دستور بایکوت خبری طلبه سیرجانی به همه رسانه ها

با پیگیری هایی که انجام دادیم چه درحین دستگیری طلاب عدالتخواه در هفته گذشته و چه دستگیری طلبه سیرجانی وهمراهان در روز قبل و در کل در طول مدت آغاز قیام یاران ولایت متوجه شدیم که از جانب نهاد های امنیتی به همه رسانه ها(چه سایت ها وچه نشریات وروزنامه ها) دستور داده شده است که خبر های مربوط به طلبه سیرجانی را به هیچ عنوان کار نکنند.

حتی برخی از خبرنگارانی که خبری را در سایت یا روزنامه مربوط به خود درج کردند به صورت حضوری توسط برخی از نیروهای امنیتی مورد لطف ویژه!!!! قرار گرفته و از رسانه ای کردن اخبار مربوط به طلبه سیرجانی منع شدند.

تا آنجا که وقتی خبرنگاری برای پیگیری خبری تحصن عدالتخواهان ولایتمدار به محل تحصن روبروی دادگاه ویژه می آید، روز دیگر با او تماس گرفته شده  وبا تهدید از پوشش خبری منع می شوند، حتی از آن سایت می خواهند که خبری ضد طلبه سیرجانی کار کنند که دوستان رسانه ای مان در آن سایت زیر بار زور نرفتند.

بخشی از مصاحبه سایت فریاد جوان با طلبه سیرجانی که حدود دو هفته پیش انتشار یافت:

«چرا حرکت اخیر شما مورد بایکوت رسانه ها قرار گرفته است ؟

من فکر می کنم این درخواست برخی از نهادها بوده است . زیرا قبلا هم هنگامی که خیمه عدالتخواهی در حرم حضرت عبدالعظیم برچیده شد ، آن نهادها بر روی رسانه هایی همچون فارس ، رجانیوز ، نشریه راه و نشریه پنجره فشار آورده بودند و به آنها تفهیم شده بود که حق ندارند خبرهای مربوط به بنده را کار کنند ( این ها را خود خبرنگارهای این رسانه ها به ما اطلاع دادند ) .»

این قضیه نه فقط از نظر ما بلکه حتی از نظر خبرنگاران رسانه های مختلف، ظلمی است بزرگ؛ هم به رسانه های مکتوب و غیر مکتوب وهم به مردم ومخاطبین این رسانه ها

در حقیقت توهین به رسانه هاست.

فلسفه وجود یک خبرنگار انتشار اخبار است

چرا این نهادهای امنیتی به خود حق می دهند که این طور با رسانه ها برخورد کنند؟

علت و سر نخ اصلی این برخوردها در طول 6 باری که طلبه سیرجانی طی شش سال ونیم گذشته توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده اند، چه می تواند باشد؟

براستی راز قصه چیست؟

آیا برخی از افراد در بدنه نیروهای امنیتی هم...

هر چه باشد این اقدام آقایان را جز ظلم و ناعدالتی وحشتناک چیز دیگر نمی توان نام نهاد.

اما همه بدانند یاران ولایت بر حرکت خود استوارند و ان شاء الله تا آخر ایستاده اند.

یا زهرا