آمار طلبه سیرجانی - دلبسته یاران خراسانی خویشم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 103
کل بازدید : 833872
تعداد کل یاد داشت ها : 532
آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 1:45 ص
تاریخ روز

به دنبال دستگیری مجدد طلبه سیرجانی؛ تحصن و اعتصاب غذای طلاب عدالتخواه در حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش سولدوز به نقل از خبرنگار سولدوز که یکی از متحصنین می باشد به دنبال دستگیری مجدد حجت الاسلام علیرضا جهانشاهی (طلبه عدالتخواه سیرجانی) به خاطر اعتراضاتش به برخورد دادگاه ویژه روحانیت با روحانیون و طلاب عدالتخواه , دقایقی پیش جمعی از طلاب عدالتخواه قم در مسجد بالای سر حرم مطهر حضرت معصومه (س) تحصن خود را شروع کردند.

 

این طلبه ها اعلام کرده اند که تا آزادی طلبه سیرجانی به تحصن خود ادامه خواهند داد. منتظر اخبار جدیدی در خصوص تحصن باشید.






      

دستور بایکوت خبری طلبه سیرجانی به همه رسانه ها

با پیگیری هایی که انجام دادیم چه درحین دستگیری طلاب عدالتخواه در هفته گذشته و چه دستگیری طلبه سیرجانی وهمراهان در روز قبل و در کل در طول مدت آغاز قیام یاران ولایت متوجه شدیم که از جانب نهاد های امنیتی به همه رسانه ها(چه سایت ها وچه نشریات وروزنامه ها) دستور داده شده است که خبر های مربوط به طلبه سیرجانی را به هیچ عنوان کار نکنند.

حتی برخی از خبرنگارانی که خبری را در سایت یا روزنامه مربوط به خود درج کردند به صورت حضوری توسط برخی از نیروهای امنیتی مورد لطف ویژه!!!! قرار گرفته و از رسانه ای کردن اخبار مربوط به طلبه سیرجانی منع شدند.

تا آنجا که وقتی خبرنگاری برای پیگیری خبری تحصن عدالتخواهان ولایتمدار به محل تحصن روبروی دادگاه ویژه می آید، روز دیگر با او تماس گرفته شده  وبا تهدید از پوشش خبری منع می شوند، حتی از آن سایت می خواهند که خبری ضد طلبه سیرجانی کار کنند که دوستان رسانه ای مان در آن سایت زیر بار زور نرفتند.

بخشی از مصاحبه سایت فریاد جوان با طلبه سیرجانی که حدود دو هفته پیش انتشار یافت:

«چرا حرکت اخیر شما مورد بایکوت رسانه ها قرار گرفته است ؟

من فکر می کنم این درخواست برخی از نهادها بوده است . زیرا قبلا هم هنگامی که خیمه عدالتخواهی در حرم حضرت عبدالعظیم برچیده شد ، آن نهادها بر روی رسانه هایی همچون فارس ، رجانیوز ، نشریه راه و نشریه پنجره فشار آورده بودند و به آنها تفهیم شده بود که حق ندارند خبرهای مربوط به بنده را کار کنند ( این ها را خود خبرنگارهای این رسانه ها به ما اطلاع دادند ) .»

این قضیه نه فقط از نظر ما بلکه حتی از نظر خبرنگاران رسانه های مختلف، ظلمی است بزرگ؛ هم به رسانه های مکتوب و غیر مکتوب وهم به مردم ومخاطبین این رسانه ها

در حقیقت توهین به رسانه هاست.

فلسفه وجود یک خبرنگار انتشار اخبار است

چرا این نهادهای امنیتی به خود حق می دهند که این طور با رسانه ها برخورد کنند؟

علت و سر نخ اصلی این برخوردها در طول 6 باری که طلبه سیرجانی طی شش سال ونیم گذشته توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده اند، چه می تواند باشد؟

براستی راز قصه چیست؟

آیا برخی از افراد در بدنه نیروهای امنیتی هم...

هر چه باشد این اقدام آقایان را جز ظلم و ناعدالتی وحشتناک چیز دیگر نمی توان نام نهاد.

اما همه بدانند یاران ولایت بر حرکت خود استوارند و ان شاء الله تا آخر ایستاده اند.

یا زهرا








      

طلبه عدالتخواه سیرجانی به همراه جمعی از طلاب انقلابی و ولایی پس ازتعطیل شدن تحصن هفته گذشته خود به دستور دادگاه ویژه توسط عوامل پلیس امنیت قم بار دیگر پس از آزادی عزت مندانه در مقابل دادگاه ویژه روحانیت قم تحصن کردند.

اما این بار هم از سر غرور بیش از حد برخی از مسئولین که حاضر نیستند حتی سخن عدالتخواهان ولایتمدار را بشوند طلبه عدالتخواه سیرجانی به همراه حجج الاسلام مقدم و هاشمی و... امروز بعد از ظهر 25 تیر ماه 91 در مقابل دادگاه ویژه روحانیت حدود نیم ساعت پیش دستگیر شدند.

در بخشی از اطلاعیه متحصنین مقابل دادگاه ویژه که هفته پیش در نماز جمعه پخش شد آمده بود:
  « دادگاه ویژه روحانیت،نهادی است که فلسفه وجودی اش حفظ شان وکرامت قشر فرهنگ ساز جامعه - طلاب و روحانیون- می باشد.
    ما ضمن تشکر از زحمات مسئولین خدوم این نهاد و حمایت از اصل وجود آن، نمی توانیم نسبت به برخی عملکردهای نسنجیده و دور از حق وعدل توسط بعضی از دست اندرکاران این نهاد مهم وحساس، بی تفاوت باشیم. تاکنون بسیاری از روحانی نماهای فاسد وفتنه گر به دلیل وابستگی به کانون های قدرت وثروت وجناح های سیاسی حتی یک بار هم به دادگاه ویژه احضار نشده اند، این در حالی است که شماری از عدالتخواهان ولایتمدارکه دغدغه ای جز عمل به مطالبات امام خامنه ای ندارند، بارها توسط این نهاد مورد نوازش ویژه قرار گرفته اند؛ حبس وتبعید و محرومیت از تحصیل در قم و... .


    به راستی آیا وقت آن نرسیده است که طلاب و روحانیون محترم حق داشته باشند نسبت به عملکرد این نهاد مهم وموثر حوزوی سوالات وانتقادات خود را بی دغدغه و بدون هراس ولکنت زبان مطرح کرده ومنتظر جواب واقعی وعملی آن بمانند؟!

 


   ما جمعی از طلاب و روحانیون ولایتمدار وحق طلب قم، به دنبال برخورد تحکم آمیز برخی نیروهای دادگاه ویژه با آقای محسن شیرازی طلبه بسیجی وعدالتخواه قمی، مقابل دادسرای ویژه قم تحصن کرده و تا رسیدن به پاسخ سوالات خود ازمسئولین مربوطه، به تحصن خویش ادامه خواهیم داد. امید است این بار مسئولین دادگاه روحانیت با زبان منطق و نرم - ونه بازداشت ومحاکمه وزندان!– پاسخگویی کرده وبدین وسیله از تشویش اذهان عمومی و بدبینی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی وسوء استفاده دشمنان قسم خورده این انقلاب الهی جلوگیری نمایند.»


اما متاسفانه باز هم زبان منطق ونرم پیش نیامد ومسئولین مغرورانه طلبه های عدالتخواه را بازداشت کردند
حال آنکه تنها مطالبه عدالتخواهان ولایتمدار این بود که سوالاتی داریم ومی خواهیم پاسخ بگیریم
اما آیا پاسخ برخورد است؟!!!


براستی آیا امثال هادی غفاری ها و کروبی ها که اقدامات بی شرمانه اشان گوش فلک را کر کرده است و اهانت های بی شرمانه آنها به مقام عظمای ولایت برای همه مشخص و آشکار است مستحق مجازات های اینچنینی نیستند؟!!
چه طور شده است که به جای برخورد با این افراد خبیث وساده لوح با فرزندان انقلابی امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) برخورد می شود؟

این وضع به هیچ عنوان قابل تحمل نیست.

عدالتخواهان ولایتمدار به هیچ وجه این وضع را تحمل نخواهند کرد و با آن به مقابله خواهند پرداخت انشاالله








      

هم زمان با ولادت با سعادت امام خامنه ای حفظه الله 

 شروع تحصن مجدد طلبه سیرجانی در بوستان عدالت !!!!! جنب دادگاه ویژه روحانیت قم






      

بسم رب الشهدا و الصدیقین

  کل یوم عاشورا              کل ارض کربلا

کربلا تنها نام زمینی در عراق نبوده وعاشورا فقط در سال 61 هجری رقم نخورد!

هر انسانی کربلایی دارد وعاشورایی!

پس باید نیک بنگرد در کدامین جبهه سرگرم نبرد است؛ حق یا باطل؟!

وجز این نیست که

یا حسینی هستیم یا یزیدی!

وباز هم پس از 14 قرن شریح قاضی با ادعای نصب از سوی امیر المومنین (ع) حکم به محکومیت عدالت و مجرمیت عدالتخواهان می دهد!

خبر کذب از سلامت هانی بن عروة می دهد ودست مصلحت با شبث بن ربعی، عدالت را قربانی مصلحت نموده، دم از قانونمداری و رعایت آئین نامه مصوب می زند!

روحانی نمای ساده لوح وخبیثی همچون هادی غفاری را با جرم براندازی نظام وتوهین به نائب امام زمان(عج) به استخر خانگی تبعید می کند وطلبه عدالتخواه را به جرم ظلم ستیزی به حبس در کنار اراذل و اوباش محکوم می نماید.

ومتاسفانه تماشاچیان عافیت طلب ومصلحت اندیش از دور ونزدیک نظاره گر بی عدالتی عدلیه بوده ونهایت عکس العملشان نصیحت به اینکه: " حق با شماست ولی از راهش وارد شوید!!"

ای کاش حسین (ع) هم از راهش وارد شده بود!!!  








      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >