آمار فروردین 91 - دلبسته یاران خراسانی خویشم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 76
کل بازدید : 833768
تعداد کل یاد داشت ها : 532
آخرین بازدید : 103/2/15    ساعت : 1:5 ص
تاریخ روز

مرندی در گفت و گو با خبرآنلاین:موسوی گول خورد، احمدی‌نژاد هم ممکن است چنین اتفاقی برایش بیفتد

مجلس - گفت و گوی خبرآنلاین با دکترعلیرضا مرندی پیش از برگزاری انتخابات مجلس نهم انجام شد. گپی که او در آن ناگفته هایی را از دوران نخست وزیری موسوی و مسائل انتخابات دولت دهم مطرح می کند.

 محمود عزیزی: حضور در کابینه میرحسین موسوی و هاشمی رفسنجانی و فعالیت های او در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از او چهره وزیری معروف ساخته است که خیلی از ایرانی ها وقتی اسم فلج اطفال و کنترل جمعیت را می شنوند به یاد او می افتند.
گفت و گوی مرندی آنقدر جذاب هست که دقایقی از تعطیلات نوروزی شما را پر کند و البته نکات قابل توجهی برای شما داشته باشد.

  ادامه مطلب...




      

پیام نوروزی حجت?الاسلام پورمحمدی: امیدوارم سال آینده در مبارزه با عوامل فساد کوشا باشیم

احزاب و شخصیت‌ها - رییس سازمان بازرسی کل کشور در پیام نوروزی بر ارتقای سلامت اداری، با هماهنگی و انسجام بیشتر تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین، متن کامل پیام نوروزی «حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی» به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
فرا رسیدن بهار و روزهای نو و عید نوروز را صمیمانه شادباش می‌گویم. خداوند بزرگ و منان را سپاسگذاریم که نعمت حیات، معرفت، عبادت و خدمت را برای سالی دیگر نصیب ما کرد. در سالی که گذشت ملت سرافراز ایران با مقاومت و آگاهی حضوری مقتدرانه داشت و پیام‌هایی با صلابت خود را در عرصه داخلی و خارجی با گام های بلند همراه ساخت و فرماندهی مبارزه با مستکبران و قداره بندان عالم هدایت انسان مسلمان و مومن معاصر را بر عهده گرفت و می‌رود تا دوران ساز شود و سکه زمانه را به نام خود ضرب کند.
خوشبختانه در راه آرمان‌های بلند مردم عزیز، سازمان بازرسی با اجرای برنامه‌های هدفمند و مفید رسالت خود را به انجام رساند و دستاوردهای ارزنده و ماندگاری را بر جای گذاشت. امیدوارم در سال آینده نیز با اجرای صحیح قوانین و معنویات رهبر مقام معظم رهبری و هماهنگی و انسجام بیشتر در راه اعتلای نظام و ارتقای سلامت اداری و مبارزه با عوامل فساد کوشا باشیم، عافیت، بهروزی و موفقیت شما را از حضرت حق در سایه عنایات حضرت بقیه الله اعظم ارواحنا فداه، مسالت دارم.






      

اولین پیام نوروزی امام خمینی(ره)/تذکرات بنیان‌گذار انقلاب به دولت چه بود؟/بازخوانی تاریخ

احزاب و شخصیت‌ها - بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در پیامی که 29 اسفند 57 به مناسبت نوروز 58 صادر کردند، علاوه بر توصیه به وحدت، تذکراتی به ملت و دولت ارائه دادند.

به گزارش خبرآنلاین، نخستین تذکر امام خمینی(ره) به دولت در عنایت به امور فرهنگی و پس از آن دو بار تاکید بر دقت در انتصابات داخلی است. چه آنجا که مشخصاً فرمودند «دولت در انتصاباتشان خیلی دقت بکند» و چه آنجا که با بیان اینکه «دولت باید نظارت تام داشته باشد»، افزودند: تمام وزارتخانه ها را درست، به طور صحیح، انتخاب اشخاص بکنند.
گزیده نخستین پیام نوروزی امام خمینی(ره) را در ادامه بخوانید:

ادامه مطلب...




      
<   <<   6   7