آمار خودم - دلبسته یاران خراسانی خویشم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 76
کل بازدید : 833827
تعداد کل یاد داشت ها : 532
آخرین بازدید : 103/2/15    ساعت : 9:5 ص
تاریخ روز

آقای مشایی در باره جلسه خصوصی خود با متهم فساد بانکی توضیح بدهد !

کیهان:

مدیرعامل سابق بانک صادرات از جوانفکر مدیرعامل ایرنا خواست اسفندیار رحیم مشایی را برای ارائه توضیح در زمینه جلساتش با متهم اول پرونده فساد کلان بانکی مجاب کند.
جهرمی می گوید جوانفکر به جای دادن آدرس غلط بهتر است مشایی را مجاب کند تا درباره جلساتش با مه آفرید خسروی توضیح دهد.
روزنامه ایران مدتی است می کوشد ضمن تبرئه نقش برخی اعضای حلقه انحرافی، تمام مسئولیت فساد کلان بانکی را صرفا متوجه مدیران دو بانک ملی و صادرات (خاوری و جهرمی) کند. این در حالی است که دادگاه به تدریج در حال بررسی نقش تمام این مقامات است.
جهرمی با تکذیب ارتباط با مه آفرید خسروی گفته است: آقای جوانفکر به جای القای دروغ و دادن آدرس غلط بهتر است از آقای رحیم مشایی سؤال کند و ایشان را مجاب کند تا با ارائه توضیحات برای مردم روشن کنند که جلسات خصوصی با آقای مه آفرید خسروی در دفترشان در چه رابطه بود که منجر به مصوبه نیز برای ایشان شد. اگر آقای مشایی برای مردم توضیح ندهد بی انصافی و نامردی به مردم عزیز است.
وی تأکید کرد: در عین حال مطالبی در خصوص پرونده و این گروه دارم که به زودی در اختیار مردم فهیم قرار می دهم.
خاطرنشان می شود در پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده که اختصاص به رسیدگی به اتهامات معاون مالی گروه آریا داشت، کیفرخواست این متهم قرائت شد که از جمله گفته شده بود: معاون مالی شرکت آریا همراه با مدیرعامل داماش در دفتر آقای جهرمی، مدیرعامل سابق بانک صادرات جلسه ای داشتند که براساس گفته متهمان در این جلسه صحبت هایی گفته شد که آقای جهرمی بسیار برافروخته شده و دستور بررسی حساب های شرکت را صادر کرده است.
گفتنی است برخی مدیران بانک ملی و صادرات نقش عمده ای در تکوین فساد بانکی مربوط به گروه آریا داشتند. در این میان چند نماینده مجلس و مدیر میانی دولتی نیز جزو متهمان این پرونده هستند.

 

  

اژه ای: تعدادی معاون وزیر در پرونده فساد بانکی به‌زودی محاکمه می‌شوند/قرار منع تعقیب مرتضوی صادر شده/ان‌شاالله حکم فائزه هاشمی اجرایی می‌شود

  

 

 

به گزارش «فردا» به نقل از فارس، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضع دولت در برابر فشارهای که وارد می‌شود، همچنان سکوت است چرا‌که کشور نیازمند وحدت و همدلی است اما کابینه خط قرمز است و مجموعه این فشارها کاری سیاسی است.

وی تصریح کرد: موضع ما سکوت بوده و همچنان سکوت است اما اگر بخواهند به این روند ادامه دهند، مسائل را با مردم در میان می‌گذارم و به وظایف قانونی خود در این خصوص عمل می‌کنم.

رئیس جمهور که ابراز امیدواری کرد این روند متوقف شده و نیازی نباشد وی وارد عمل شود، گفت که در خصوص اتهاماتی که به همکارانش در دولت وارد می‌کنند، با رئیس قوه قضائیه مذاکره کرده است






      

آسیاب به نوبت!!!!

بقیه قشرها هم منتظر انتقادات باشند مخصوصا.........

بیشتر از این نمی گویم که مثنوی هفتاد من کاغذ(پست!) هم کم است!!!!!!!

بولتن نیوز: پس از افشاگری های چند تن از اهالی سینما درباره فساد رو به افزایش در این عرصه، این بار نوبت به محمد علی کشاورز بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون رسید تا از روی تخت بیمارستان بگوید: روابط نامشروع در سینما خیلی زیاد شده است.

به گزارش بولتن، 6 ماه از افشاگری فرج الله سلحشور کارگردان سریالهای قرآنی از تبدیل سینما توسط عده ای خاص به فاحشه خانه  و دوری این سینما از فرهنگ ایران می گذرد و در این مدت پرستو صالحی، ماهایا پطروسیان و امین تارخ از بازیگران سینما و تلویزیون نیز به جمع معترضین این وضعیت اسفناک در سینمای ایران پیوسته اند. با این حال هنوز هستند عده ای که گمان می کنند با سر کردن در زیر برف، واقعیت های زشت سینما مخفی می ماند و بر همین اساس معتقدند نباید در این باره سخنی گفت.


اما وقتی شخی چون «محمدعلی کشاورز» که از سال 1327 با نمایش «هیاهوی بسیار برای هیچ» فعالیت بازیگریش را آغاز کرد و در سال 43 با فیلم «شب قوزی» وارد سینما شد، از وضعیت فساد در سینما می نالد، دیگر نمی توان سخنان کوتوله های عرصه هنر را قبول کرد.

استاد کشاورز در این باره به فارس گفت: پیشنهاد بازی زیاد دارم اما دوست ندارم به دنیای بازیگری برگردم، اول به دلیل اینکه سناریوها خیلی بد است و ثانیاً روابط نامشروع هم در آن خیلی زیاد شده است و من که هشتاد سال سالم زندگی و آبرو کسب کردم، نمی‌خواهم آبرویی که در سینما دارم، از بین برود.

به نظر می رسد عمق فساد در عرصه سینما بیش از آنچه تصور می شود، هست. فسادی که مانع از ادامه فعالیت کسانی شده است که نقش اساسی در اعتلای سینما و تلویزیون کشورمان ایفا کردند. فسادی که پیشکسوتان عرصه هنر را خانه نشین کرده است. به راستی چه کسانی این حلقه فساد را در سینما گرد هم آورده و چه کسانی از آن حمایت می کنند؟ آیا این حمایت و پشتیبانی توسط کسانی اعمال نمی شود که در کالبد یک مجموعه منسجم بر سلحشور و امثال او تاختند؟


 


 


به هر روی آنچه که از این وضعیت استنباط می شود،قدرت اقلیت فاسدی است که بر سینمای ایران اسلامی سیطره دارند، اقلیتی که هنر را بهانه ای برای ارضای امیال شهوانی خود تلقی می کنند و هر کسی را که در برابر فساد آنان سکوت نکند، حذف می کنند؛ خواه آن فرد یک دختر جوان باشد که وقتی تسلیم امیال شیطانی آنان نشد، قراردادش فسخ شود و یا محمد علی کشاورز باشد که از ترس آبرو بازی نکند، فرقی نمی کند، باید چرخ سینما به سمت و سویی که آنان می خواهند برود.

با توجه به شاهکارهای! عینی مدعیان بازیگری در داخل و خارج کشور ،اکنون یک سوال در اذهان عمومی کسانی است که سینما با مالیات ها و پولهای آنان بدین جا رسیده و آن سوال این است که چه کسی و چه زمانی می خواهد و یا خواهد توانست ریشه فساد را در سینما بخشکاند؟






      

سلام

می خواهند در باغ شهادت را باز کنند

فعلا چیزی نمی گم 

ولی سعی می کنم  مطلبی بنویسم تا ......






      

سلام

امیدوارم به کسی برنخوره که وبلاگم رو دود کنه بره تو زمین!!!!!!!!(همون مسدود یا فیل تر یا فیل خشک )

بند(م) :.......آنچه در نظر شرع حرام و آنچه بر خلاف مسیر ملت و کشور اسلامی و مخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است به طور قاطع اگر جلوگیری نشود همه مسئول می باشند و مردم و جوانان حزب اللهی اگر برخورد به یکی از امور مذکور نمودند به دستگاههای مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهی نمودند خودشان مکلف به جلوگیری هستند

 

برادران انصار حزب الله و.....

طبق بند (م) وصیت نامه امام خمینی رحمة الله علیه آیا این فیلمها اولین موردی است که مصداق این بند وصیت نامه شده است؟

در قسمتی فرمودند: دستگاههای خبری مطبوعات کتب و مجلات و... (هرچند از این  موارد هم کم نداشتیم ولی خبری از این سبک عمل کردن شما نبود!!!! فقط نوشتن در هفته نامه ویا جلسات سخنرانی) ولی در پایان بند (م) فرمودند :آنچه در نظر شرع حرام و آنچه بر خلاف مسیر ملت و کشور اسلامی و مخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است به طور قاطع اگر جلوگیری نشود همه مسئول می باشند و.... 

آیا فقط مردم می توانند مصداق این قسمت باشند؟

 آیا حرام شرعی در هیچ یک از قسمتهای کشوری(از اسم بردن صریح معذورم) انجام نمی شود وفقط مردم حرام شرع انجام می دهند؟

آیا برخلاف مسیر ملت و کشور اسلامی و مخالف حیثیت جمهوری اسلامی را فقط مردم انجام می دهند؟

برادران انصار حزب الله! اگر شما می خواستید مصلحت کاری و شغلی و حزبی و جانی و مالی خودرا تشخیص ندهید! و به این قسمت کلی و عمومی وصیت نامه هم عمل کنید و ضرب الاجل تعیین کنید باید تا کجا ها پیش می رفتید؟

آیا مطمئنید که دود نمی شدید ودر زمین فرو نمی رفتید و یا فیل ترو خشک نمی شدید و اثری(یادمان ، المان ) از شما باقی می ماند؟

چند سئوال :

تعریف حزب الله در قرآن و نهج البلاغه و احادیث و روایات چیست؟

قضیه اسمال تیغ زن راست است یا دروغ؟

قضیه سردار زارعی راست است یا دروغ؟

مواردی از این دست در کنار و گوشه کشور طی این 34 سال فراوان است

نهی از منکر دهه شصت کجا رفت؟ چرا به تعطیلی کشانده شد؟(چون فقط این قسمت را خوب بلدیم و متاسفانه امر به معروف که قسمت اول است و مقدم بر نهی از منکر.... )

 چرا آمرین به معروف وناهیان از منکر سال 90 آن بلاها سرشان آمد وتاکنون هم به نتیجه نرسیده؟

چرا اصفهان به نتیجه رسید و حکم اعدام هم اجرا شد ولی کاشمر که قبل از آن بوده هنوز تجاوز  ثابت نشده؟؟؟؟؟!!!!!!!!

شکایت یک زندانی

آقای فردوسی‌پور که در مجلس بودند، نامه‌ای از یک زندانی مشهدی به من دادند......

http://www.irdc.ir/fa/content/4900/default.aspx

اصل هشتم قانون اساسی اجرا می شود؟

چرا طلبه عدالتخواه سیرجانی زندانی شد؟ ولی زمین خواران سیرجان در امنیت و آرامش حاصل شده از خون شهیدان هنوز آزادند و محاکمه نمی شوند؟کدامیک حق زندگی در این امنیت و آرامش را دارد؟موقع به خطر افتادن این امنیت چه کسی برای حفظ و پاسداری از خون شهیدان و این انقلاب در صحنه حاضر است؟

جرم  حاج منصف ها چیست؟ شرکت در جبهه حق علیه باطل؟چند سال اسارت در زندانهای صدام(کتاب خاطرات اسارت حاج محمد حسین منصف به نام شب موصل چاپ شده است)؟؟؟ ویا به قول آن بنده خدا که به حاج منصف گفته بود( اسیر بودی غلط کردی می خواستی اسارت نری مگه بخاطر من رفتی ؟)

اسیران  اسیر شدند؟می خواستند نشوند

 http://www.shomalnews.com/?view&sid=18757

 

چرا تا الان سوال از رئیس جمهور ها نشده بودو به قول بعضی ها تابوی سوال شکست؟

بقیه وصیت نامه بنیانگذار انقلاب اسلامی چه می شود؟

و..................

 

اما همه مشکلات باعث ساختن و مجوز اکران  چنین فیلمهایی که  افراد پاک و مخلص و خدوم  را نیز  زیر سئوال برده واذهان عمومی را به همه بد بین می کند نیست 

 مسئولین هم باید قبول کنند که همه انسانها در هر لباس و مقامی ممکن الخطا هستند و سرپوش نگذارند!!! (سوره مبارکه العصر)

امتهای گذشته چگونه نابود شدند !

روزهای پس از فتح مکه  ، دختر یکی از اشراف قبیله بنی مخزوم  دست به دزدی زد و در حین سرقت دستگیر شد. خیلی ها سعی کردند با وساطت نزد پیامبر ( ص) از مجازات او جلوگیری کنند ، اما پیامبر (ص) نپذیرفت و در جوابشان فرمود :

امت های گذشته که نابود شدند ، برای این بود که اگر یکی از بزرگان آنها دست به دزدی { تخلف و جرم } میزد ، او را مجازات نمیکردند ، اما وقتی فرد ضعیف و بیچاره ای این عمل را مرتکب می شد ، حد { مجازات } را بر او جاری میکردند.

سپس فرمود : اگر فاطمه دخترم نیز دزدی کند ، دستور میدهم دستش را قطع کنند...

                                                منبع : ناسخ التواریخ - جزء 4 - حضرت رسول ص - ص 92

 با تشکر از امام جمعه بوشهر و مشهد و شورای تامین بابل که از نمایش این فیلمها جلوگیری کردند

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910103000238

یا ستارالعیوب و یا غفار الذنوب

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

 

 

نوشتن این متن بالا که  خیلی خیلی خیلی خلاصه است بخاطر پست (اندر احوالات فیلم گشت ارشاد) وبلاگ ذیل است که در خواست دوستی کرده بود

http://ammar19.parsiblog.com

 

 

ادامه مطلب...




      
<   <<   6   7