آمار مرداد 91 - دلبسته یاران خراسانی خویشم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 31
کل بازدید : 833263
تعداد کل یاد داشت ها : 532
آخرین بازدید : 103/2/5    ساعت : 4:14 ع
تاریخ روز

به گزارش گروه خاکریز سایبری بولتن نیوز؛ نویسنده وبلاگ «جلبک ستیز» در آخرین مطلب وبلاگش نوشت:

شب های ماه مبارک رمضان فرصتی است برای تفریح و رفع خستگی روزانه برای خانواده های مسلمان. از اینرو مسئولین ذیربط چند سالی است برنامه های مفرّحی در سینماها، پارکها، بوستان و .. تدارک دیده اند  تا خانواده های ایرانی بتوانند در ماه میهمانی خدا شب های شادی را سپری کنند.

انتقال سانس استخرها از ساعت افطار تا ساعت سحر یکی از برنامه هایی است که از چند سال قبل در تهران و برخی از شهرستان ها رایج شده است. از اینرو و به دعوت چند تن از دوستان برای استفاده از یکی از استخرهای غرب تهران (استخر خ) عازم این استخر شدیم. اما به مرور زمان و با ازدیاد جمعیت شاهد اتفاقاتی در استخر بودیم که تا چند دقیقه ما را شدیدا در شوک تصاویر دیده شده نگه داشت.

رقص نور، پخش ترانه های آن سوی آبی، تجمع جوانان معلوم الحال و رقص و پایکوبی متوازن با آهنگ های پخش شده، تنها گوشه ای اتفاقاتی بود که در یکی از شبهای ماه مبارک رمضان در این استخر به چشم می آمد. تعجب ما و تمام کسانی که سر سوزنی دلمان برای انقلاب می تپد و دغدغه پایمال شدن خون شهدا را داریم زمانی بیشتر شد که متوجه شدیم در سالن بالای استخر (سالن بدنسازی) تعدادی از بانوان بدحجاب نیز شاهد این حرکات موزون و همراه آنان مشغول به تشویق و دست زدن هستند.

نکته تاسف بار ماجرای استخر شب گذشته آنجا بود که تمام این اتفاقات در حضور مامور نیروی انتظامی اتفاق افتاد  که چند لحظه ای در استخر حضور پیدا کرد و شاهد و ناظر مراسم رقص آقایان بود.

پس از انتشار تصاویر از سالن های سینما در رمضان سال گذشته، رقص و پایکوبی با مجهزترین سیستم های صوتی را میتوان انحرافی جدید در ایام ماه مبارک زمضان نامید.






      

آیا حجاب فقط پوشاندن موی سر است؟

 

 

ادامه مطلب...




      

نمازخانه بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) تیرماه 1391








      

 قطع10 روزه آب در بخش چاه دادخدا قلعه گنج کرمان صدای مردم روزه دار و محروم چاه دادخدا را درآورده است.

 به گزارش بازخوانی؛ از سه شنبه هفته گذشته است که بدلیل سوختن دینام، آب این بخش پرجمعیت قطع گردیده است و مردم روزه دار برای تهیه آب آشامیدنی خود باید مسافت های طولانی را طی نمایند

ادامه مطلب...




      

جام جم آنلاین: صدای زنگ خطر را می‌شنوید؟ زنگ خطری که از میان کاغذها می‌آید؛ کاغذهایی پر شده از آمار و ارقام که در اداره سازمان ثبت احوال روی هم چیده شده است؛ آمارهایی که نشان می‌دهد فقط در سه ماهه نخست امسال 1805 کودک کمتر از 15 سال ازدواج کرده‌اند، در حالی که این رقم در 12 ماه سال گذشته کمتر از هزار بوده است.

 

 


چالش میان این دو گروه به جایی نرسید و سرانجام مشخص نشد که دقیقا کدام یک درست می‌گویند، هرچند اگر پژوهشگری می‌خواست صرفا به آمارهای سالنامه ثبت احوال مراجعه کند، مسلما با کاهش 50 درصدی موافق می‌شد.

 

به گزارش جام‌جم، اسفند سال گذشته یکی از اعضای انجمن حمایت از حقوق کودکان مدعی شد که آمار ازدواج کودکان ایرانی از سال 1385 تا 1389 رشدی 45 درصدی داشته است.

انتشار این آمار بلافاصله با واکنش تند سازمان ثبت احوال مواجه شد و این سازمان اعلام کرد که نه تنها آمار ازدواج کودکان در سال گذشته بیشتر نشده، بلکه در آن مدت کاهشی 50 درصدی نیز داشته است.

ادامه مطلب...




      
<      1   2   3   4   5   >>   >