آمار طلبه سیرجانی - دلبسته یاران خراسانی خویشم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 103
کل بازدید : 833870
تعداد کل یاد داشت ها : 532
آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 1:33 ص
تاریخ روز

حزب الله هم الغالبون

پیاده روی عدالتخواهان ولایتمدار در قم امروز ساعت 17 از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیه تا گلزار شهدا و مسجد مقدس جمکران

با حضور طلبه سیرجانی






      

سایت بی باک نیوز را باید از جمله رسانه های ارزشی در فضای مجازی محسوب کرد. رویکرد کلی گردانندگان این سایت در راستای حفظ و ترویج آموزه ها و دستاوردهای اسلام و انقلاب اسلامی است.

در جریان دستگیری اخیر حجت الاسلام جهانشاهی و یارانش که در اعتراض به سیاست های مبهم و سوال برانگیز دادگاه ویژه روحانیت در مقابل ساختمان این دادگاه در شهر مقدس قم اجتماع کرده بودند متأسفانه بسیاری از رسانه های منتسب به جریان های ارزشی ترجیح دادند سلوکی محافظه کارانه اختیار نموده و حتی از درج خبری کوتاه در این خصوص خودداری کنند. سایت بی باک نیوز جزو معدود رسانه هایی بود که خبر غربت و مظلومیت فدائیان ولایت را منعکس کرد؛ اما ...

در متن خبر مربوط به دستگیری طلبه سیرجانی و یارانش در سایت بی باک نیوز عبارتی به کار گرفته شد که به نوعی تشکیک در انگیزه این روحانی مقاوم و آزاده جنگ نرم را دامن می زد. ایجاد ابهام و تردید در انگیزه حجت الاسلام جهانشاهی با طرح احتمال شهرت طلبی وی در حالی از سوی نویسنده محترم خبر مذکور صورت پذیرفت که شاید اندکی تأمل یا تحقیق در این خصوص می توانست ابهام احتمالی مدیران محترم این سایت را برطرف نماید.

کسانی که با عرصه های رسانه ای و تبلیغی آشنا هستند به خوبی می دانند که شهرت طلبی برای یک روحانی در جامعه امروز کار دشوار و پرهزینه ای نیست. کافی است یک نفر ملبس به لباس مقدس روحانیت بخواهد نامی بر سر زبان ها براند. چنین فردی – آن طور که بارها اتفاق افتاده است – با چند مصاحبه جنجالی و سخنرانی ابتکاری و طرح مسائلی در مخالفت با جریان عادی فرهنگ دین و انقلاب می تواند شهرتی برای خود فراهم سازد که تا مدت ها نامش بر صفحات نخست جراید ثبت گردد. با این وصف دیگر به اتخاذ روش های پرهزینه ای چون پیاده روی عدالتخواهانه و تحصن و ... که عواقبی جز دستگیری چندباره، زندان، ضرب و شتم، خلع لباس، تبعید و ... آن هم در بایکوت کامل خبری و تبعاتی چون محرومیت از برخی موقعیت های اجتماعی و نگرانی های توصیف ناپذیر خانواده ها و ...ندارد، نیازی نخواهد بود.

این روزها خود شاهد بوده ام که از سوی روزنامه شرق بارها برای مصاحبه با حجت الاسلام جهانشاهی تماس گرفته شد؛ اما ایشان به رغم بی تفاوتی برخی رسانه های ارزشی، حاضر به مصاحبه با این نشریه دگراندیش و انعکاس مطالبات خود از این طریق نگردید.

آیا یک جوان شهرت طلب حاضر است چنین فرصت استثنایی را برای تبدیل شدن به یک چهره خبرساز از دست بدهد؟

آیا حجت الاسلام جهانشاهی تا کنون یک بار لب گشود تا از جوری که توسط برخی نیروهای بی تقوای امنیتی در حق وی روا گردیده شکوه ای نموده و لبخندی بر چهره کریه دشمنان انقلاب بنشاند؟

ادامه مطلب...




      

به فضل خدا
 طلبه عدالتخواه سیرجانی وهمراهان ایشان با مقاومت خویش 24 ساعته از بند دادگاه ویژه روحانیت آزاد شدند.

چند روز قبل طلبه سیرجانی و چهار نفر از همراهان از جمله حجت الاسلام مقدم وآقایان عباسی، سلمان زاده و محسن شیرازی به دستور دادگاه ویژه روحانیت قم توسط پلیس امنیت قم به صورتی نامناسب و به دور از شأن یک انسان، دستگیر شده بودند.

طلبه سیرجانی از ده روز پیش در اعتراض به دستگیری یکی ازعدالتخواهان ولایتمدار و روند غلط وناعادلانه برخورد با طلبه های عدالتخواه و انقلابی و ولایی در مقابل دادسرای ویژه روحانیت قم تحصن کرده بودند که با برخورد نیروهای امنیتی تحصن جمع شده و تمام پرچم ها و پلاکاردها و... توقیف گردید.

اما تنها پس از دو روز با تلاش گسترده عدالتخواهان در سراسر کشور ومقاومت وپایداری طلبه سیرجانی و همراهانش، در حالی که کلیه اموال و وسائل آنها پس داده شد، آزاد گشتند.
قابل ذکر است شرط طلبه سیرجانی و سایر عدالتخواهان برای ادامه ندادن به تحصن خود مقابل دادگاه ویژه روحانیت قم تشکیل جلسه مذاکره با مسئولین دادگاه ویژه و پاسخگویی آنها به سوالات واعتراضات عدالتخواهان ولایتمدار می باشد که اولین جلسه از این سلسله مذاکرات امروز صبح برگزارشد که جزئیات و اخبار تکمیلی آن در خبرهای بعدی خواهد آمد.

  واقعا این سوال از آقایان مطرح است که چرا امثال هادی غفاری ها با وجود توهین های بی شرمانه اشان به مقام عظمای ولایت امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) به راحتی در این مملکت در حال جولان دادنند وحتی یک بار از جانب دادگاه ویژه احضار نشده اند!!
اما با عدالتخواهان ولایتمدار وطلبه عدالتخواه سیرجانی چنین برخوردهای نامناسبی صورت میگیرد

براستی چرا برخی مسئولین چنین متکبرانه عمل می کنند و از مواضع غلط خود پایین نمی آیند و حتی حاضر به گفت وگو با یاران ولایت نیستند؟ چرا نمی خواهند سخن عدالتخواهان را بشنوند؟

چه چیزی مانع از به رسمیت شناختن نظارت مردم بر عملکرد مسئولان شده است؟

دلیل آن هرچه باشد؛ یاران ولایت بر راه حق خود استوارند وبا قوت بیشتر از پیش در جهت اهداف عدالتخواهانه خود و مبارزه با ظلم وفساد و پیگیری عملی مطالبات ولایت ادامه خواهند داد. انشاالله


 

 






      

حزب الله هم الغالبون

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا جهانشاهی در گفتگوی تلفنی که با ما داشت آزادی خود و دوستان طلبه عدالتخواه را تایید کرد.

 

طلبه سیرجانی آزاد شد اما ماجرای دیروز دو نکته مهم داشت که به راحتی از کنار آن نمی شود گذشت

 

یکی اینکه اگر نهادی جرات برخورد با این طلبه عدالت خواه را ندارد وارد گود این گونه اقدامات نگردد . چرا که عرض خود میبرد و زحمت ما میدارد! به زبانی دیگر شما که جرات بازداشت چند روزه یک طلبه عدالت خواه راندارید چرا اوضاع را به هم میریزید چه نفعی از بازداشت و آزادی یک روزه طلبه سیرجانی و همراهان میبرید؟ چرا قرو قاطی میکنید ؟ اگر اینقدر نیرو و عده دارید که دهان سایتها و وبلاگهای ارزشی را ببندید چطور است از دست یک مشت طلبه عدالتخواه بر نمی آیید .

اما مطلب دیگر اینکه اتفاقات دیروز وامروز محک خوبی بود که دست برخی سایتها و نیروهای حزب اللهی برای ما رو شود. خوب دیدیم که چگونه برخی سایتهای مدعی بصیرت در دامی پهن شده توسط برخی نهادها افتادند! آنقدر بصیرت داشتند که در قبال دستگیری یک سرباز رهبری دم بر نیاوردند و حتی برخی او را آب به آسیاب دشمن ریز فرض نمودند.

خلاصه طلبه سیرجانی اینروزها آزمون خوبی برای اطاعت عملی از فرمایشات رهبری برای مدعیان سربازی ولایت می باشد و چه خوش حال آنکه در این آزمون سربلند و با افتخار بیرون آید






      

 

چرا در عصری که رییس جمهور آن فریاد عدالت سر میدهد،و امام آن امت میفرماید:

{ما میخواهیم ظلم در جامعه نباشد}

دادگاه ویژه روحانیت کمر به مبارزه با عدالتخواهان بسته است؟

این تذهبون آقای رییسی وآقای منتظری؟

چرا با فتنه گران وغارتگران بیت المال و هتاکان به دین وامام وانقلاب برخورد نمی کنید؟

شما را چه شده است؟

شما چه مسوولینی هستید که با عدالت مبارزه می کنید؟

و ای کسانی که ادعای عدالتخواهی دارید! آقایان سایتها وخبرگزاری ها!

شما چرا زبان به کام گرفته اید؟

اف بر شما!

از خدا نمی ترسید،اما از اطلاعات و تهدید او، از دادگاه ویژه و اخم های او می ترسید!

 اولسنا علی الحق؟!

مگر پیرو امام حسین نیستید که از ظالم نترسید وبا جمعیتی کم در مقابل یزید و دنیای آنان ایستاد؟

خطاب به ظالمان میگوییم:

اگر میخواهید دین ما نباشد، ما هم میخواهیم دنیای شما نباشد!

آقایان رجا نیوز، جهان نیوز و.....نیوز!

تا کی میخواهید از تهدیدات این وآن بترسید و برای انقلاب سکوت کنید؟

آقای رییسی و منتظری!

چرا هنوز جوهر حکمتان خشک نشده،برای خود میخواهید آتش جهنم بخرید؟

اگر توان مبارزه با ظلم زیر مجموعه خود را ندارید،استعفا دهید!

انا انذرناکم عذابا قریبا.....

این آخرین کلام ماست:

بگیرید ما را ! اسلام  بیدارتر میشود!

بکشید ما را !

مردم بیدارتر میشوند!

 وبدانید!

ما تا آخرین نفس ایستاده ایم !






      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >