: فضای معنوی و روحانی ماه مبارک رمضان در حد مناسبی نشاط اجتماعی را ایجاد می‌کند. همه ساله در زمان ماه مبارک رمضان مراسمی در مساجد، منازل و خیابانها انجام می‌شد که فضای ماه مبارک رمضان را از ماه‌های دیگر جدا می‌ساخت، اما متاسفانه در 2 الی 3 سال اخیر بعضی از مسئولین و نهادها تصور می‌کنند که با برگزاری کارناوال یا مراسم شبه فرهنگی می‌توانند فضای ماه رمضان را تغییر دهند.

از آنجایی که برگزاری اینگونه مراسم با موسیقی یا جشن‌های مربوط به آن ارتباطی با ماه رمضان یا خود سازی عبادتی نداشته و بیشتر به جشن‌ها و مراسم غربی شباهت دارد تا یک مراسم اسلامی. بنابراین تصور می‌شود هدف از برگزاری اینگونه مراسم‌ها تغییر ماهیت ماه مبارک رمضان در غالب نشاط اجتماعی است؛ مثلا چرا رنگ زدن صورت افراد در خیابانها یا پخش کردن گل در حالت‌های غیر متعارف هیچ ارتباطی با خودسازی با ماه رمضان ندارد؟

ابهری خاطر نشان کرد: به جای هزینه‌های کارناوال‌سازی که در مقابل فرهنگ ایرانی و اسلامی قرار دارد می‌توانند سحر خوانی یا افطار خوانی را ترویج کنند که سابق از بلندگوهای مساجد یا به طور سیّار در خیابانها و کوچه‌ها سحری خوانی می‌نمودند و روزه داران را بیدار می‌کردند و به آنها نشاط روحی می‌دادند وگرنه برگزاری کارناوال ماه مبارک رمضان را بیشتر شبیه یک برنامه غربی می‌کند تا یک ماه عبادی و اسلامی.

ادامه مطلب...




      

تصاویر منتشر نشده از عملیات «مرصاد»

 

 

 



ادامه مطلب...




      

کسی نیست!!!!

آفتابه دزد اعدام باید گردد

بقیه دزدها تشویق و جیبشان از بودجه  پر گردد

درود بر مسئولین خدوم فرهنگی

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

http://blogcod.parsskin.com/zibasazi/girls

 

 

تصاویر زیباسازی دختر

مجموعه ی فوق العاده تصاویر زیبا سازی برای وبلاگ.همین طور که می بینید این تصاویر زیبا را می توانید در وبلاگ خود در بین مطالب استفاده کنید که زیبایی و جذابیت خاصی به وبلاگ شما دهد

 

 

 اینها خوب خوباشه جاهای دیگه....






      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >