آمار طلبه سیرجانی - دلبسته یاران خراسانی خویشم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 9
کل بازدید : 832624
تعداد کل یاد داشت ها : 532
آخرین بازدید : 103/1/9    ساعت : 2:54 ع
تاریخ روز

بسم الله الرحمن الرحیم

قال مولانا امیرالمومنین علیه السلام : "الحق اوسع الاشیاء فی التواصف و اضیقها فی التناصف"

امام خامنه ای حفظه الله تعالی: "مشروعیت من و  شما وابسته به مبارزه با فساد، تبعیض ونیز عدالتخواهی است، این پایه مشروعیت ماست."


محضر مبارک علمای اسلام، روحانیون معظم، طلاب بزرگوار، دانشجویان گرانقدر، اساتید حوزه و دانشگاه، مسئولان دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی!

با عرض سلام و ادب و احترام

همانطور که می دانید این بنده حقیر علیرضا جهانشاهی یا همان طلبه کوچک سیرجانی به همراه جمعی از دوستان عدالتخواه شهرهای دیگر بیش از هفت سال است مشغول فعالیت هائی هستیم که در رسانه های ارزشی و انقلابی از آن به عنوان" نهضت عدالتخواهان ولایتمدار" یاد می شود و رسانه های ضد انقلاب آن را " عدالتخواهان حکومتی" نامیده اند (ناگفته پیداست که دشمنی و عصبانیت آنها نسبت به حرکت ما از همین تعبیرشان مشخص می شود.)

گمان خود ما نیز این است که اگر خدای متعال قبول فرماید و توفیق دهد به دنبال حق و عدل و یاری ولایت بوده ایم و به قصد انجام تکلیف الهی و خدمت به اسلام وانقلاب و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره خون صد ها هزار شهید عزیز است، فعالیت هائی را در این مدت انجام داده ایم.

بنای ما در تمام تصمیمات و اقداماتمان بر این بوده که هرگز کاری برخلاف شرع وعقل و قانون، انجام ندهیم و مدعی هستیم تاکنون هیچ اقدامی خلاف این سه معیار از طرف ما صورت نگرفته است وحاضریم برای اثبات این مسئله با هرکسی که غیر از این را معتقد است، بحث وگفت وگو  و مناظره کنیم.

نیاز به اطاله کلام نیست، اجمالا اینکه همه آنان که از فعالیت های ما در طول هفت سال گذشته اطلاع دارند وحق و انصاف را رعایت می کنند  می دانند  که نیت و هدف ما  جز جلب رضای خدای متعال و آقا امام زمان ارواحنا فداه و نائب برحقش امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) نبوده و نیست و در مورد روش و شیوه کار نیز اکثریت قریب به اتفاق نیروهای ارزشی و انقلابی با ما همراه و هم عقیده اند و این فعالیتها را منطبق بر شرع وعقل وقانون ومصالح نظام می دانند.

اما اگر کسی انتقاد و یا شبهه ای دارد بهتر است یک طرفه قضاوت نکند و سخن واستدلال ما را نیز بشنود، چراکه در این چند سال اخیر متوجه شده ایم کسانی که از فعالیتهای عدالتخواهانه ما احساس خطر کرده اند و در مقابل حرکت ما با تمام قوایشان ایستاده اند بسیاری از اعمال و رفتار و سخنان ما را وارونه جلوه داده و به گونه ای به دیگران گزارش می دهند که هیچ آدم عاقلی آن را تایید نمی کند.

 لذا خواهش ما از همگان این است که به گزارشات و شنیده ها اکتفا نکنند و تهمت ها و اتهاماتی که این روزها به گوش خود ما نیز میرسد باور نکنند و حرف ها وکارهای ما را مستقیما از خود ما  بشنوند که بزرگان فرموده اند بین حق وباطل چهار انگشت بیشتر فاصله نیست.


قصد ما از نوشتن این مختصر نامه چیزی جز "دادخواهی"  نیست هرچند این اولین بار نیست که ما دادخواهی کرده وکسی به داد وفریادمان توجهی نکرده است ولی ما هنوز امید داریم کسانی پیدا شوند و فریاد دادخواهی ما را بی پاسخ نگذارند( البته نه از نوع پاسخ های قبلی؛ بازداشت وزندان و...)

تقاضای ما از همه مومنین، دلسوزان، حق طلبان و غیرتمندان  و مسئولین محترم اینست که یک بار هم شده پای حرفها و درد دل های ما بنشینند و ببینند آیا حق وعدل وانصاف بوده که دادخواهی و عدالت طلبی ما را تاکنون با حداقل 22 ماه زندان و بازداشت های مکرر جواب دهند؟
ما حاضریم جزئیات فعالیت هایی که تاکنون انجام داده ایم را توضیح داده تا همگان قضاوت کنند رفتار صورت گرفته با ما حق بوده یا ظلم؟


و آخرین رفتاری که در روز جمعه 28 تیرماه 1392 با ما صورت گرفت از این قرار است:

ما قصد داشتیماطلاعیه ای را تحت عنوان "نهضت عدالتخواهان ولایتمدار" که ضمیمه این نامه خواهد شد  بعد از نمازجمعه در بین نمازگزاران شهر مقدس قم، توزیع کنیم، حدود 2 ساعت مانده به ظهر تعدادی مامور به دفتر "فرزندان روح الله" که محل فعالیت ماست، آمده و تمام اطلاعیه های ما را توقیف کرده و خود ما یعنی بنده حقیر و دوتن از دوستانم را چندین ساعت بازداشت کردند.

خواهش ما اینست که متن این اطلاعیه را بخوانید و خود قضاوت کنید چرا عده ای از فریاد عدالت خواهی ما چنین نگران و ناراحتند؟

شاید بتوان بهترین جواب را از زبان امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) شنید:

 « کسانی با عدالت دشمنند که نانشان  در بی عدالتی است.»


و اما حرف آخر اینکه اگر قرار باشد عده ای نگذارند آرمان های اسلام وانقلاب توسط فرزندان انقلاب و ولایت پیگیری شود و مطرح کردن سخنان و مطالبات مقام عظمای ولایت در این کشور شهیدان، جرم باشد همان بهتر که بمیریم واین زور گویی ها وتحقیر ها را نبینیم.



  اما همگان بدانند ما به فضل الهی پای یاری ولایت و دفاع از ارزشهای اسلام وانقلاب تا آخر ایستاده ایم.



ان شاء الله و من الله التوفیق

والسلام علیکم وعلی عباد الله الصالحین

جمعی از عدالتخواهان ولایتمدار

پانزدهم رمضان المبارک 1434  اول مرداد 1392  شهر مقدس قم


برای امضاء کلیک کنید






      

حزب الله هم الغالبون

 

طلبه سرجانی آزاد شد

 

زمستان رفت و رو سیاهی به ذغال ماند .........






      

سعید قاسمی در پاسخ به پیام‌ طلبه‌سیرجانی از زندان خطاب به بچه‌های حزب‌اللهی به وی پاسخ گفت. 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی پیام حجت‌الاسلام جهانشاهی ملقب به طلبه سیرجانی از زندان به نیروهای حزب‌اللهی‌ از جمله سعید قاسمی، این فرمانده دفاع مقدس در گفت‌وگو با فارس به وی پاسخ گفت.

وی اظهار داشت: «برادر عزیز، که می‌گویی تنهایت گذاشتیم، راست‌می‌گویی چون من بی‌معرفتم که اگر نبودم با رفقای شهیدم می‌رفتم، در عین حال باید گفت، برادر گرامی، علی‌رغم نامردمی ‌برخی‌ها و نامردی ما، راه شما برای احیای مطالبه امام و رهبری به احدی الحسنیین ختم خواهد شد؛ به پیروزی یا شهادت».

حاجی معمولا اگه تو زندان ساواک یا بعثی ها و.... کسی به رحمت خدا می رفت (البته به حالت طبیعی نه اینکه پاش سر بخوره و سرش به درو دیواربخوره یا مریضی مادرزادی داشته باشه!!!) میگفتن شهید شد چون ظالم و باطل بودن قاضی هاشون نا عادل بودن ولی تو زندان جمهوری شماها که کسی شهید محسوب نمیشه؟؟؟!! ماشاءالله تو این جمهوری عادل ریخته عین ریگ بیابون باز شما میگید کسی که به مرگ طبیعی تو زندان بمیره شهید شده !!!!!






      

شما هم دلتون خوشه ها  اگر ... یک حرف بس است

 این آقا اینقدر تو معاون اولی برای خدا خوب کار کرد و مشکلات قوه قضاییه رو حل کرد  که با حفظ سمت  دادستان دادگاه ویژه هم شد!!!

 

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه‌ای خطاب به حجت الاسلام رئیسی، رئیس دادگاه ویژه روحانیت سؤالات و مباحثی را پیرامون وضعیت حجت الاسلام جهانشاهی معروف به طلبه سیرجانی مطرح کرد.

متن کامل این نامه بدین شرح است:

از: جنبش عدالتخواه دانشجویی

به: ریاست محترم دادگاه ویژه روحانیت

همانطور که می‌دانید قریب به چهارماه از زندانی شدن علیرضا جهانشاهی(معروف به طلبه سیرجانی) و همراه جوانشان می‌گذرد و هنوز هیچ خبر موثقی در مورد ایشان منتشر نشده است.

این وضع نگران کننده در حالی است که در این مدت بسیار طولانی، نامبرده بدون هیچ تفهیم اتهام و یا محکومیتی در اوین محبوس بوده‌اند. به راستی باید از دستگاه قضا که طبق قانون اساسی مجری عدالت در سطح جامعه است و از سوی دیگر باید ملجأ و پناه ضعیفان و ستمدیدگان باشد، از چنین اجحاف بزرگی پرسید که طبق کدام بند از قانون و شرع و به چه اتهام نامعلوم و نامفهومی چنین اقدامی صورت پذیرفته است.

طبق کدام اصول فقهی و کدام مبنای اجرای عدالت می‌توانید شخصی را بدون اینکه جرمی مرتکب شده باشد دستگیر کرده و قریب به سه ماه او را از دیدار خانواده‌اش محروم کنید، بدون اینکه هیچ خبری از او منتشر نمایید؟

آیا مرخصی‌های پزشکی، حق استفاده از وکیل مخصوص، ارتباط با جامعه و دیدار با خانواده و سرکشی به آنان حق گروه خاصی از افراد هست ولی حق مظلومان و بی‌پناهان نیست؟

آیا اسلام آمده است تا حقوق از دست رفته آنان را بازگرداند یا رنج مستضعفین را مرهم بگذارد؟

جنبش عدالتخواه دانشجویی مدت‌ها است که به انحاء گوناگون با برخی گروه‌ها، افراد، شخصیت‌ها پیرامون حساس کردن آنان به این واقعه تلاش کرده است و سعی کرده این درد بزرگ را در فضایی آرام و بدون تنش پیگیری کند امّا آنچه این روزها می‌بینیم و می‌شنویم حاکی از این است که برخی نهادها و جریان‌ها، مشغول تسویه حساب سازمانی با طلبه‌ای هستند که هنوز اتهام و جرمش معلوم و مشخص نیست.

اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی بنابر رسالتی که بر دوش دارد و وظیفه ای که پیرامون دادخواهی از مظلومین بر عهده گرفته است به این وسیله از شما به طور جدی مطالبات زیر را بیان می‌کند:

1- هر چه سریعتر جامعه و اذهان مشوش شده مردم پیرامون این قضیه روشن کنید و اطلاعات موثقی از حال آقای جهانشاهی منتشر کنید.

2 – قوه قضائیه باید به این پرسش مهم و امر نگران کننده پاسخ دهد که چرا شخصی را در عین بی‌عدالتی و مخالفت با قانون و شرع در حبس نگاه می‌دارد بدون اینکه دادگاهی برای وی تشکیل دهد.

3- چرا از خانواده ایشان حق ملاقات را سلب کرده‌اید؟

در پایان جنبش عدالتخواه دانشجویی از شما درخواست ملاقات اعضای شورای مرکزی این اتحادیه دانشجویی با علیرضا جهانشاهی و همراه‌شان را دارد تا به این وسیله از سلامت روحی و جسمانی نامبرده مطلع و از چگونگی و چرایی وضعی که به آن دچار هستند، اطلاعات موثق به دست آورده و در اختیار مومنین به اسلام و انقلاب بگذارند.






      

احمدی نژاد و اهالی اوین!!!!

"صراط" – چند روزی است که انتشار پیام «طلبه سیرجانی» از زندان اوین، نام "علیرضا جهانشاهی" را مجدداً بر سر زبان ها انداخته است.
فردی آمر به معروف که به علت نهی از منکر زمین خواران در سیرجان، محراب و منبر و کاشانه را رها کرده و برای رسوا نمودن این از خدا بی خبران، چهار سالی است که به این در و آن در می زند!



به گزارش سرویس سیاسی صراط ؛ اما این روحانی عدالتخواه سیرجانی، علیرغم تمام قول شرف ها و وعده و وعید ها، چند ماهی است که بعنوان متهم در بند ویژه روحانیت زندان اوین، چوب خط پر می کند و آب خنک نوش جان!

گویا این بار حضور در تحصن طلاب حوزه علمیه بروجرد در اعتراض به مظاهر بی عفتی، کار دست "علیرضا جهانشاهی" داد و موجب احضار به دادگاه و نهایتاً محکومیت این معمم سیرجانی شد!

وی اخیراً در پیغامی از درون زندان، خطاب به "نیروهای حزب الله" و "بچه هیئتی ها"، چنین گفته است:
«محبین اهل بیت، حاج‌ منصور ارضی، حاج‌ سعید حدادیان، حاج‌‌ محمود کریمی، حاج‌ مهدی سلحشور، حاج‌ سعید قاسمی، حاج‌ آقا آقاتهرانی، حاج‌ آقا میرباقری، حاج ‌‌علیرضا پناهیان، سیاسیون، اصحاب رسانه، عدالتخواهان، بسیجیان، دانشگاهیان و با بصیرت‌ها، فقط یادتان باشد ما را تنها گذاشتید.»

اما براستی چه بر سر این طلبه غیور سیرجانی آمده که کاسه صبرش را لبریز کرده و زبان به گلایه و شکوه گشوده است؟!

فارغ از تمامی قصورات و کم توجهی ها نسبت به این روحانی سیرجانی، یادآوری و همانندسازی این واقعه با بحران سازی های رئیس عدالتخواه، پیرامون بازدید از زندان اوین و نیز نامه نگاری های جنجالی، چندان خالی از لطف نیست!

بیاد آورید چند ماه گذشته را که چگونه رئیس خدمتگزار، برای بازدید از زندان اوین، زمین و زمان را به هم دوخته بود و در پی عدم موافقت با درخواستش، برآشفته بود و نامه ای عریض و طویل را که بندهایش به شمارگان نامتعارف "تاسعاً"(!) می رسید را تنظیم نمود!


در این میان ابهام وارده و سوال افکار عمومی از رئیس عدالت طلب این است:
آیا در نظر جناب رئیس مهرورز که فریاد عدالتخواهی ایشان به گوش فلک آسیب جدی رسانده(!)؛ مشاور و رئیس موسسه مطبوعاتی ایرانشان(!) با کارگر و کفاش و قصاب و بقال و بالاخص طلاب توفیری دارد؟!
آیا ملاقات طلبه سیرجانی، ارزش نامه نگاری برای سرکشی از زندان اوین را ندارد؟!
آیا رنگ خون «علیرضا جهانشاهی» با «جناب شباب الفکر»(!) فرق می کند؟!

از همین رو انتظار آن می رود که رئیس لایتناهی همچون جانبداری از عشیره و اقربین خویش، صیانت از حقوق تمام ایرانیان، اعم از موافق و مخالف را واجب بدانند و از برخوردهای گزینشی و سلیقه ای جداً خودداری نمایند!






      
   1   2   3   4   5   >>   >