پیام نوروزی حجت?الاسلام پورمحمدی: امیدوارم سال آینده در مبارزه با عوامل فساد کوشا باشیم

احزاب و شخصیت‌ها - رییس سازمان بازرسی کل کشور در پیام نوروزی بر ارتقای سلامت اداری، با هماهنگی و انسجام بیشتر تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین، متن کامل پیام نوروزی «حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی» به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
فرا رسیدن بهار و روزهای نو و عید نوروز را صمیمانه شادباش می‌گویم. خداوند بزرگ و منان را سپاسگذاریم که نعمت حیات، معرفت، عبادت و خدمت را برای سالی دیگر نصیب ما کرد. در سالی که گذشت ملت سرافراز ایران با مقاومت و آگاهی حضوری مقتدرانه داشت و پیام‌هایی با صلابت خود را در عرصه داخلی و خارجی با گام های بلند همراه ساخت و فرماندهی مبارزه با مستکبران و قداره بندان عالم هدایت انسان مسلمان و مومن معاصر را بر عهده گرفت و می‌رود تا دوران ساز شود و سکه زمانه را به نام خود ضرب کند.
خوشبختانه در راه آرمان‌های بلند مردم عزیز، سازمان بازرسی با اجرای برنامه‌های هدفمند و مفید رسالت خود را به انجام رساند و دستاوردهای ارزنده و ماندگاری را بر جای گذاشت. امیدوارم در سال آینده نیز با اجرای صحیح قوانین و معنویات رهبر مقام معظم رهبری و هماهنگی و انسجام بیشتر در راه اعتلای نظام و ارتقای سلامت اداری و مبارزه با عوامل فساد کوشا باشیم، عافیت، بهروزی و موفقیت شما را از حضرت حق در سایه عنایات حضرت بقیه الله اعظم ارواحنا فداه، مسالت دارم.