آمار مرداد 91 - دلبسته یاران خراسانی خویشم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 27
کل بازدید : 832672
تعداد کل یاد داشت ها : 532
آخرین بازدید : 103/1/10    ساعت : 4:49 ع
تاریخ روز

انتشار این قرآن در بازارها با واکنش شدید بسیاری از علما و چهره های سرشناس جهان اسلام و جهان عرب مواجه شده و آن را اقدامی توهین آمیز به قرآن کریم دانسته و خرید و فروش آن را نیز حرام اعلام کرده اند.

ه گزارش شیعه آنلاین، طی چند روز اخیر جدیدترین نوع قرآن که «قرآن باربی» نامیده می شود وارد بازار بسیاری از کشورهای جهان اسلام و جهان عرب شده است.

این قرآن که منبع چاپ و تولید آن تا بدین لحظه مشخص نیست، در رنگ های مختلف به ویژه رنگ های شاد چاپ شده و به اصطلاح ظاهری فانتزی دارد و بیشتر به عنوان هدیه برای زنان مورد استفاده قرار می گیرد. صفحات داخلی این قرآن نیز رنگی است.

انتشار این قرآن در بازارها با واکنش شدید بسیاری از علما و چهره های سرشناس جهان اسلام و جهان عرب مواجه شده و آن را اقدامی توهین آمیز به قرآن کریم دانسته و خرید و فروش آن را نیز حرام اعلام کرده اند.

ادامه مطلب...




      

قیام یاران ولایت: کارتان را برای خدا نکنید؛ برای خدا کار کنید!

 تفاوتش فقط همین اندازه است که ممکن است حسین(ع) در کربلا باشد و من در حال کسب علم برای رضایت خدا ...!

 شهید سید مرتضی آوینی

 ...

نمی دانم چرا اما ظاهرا این یک واقعیت است که خدای متعال برای حفظ دین همیشه عده کمی را مامور می کند و علاقه چندانی به لشکر کشی ندارد...

حادثه کربلا مثالی است عینی بر این مدعا!

شب عاشورا احساس این بود که هنوز جمعیت یاری دهنده زیاد است. چراغ ها خاموش و راه بازگشت به منزل باز شد و عده ای پیاده شدند. حالا شد72 نفر!!! کافیست!

با همین تعداد کم نیز می توان دین را چند هزار سال زنده نگه داشت!

اما نه ظاهرا یک نفر کم است!!

1+72=73

جای زینب خالیست

با 72 نفر مجاهد و یک مبلغ می توان چند هزار سال جنگید و زنده بود.

بیخود نبود که آوینی شهید گفت: شهدا همه اصحاب آخرالزمانی سید الشهدا هستند. و کربلا هنوز جاریست!

 

ادامه مطلب...




      

به خدا جوانان مخترع و نخبه علمی هم جزء جوانان و افتخار آفرینان این کشورند

از جوانان مخترع و نخبه حمایت چندانی که نمی شود هیچ حتی در بعضی مسابقات جوایزی که به برندگان می دهند توهین محسوب می شود (سیمکارت ایرانسل ، موتور سیکلت و.....)

براستی علم باعث پیشرفت کشور و دفاع در مقابل دشمنان است یا ورزش؟

آیا این نوع ورزش کردن را اسلام قبول دارد ؟

هدف از ورزش کردن چیست ؟

گفته اند عقل سالم در بدن سالم نه در بدن .....

ورزشکاری در سیمای جمهوری ایران جلوی دوربین ساق پایش را گرفت و حرکت می داد تا وضع وخیم کشک پایش را نشان دهد و می گفت من با این پا (که لگد پرانی در این رشته خیلی مهم است) مسابقه دادم و مدال طلا گرفتم وشد از افتخارات که خواستند خیابانی را به نامش کنند که یک نماینده مجلس شورا مخالفت کرده بود چرا!!!!!!!!!!!!! دلیل جالبی داشت !!!

یادتان می آید المپیکی که حتی به لباسهایی که درایران تهیه شد تا به تماشاچیان بدهندرحم نکردند  و لباسها را در آنجا فروختند!!!!

یادتان می آید که مسئولی گفت ما بعضی از آقایان مسئول را با 2برابر قیمت فرستادیم آنجا ولی برای دیدن بازی ها حتی یک بار هم به ورزشگاهها نرفتند !!!!!

می دانید که در آن شهر ها پارکی را اختصاص داده بودند به فاحشه هایی که از سراسر دنیا به آنجا می آمدند!!!!!

گرفتن چمدان پراز مشربات الکلی  اورجینال از چمدان چند بازیکن تیمی که برنده هم نشده بودند!!!!

برداشتن حجاب چند دختر رزمی کار هنگامی که از حضورشان با حجاب ممانعت کردند!!!!

مسابقه مچ اندازی در گرگان با شرکت چند کشور!!!!!

چرا بخاطر یک مدال و یا حتی درخشیدن بدون مدال در مسابقات باید چشم بر روی عمل خلاف شرع یک بازیکن ببندیم؟

چرا یه عده ای می خواستند المپیک را تحریم کنند ؟ چرا نشد ؟

آیا گذاشتن یک روسری بر سر زنان ورزشکار حجاب اسلامی رعایت شد؟

 نوع مسابقاتی که زنان مسلمان جهان و ایران در آنها شرکت می کنند را می دانید ؟

چرا مسابقات زنان محجبه مسلمان کشورمان را پخش نمی کنند تا مردان مسلمان ایران هم با چشمان خود درخشش و تلالو یک زن محجه مسلمان را در میدانهای ورزشی خارجی ببینند وبه ارزش یک زن محجبه مسلمان ورزشکار اعتقاد راسخ پیدا کنند تا به قول آن فرد از سلسله جلیله به بگو مگوها خاتمه دهیم ؟

فکر کنم چند سال پیش بود که مسابقات پرش با نیزه یک زن محجبه مسلمان را در سیمای کشور پخش کردند البته موقع پریدن تا نزدیکی مانع  وبعد پایین آمدنش را نشان دادند و موقع گذر از روی مانع سانسور شد!!!!!!! حدیث مفصل را خواندید؟

سال 80 اتفاقی یک روزنامه یا هفته نامه ورزشی که متعلق به میهمان دوستم بود را خواندم بیشتر خبرهای فوتبالی بود یکی مربوط به تغییر جنسیت یک بازیکن بود و دختر یک مربی مشهور که خودش بازیکن تیم ملی بود نقل می کرد ومی گفت وقتی که این بازیکن که بین ما بود و بعد رفت بین آقایان مردم بیشتر برای دیدن او می روند تا فوتبال ، داشتن مربی مرد برای زنان فوتبالیست و... و چیزی که خیلی ناراحتم کرد تا جایی که از سر کلاس بعدی که داشتم بلند شدم ونتوانستم بنشینم این بود : مطالبی که دختران برای چشم و ابرو و قیافه بازیکنان گفته بودند و ابراز علاقه کرده بودند را چاپ کرده بود(با ذکر نام و شهر ) ونتیجه اش اکنون می شود........

علم بهتر است یا ورزش؟

یک پیشنهاد به مسئولین ورزشی:

رشته و فدراسیون یک قل و دو قل را هم افتتاح کنید تا افتخاری بر افتخار کشور در عرصه بین الملی افزوده شود

وزیر ورزش و جوانان:به مدال آوران طلای المپیک لندن 200 سکه طلا اهدا می شود

"محمد عباسی" در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان این که به مدال آوران نقره المپیک 2012 لندن نیز 150 سکه طلا جایزه داده می شود، افزود: به ورزشکارانی نیز که بتوانند در این رقابت ها مدال برنز را کسب کنند، 100 سکه طلا اهدا می شود.

یک قاری قرآن کریم که در مسابقات بین الملی شرکت کرده بود می گفت چون غذاهایی که در آن کشور طبخ می شوند تند هستند و نمی توانستم بخورم برای همین چند کنسرو از ایران با خودم برده بودم!!!!






      

بی آبی مطلق در 70 روستای آبادان

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم روزه دار 70 روستای آبادان حتی آب آشامیدنی در روستای خود در این شرایط سخت گرمای هوا را ندارند.

محمد سعید انصاری در گفتگو با مهر اظهار کرد: شهر آبادان به علت جاری بودن رودخانه های مهم و پرآب بهمنشیر و اروندرود یکی از شهرهای پر آب استان خوزستان و کشور به حساب می آید ولی متاسفانه مردم این شهرستان و روستاهای آن، برای تامین آب آشامیدنی که حداقل شرایطی است که دولت برای شهروندانش ایجاد می کند در تنگنا هستند.
 
وی افزود: نخست اینکه مردم شهر آبادان هنوز مثل روزگاران قدیم آب را با بشکه های 20 لیتری از فروشندگان دوره گرد می خرند و این موضوع هزاران خطر برای شهروندان آبادانی ایجاد کرده است.
 
انصاری عنوان کرد: در روستاها هم وضع به مراتب سخت تر است زیرا در این مناطق حتی آب آشامیدنی وجود ندارد و مردم برای تامین آب شرب خود با مشکل مواجه هستند این در حالی است که زمانی در همین روستاهای آبادان، نهرهایی با آب گوارا و پرحجم وجود داشت ولی امروز مردم برای اندکی آب در تنگنا هستند.
 
نماینده مردم آبادان در مجلس تصریح کرد: امروز وضع در روستاهای آبادان به گونه ای است که 70 روستا در این شهرستان از بی آبی و نبود آب آشامیدنی در رنج هستند و مسئولان دولت باید در اسرع وقت فکری برای حل این مشکل آنها از خود نشان دهند زیرا تحمل این شرایط به خصوص در شهری مثل آبادان که گرمای شدیدی را تجربه می کند واقعا سخت است.
 
انصاری با اشاره به اینکه وظیفه وزارت نیرو این است که آب را در سریع ترین زمان ممکن به این روستاها برساند، گفت: کاش مسئولانی که در آب و هوای مطلوب تهران زندگی می کنند برای یک روز خود را به جای مردم روستاهای آب با این گرمای وحشتناک قرار دهند با ببینند این مردم که ولی نعمت ما هستند در شرایط زندگی می کنند.
 
روخانه بهمنشیر که هم اکنون در آبادان جاری است پرآب ترین دهانه رود کارون و شاخه اصلی این رود است که در شمال جزیره آبادان قرار دارد و طول این رود 85 کیلومتر است و به خلیج ‌فارس می ریزد. البته در شرایط فعلی آبی در این رودخانه نمانده است که به خلیج فارس بریزد و آب شور خلیج فارس بر آب شیرین بهمنشیر غلبه کرده است.





      

اگر فقط یکبار همینجور در صف مرغ می ایستادند دلم نمی سوخت!

محمد آقایی پر ،پایگاه خبری تحلیلی جوان/خردادماه سال پیش وقتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به برای شرکت در اختتامیه سمینار تعامل اقوام و ادیان به ارومیه سفر کرده بود علیرضا عصمت پرست شهردار وقت ارومیه نامه ای به حسینی تقدیم کرد که در آن برای فرهنگسرای قرآن و عترت شهرداری (دارالثقلین) درخواست مساعدت شده بود ، زیر نامه اش نوشته بود مهدی باکری شهردار ارومیه ، و از طرف او عصمت پرست امضا کرده بود.

شهید باکری یادتان می آید؟

او شهردار ارومیه بود که حتی نصف مجری مراسم معارفه شهردار جدید سخنرانی نکرد ، او فقط عمل کرد  ، عمل.

امروز مسئولان جدید در چله تابستان چنان کاپشن و کت شلوار می پوشند که بیا و ببین!

می خواهند خوش تیپ باشند!

می خواهند فهمیده شود که آنها مسئولند!

عصمت پرست چندماهی شهردار ارومیه بود و در این ماه پدرش در آمد هم از کارهای خودش هم از کارهای دیگران.

خود پدرش هم که به رحمت خدا رفت.

آخر و عاقبت عصمت پرست در شهرداری ارومیه را هم که همه می دانند.

اصولاً او باید در این تودیع و معارفه حضور می داشت اما نداشت!

پارسال برای او هم چنین مراسم معارفه ای گرفته شد ، قرار بود تمام مشکلات ارومیه را حل کند ، حتی قرار شده بود فامیلش را هم از عصمت پرست به عصمت دوست تغییر دهد ، کار به استفتاء هم رسید…

به گمانم این مسئولین که اینقدر خوب و منضبط ردیف ایستاده اند ، این روزها اگر فقط یکبار در صف مرغ گران شده 4700 تومانی می ایستادند بهتر می توانستند مسئولیت کارهای کرده و ناکرده خود را درک کنند اما چه سود … اگر کسی یکی از آقایان و خانم ها را در صف مرغی ، چیزی دیده ، سند بیاورد تا جانم را تقدیمش کنم!

 

این ده نفر اینجا ایستاده اند تا یک نفر حکم شهرداری بگیرد و یک نفر دیگر هم طبق معمول تابلوی و ان یکاد دیگری را

جناب سرهنگ امانی ، جناب شکر نیا و سرکار خانم مبین و حتی مهندس فتاحی اگر بالای صحنه نمی آمدند نیز اتفاقی نمی افتاد و می شد حکم حضرت پور و تابلوی عدلدوست را داد.

متولد ارومیه باشی ، مرکز استان آذربایجان غربی ، 5 سال عضو شورا باشی ، ترکی ندانی یا نخواهی که بدانی و نگذاری ملتی به زبان مادری صحبت کرده یا صحبتی را گوش کنند ، نوبر است!

برخی از این اعضای شورا را ولشان کنی تا ساعت ها می توانند در مورد مدیریت واحد شهری سخنرانی های قراء و مبسوطی کنند اما تعداد شهردار و سرپرست شهرداری و پیشنهاد شهردار دادنشان فقط در یک دوره شورا از شماره خارج شده است!

نمی دانم چرا دکتر فرهودی کت و شلوار نپوشیده ، مگر او مسئول نیست؟!

این را هم نمی دانم که آیا درآمد بالا ، زمین ، ملک و برج داشتن مسئولان خوب است یا بد و آیا مسئول برج دار می تواند درد مستاجر کشتارگاه نشین ، یا حسین آباد و علی آباد نشین را بفهمد یا نه !

شاید هم که بفهمد ، البته من ندیده ام چنین مسئولی را !

شنیده می شود برای شهردار شدن حضرتپور خیلی زحمت کشیده

نمی دانم بالاخره یک تیم فوتبال برای استان خریده یا سرش به مهر ماندگار گرم است

جلیلی در پاسخ به عدلدوست تضمین نداد که تا پایان شورا شهردار جدیدی را معرفی نکند!

نمی تواند هم تضمین دهد الان چهره شورا به کل تغییر کرده است ، سه نفر ترک ، 5 نفر کرد.

یکی وکیل ، یکی دکتر ، یکی بازاری و یکی کارمند… اما همگی متخصص در امور مدیریت شهری

جلیلی در جلسه معارفه ، فقط کاغذهایی را مطالعه می کرد

شاید برنامه ریزی می کند برای شورای چهارم ، او که همیشه بوده چرا در شورای بعدی نباشد؟

خیلی هم در این چند سال راه افتاده

می بینید ، صندلی حضرتپور فرق دارد ، هم بزرگ است و هم چرخ دار و البته دم در

حضرتپور با برنامه هایی در دست چپ به روی صحنه آمد ، امید که با کارنامه ای در دست راست از شهرداری ارومیه بیرون برود

از خیلی ها تشکر کرد

گفت که مردم هم به او رای داده اند تا از حراست ثبت احوال به شهرداری ارومیه برسد

کاش همین گفته یادش هم بماند

حضرتپور خیلی خوشحال ، حکمش را گرفت و آن 8 نفر ، منهای خانم مبین ، روی سن برایش دست زدند

نمی دانم چرا به خانم مبین به نمایندگی از بانوان عضو شورا فرصت داده نشد تا 45 دقیقه ای در مورد اهمیت و ضرورت مدیریت واحد شهری سخنرانی کند!

عدلدوست باز یک تابلوی و ان یکاد گرفت و رفت گوشه ای منتظر ایستاد برای تابلوی بعدی که کی داده شود!

با تعریف و تمجیدهایی که محمودی از او کرد باید منتظر پست های بهتری برای عدلدوست باشیم.

خیلی از خبرنگاران می دانند چه خبر است ، اصلاً می دانند از اول چه خبر بود .

بعضی وقتها حتی می دانند چه خواهد شد ، اما خوب ، خبرنگار ترجیح می دهد کار خودش را بکند ، ما که مسئول نیستیم.

یادتان باشد در انتخابات بعدی بفهمید در ستاد کدام نامزد چه کار باید بکنید!

این را هم بخاطر بسپارید که از 43 شهردار ارومیه فقط باکری است که زنده است و نامش به نیکی برده می شود و بقیه فقط شهردار بوده اند و رفته اند .

اما باکری دلدار بود

منبع: وبلاگ نقطه سرخط

 






      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >