آمار خرداد 91 - دلبسته یاران خراسانی خویشم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 59
کل بازدید : 833376
تعداد کل یاد داشت ها : 532
آخرین بازدید : 103/2/7    ساعت : 6:43 ع
تاریخ روز

علیرغم تاکیدات امام خامنه ای در حمایت از جوانان حزب اللهی؛ طلبه های غدالتخواه قلع و قم می شوند

بر خلاف دستورات اکید امام خامنه ای مبنی بر حمایت از طلبه های انقلابی و جوانان غیرتمند حزب اللهی برخی نهادها برای حفظ اقتدار خویش به دنبال برخورد سرکوبگرانه با طلبه های عدالتخواه می باشد.

 

بازداشت اخیر طلبه سیرجانی در اهواز و تصمیماتی که برای برخورد سرکوبگرانه ای که در دستور کار .............. قرار گرفته است دقیقا مخالف منویات امام خامنه ای می باشد. بزودی خبر بسیار مهمی در خصوص برخورد برنامه ریزی شده یکی از نهادها با طلبه سیرجانی, طلبه تبریزی و سایر عدالتخواهان منتشر خواهد گردید.

البته مدارکی در دستمان است که حکایت از بدو بستانهای نهاد مذکور با شاکیان طلبه های عدالتخواه دارد. بزودی حزب الله را از آن آگاه خواهیم کرد... منتظر باشید






      

آقای نماینده! سلام و پیروزی‌ات مبارک.

حالا دیگر برای ما مهم نیست که چگونه و با توسل به چه ابزارهایی پیروز شدید. دیگر برای‌مان اهمیتی ندارد که بپرسیم هزینه‌ی تبلیغات پرخرج خود را از کجا آوردید و به چه کسانی و چقدر وامدار شدید.

مهم نیست که به چه کسانی چه وعده‌هایی دادید و از چه کسانی چه وعده‌هایی گرفتید!

دیگر اهمیتی ندارد که بدانیم برای کسب رای چه‌ها گفتید و چه‌ها نگفتید؛ از چه‌ها مایه گذاشتید و چه‌ها را انکار کردید. به چه‌ها پشت پا و با چه‌ها روپایی زدید. با که‌ها نشستید و با که‌ها برخاستید.

نه اینکه مهم نباشد؛ وقتش نیست. به هر حال شما الان وکیل ما هستید. و چون وکیل مایید پس حق داریم به‌تان تذکر بدهیم و یادتان بیندازیم بعضی حرف‌ها را.

آقای نماینده! خوب گوش کن و به رفقایت نیز این پیام‌های عامیانه را برسان تا بعداً نگویند که نگفتند به ما.

شمارش معکوس برای پایان دوره‌ی وکالت‌‌تان شروع شده است. پس به هوش و گوش باشید که فرصت‌ها چون ابر در گذرند و دور نیست که دوباره برگردید سراغ ملت و خواهش کنید از آنها برای اعتماد مجدد. آن وقت است که پرونده‌ها رو می‌شوند و وقت حساب پس دادن است. پس یادتان باشد این حرف‌ها و حرف‌های دیگری که گفتنی نیستند.

مبادا آقای وزیر را برای انتصاب فلان مدیرکل تحت فشار قرار دهید و وقتی بوی تعفن بی‌کفایتی‌های رفیق‌تان به آسمان بلند شد، سریال «کی بود کی بود من نبودم» راه بیندازید و ادای منتقدین را درآورید که دولت، فلان است و بهمان!

از این مبتذل‌تر برای یک نماینده نیست که شرافتِ وکالت مردم را فدای انتصاب آبدارچی و سرایدار فلان مدرسه کند.

نکند آقا داماد خود را به عنوان پاداش فلان رای اعتماد یا پس گرفتن فلان امضای هواپرستانه در زیر فلان استیضاح، بکنید مدیرعامل فلان شرکت بزرگ صنعتی تا آنجا را به خاک سیاه بنشاند. و شما به روی‌تان هم نیاورید اصلاً که دردانه‌ی شما باعث و بانی آبروریزی برای جمهوری اسلامی و دلشستگی مردم است.

و مبادا همین آقا داماد را بکنید کاندیدای تمامی پست‌های خالی و برای هر کدام ساعت‌ها لابی کنید و رایزنی. انگار که فلسفه‌ی نماینده شدن‌تان، منصب‌تراشی برای دامادتان بوده و بس!

نکند سرمایه‌های ملی را به نام حمایت از سرمایه‌گذار، با لطایف‌الحیل، سرازیر کنید به جیب چند نورچشمی، تا ملت را بگذارند سرِ کار و شما هم پُز اشتغال‌زایی بدهید!

مبادا نطق پیش از دستور خود را بکنید بیانیه‌ی آتشین در اعتراض به خون دماغ شدنِ یارانِ غار خود و دردهای مردم را به BBC و VOA حوالت دهید.

حکایت عجیبی است که نماینده‌ها پس از فراغت از وکالت، می‌شوند تاجر و بازرگان. مبادا از همین الان بیفتید دنبال احداث کارخانه و خرید سهام و موافقت اصولی واردات و صادرات. گاوداری و مرغداری و واردات و صادرات و تجارت را بسپارید به اهلش و بروید دنبال اعاده‌ی حقوق ملت.

حیرت‌انگیز است که آقای نماینده، در دوره‌ی وکالتش، چند مقطع تحصیلی را بی‌هیچ مرارتی طی می‌کند و می‌شود «دکتر» و بر صدرِ فلان کمیسیون تخصصی می‌نشیند! مبادا آن پشت، خبری باشد و مردم بی‌خبر.

آقای نماینده! قانون مجلس، اسباب تفریح و تمسخر نیست که برای خاطر خودتان، بارها آن را تغییر بدهید و تا برآورده شدن منویات خود، مدام با آن ور بروید. همین کارها را می‌کنید و بعد هم دیگران را به باد انتقاد می‌گیرید که چرا به قانون مصوب مجلس بی‌اعتنایند. وقتی خودتان به قانون مصوب خودتان دست‌درازی می‌کنید، دیگران جای خود دارند.

قانونی تصویب کنید که رویتان بشود برای مردم بخوانید آن را.

مبادا خانه‌ی ملت را بکنید محل گروه‌بازی و دعواهای خاله‌زنکی و جنگ زرگری و روکم‌کنی از رقیب و عقده‌گشایی از مخالف سیاسی‌تان. ملت می‌شنود همه‌ی این دعواها را و خوب هم می‌فهمد که جریان از چه قرار است.

«دفتر ارتباطات مردمی» فقط یک تابلو نیست برای تبلیغ جناب‌تان. درش را باز بگذارید و خودتان نیز آنجا باشید تا با گوش‌های خودتان بشنوید که چه خبر است در شهر.

در نماز جمعه، در این سوی نرده‌ها بنشینید تا تن‌تان به تن مردم بخورد و محک بزنید مردم‌داری خود را. بعضی‌هاتان، خیلی زود رنگ مردم می‌بازید و می‌شوید دیگری.

نکند بعد از چهار سال، آنقدر از وکلایتان شرمنده باشید که حتی به شهرتان هم بازنگردید و بی‌سر و صدا پایتخت‌نشین شوید.

حرف‌های دیگری هم هست که باید در کافه‌ی مردم بشنوید. وقت دارید؟

و یک توصیه‌ی دیگر... هر روز چند آیه قرآن بخوانید.

 






      

بولتن نیوز : یکی از منتخبان مجلس نهم با اشاره به دیدار روز یکشنبه این منتخبان با رئیس جمهور تأکید کرد که در این جلسه احمدی نژاد از افزایش هزینه مجلس انتقاد داشته و خواستار تعامل بیشتر مجلس و دولت شده است .

این منتخب مجلس نهم که خواست نامش فاش نشود، امروز در راهرو های مجلس شورای اسلامی به خبرنگار بولتن نیوز گفت: دیدار منتخبان مجلس نهم با احمدی نژاد بسیار خوب بود و تقریباً اکثر منتخبان در این دیدار حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در این دیدار محمد رضا میرتاجدیدنی معاون پارلمانی رئیس جمهور، حیدر مصلحی وزیر اطلاعات، مهدی غضنفری وزیر بازرگانی، سید شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد صحبت کردند گفت: محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور نیز در این جمع صحبت کرد و سه تن از منتخبان مجلس نهم از جمله منتخبین قزوین و گنبد کاووس به نمایندگی از جمع حاضر مطالب خود را در خصوص عملکرد مجلس جدید مطرح کردند .


 این منتخب مجلس نهم افزود: وزرای دولت احمدی نژاد و معاون اول رئیس جمهور گزارش خوبی از عملکرد دولت و وزارت خانه های مربوط ارائه کردند و منتخبان نیز خواستار همکاری بیشتر مجلس و دولت در این دوره شدند.

وی با اشاره به اظهارات محمود احمدی نژاد در این جمع گفت: رئیس جمهور در چند بخش مطالب خود را بیان داشت که سخنان ایشان سازنده و مفید بود.

این منتخب با تاکید بر اینکه رئیس جمهور بر فضای همدلی، هماهنگی و همکاری میان همه مسئولان تاکید داشت، گفت: آقای رئیس جمهور تاکید کردند که امروز همه ما یک ماموریت بزرگ داریم که آن ساختن ایران است و رمز موفقیت در این زمینه هم همکاری و وحدت میان مسئولان می باشد.

وی گفت: رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود از نحوه تصویب بودجه در مجلس انتقاد کرد و گفت که برای برخی از ادارات که کارمندان کمی دارند، بودجه های زیادی در نظر گرفته شده است

این منتخب تصریح کرد: رئیس جمهور همچنین از میزان افزایش بودجه مجلس در سال جاری انتقاد کرد و گفت که بودجه مجلس بیش از 100 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: رئیس جمهور همچنین از تخصیص اعتبار برای هزینه دفاتر نمایندگان نیز انتقاداتی را مطرح کرد.






      

رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت درپی اعلام برخی اخبار مبنی بر راه‌اندازی قهوه‌خانه ویژه زنان در کشور، گفت: با راه‌اندازی قهوه‌خانه‌های ویژه زنان به شدت مخالفیم.
دکتر کاظم ندافی، در گفت‌وگو با خبرنگار «سلامت» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه در جریان اقدامات انجام شده برای راه‌اندازی قهوه‌خانه‌های ویژه بانوان نیستم، گفت: وزارت بهداشت با اساس قهوه‌خانه‌هایی که قلیان عرضه می‌کنند مخالف است. در بحث این که قهوه‌خانه‌ها اختصاصا برای بانوان ایجاد شود به صورت مضاعف مخالفیم؛ چرا که کلید سلامت نسل آینده در دست زنان است.

 

وی ادامه داد: با انجام چنین اقداماتی علاوه بر سلامت زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور، سلامت نسل آینده نیز دچار مشکل می‌شود و با انواع و اقسام بیماری‌ها مواجه خواهیم شد. بنابراین ضمن این که به شدت با راه‌اندازی قهوه‌خانه‌‌های ویژه زنان مخالفیم، اگر این طرح در کمیسیونی و یا مراجع قانونی مطرح شود مخالفت خود را با ذکر دلایل علمی و منطقی اعلام خواهیم کرد.

دکتر ندافی افزود: به نظر نمی‌رسد سایر مراجع قانونی نیز مجوز توسعه قهوه‌خانه‌ها بویژه برای زنان را ارایه دهند؛ چرا که اثرات مضر بهداشتی این موضوع بسیار زیاد است.

رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به مطالعات انجام شده در دنیا درباره مضرات استعمال مواد دخانی، گفت: این مطالعات نشان می‌دهد که به ازای هر پاکت سیگار باید حدود 10 دلار در نظام سلامت کشورها سرمایه‌گذاری و صرف عوارض این مبحث شود. این درحالیست که نیم ساعت استفاده از قلیان معادل استعمال چندین پاکت سیگار است و مضرات و آسیب‌های یک وعده قلیان چندین برابر استعمال یک پاکت سیگار است. بنابراین علاوه بر ضرر و زیان مادی، استعمال قلیان با سلامت مردم نیز در تضاد است.

اخیرا عباس علائی، رییس اتحادیه قهوه‌خانه‌داران از پیگیری‌های انجام شده در جهت راه‌اندازی قهوه‌خانه‌ ویژه بانوان خبر داده بود.






      
<      1   2