آمار اردیبهشت 91 - دلبسته یاران خراسانی خویشم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 9
کل بازدید : 832641
تعداد کل یاد داشت ها : 532
آخرین بازدید : 103/1/9    ساعت : 10:43 ع
تاریخ روز

رتبه1کنکور بخاطرحجابش به دانشگاه نمیرود

عثمانیه، ترکیه – دانش آموز دختر رتبه ی نخست کنکور سراسری دانشگاه های ترکیه از حالا نگران موضوع منع حجاب است. به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه طرف، سمیه نورساتین، نام یک دانش آموز اهل عثمانیه است که در کنکور سراسری دانشگاه های ترکیه امسال رتبه ی نخست گروه تجربی را به خود اختصاص داده است.

ادامه مطلب...




      

شهید محمد جمعه دادگر تحصیلات:سوم راهنمایی

 تاریخ و محل شهادت:61/8/10سومار


 

به نام خدایی که در راه او کشته می شوم و عاشقانه به سویش می شتابم. باید رفت و رفت ،تا به ماندن رسید ؛تا جاودانه شد ؛من در بستر اسلام ، و در بستر تشیع ، سرخ به خون خفتم تا خفتگان و بازی خوردگان شیطان را از خواب غفلت بیدار کنم...

اصل این وصیتنامه در کنگره شهدای استان خراسان رضوی موجود است

 






      

نامه استاد قرآنی به حدادعادل در اعتراض به تقدیر از برنامه‌های سیما

 

استاد ابوالفضل بهرامپور که سابقه زیادی در تحقیق و پژوهش‌های قرآنی دارد، دو هفته پیش نیز در نامه‌ای که رجانیوز منتشر کرد خطاب به رئیس سازمان صداوسیما و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با استنادهای قرآنی به برنامه‌های نوروزی رادیو و تلویزیون و برخی از فیلم‌های سینمایی دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعتراض کرده بود، در نامه‌ی جدیدی که این‌بار به حداد عادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس نوشت، از تقدیر او از برنامه‌های نوروز تلویوزیون و نگاه حداقلی به برنامه‌سازی در سیما انتقاد کرد.

متن این نامه در ادامه آمده است:

جناب مستطاب آقای دکتر حداد عادل سلام علیکم و رحمه الله

حضرت عالی در همایش تجلیل از برنامه سازان نوروز صدا و سیما حضور یافتید و در تأیید و تشویق آنان مطالبی فرمودید:

1 – شما به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس فرمودید: وفور تولید تنها در صنایع نیست بلکه تولید امور فرهنگی را نیز شامل می شود و صدا و سیما به خوبی تولید فرهنگ کرده و بچه ها و جوانان را به خوبی مشغول کرده است.

2- مردم به شما نمره قبولی دادند (در واقع خود حضرت عالی هم یکی از نمره دهندگان بوده اید)

 

ادامه مطلب...




      

 اعتراض به برخورد با معلم ناهی از منکر/ ستاد نماز جمعه ازنا:شکایت کردیم بعد رضایت دادیم!

 

گروه استان‏ها- لرستان: شکایت و برخورد با یک معلم ناهی از منکر در شهرستان ازنا که با قرائت طوماری در نماز جمعه این شهرستان به وضعیت نامناسب برگزاری جشن‎ها در ازنا انتقاد کرده بود، با اعتراض جمعی از خانواده شهدا، ایثارگران و هیأات و تشکل‏های فرهنگی – مذهبی این شهرستان روبرو شد.

 
 
به گزارش رجانیوز، به دنبال افزایش روند بی‏بندوباری در جشن‏های عروسی شهرستان ازنا و برپایی رقص و پایکوبی در این برنامه‌ها تا نیمه‏‏های شب که با ایجاد مزاحمت برای مردم همراه بود، در هفته‌های گذشته جمعی از  هیات‏ها و تشکل‏های مذهبی ازنا بر آن شدند تا با نوشتن طوماری خواستار برخورد قاطع و قانونی با  این ناهنجاری‏های اجتماعی خصوصا در ایام فاطمیه شوند. اما در اقدامی عجیب، اعتراض این جریانات انقلابی به بی بند وباری موجود، موجب احضار و برخود با مسئول شبکه مساجد و هیات‌های ازنا شد.
 
این در حالی است که "قدیر ملکی" مسئول شبکه مساجد و هیات‌های ازنا که پس از هماهنگی با حجت الاسلام بنیادی امام جمعه موقت و رییس حوزه علمیه شهرستان ازنا اقدام به قرائت طومار اعتراضی مردم ازنا در بین نماز جمعه یازدهم فروردین امسال کرده بود، با استقبال گسترده نماز گزاران روبرو شد تا آنجا که امام جمعه موقت و بسیاری از نمازگزاران نیز این طومار را امضا کردند.
 
در این طومار خطاب به مسئولان شهرستان آمده است: " گروهی از نوازندگان در سطح شهر شئونات اسلامی را زیر پا گذاشته و تخلفاتی از قبیل ایجاد مزاحمت عمومی برای مردم، آلودگی صوتی تا پاسی از شب، ایجاد سد معبر در خیابان‏ها و کوچه‏ها، کشاندن مجالس رقص و آواز به خیابان‏ها، ترویج موسیقی غربی و کشاندن جوانان به غرب زدگی و بی‏بندوباری مرتکب شده‌اند؛ ما امت حزب الله و ولایت‏‏مدار از شورای محترم تامین شهرستان خواستار برخورد قاطع و قانونی و رفع این مشکل در سطح شهرستان هستیم"
 
در همین حال، بعد از دو هفته از قرائت این طومار، ستاد نماز جمعه شهرستان ازنا از ملکی شکایت کرد، که هفته گذشته این معلم آموزش و پرورش و فعال فرهنگی از سوی نهادهای مسئول احضار و مورد بازجویی قرار گرفت.

ادامه مطلب...




      

آقای وزیر اقتصاد سید بزرگوار شما که بدهکار بانکی !!!!!!!!!!!!!!! بیش از سه هزار میلیارد تومانی را در مجلس شورا

(قهرمان) نامیدید به این فرد چه می گویید؟

آیا شما هم قول شرف می دهید که نامی برای این با شرف میلیاردی  انتخاب کنید!!!!!!؟؟؟؟؟

بجنورد - خبرگزاری مهر: رفتگر امین شهرداری بجنورد بسته مفقودی به ارزش 10 میلیارد ریال را به صاحب آن بازگرداند.

مسئول حراست شهرداری بجنورد در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: احمد ربانی رفتگر 40 ساله شهرداری منطقه یک بجنورد ساعت 6 صبح شنبه 2 اردیبهشت بسته مفقودی به ارزش 10 میلیارد ریال را که ساعت 5 صبح هنگام نظافت معابر پیدا کرده بود به حراست شهرداری تحویل داد.

حسین علامت افزود: این بسته مفقودی کیف یکی از مالکین بجنورد بوده که ساعت 12 نیمه شب گذشته پس از بازگشت از املاک خود، در حین حمل وسایل دیگر به داخل منزل، آن را در کنار خودرو جا گذاشته بود.

وی ادامه داد: این کیف حاوی 50 میلیون ریال طلا، کارت های اعتباری، چک بانکی، اسناد مالکیت و نقشه های تفکیکی املاک در مجموع به ارزش 10 میلیارد ریال بوده است.

علامت اظهار داشت: پس از تحویل کیف به حراست شهرداری، با بررسی محتویات آن شماره تماس مالک مشخص شد و پس از تماس با وی کیف مورد نظر تحویل صاحب آن شد.

وی افزود: این رفتگر زحمت کش و با ایمان شهرداری بجنورد نیروی قراردادی این نهاد بوده و حقوق ماهیانه آن در حدود 5 میلیون ریال است.

مسئول حراست شهرداری بجنورد ادامه داد: این در حالی است که این رفتگر با ایمان دارای 2 فرزند بوده و با هزینه بالای امرار و معاش در شرایط کنونی این حقوق به سختی کفاف زندگی وی را می دهد