آمار مرداد 91 - دلبسته یاران خراسانی خویشم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 43
کل بازدید : 833546
تعداد کل یاد داشت ها : 532
آخرین بازدید : 103/2/10    ساعت : 2:35 ص
تاریخ روز

شمال نیوز: شهردار یکی از شهرهای مرکزی استان در اقدامی تعجب برانگیز در حین درگیری لفظی با یک شهروند سیلی محکمی به گوش او زد .
شنیده های خبرنگار شمال نیوز حاکیست: ماجرا از انجا آغاز شد که ظاهرا اقای شهردار قطعه زمین شخصی خود را 2 ماه قبل یه این شهروند فروخته وچکی را هم بعنوان ودیعه دریافت نمود وبعلت تعلل برای انتقال سند در چند مرحله درگیری لفظی میانشان به وجود آمده وآقای شهردار پس ازآن که با خودروی شهرداری قصد زیر گرفتن این شهروند را داشته در مقابل اعتراض او پس از نثار فحش و ناسزا با پیاده شدن از خودرو خود(خودرو شهرداری) به صورت این شهروند سیلی زده وبلافاصله از محل درگیری دور میشود واین شهروند در حالی که تعدادی از شهروندان نظارگر ماجرا بودند ضمن تماس با پلیس 110 اقدام به تنظیم صورت جلسه می نماید .

طبق شنیدها با پیگیری حقوقی این پرونده از سوی شهروند مضروب موضوع از سوی مراجع ذیصلا در دست بررسی میباشد.

شایان ذکر اینکه شهردار یاد شده در طول دوران خدمت خود زمینهای زیادی را خرید وفروش نموده است .

حال اینکه این اقدامات با استفاده از عنوان شهرداری صورت گرفته یا نه موضوضوعیست که دستگاههای نظارتی میبایست بررسی وبدان پاسخ دهند.





      

البته حواسمون باید بیشتر به مدارس فوتبال و آموزشگاههای فوتبال خودمون باشه تا ...هرچند تا الان کم وبیش ....

دانشگاه ایالتی پنسیلوانیاآمریکابه خاطرماجرای رسوایی آزار جنسی کودکان توسط یک مربی فوتبال این دانشگاه با مجازاتهای بی سابقه ای روبرو شده که تهدیدی برای اقتصاد محلی محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری رویترز، نهاد حاکم بر ورزشهای دانشگاهی آمریکا دانشگاه ایالتی پنسلوانیا را 60 میلیون دلار جریمه و پیروزی های 14 فصل گذشته آن را باطل اعلام کرد.

این اقدام توبیخ بی سابقه ای برای کوتاهی این دانشگاه درجلوگیری از آزار جنسی کودکان توسط جری ساندوسکی مربی فوتبال آمریکایی بوده است.

جو پاترنو مربی اسطوره ای سابق فوتبال آمریکایی این دانشگاه 13 سال پیروزی و عنوان بیشترین قهرمانی ها در تاریخ این کشور را از دست داد.

پاترنو سابقه رکورد پیروزی ها را در بین مربیان فوتبال آمریکایی دانشگاههای آمریکا در طول بیش از 40 فصل دارد.

مارک امرت رییس اتحادیه ورزشهای دانشگاهی آمریکا گفت دانشگاه پنسیلوانیا قهرمان پرستی و پیروزی به هر قیمتی را بر صداقت، مسئولیت و درستی ترجیح داده است.

این دانشگاه حکم تعلیق برنامه فوتبال را دریافت نکرده، امااز شرکت در رقابتهای چهار سال آینده محروم شده و تعداد بورسیه های آن برای بازیکنان از 25 به 15 کاهش یافت.

مسئولان دانشگاه پنسیلوانیا متهم هستند بدنبال هشدار به آنها در باره کودک آزاری ساندوسکی اقدامی نکرده اند. ساندوسکی دستیار سابق فوتبال این دانشگاه به مدت 15 سال به آزار جنسی کودکان دست زده است. این رسوایی باعث بدنامی یکی از مربیان فوتبال این دانشگاه جو پاترنو شد که به اخراج او و سایر مقامات عالیرتبه این دانشگاه انجامید.

http://img.irna.ir/1391/13910503/80244866/80244866-2775650.jpg

مجازاتی که اتحادیه ورزشهای ملی دانشگاهی اعلام کرده بی سابقه است و تازه ترین ضربه به موسسه ای است که هنوزضربه ماه گذشته بخاطر محکومیت ساندوسکی به اتهام آزار جنسی کودکان را پشت سر نگذاشته است.

امرت گفت هیچ هزینه ای نمی تواند آسیبی را که ساندوسکی به قربانیانش رساند جبران کند. اما می توانیم این نکته را روشن کنیم که فرهنگ، اقدام و عدم اقدام که اجازه قربانی شدن را به آنها داد در ورزش دانشگاهی تحمل نخواهد شد.

درماه ژوئن ساندوسکی 68 ساله به آزار جنسی 10 پسر در مدت 15 سال متهم شد. او در انتظار صدور حکم است و احتمالا 373 سال محکومیت حبس در انتظارش خواهد بود.

لوییس فریح مدیر سابق اف بی آی گزارشی در انتقاد از پاترنو به خاطر نقش وی در حمایت از ساندوسکی منتشر کرد. پاترنو ایالت پن را در سالهای 1982 و 1986 به قهرمانی آمریکا رساند.

یک روز قبل ازصدور حکم جریمه مجسمه پاترنو از جلوی ورزشگاه فوتبال دانشگاه برداشته شد.

فوتبال دانشگاهی به علت قراردادهای بزرگ تلویزیونی و فروش میلیونها بلیط منبع عظیم مالی برای دانشگاههای بزرگ آمریکا مثل ایالت پنسلوانیا است. برنامه دانشگاه پن در مجله فوربس سومین در رده سومین برنامه ارزشمند قرار گرفته است.

گزارش فریح که از طرف دانشگاه مامور تهیه آن شد، بیانگر آن است که پاترنو و سایرمقامات رده بالای دانشگاه سالهاکارهای ساندوسکی را مخفی می کردند و با سنگدلی قربانیان را نادیده گرفتند.

هیئت مدیره ایالتی پن پاترنو را چند روز بعد از بازداشت ساندوسکی اخراج کرد. او در ماه ژانویه به علت سرطان ریه درگذشت.

درسال 2001 یکی از دانش آموختگان این دانشگاه که شاهد تجاوز ساندوسکی به یک پسربچه در مجتمع ورزشی دانشگاه بوده موضوع را به پاترنو اعلام می کند. این موضوع به اطلاع مدیر ورزشی ، معاون دانشگاه و رییس دانشگاه می رسد، اما هیچ کدام پلیس را خبر نمی کنند.

رییس دانشگاه هم زمان بااخراج پاترنو برکنارشد.دو مقام دیگرنیز به عدم گزارش آزار جنسی و دروغ گویی در ماجرای ساندوسکی متهم شده اند.

وزارت آموزش آمریکا در حال تحقیق در مورد این دانشگاه در مورد احتمال نقض قوانین دانشگاهی است.






      

مجری این برنامه مختلط آقای «ش» مجری مشهور صدا و سیما بود که به هنگام حضور ماموران پلیس از طریق فرار از دیوار متواری شد.در این مراسم بیش از 4 فیلمبردار به تصویربرداری از مراسم مشغول بودند که تمام این فیلم ها نیز توسط پلیس ضبط شده است.

چند روز پیش عروسی مختلط پسر یکی از میلیاردرهای ایرانی که در خیابان فرشته تهران برگزار شده بود با حضور پلیس به هم خورد.

به گزارش خبرنگار عصر خبر، مراسم عروسی مختلط دختر انگلیسی با پسر آقای الف.الف که از آن بعنوان سلطان یکی از برندهای مهم تلفن همراه در ایران نام برده می شود به دلیل عدم رعایت شئونات اجتماعی و اسلامی با حضور پلیس نا تمام ماند و مسئولین برگزاری این عروسی که با هزینه میلیاردی برپا شده بود، با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی سپرده شدند.



بنابر این گزارش، مجری این برنامه مختلط آقای «ش» مجری مشهور صدا و سیما بود که به هنگام حضور ماموران پلیس از طریق فرار از دیوار متواری شد.

در این مراسم بیش از 4 فیلمبردار به تصویربرداری از مراسم مشغول بودند که تمام این فیلم ها نیز توسط پلیس ضبط شده است.

نکته جالب اینجاست که ابتدا ماموران پلیس که به دلیل عدمخ رعایت مسائل و موازین شرعی و قانونی به برگزارکنندگان مراسم تعذکر داده بودند با محافظان(بادی گارد) مراسم درگیر شده و برخورد بد و زننده آن ها مواجه شده بودند که در نهایت پلیس با قدرت بیشتری وارد شده و این مراسم مختلط را ناتمام گذاشته است.

ناگفته نماند بادی گاردهای مراسم عروسی هنگام ورود تمام وسائل عکاسی و فیلمبرداری و تلفن همراه را از میهمانان دریافت میکردند و مانع ورود هرگونه از این وسائل به داخل مراسم می شدند.

هزینه گل ارایی سالن، آب نما، کارت های عروسی بسیار خاص و منحصر به فرد و غذاهای این مراسم بیش از 2 میلیارد تومان برآورد شده است.

شایان ذکر است، آقای الف.الف یکی از ثروتمندان ایرانی است که همواره با حاشیه های بسیاری همراه بوده است.






      

این مرجع تقلید در آغاز سلسله مباحث تفسیری خود در ماه مبارک رمضان که در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت معصومه‌ (س) برگزار می‌شود، با ابراز خرسندی از تشکیل جلساتی میان دولت و مجلس خاطرنشان کرد: البته مردم هم در این زمینه نباید خیلی برای تامین برخی مواد غذایی اصرار کنند. عده زیادی درباره قیمت مرغ اصرار می‌کنند؛ در حالی که اگر گوشت مرغ نخورند خیلی مسئله مهمی نیست. بیشتر اطبا گفته‌اند که مواد گوشتی غذای مناسبی برای انسان نیست و نباید افراط کرد؛ تنها مقدار کمی لازم است.

 
وی با بیان اینکه من خودم تصمیم گرفتم گوشت مرغ نخورم، تاکید کرد: من بدون اینکه در این مسئله تحریم کنم، خودم تصمیم گرفتم گوشت مرغ نخورم. مردم هم می‌توانند با جمع و جور کردن اطراف کار در مقابله با گرانی سهیم باشند؛ البته دولت هم باید برای برطرف کردن گرانی‌ها کمر همت ببندد.

 
مکارم شیرازی در ابتدای سخنان خود با محکومیت کشتار مسلمانان میانمار تصریح کرد: متاسفانه در میانمار، یکی از کشورهای شرق آسیا که در همسایگی هند و برخی کشورهای اسلامی قرار دارد، جمعیت بودایی بر سر مسلمانان ریخته و آنان را قتل عام می‌کنند.

 
وی با بیان اینکه بوداییان متعصب چنین کارهایی را از وهابیت یادگرفته‌اند، ادامه داد: وهابیت، افرادی را برای آدم‌کشی در جهان مامور می‌کنند و بوداییان نیز این کار را انجام می‌دهند.

 
مکارم شیرازی با بیان اینکه چرا کشورهای اسلامی کاری برای مسلمانان بی‌دفاع میانمار انجام نمی‌دهند؟ افزود: دلیل این کار این است که مسلمانان به جان هم افتاده‌اند و مسلمان، مسلمان را می‌کشد و خبر ندارند که 800 ‌هزار مسلمان در میانمار غریب مانده‌اند.

 
بر اساس گزارش خبرگزاری حوزه، این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه مسلمانان باید فریاد خود را بلند کنند، اظهار کرد: همگی باید از سازمان ملل و مجامع جهانی بخواهند که جان این مسلمانان را تامین کنند.





      


آغاز به کار سامانه پیامک KHAMENEI.IR

با توجه به گسترش شبکه‌ی مخاطبان و در پی درخواست‌های کاربران KHAMENEI.IR و همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، سامانه‌ی خبری-پیامکی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آغاز به کار کرد.
این سامانه که پیش از این به‌صورت محدود فعالیت می‌کرد، هم‌اکنون با شرایط زیر در اختیار عموم مخاطبان قرار می‌گیرد:

1. محتوای پیامک‌ها شامل موارد زیر است:

  • اطلاع‌رسانی سریع آخرین رویدادها، پیام‌ها و نامه‌ها و جملات مهم رهبر انقلاب اسلامی
  • برخی اخبار مهم پیرامون رهبر انقلاب اسلامی (مانند اطلاعیه‌ها، رؤیت هلال و...)

2. این سرویس هزینه‌ی اضافی برای مخاطبان ندارد و تنها اپراتور مربوطه به ازای هر پیامک ارسال‌شده، هزینه ای را از مشترکین دریافت خواهد کرد.
3. به علت محدودیت در نظر گرفته شده در مرحله‌ی اول ثبت نام، اولویت دریافت پیامک با مشترکانی خواهد بود که زودتر ثبت نام کنند.
4. علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال یک پیامک بدون متن به شماره 20110 و یا تکمیل فرم زیر، در این سامانه عضو شوند.






      
<   <<   11   12      >