آمار آذر 90 - دلبسته یاران خراسانی خویشم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 9
کل بازدید : 832635
تعداد کل یاد داشت ها : 532
آخرین بازدید : 103/1/9    ساعت : 8:35 ع
تاریخ روز

اولین فیلم محمد نوری زاد در زندان

نخستین ویدئوی ارسال شده از محمد نوری زاد از زمان بازداشت تا انتشار نامه چهاردهم به امام خامنه ای در زندان اوین / فیلمی که می بینید مروری است کوتاه بر زندگی موجودی که آخرین تلاشهایش را برای مطرح شدن به هر نحو انجام می دهد/ولیکن حیف که هرگز مطرح نمی شود….!

فرمت flv ، حجم 69 مگابایت – لینک دانلود مستقیم

فرمت 3gp ، حجم 3?94 مگابایت – لینک دانلود مستقیم (به صورت زیپ)






      

هواپیمای پیشرفته جاسوسی آمریکا که توسط سربازان جمهوری اسلامی در سپاه پاسداران در آسمان کشور به غنیمت گرفته شده است

فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه چگونگی کنترل هواپیمای پیشرفته جاسوسی آمریکا به دست نیروهای مسلح ایران را تشریح کرد

کلیپ تصویری با فرمت wmv ، حجم 6?96 مگابایت – لینک دانلود مستقیم






      

روز جمعه دست کم 5 مقام چینی طبق ویدیو کنفرانس ضبط شده به سبب خواندن روزنامه یا چرت زدن در جلسه ای رسمی که موضوع آن انضباط رسمی در دولت بود از سمت خود تعلیق شدند،لازم به ذکر است این مقررات مربوط به حزب کمونیست چین هم است.

 

اما آیا مشابه چنین مقرراتی در جمهوری اسلامی ایران هم وجود دارد؟

 

وقتی حاشیه های گزارش های مجلس را مشاهده میکنیم آنقدر بی احترامی های فاحشی صورت میگیرد که باورمان نمیشود نمایندگان ما در مجلس افرادی تحصیلکرده هستند .آنها آنقدر احترام برای یکدیگر قائل نیستند که بین صحبتهای همدیگر راه میروند،با هم حرف میزنند و خلاف مقررات مجلس با گوشی تلفن همراه خود صحبت میکنند و اینقدر جسارت دارند که از دوربین صدا و سیماکه چهره ی آنها را به میلیون ها نفر نشان میدهد  نمیترسند،وقتی گستاخی آنها آنقدر زیاد میشود که همزمان با نطق همکارشان در مجلس بلند فریاد میزنند و اعضای هیئت رییسه هم معمولا جمعی را دور خود جمع میکنند و به جای رسیدگی به اوضاع مجلس و ایجاد آرامش مشغول خوش و بش کردن هستند دیگر چه جای انتقاد است؟ آنقدر اوضاع مجلس درهم است که  لایحه ی نظارت بر نمایندگان گم میشود!!!!

 

راستی چندیست صرفا جهت اطلاع خبری از همایش ها و لالایی ها پخش نمی کند؟!از همایش های پر خرج چه خبر؟برای این همایش ها میلیونها تومان هزینه میشود آنوقت مسئولینمان زحمت میکشند یا در همایش شرکت نمیکنند و سالن خالیست ،و یا وقتی شرکت میکنند مشغول استراحت هستند و این در حالیست که  جوانان ایران از بیکاری رنج میبرند.

 

کاش به جای ورود کالاهای نامرغوب چینی بعضی از فرهنگهای مرغوبشان را وارد ایران میکردیم