آمار خودم - دلبسته یاران خراسانی خویشم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 19
کل بازدید : 833170
تعداد کل یاد داشت ها : 532
آخرین بازدید : 103/2/1    ساعت : 5:41 ع
تاریخ روز

تا کی خودمونو جزء عقلا حساب کنیم ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

و بیگیم

عاقل کسی هستش که بین بد و بدتر ،  بد رو انتخاب کنه!!!!!

  

  

 

 

کدام یک را لایق ترین فرد برای انتخابات ریاست جمهوری خرداد 92 می دانید؟

 

 بولتن : خواهشمندیم فقط در قسمت نظرات نام ببرید بدون حاشیه پردازی



 
  
 
 انصارحزب الله
 
 
 
این عزیزان نماینده را خودمان انتخاب کرده‌ایم!
اعتراض صد میلیونی
 
 
آن وقت بعضی‌ها توقع دارند این مجلس بیاید و با مفاسد اداری و مالی و... مقابله کند و بر دولت نظارت کند و قانون بنویسد و مراقب حسن انجام قوانین باشد و...!
 
به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله،هفته نامه یالثارات الحسین(ع) در ستون سیاست به روایت همولایتی نوشت:* برخی از نمایندگان به مبلغ 100 میلیون تومانی که مجلس جهت رهن منزل به آنها پرداخته معترضند و آن را کم می‌دانند! (مشرق هفته گذشته) 

1- حق دارند! بندگان خدا دو، سه میلیارد خرج نکرده‌اند که بیایند توی منزل 100 میلیونی زندگی کنند! آدم عاقل چند میلیارد خرج می‌کند تا حداقل توی منزلی که رهنش 10 میلیارد است، زندگی کند! البته به شرطی که پولش را مجلس بدهد! 

* سوال اساسی: مگر آنهایی که نماینده مجلس می‌شوند بی‌خانمان و کارتن‌خوابند که پس از نماینده شدن پول رهن خانه‌شان را از مجلس می‌گیرند؟ 

2- چه اشکالی دارد که نمایندگان مجلس بعد از نمایندگی هم مثل قبل زندگی کنند! اگر مستاجرند همان مستاجر باقی بمانند! اگر مالک منزلند توی همان خانه‌شان زندگی کنند! اگر خانه و زندگی‌شان شهرستان است آن را بفروشند و بیایند تهران خانه بخرند یا اجاره کنند!اگر هم کارتن‌خوابند خوب باز هم کمافی‌السابق کارتن‌خواب باقی بمانند! 

3- مشکل اینجاست که اعتراض بعضی‌ها در حد 100 میلیون تومان باقی نمی‌ماند! از 100 میلیون شروع می‌شود و آخر کار (بعد از 4 سال) به مشارکت دراختلاس چند هزار میلیاردی و امثال آن ختم می‌شود! (حکایت تخم مرغ دزد و شتر دزد را که یادتان هست؟!) 

4- آن وقت بعضی‌ها توقع دارند این مجلس بیاید و با مفاسد اداری و مالی و... مقابله کند و بر دولت نظارت کند و قانون بنویسد و مراقب حسن انجام قوانین باشد و...! 

5- یادمان نرود که این عزیزان نماینده را خودمان انتخاب کرده‌ایم!
چون نیک نظر کرد پر خویش در آن دید/ گفتا زکه نالیم که از ماست که بر ماست!
 
حضرت آیت الله العظمی خزعلی دامت برکاته
در دانشگاه فردوسی مشهد فرمودند:
یک روز نشستیم من و رهبر معظم و آقای جنتی ، آقای جنتی گفت: خزعلی رای نداد ما رای دادیم وما پشیمانیم (منظور ریاست جمهوری سید محمد خاتمی)
 
فرزند ارشد آیت?الله جنتی:

موضع پدرم دیگر درباره احمدی?ن‍ژاد سفت و سخت نیست/من و پدرم نمی?توانیم نظرهمدیگر راتغییردهیم

نگاه ایشان (آیت الله جنتی)به دولت که تغییر کرده است. ایشان جزو مدافعان سرسخت آقای احمدی نژاد بودند، اما الان دیدگاه ایشان تغییر کرده. این طور نیست که روی مساله ای حالت جزمیت و دگم داشته باشند.

 

 
یادمان نرود که خاتمی را هم مردم ( من نه ) و هم آقای جنتی دامت برکاته انتخاب کردند وهم چنین کروبی موسوی ایرانپور و خیل عظیمی از حضرات تایید صلاحیت شده(اخلاقی ومدرک تحصیلی و......) 
 
تا کی باید انتخاب ما بین بد و بدتر باشد فردا هم گند هرکس در آمد خیلی راحت بگوییم:
 
((5- یادمان نرود که این عزیزان نماینده را خودمان انتخاب کرده‌ایم!
چون نیک نظر کرد پر خویش در آن دید/ گفتا زکه نالیم که از ماست که بر ماست! ))
 
شما عقلای عزیز بمانید و دعوا های زرگری انتخاباتی و رای دادن به بد نه بدتر!!!!!
 
 
کسی رای میاره که رگ خواب مردم دستشه!!!!!! خاتمی با رای همین مردم (مسولین) رییس جمهور شد و احمدی نژاد هم با رای همین مردم (نذر و گریه و .....) رییس جمهور (خادم جمهور ) شد
 
لطفا نظر بدید و بگید که ذهنتون(اعم از خصوصی و عمومی) مشوش نشده !






      

قبلنا یه جور دیگه بود !!!!!

 

مشکلی با استفاده از کروات نداریم

معاون اجتماعی نیروی انتظامی با اعلام اینکه استفاده از کروات منع قانونی ندارد گفت: کاری به لباس پوشیدن افراد نداریم اما باید حداقل ها رعایت شود.

به گزارش خبرگزاری مهر،سردار بهمن کارگر معاون اجتماعی نیروی انتظامی امروز ضمن حضور در برنامه زنده تلویزیونی "صبح بخیر ایران” به مناسبت روز عفاف و حجاب گفت: معاونت اجتماعی ، مسئولیت حوزه اجتماعی نیروی انتظامی را بر عهده دارد و این حوزه، بزرگترین، حوزه در پلیس است که از عمر آن حدود 12 سا ل می گذرد.

وی افزود: معاونت اجتماعی، پل ارتباطی مردم با پلیس است تا بتواند نظرات،پیشنهادات و آراء مردم را به پلیس منتقل کند و از سویی دیگر وظایف نیروی را برای مردم، خوب توصیف و تشریح کند.

در موضوع عفاف و حجاب نقش مردان بیشتر از زنان است

وی با اشاره به اینکه، راهکارهای عفاف و حجاب در سال 84 در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید و 26 دستگاه مسئول شدند که در این راستا فعالیت کنند، افزود: از این 26 دستگاه، 24 دستگاه مسئولیت ایجابی دارند و 2 دستگاه که نیروی انتظامی و قوه قضائیه می باشد، مسئولیت سلبی دارند.

ادامه مطلب...




      

خبرگزاری دانشجو ، دکتر علیرضا عالی‌پناه امروز در نشست خبری در ساختمان قوه قضائیه در خصوص برنامه‌های مرکز جذب و آزمون در زمینه جذب طلاب گفت: در آیین نامه جذب طلاب مواردی برای جذب حوزویان به طور خاص پیش بینی شده است.

وی در خصوص ابهامات به وجود آمده در خصوص مرکز متصدی جذب قضات تصریح کرد: مرکز جذب و آزمون متصدی جذب قضات است و در قم نیز مرکزی پیگیر این امر است.

رئیس مرکز جذب و آزمون قوه قضائیه گفت: این مرکز با استفاده از سخت افزارهای موجود رسماً جذب قضات از میان طلاب را پیگیری می‌کند.

عالی پناه افزود: بزودی سامانه ثبت نام جذب افراد معاف از آزمون وزارت از تاریخ دهم تیرماه بر روی سامانه معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضائیه ایجاد می‌شود که افراد واجد شرایط می‌توانند ثبت نام کنند.

وی با اشاره به تفاهم نامه معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضائیه و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه گفت: براساس این تفاهم نامه در قبال حمایت‌های مالی قوه قضائیه از مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی، مقرر شد تا محتوای آموزشی در نظام پذیرش طلاب مطابق نیاز قوه قضائیه تنظیم شود تا از میان فارغ التحصیلان این مرکز قضات مورد نظر جذب شوند.

رئیس مرکز جذب و آزمون قوه قضائیه افزود: براساس هماهنگی با سازمان سنجش امتحان کتبی جذب قضات امسال از طریق این سازمان برگزار می‌شود و مقرر شده تا ثبت نام از سوم تا دهم مهر ماه سال جاری صورت گیرد.

عالی پناه در ادامه تصری کرد: آزمون جذب قضات 25 آبان ماه امسال در مراکز استان‌های مهم و کلان شهرها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به موافقت ریاست قوه قضائیه با امکان جذب بانوان برای تصدی مسندهای مربوط به قضاوت گفت: براساس کار کارشناسی انجام شده و موافقت ریاست قوه قضائیه در آزمون کتبی امسال از بانوان نیز ثبت نام به عمل می‌آید و از بین پذیرفته شدگان آزمون نیز تعدادی از بانوان طی روند گزینش جذب خواهند شد.
 
رئیس مرکز جذب و آزمون قوه قضائیه افزود: بنا به دستور ریاست قوه قضائیه در پذیرش 500 قاضی ویژه شورای حل اختلاف نیز تعدادی نیز از بانوان جذب خواهند شد.

عالی پناه با اشاره به تفاوت تعداد نفرات پذیرفته در آزمون و نفرات تایید شده نهایی گفت: به دلیل وجود مراحل مختلف در تایید نهایی پذیرفته شدگان همواره تعداد نفرات ورودی مرکز جذب با تعداد قضات خروجی یکسان نیست، بنابراین پذیرش سالانه 800 قاضی براساس نفرات خروجی بررسی می‌شود.
 
وی با اشاره به پذیرش قاضی برای مناطق محروم گفت: امسال از دارندگان رتبه‌های 1733 تا 2500 برای جذب مناطق محروم دعوت شده و در حال حاضر ظرفیت و نیاز مناطق محروم مشخص شده است که این افراد 10 سال متعهد می‌شوند تا در مناطق محروم فعالیت کنند.

رئیس مرکز جذب و آزمون قوه قضائیه با اشاره به شرط معدل برای پذیرش نخبگان گفت: آنچه در جذب اختصاصی مورد نظر ما بوده، احراز صلاحیت علمی است و به همین دلیل معدل معیار قرار گرفته است.

عالی پناه با اعلام مواد آزمون کتبی قضاوت گفت: حقوق مدنی، حقوق تجارت، آیین دادرسی مدنی، آیین دادرسی کیفری، حقوق جزای عمومی و اختصاصی، حقوق اساسی و فقه و اصول مواد آزمون کتبی جذب قضات است.

وی خاطرنشان کرد: برای طلاب و غیرطلاب و مردان و زنان این مواد یکسان است، اما منابع فقه و اصول و ضرایب دروس برای طلاب و دانشگاهیان متفاوت است.





      

بنا به گزارش خبرنگار سولدوز از قم به دنبال دو ماه پیاده روی عدالتخواهانه طلبه سیرجانی در تهران وقم که در راستای مطالبه عدالت از مسئولین و ایجاد حرکت مردمی عدالتخواهانه در کشور انجام می یابد یکی از نهادهای مسئول در امر عدالت که کم کاریها و برخوردهای ناصحیح زیادی در کارنامه اجرائی خود دارد با فشار بر این طلبه وی را تهدید به برخورد فیزیکی نمود.

گزارش سولدوز حاکیست - فردی که ادعا میکند از طرف پلیس امنیت قم است در تماسی که با طلبه سیرجانی می گیرد از او و دوستانش برای گفت وگو پیرامون پیاده روی عدالتخواهان ولایتمدار قم دعوت میکند.
طلبه سیرجانی جواب می دهد: ما شش ساله که منتظریم مسئولین بیان وقضیه رو حل کنیم ولی متاسفانه تا بحال مسئولین فقط برخورد کردند!!

مامور پلیس امنیت قم ادامه می دهد که : به ما دستور دادند با شما برخورد کنیم ولی ما گفتیم که اینها بچه های ولایی هستند، بچه های مثبتی هستند بذارید تا قضیه رو حل کنیم.

طلبه سیرجانی در جواب می گوید: جلسه را بگذارید چهارشنبه تا بعضی دوستان هم بتونند شرکت کنند
مامور امنیت قم: اصرار داشت که نه همین دوشنبه 11/2/1391 باشد، یعنی قبل از پیاده روی سه شنبه این هفته
طلبه سیرجانی در جواب با رد این زمان ادامه می دهد: گفتم ما دوشنبه نمی تونیم همون چهارشنبه باشه، حالا این هفته سه شنبه هم مثل بقیه سه شنبه ها است!
مامور امنیت قم که می بیند نمی شود به این سادگی به نیت خود برسد با مطرح کردن نام یک نهاد دیگر قصد در جلب همراهی طلبه سیرجانی دارد و لذا می گوید: الان یک ماهه دارن از طرف د............................ و بعضی جاهای دیگه به ما فشار میارن که چرا اینا رو متوقف نمی کنید.
طلبه سیرجانی در پاسخ به این برادر: ما به وظیفمون عمل می کنیم شما هم به وظیفتون عمل کنید.
مامور فوق الذکر می افزاید: در هر حال ما ضمانت نمی کنیم که این هفته با شما برخورد نشه!
گفتی است طبق اخبار رسیده به سولدوز در پیاده روی سه شنبه هفته پیش نیز مامورین انتظامی و افرادی که ظاهرا از نهادهای امنیتی بودند در همان ابتدای پیاده روی سراغ طلبه سیرجانی می آیند و به او می گویند به ما گفتند شما نباید پیاده روی انجام بدین و پیاده روی را تعطیل کنید که این مسئله از جانب طلبه سیرجانی رد می شود وپیاده روی عدالتخواهان ولایت مدار انجام میشود ومامورین تا انتهای گلزار شهدا عدالتخواهان ولایتمدار را دنبال می کنند.
گفتنی است در روز سه شنبه قبل از انجام یافتن پیاده روی باز هم از پلیس امنیت زنگ زده و با اصرار می گویند همین الان بیایید برای جلسه اما طلبه سیرجانی اینگونه جواب می دهد که جلسه ما چهارشنبه است و امروز نمی توانیم خدمتتان برسیم.
مامور مذکور با حالتی تهدید آمیز می گوید امروز معلوم نیست با شما برخورد نشود و ادامه میدهد اگر ما(پلیس امنیت) وارد عمل نشویم خود .......... وارد عمل می شود.
بعد از این قضایا وبعد از پیاده روی سه شنبه این هفته که باز هم با مزاحمت برخی دیگر از مسئولین امنیتی همراه بود. صبج طلبه سیرجانی به همراه هفت نفر از دوستان ویاران ویاران ولایت به مرکز پلیس امنیت در ترمینال قم (ساختمان گذرنامه سابق) می روند.
که در ابتدای ورود در اتاقک نگهبانی نزدیک ده دقیقه منتظر می مانند سپس به آنها گفته می شودکه دو یا سه نفر می توانند وارد شوند، اما طلبه سیرجانی مخالفت کرده ومی گوید ما هشت نفریم وباهم هستیم
بعد میگویند پس مشخصاتتان را نوشته وموبایلها را تحویل دهید باز جمع مخالفت می کنند ومی گویند ما مهمانیم و موبایلها رو تحویل نمیدیم.
تا اینکه مامور بی ادبانه دست خود را دراز کرده ومی گوید پس بفرمایید بیرون
طلبه سیرجانی می گوید جلسه را مکان هایی بگذارید که این مشکلات رو نداشته باشد مثل استانداری یا اینکه شما جلسات ما بیایید.
که مامور باز مغرورانه با یک حالتی می گوید: می آییم اما برای برخورد!و جلسه لغو می شود.
اکنون واقعا این سوال مطرح است که چرا مامورین امنیت انتظامی و اطلاعات به جای برخورد با متخلفین با آمرین به معروف برخورد می کند.و از چه جایگاهی و چرا ملزم به برخورد با این جمع عدالتخواه گردیده اند؟!عکسای منتشر شده در این خبر تعدادی از افراد لباس شخصی مانع پیاده روی طلاب عدالتخواه را نشان می دهد.






      

کمیسیون فرهنگی مجلس شورا (حداد رسایی طاهری و......) مخصوصا حداد عادل که ید طولایی در مجلس شورا و فرهنگ دارند لطفا جواب بازیگر قبل انقلاب را بدهید( به جرئت می‌توانم بگویم پشت‌صحنه فیلم‌هایی که قبل از انقلاب ساخته می‌شد به مراتب از پشت‌صحنه‌های فیلم‌های امروز پاک‌تر و سالم‌تر بود. )

شورای انقلاب فرهنگی کجایی ؟ وزیر ارشاد کجایی ؟ حداد رسایی طاهری کجایید؟ پشت‌صحنه فیلم‌هایی  که قبل از انقلاب(اعلی حضرت همایونی) ساخته می‌شد بهتره !!!!!

رویا تیموریان گفت مشکلات سینما مانند مشکلات درون یک خانواده است و خود این خانواده باید به آن رسیدگی کنند. به جای اینکه به این مسائل پرداخته شود بهتر است به مشکلات ریشه‌ای سینما رسیدگی شود

 با توجه به اینکه همه این افراد را می‌شناسند اما به دلیل روابطی که دارند کماکان فعالیت‌های سینمایی و تلویزیونیشان را ادامه می‌دهند

وای به حال مشکلات ریشه ای ! ! ! !

و ..................

 

جوان آنلاین: سه‌شنبه هفته گذشته بود که پرستو صالحی بازیگر تلویزیون در اظهارات تکان‌دهنده خود پرده از رازی برداشت که بسیاری از مدت‌ها پیش از آن مطلع بودند اما با انکار کردن آن قصد پنهان کردنش را داشتند.


صالحی اذعان داشته بود که برخی از کارگردانان و تهیه کنندگان در ازای ارائه نقش‌ها، انتظارات غیر اخلاقی‌ای از بازیگران دارند و این مسئله دلیل کم کاری او و برخی دیگر از بازیگران است. در ادامه اظهارات صالحی، جمعی از بازیگران سینما و تلویزیون مانند ماهایا پطروسیان، امین تارخ، مجید مظفری، شیرین بینا و محمدعلی کشاورز نیز در تأیید ادعاهای او مصاحبه‌هایی را با رسانه‌ها انجام دادند.

چشم و هم چشمی و حسادت گریبان بازیگران را گرفته
پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت عرصه تئا‌تر و سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با «جوان» در خصوص حاشیه‌های غیراخلاقی پشت صحنه برخی فیلم‌ها می‌گوید: من در محیط‌هایی که کار کردم خوشبختانه چنین مواردی را ندیدم. اما در خصوص بروز چنین مواردی از سوی برخی، باید بگویم چشم وچشمی و حسادت‌ها میان بازیگران زیاد شده است. یک بازیگر وقتی می‌بیند یکی دیگر از همکارانش سر پروژه‌های متعدد ظاهر می‌شود، حس حسادتش برانگیخته می‌شود و‌گاه برای اینکه به اندازه او پر رنگ ظاهر شود ممکن است رفتارهای نامناسبی هم انجام دهد.

از سوی دیگر برخی از برنامه‌های تلویزیون با پرداختن بیش از حد به بازیگران و مصاحبه‌های یک ساعته با آن‌ها، بر این جو دیده شدن دامن می‌زند. در این میان باید پرسید که مگر شهرت چقدر ارزش دارد که برای کسب آن اخلاق زیر پا گذاشته شود.

این بازیگر پیشکسوت با اشاره به اینکه فضای فعلی سینما در دست عده‌ای سودجو و غیرسینمایی است گفت: به جرئت می‌توانم بگویم پشت‌صحنه فیلم‌هایی که قبل از انقلاب ساخته می‌شد به مراتب از پشت‌صحنه‌های فیلم‌های امروز پاک‌تر و سالم‌تر بود.

افراد بی‌اخلاق، شناخته شده‌اند
رزیتا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون نیز در این باره به «جوان» گفت: گروه‌ها و افرادی که در پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی موازین اخلاقی را رعایت نمی‌کنند، در میان هنرمندان شناخته شده هستند و بازیگران می‌توانند با آن‌ها کار نکنند. وی با اشاره به این افراد شناخته شده گفت: با توجه به اینکه همه این افراد را می‌شناسند اما به دلیل روابطی که دارند کماکان فعالیت‌های سینمایی و تلویزیونیشان را ادامه می‌دهند. البته این افراد انگشت شمار هستند و تعدادشان به نحوی نیست که ما در محیط‌های کاریمان احساس ناامنی کنیم.

اگر فضا مناسب نباشد، کسی از این پیشنهاد‌ها نمی‌دهد
یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون که سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را در سال گذشته هم دریافت کرده است در گفت‌وگو با «جوان» با اشاره به مشکلاتی غیر اخلاقی در برخی از محیط‌های سینمایی و تلویزیونی گفت: این مسئله درون‌گروهی است و نباید با برخی موضع‌گیری‌ها، همه جامعه هنری کشور را زیر سؤال ببریم.

ناصر در ادامه اظهار داشت: این مسئله باید ریشه‌ای و فرهنگی حل شود، در این میان باید به این مسئله اشاره کرد که اگر فضا مناسب نباشد، هیچ کسی به خودش اجازه نمی‌دهد که چنین درخواست‌هایی را از بازیگران داشته باشد. فضای سینما و تلویزیون کشور ما هم مستثنا از سایر بخش‌های اجتماعی نیست.
 
وی ادامه داد: به عنوان مثال وقتی تهیه کننده و کارگردانی به بازیگری به من پیشنهاد نامناسبی می‌دهد، من شاهدی علیه او ندارم. از طرف دیگرر به نظر من همه کسانی که این درخواست‌های غیر اخلاقی را دارند مشکل‌دار هستند هم آنهایی که این پیشنهادات را قبول می‌کنند. این مشکل فرهنگی است و باید راهکار فرهنگی برای آن ارائه شود.

تقاضای بی‌حدو حصر برای بازیگری راه سوء‌استفاده را باز کرده
شیوا خنیاگر بازیگر سینما و تلویزیون هم در این باره به «جوان» گفت: به نظر من دلیل اینکه برخی از عوامل سینمایی و تلویزیونی مسائل اخلاقی را زیر پا می‌گذارند، تقاضای بی‌حد و حصر برای بازیگری در اجتماع است. این مسئله باعث می‌شود که برخی از افرادی که ارائه دهنده امکان بازیگری هستند، از این مسئله سوء‌استفاده کنند. علاوه بر این عده‌ای از افراد ناکارآمد و نالایق وارد عرصه هنر شده‌اند بدون اینکه از جایگاه هنری و فرهنگی آن مطلع باشند و این مسئله باعث می‌شود که این افراد تنها به دنبال منافع شخصی خود باشند.

این مشکل باید درون خانواده سینما حل شود
رویا تیموریان بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص همین موضوع به «جوان» گفت: من نمی‌دانم چرا در یک سال اخیر آنقدر بازیگران زیر سؤال می‌روند. مشکلات سینما مانند مشکلات درون یک خانواده است و خود این خانواده باید به آن رسیدگی کنند. به جای اینکه به این مسائل پرداخته شود بهتر است به مشکلات ریشه‌ای سینما رسیدگی شود.





      
<   <<   6   7      >