آمار طلبه سیرجانی - دلبسته یاران خراسانی خویشم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 103
کل بازدید : 833876
تعداد کل یاد داشت ها : 532
آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 2:18 ص
تاریخ روز

آخرین مصاحبه طلبه سیرجانی قبل از دستگیری در مقابل دادگاه روحانییت قم

 

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا جهانشاهی ملقب به "طلبه سیرجانی " چند سالی ست که حرکات عدالتخواهانه ای را آغاز کرده و تاکنون دوبار بابت این ظلم ستیزی ها به زندان افتاده و از میان مسئولین کشور تنها مقام معظم رهبری در این مدت یار و یاور ایشان بوده است .
حجت الاسلام جهانشاهی در جدیدترین حرکت خود در اعتراض به دستگیری یکی از طلاب عدالتخواه قم تحصنی را همراه با جمعی از طلاب مقابل دادگاه ویژه روحانیت قم آغاز کرده که تاکنون ادامه دارد.
اما با کمال تاسف بنا به دلایلی این تحصن مورد سکوت خبری رسانه ها قرار گرفته و به همین سبب پایگاه خبری - تحلیلی جوانان استان بوشهر ( فریاد جوان ) گفتگویی اختصاصی با ایشان انجام داده که در ذیل می خوانید :

حاج آقا به عنوان اولین سوال دلیل تحصن اخیر شما چه بوده است؟

ادامه مطلب...




      

گزارش سولدوز به نقل از"عماریون"- به دنبال مدارک جعلی و دکتراهای کشکی برخی بزرگان، اخیرا سایت ارزشی بی باک، بی باکانه با انتشار مطلب ( به جرم شهرت طلبی یا عدالتخواهی ؛طلبه سیرجانی بازهم بازداشت شد + تصاویر) نوشته است:
اینکه این نوع اقدامات از سوی طلبه سیرجانی فراقانونی و صرفا به منظور شهرت طلبی بوده است یا اینکه او هدفی مقدس را دنبال می کنند، محل اختلاف دلسوزان نظام و همچنین جوانان انقلابی می باشد

به دنبال این مطلب و القاء برخی شبهات با افرادی که از نزدیک با حجت الاسلام جهانشاهی تماس گرفته و در مورد جعلی بودن و یا واقعی بودن عدالتخواهی طلبه سیرجانی پرسجو کردیم. حجت الاسلام روح الله بجانی یا همان طلبه تبریزی که مواضع سیاسی و اجتماعی اش و بصیرت وی علیرغم سن جوانشان حداقل در فضای سایبری غیر قابل انکار است.
با وی تماسی گرفتیم و در اولین لحظه طرح سئوال با خنده از شبهه مطرح شده گفت: طلبه سیرجانی تنها و تنها به دنبال اجرایی نمودن فرامین امام خامنه ای در باب عدالت است. او نمی تواند در مقابل ظلم و نا عدالتی ها سکوت کند. او یک عدالتخواه واقعی است و بخدا جعلی نیست اصلِ اصل است.
او مهمترین گام برای مقدمه سازی قیام حضرت مهدی را در حد خود اجرایی نمودن فرامین رهبری می داند. بنده عدالتخواهی ایشان , ولایی بودنشان و عبادت های شبانه شان را که شبها در کنارشان از نزدیک دیده ام. هرگونه خدشه وارد کردن به اخلاص و عدالتخواهی طلبه سیرجانی جفای به طلاب جوان ولایتمدار می باشد. بنده بعنوان یک سرباز ولایت انتظار دارم که مجموعه قضایی که به اعتقاد بنده این جایگاه بازوی پرتوان ولایت است بهتر است با امثال هادی غفاری ها نیز برخورد کند . با لباس دزدانی که ایام فتنه آرزوی سرکشیدن خون ولی را در سر می پروراندند و طلاب عدالتخواه را بعنوان یاران خویش درک کرده و به مطالبات آنان رسیدگی کند. چنانچه در برخی استانها و شهرها جواب داده است.






      

در ایام نیمه شعبان و تولد عدالت گر غائب طلبه سیرجانی و طلاب و بسیجیان عدالتخواه دستگیر شدند

طلبه سیرجانی و طلاب عدالتخواه در حالی که مقابل دادگاه روحانیت قم تجمع کرده بودند با حکم دادستان روحانیت قم توسط اطلاعات نیروی انتظامی دستگیر شدند به همین سادگی!

 

کک کسی هم نگزید! دوستان مطبوعات هم به زعمشان برای انقلاب سکوت کردند مانند زمانی که برای انقلاب حرف نزدند!

طلبه سیرجانی و همراهان در سکوت خبری دستگیر شدند اما عیار مناسبی برای عدالت طلبی و بصیرت برخی از دوستان انقلاب گردیدند!زمانی که کسی دوست انقلاب را دشمن فرض کند ، این نقطه پایان ادعای بصیرت برخی رسانه هاست!






      

به لطف خدا تحصن یاران ولایت در مقابل "دادگاه ویژه روحانیت قم" دراعتراض به برخورد نامناسب با طلاب انقلابی ، ولایی و عدالتخواه همچنان ادامه دارد.

یاران ولایت بر این تصمیم خود مصمم هستند که مسئولین باید پاسخگو باشند.

منتظر خبرهای بعدی باشید...

بخشی از فضای حاکم در تحصن را در عکس های زیر می بینید:

 

 

ادامه مطلب...




      

به لطف خدا تحصن یاران ولایت در مقابل دادگاه ویژه روحانیت قم دراعتراض به برخورد نامناسب با طلاب انقلابی ، ولایی و عدالتخواه همچنان ادامه دارد.

یاران ولایت بر این تصمیم خود مصمم هستند که مسئولین باید پاسخگو باشند.

بخشی از فضای حاکم در تحصن را در عکس های زیر می بینید:


ادامه مطلب...




      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >