آمار طلبه سیرجانی - دلبسته یاران خراسانی خویشم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 103
کل بازدید : 833901
تعداد کل یاد داشت ها : 532
آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 10:5 ص
تاریخ روز

این هفته نیز سه شنبه پیاده روی عدالتخواهان ولایتمدار با حضور طلبه عدالتخواه سیرجانی وجمعی از یاران ولایت به خوبی و با شکوه برگزار شد.

 
عکسی از پیاده روی عدالتخواهان ولایتمدار در  هفته های پیشین

گفتنی است قیام یاران ولایت ولایت در قم به صورت پیاده روی عدالتخواهانه هر هفته سه شنبه ساعت 5 بعد از ظهر از حرم حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) آغاز و تا گلزار شهدای حضرت علی بن جعفر (علیه السلام) و مسجد مقدس جمکران ادامه می یابد.

هدف از برگزاری این پیاده روی ها دادخواهی وعدالتخواهی و پیگیری عملی مطالبات امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) در باب عدالت می باشد.


از همه بچه های حزب الله و ولایتمدار و انقلابی برای حضور در این پیاده روی ها دعوت به عمل می آید.






      

علی رغم نظر صریح رهبری، چرا به جای برخورد با روحانی نماها؛ با طلاب عدالتخواه بر خورد می شود؟؟
به گزارش سولدوز به نقل ازعماریون"- حجت الاسلام علیرضا جهانشاهی طلبه عدالتخواه سیرجانی که اخیرا توسط عوامل انتظامی به دستور دادگاه ویژه روحانیت دستگیر و سپس آزاد شده بود ، اینبار نیز در اعتراض به برخورد ناشایست دادگاه ویژه روحانیت با طلبه های عدالتخواه ، تحصن خود را مقابل دادگاه ویژه قم آغاز می نماید.
جهانشاهی در این راستا می گوید : چرا باید دادگاه ویژه روحانیت با امثال هادی غفاریها برخورد نکند؟
آری طلاب عدالتخواه معتقدند اگر دادگاه ویژه به وظایف خود عمل می کرد ، یقینا الان اکبر هاشمی بهرمانی ، مهدی کروبی ، محمد خاتمی و محتشمی پور و امثال آنان بعد از آنهمه فتنه گری خارج از زندان نباید باشند.
در حالیکه بجای برخورد با این افراد ، روحانیون روشنگری همچون حجت الاسلام جهانشاهی از استان کرمان ، حجت الاسلام بجانی از استان آذربایجان شرقی ، حجت الاسلام حسن زاده گلستان و دهها تن از روحانیون انقلابی و ولایتمدار را در بند محکومیت خود قرار داده اند .
حجت الاسلام مهدی حسن زاده بخاطر اعتراض به غارتگریهای جنگلهای گلستان به مشهد تبعید میگردد و در آنجا در اثر فشار عظیم روحی دچار بیماریهای شدید جسمی نیز می گردد و ابوذر وار می سوزد و می سازد.
حجت الاسلام روح ا.. بجانی به خاطر اعتراض به جریان فتنه و انحرافی که از سال 84 تشخیص داده بود به حبس وتبعید به خارج از استان و منع کارهای فرهنگی سیاسی و تبلیغی محکوم می گردد و در تحریم شدید دچار بیماریهای عفونی می گردد.
حجت الاسلام علیرضا جهانشاهی به خاطر اعتراض به زمینخواریهای سیرجان بازداشت می گردد و پس از آزادی دوباره اعتراض خود را با پیاده روی از سیرجان به سمت پایتخت آغاز می کند و دوباره زندانی می شود. اینبار هم با دستور حضرت آقا و توصیه ایشان به مسئولین امر که با بیان شکّر ا... مساعیک این طلبه را آزاد کنید, این طلبه آزاد می گردد. پس از آزادی این بار با حجت الاسلام بجانی از قم به تهران پیاده روی نموده و در پایتخت در حرم سید الکریم تحصن می کنند و . پس از یکسال تحصن دوباره بازداشت شده و باز آزاد می شود .وی پس از آزادی در اعتراض به این نوع برخورد ها ، مقابل دادگاه ویژه روحانیت به همراه چند تن از طلاب دیگر دستگیر می گردد . باز آزاد گردیده و در اعتراض به رفتار دادگاه ویژه روحانیت دوباره تحصن میکند و اینک سه روز است که در زندان بسر می برد .
در اعتراض به دستگیری طلبه سیرجانی بیش از دوازده تن از طلاب عدالتخواه در مسجد بالای سر حرم مطهر حضرت معصومه تحصن و اعتصاب غذا می نمایند . البته این تحصن چند ساعتی طول نکشید که علیرضا جهانشاهی و یارانش از بند زندان آزاد شدند.
در پی این اقدام؛ عدالتخواهان شیراز ، مشهد ، گلستان ، آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل نیز اعلام می نمایند که برنامه اعتراض منسجم و تحصن عظیمی را در خیابان کشور دوست آغاز خواهند کرد تا محضر امام خود اظهار تظلم نمایند ولی طلبه سیرجانی و طلبه تبریزی با این امر مخالفت نموده اند و عدالتخواهان رایزنی خود را برای تحصن عظیم مقابل مجلس شورای اسلامی انجام می دهند .
برخی تحلیلگران بر این قائلند که این قوس و کش ها و محکومیت طلبه های عدالتخواه, حکایت از جنگی شدید بین خودشیفتگان و ولایتمداران دارد. خود شیفتگان که بخاطر سوابق خود جوانان ولایتمدار و عدالتخواه را علاوه بر اینکه قبول ندارند بلکه در تیر رس خود قرار داده اند, همان هیولای هفت سری هستند که طلبه سیرجانی و تبریزی هر دو جنگ با آن را پیش بینی کرده اند . آیا بهتر نیست دادگاه ویژه فرق خودی و غیر خودی را تشخیص داده و بداند در جنگ ولایتمداران با خودشیفتگان چه باید بکنند؟ حضرت آقا مگر اخیرا نفرمودند که خود شیفتگان تو دهنی خواهند خورد؟





      

حجت الاسلام عبداللهی را برکنار کنید!

مسئولیت بخش عمده ای از مشکلات موجود در دادگاه ویژه روحانیت و ابهامات در خصوص سیاست ها و عملکردهای شگفتی ساز و سوال برانگیز این مجموعه قضایی را باید متوجه فعال ترین بخش آن یعنی دادگاه ویژه روحانیت قم دانست. با این وصف جای این پرسش باقی است که چرا به رغم دستور مقام معظم رهبری دربرکناری رییس و دادستان پیشین دادگاه ویژه روحانیت که نشان از ضرورت ایجاد تغییر در رویکرد این دادگاه دارد عامل اصلی بسیاری از بدبینی ها نسبت به دادگاه ویژه روحانیت یعنی جناب اقای عبداللهی دادستان ویژه روحانیت قم همچنان به کار خود ادامه می دهد؟ آیا با ادامه مسئولیت عبداللهی می توان به اصلاح رویکرد دادگاه ویژه روحانیت و جلب اعتماد عمومی امید داشت؟

 

چندی پیش عبداللهی در واکنش به درخواست دادستان عمومی دادگستری قم مبنی بر مذاکره با طلاب متحصن مقابل دادگاه ویژه روحانیت وعده داده بود که حاضر است سخنان معترضان به عملکرد خود را از نزدیک شنیده و در مقابل آنها پاسخ گو باشد. متاسفانه در ساعت مقرر جناب عبداللهی به این بهانه که چرا تعداد نمایندگان طلاب عدالتخواه پنج نفر است و او حاضر به مذاکره با بیش از سه نفر نیست!از تشکیل این جلسه که می توانست نقطه عطفی در تعامل بین دادگاه ویژه و طلاب عدالتخواه باشد خودداری کرد. اتخاذ این روش ... باعث شد تا یک بار دیگر طلاب عدالتخواه تحصن خود را از سربگیرند. اگر چه با توجه به توافقات بعدی قرار بر این گردیده تا از سوی مسئولان عالی قضایی نمایندگانی برای مذاکره با طلاب عدالتخواه به شهر مقدس قم اعزام شوند اما به نظر می رسد گام اصلی برای اعتمادسازی و رفع سوءتفاهمات موجود را باید در برکناری دادستان ویژه روحانیت قم جست و جو کرد.

نویسنده:سید حمید مشتاقی نیا








      

روز گذشته برای ششمین بار طلبه سیرجانی و دوتن از همراهانش که برای بار دوم جلوی دادسرای ویژه روحانیت قم تحصن کرده بودند، بازداشت شدند

بلافاصله پس از این دستگیری سایر عدالتخواهان ولایتمدار فعالیت خود را در دفاع از حق و عدالت آغاز کردند.

برخی از طلاب و روحانیون عدالتخواه در مدرسه فیضیه سخنرانی کرده وبدینوسیله به دستگیری طلبه سیرجانی اعتراض نمودند.

پس از آن جمعی از یاران ولایت در مسجد بالاسر حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها) تحصن واعتصاب غذا کردند.

طلاب عدالتخواه حاضر در این تحصن که مردم وزائرین حرم نیز در آن حضور چشمگیری داشتند در ضمن سخنرانی های پر شور خود این سوال را مطرح کردند که چرا دادگاه ویژه به جای برخورد با امثال هادی غفاری وکروبی وسایر فتنه گران که قصد داشتند تیشه به ریشه انقلاب بزنند وبه لطف خداوند ناکام ماندند، با عدالتخواهان ولایتمدار -که هدفی جز زمین نماندن مطالبات امام خامنه ای(حفظه الله تعالی)- ندارند برخورد می کنند؟!

هنوز چند ساعتی از تحصن واعتصاب غذای عدالتخواهان ولایتمدار در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نگذشته بود که طلبه سیرجانی و همراهانشان با حضور خود در جمع متحصنین آزادی خود را عملا اعلام کردند

عدالتخواهان و سایر مردمی که در حال شنیدن اخبار مربوط به قیام یاران ولایت بودند با ذکر صلوات به استقبال آنها رفته وبدینوسیله خوشحالی خود را اعلام نمودند

پس از آن ، طلبه سیرجانی به درخواست مردم وعدالتخواهان ولایتمدار در جمع متحصنین وسایر زائرینی که در محل تحصن حضور یافته بودند سخنرانی کرده وضمن مطرح کردن اهداف قیام یاران ولایت ومراحل عملی آن، اعلام نمودند شرط ما برای ادامه ندادن تحصن جلوی دادگاه ویژه روحانیت، تشکیل جلساتی با حضور شخصیتی همچون آقا مرتضی آقا تهرانی(نماینده مجلس) در مکانی خارج از دادگاه ویژه روحانیت است، که در آن جلسات مطالبات عدالتخواهان بررسی وعملا پیگیری شود

 واین شرط توسط مسئولین دادگاه ویژه قم پذیرفته شد.

این موضوع یعنی بررسی مطالبات عدالتخواهان ولایتمدار در محیطی خارج از دادگاه و در فضایی غیر از بازجوئی وسرکوب و...، مطلبی است که سالها منتظر آن بودیم وبه فضل خداوند متعال وبا استقامت یاران ولایت وپس از شش سال در حال تحقق است وما این امر را به همه عدالتخواهان ولایتمدار تبریک می گوییم.

ضمنا از این طریق از خبرنگارانی که قصد دارند در جلسات مذاکره فی مابین عدالتخواهان و مسئولین مربوطه شرکت کنند دعوت به عمل می آید.

منتظر اخبار بعدی قیام یاران ولایت باشید.

-----

دانلود فیلم سخنرانی طلبه سیرجانی در جمع متحصنین معترض به دستگیری ایشان در حرم حضرت فاطمه معصومه:

دانلود فیلم تصویری

mp4 - هفت دقیقه






      

از امروز تصحن واعتصاب غذای یاران ولایت در حرم حضرت معصومه در اعتراض به دستگیری مجدد طلبه سیرجانی شروع شده است.

عدالتخواهان ولایتمدار اعلام کرده اند که تا آزادی طلبه سیرجانی وهمراهانشان به تحصن خویش ادامه می دهند.

گفتنی است مطالبی که از لسان یاران ولایت جاری می شود برای مردم وزائران حرم مطهر بسیار جالب و شگفت آور می باشد.


گزارش تصویری این تحصن:


 

ادامه مطلب...




      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >