آمار تیر 91 - دلبسته یاران خراسانی خویشم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 43
کل بازدید : 833553
تعداد کل یاد داشت ها : 532
آخرین بازدید : 103/2/10    ساعت : 6:31 ص
تاریخ روز

دلایل سوت و کف زدن از زبان سوپراستارها+تصاویر

به گزارش سرویس فضای مجازی ندای انقلاب نویسنده وبلاگ جلبک ستیز در آخرین پست خود نوشت:
خبر درگذشت استاد سمندریان، استاد تئاتر خیلی زود گوش به گوش پیچید و جامعه هنر و تئاتر را سیاه پوش کرد. در همین راستا مجلس یادبودی چند روز قبل در تئاتر شهر برگزار شد و شاگردان و هنرمندان سینما و تئاتر به تجلیل از مقام سمندریان پرداختند. اما در تئاتر شهر اتفاقی رخ داد که دلیل این اتفاق را از بازیگرانی که در تئاتر شهر حاضر بودند جویا شدیم. سوت و کف زدن شاگردان استاد بهانه ای شد تا تماسی تلفنی با سوپراستارهای سینمای ایران از جمله: استاد ایرج راد، استاد پرویز پورحسینی، استاد اسماعیل خلج، استاد اسماعیل شنگله، استاد اصغر همت، برزو ارجمند، شهرام حقیقت دوست، هنگامه قاضیانی، الهام پاوه نژاد، ریما رامینفر داشته باشیم و نظرشان را در این رابطه جویا شویم. حرفهای جالبی از سوپراستارهای سینما شنیدیم که دعوت می شوید به خواندن:

ادامه مطلب...




      

چند میلیون بن شهروند در کیف این خانم چه می کند؟
بازداشت چند ساعته همسر یک عضو شورای شهر تهران
این زن پس از دعوت او به اتاق حراست فروشگاه شهروند با تندی و توهین خواستار خروج از اتاق بدون پاسخگویی شده و اعلام کرده با نفوذی که شوهرش در سیستم شهرداری ! دارد همه - به گفته او مزاحمان خریدش - را از کار بی کار خواهد کرد.
البرزنیوز: همسر یکی از اعضای شورای شهر تهران مدتی پیش برای چندساعت بازداشت شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی البرزنیوز، یک منیع آگاه بدون اینکه نامی از عضو مورد نظر شورای شهر یا همسر او ببرد گفت: همراه داشتن بیش از حد بن خرید از فروشگاه های زنجیره ای شهروند دلیل این بازداشت بوده است.

به گفته این فرد مطلع، اعضای شورای شهر تهران معمولا بن های خرید از فروشگاههای شهروند را به صورت ضابطه مند از شهرداری تهران دریافت می کنند که در مواقعی از جمله کمک به نیازمندان و احتمالا جهت اعطای هدیه در مراسم و جلسات استفاده کنند اما همسر این عضو شورای شهر بی توجه به تعلق این هدایا به بیت المال، مبلغ بسیار زیادی از این بن ها را با خود به یک فروشگاه شهروند برده و ولخرجی های او در نهایت هنگام پرداخت وجه در پای صندوق برای عوامل حراست این فروشگاه شک برانگیز شده است.

بنابراین گزارش این زن پس از دعوت او به اتاق حراست فروشگاه شهروند با تندی و توهین خواستار خروج از اتاق بدون پاسخگویی شده و تهدید کرده با نفوذی که شوهرش در سیستم شهرداری ! دارد همه - به گفته او مزاحمان خریدش - را از کار بی کار خواهد کرد.

شورای شهر تهران در دوره ای هم که برخی اصلاح طلبان در آن نفوذ کرده بودند حاشیه های فراوانی را تحمل کرد تا آنجا که عملا جلسات ان به تعطیلی و ناکارامدی کشیده شد.

اکنون نیز که قرار شده انتخابات بعدی شورای شهر همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود و عمر این شورا از حد معمول کمی بیشتر شده به نظر می رسد برخی به گمان اینکه تا پایان در این مسند ماندگار خواهند بود دست به کارهای عجیب می زنند.

البرزنیوز در فاصله یک سال مانده تا انتخابات شورای شهر و روستا در سراسر کشور اخباری از فعالیت های مثبت و قابل تقدیر و بعضا ناشایست در این نهاد اجتماعی را برای آگاهی مردم عزیز و دقت در انتخاب اصلح منتشر خواهد کرد.





      

  

قرارهایی با موضوع "شیشه پاک کنی " در حمایت از کودکان کار و چند برنامه دیگر که ظاهرا جنبه ای "عام المنفعه" به خود گرفته ، بهانه ای تازه است تا دختران و پسران به صورت نامشروع با یکدیگر در ارتباط باشند و برای عدم رهگیری و پیگرد قانونی هم ، پوشش مناسبی شده است

"صراط " - بعد از اعلام خبر برخورد نیروی انتظامی با پروژه "قرار های فیس بوکی" ، ظاهرا این قرارها به شکلی دیگر و در یک غالب قانونی در حال برگزاری است .

به گزارش خبرنگار صراط ، اگرچه نیروی انتظامی طی یک سال گذشته ، عده‌ای از شرکت ‌کنندگان در چند قرار فیس بوکی نظیر : "آب‌بازی " ، "خزبازی " یا " هندونه خوری " را دستگیر کرده است ، اما گزارشات نشان می دهد که قرارهای فیس بوکی به همین چند برنامه ختم نشده و با شکل و شمایلی جدید ، در فضای شبکه های اجتماعی داخلی هر هفته در حال انجام است .


قرارهایی با موضوع "شیشه پاک کنی " در حمایت از کودکان کار و چند برنامه دیگر که ظاهرا جنبه ای "عام المنفعه" به خود گرفته ، بهانه ای تازه است تا دختران و پسران با یکدیگر در ارتباط باشند و برای عدم رهگیری و پیگرد قانونی هم ، پوشش مناسبی شده است .

ادامه دار بودن قرار های فیس بوکی و انتشار خصوصی ترین عکسهای کاربران در فضای این سایتهای مجوز دار! که یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی قانونی در فضای مجازی محسوب می شوند ، آن هم با اتخاذ یک ژست خیر خواهانه و به ظاهر قانونمدار، در حالی وارد مرحله تازه خود شده است که مشاهده تصاویر مرتبط با این تجمعات ، قرارهای اینترنتی و مهمانی های شبانه، نشان ازعمق انحرافات و بی بند و باری در آن را دارد .


حضور دختران و پسران در یک محل خاص ، از پارک و جمع شدن به بهانه جمع آوری زباله از کوه گرفته تا مهمانی های هفتگی در منازل یکدیگر ، همگی بهانه ای است برای برقراری روابط خارج از عرف بین پسران و دخترانی که در غالب کار خیر خواهانه ترویج فساد در جامعه می کنند . نکته تاسف آور ماجرا جایی است که تصاویر این اقدامات خصوصی! آزادانه در شبکه های اجتماعی ثبت شده در وزارت ارشاد دست به دست می شود .

این سایتها به عنوان یک شبکه اجتماعی مجاز در روزهای ابتدایی خود در حالی شروع به کار کرده اند که قرار بود به عنوان یک شبکه اجتماعی اسلامی در برابر فیس بوک که تولید غرب است بایستد و نسخه ای اسلامی از آن را به جوانان ایرانی ارائه دهد ، اما نه تنها این گونه نشد ، بلکه بیشتر تبدیل به بهانه ای شد تا قرارهای ناهنجار فیس بوکی که با برخورد مراجع انتظامی روبهرو شده بود در یک غالب قانونی و شبکه اجتماعی داخل کشور و با نظارت مراجع ذیربط ! صورت بپذیرد و چه بسا آثار مخرب تری بر جامعه وارد سازد .


از سویی حضور چندین دختر و پسر که همگی در یک فضای کاملا مصموم به اصطلاح جامعه امروز با یکدیگر دوست شده اند در یک مکان تفریحی ، یا در یک خیابان خاص ، علاوه بر آثار مخربی که برای خود این افراد دارد جلوه اجتماعی خوبی هم ندارد.

مشاهده ارتباط های خلاف عرف و زننده میان این افراد باعث ایجاد جوی می شود که دیگر با حضور این افراد ، جایی برای خانواده ها باقی نمی ماند و کافی است قرارهای مذکور در پارکی تفریحی صورت پذیرد تا با حضور عده ای بی بند و بار، این مکان تبدیل به مکانی نا امن برای خانواده ها شود.


لازم به یاد آوری است چندی پیش، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی وزیر اطلاعات ، هشدار داد: "ایجاد شبکه‌های اجتماعی توسط مزدوران داخلی که بخشی از دانش آموزان دبیرستانی ما را مورد هدف قرار داده از جمله اقدامات دشمنان در جنگ نرم است و ما مشاهده می ‌کردیم که دقیقاً شبکه‌های اجتماعی از عدم آشنایی دانش آموزان با سوابق افراد نهایت سوء استفاده را می‌کردند"

با این وجود مشاهده ادامه قرار های فیس بوکی در غالب یک سایت قانونی و داخلی ، نه تنها قابل توجیه نبوده بلکه به نظر می رسد به علت عدم نظارت دقیق وزارت فرهنگ و ارشاد به عنوان بالاترین مرکز نظارت بر امور فرهنگی بر سایت ها و شبکه های اجتماعی به ظاهر قانونی ، شاهد ادامه ی کار فیس بوک در یک فضای قانونی و بی درد سر در داخل کشور هستیم .

 

تمامی تصاویر فوق در شبکه های اجتماعی داخلی منعکس شده و آدرس تمامی صفحات نزد صراط نیوز محفوظ است.






      

بین صف من تا صف تو فرق است از زمین تا آسمان

 

 

 

صف کاندیدای ریاست جمهوری درب دفتر علامه مصباح

 

 

خدا بیامرزد زمانی که کوچکتر بودم بر روی چند دیوار در کوچه پس کوچه های شهرم این متن نوشته شده بود:

 ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت

 و معنای واقعی خدمت و قدرت و تشنه و شیفته را اکنون درک می کنم






      

آیت‌الله مسعودی خمینی از لاریجانی سوال کرد که چرا آقای توکلی که انسان شناخته‌ای شده بود را مجدداً برای ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس انتخاب نکردید؟ که رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ اظهار داشت: آقای توکلی دو دوره رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس بود و این دو دوره طولانی باعث می‌شود ابتکار فرد به پایان برسد در حالی که افراد جدید می‌توانند به مجموعه کمک شایانی بکنند.

مهر: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم اظهار داشت: شیوه کنونی اداره بازار و عرضه محصولات دامی و همچنین مرغ در بازار شیوه اشتباهی است.

آیت الله علی اکبر مسعودی خمینی قبل از ظهر سه‌شنبه در دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: امروز نوعی ناهماهنگی میان سخنان مسئولان اجرایی کشور را شاهد هستیم به طوری که در جایی رئیس جمهور گفته بود که 200 هزار تن سویا میان مرغداران توزیع شده است اما رئیس اتحادیه مرغداران کشور گفت که چیزی توزیع نشده است.

 
وی افزود: امروز مردم با مشکلات اقتصادی به صورت جدی درگیر هستند و شیوه اداره و تنظیم بازار نیز به خوبی صورت نمی‌گیرد و عرضه محصولات دامی و مرغ در بازار به شیوه کنونی اشتباه است که باید مجلس و دولت برای حل این مشکل اقدام کنند.

 
عضو جامعه مدرسین حوزه اظهار داشت: مسئولان اجرایی کشور نباید جزئی عمل کنند بلکه باید مسائل کلان کشور را در نظر بگیرند.

 
برقراری ارتباط بین دو نسل انقلاب

 
وی در ادامه با اشاره به گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی تصریح کرد: باید راه حلی بیاندیشیم که ارتباط بین دو نسل انقلاب را به خوبی برقرار کنیم و برای دستیابی به این مهم باید افراد مشخصی را پرورش دهیم.

 
آیت الله مسعودی خمینی افزود: مجلس شورای اسلامی از نظر علمی بالا رفته است اما متاسفانه از نظر تعداد روحانیون حاضر در مجلس پایین آمده که اگر این مجلس را با مجلس اول مقایسه کنیم می‌بینیم که فاصله زیادی دارد.

 
تقدیر از لاریجانی

 
تولیت سابق آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) خطاب به لاریجانی گفت: شما در انتخاب مدیران خود فراجناحی عمل کردید که نمونه بارز آن انتخاب آقای مظفر بود که این نشان از روح بالای شما دارد.





      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >