آمار تیر 91 - دلبسته یاران خراسانی خویشم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 27
کل بازدید : 834293
تعداد کل یاد داشت ها : 532
آخرین بازدید : 103/2/26    ساعت : 3:53 ص
تاریخ روز

گریه کنیم یا بخندیم!!!!

حالا چی وارد شده که ذوق کردین ؟؟؟؟ چوب بستنی!!!!!! ، رب گوجه فرنگی ، گندم که چند سال پیش جشن خود کفایی گرفتن !!!!  خودرو ملی ایرانی الاصل !!!!! پاکن و مداد تراش ، سارا و دارا........

به‌رغم فشار آمریکا به کشورهای دیگر برای کاهش مبادلات خود با ایران صادرات این کشور به ایران در می 2012 با رشد 3 برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل به 44.5 میلیون دلار رسید.

فارس: اداره آمار آمریکا در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد صادرات این کشور به ایران در ماه می 2012( اردیبهشت 91) به 44.5 میلیون دلار رسیده است.

صادرات آمریکا به ایران در این ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 294 درصدی روبرو شده است. آمریکا در می 2011 حدود 15.1 میلیون دلار کالا به ایران صادر کرده بود.

بر اساس این گزارش در 5 ماهه نخست 2012 نیز صادرات آمریکا به ایران رشد 56 درصدی را تجربه کرده است. آمریکا در 5 ماهه نخست 2011 حدود 82.6 میلیون دلار کالا به ایران صادر کرده بود که این رقم در 5 ماهه نخست امسال به 129.3 میلیون دلار افزایش یافته است.

در حالی صادرات آمریکا به ایران افزایش یافته است که این کشور فشار زیادی را به کشورهای دیگر وارد کرده تا از سطح مبادلات خود با ایران بکاهند.

مجموع واردات آمریکا از ایران در 5 ماهه نخست 2011 نیز 600 هزار دلار بوده که این رقم در 5 ماهه نخست امسال به 100 هزار دلار کاهش یافته است. آمریکا از اواسط سال 2010 میلادی واردات برخی کالاها مثل فرش و پسته و زعفران از ایران را ممنوع کرده است. به عقیده تحلیلگران این کالا همچنان از طریق کشورهای ثالث به آمریکا صادر می شود.





      

نامه مهم بسیج دانشجویی 7 دانشگاه کشور به رییس دستگاه قضا؛
شدت برخورد با یک دانشجوی عدالتخواه نشانگر اقتدار دستگاه قضاست؟/‌ مطالبه گری دانشجویان مستحق صدور چنین احکامی نیست

 

روند انتقادات دانشجویان، فعالان سیاسی و رسانه ای به صدور حکم 91 روز حبس برای یکی از فعالین بسیج دانشجویی دانشگاه تهران ادامه دارد.

به گزارش رجانیوز، پس از آنکه امیرحسین ثابتی به جرم "جاسبی گرا" خواندن تعدادی از نمایندگان مجلس هشتم، با شکایت دادستان عمومی و انقلاب و رسیدگی دادگاه شعبه 1057، به 91 روز حبس محکوم شد، بسیج دانشجویی 7 دانشگاه اصلی کشور در نامه ای سرگشاده خطاب به دستگاه قضا به این حکم اعتراض کردند.

دانشجویان در ابتدای این بیانیه با اشاره به سخنان رهبری معظم انقلاب در حرم رضوی در آغاز سال 91 انتشار اخبار محکومیت قشر انقلابی و بسیجی دانشگاه اعم از دانشجو و استاد را نشانه نداشتن مسامحه دستگاه قضا با متخلفان می دانند که البته نکاتی را باید در این برخورد میان دوست و دشمن لحاظ شود.

در ادامه این بیانیه با اشاره به فرمایش رهبری در خصوص کسانی که قصد دارند دانشجو غیر سیاسی باشد اضافه می کند: «به فرض آنکه اجرای حداکثری قانون منجر به صحت احکام صادره شود، آیا چنین رویه ای در اجرای قانون به رکود  فضای سیاسی کشور و انسداد باب انتقاد و گفتگو  علی الخصوص در فضای دانشجویی نمی انجامد؟ آیا «موضع داشتن» و «اظهار نظر در مسایل مهم کشور» و بهره جستن از «زبان انتقادى و طلبکارانه» و حتی «کمى تلخ» که همگی توصیفات رهبر انقلاب از مشی مطالبه گری دانشجویی است، مستحق صدور چنین احکامی است؟»

دانشجویان عضو 7 بسیج دانشگاه های تهران برخورد های دوگانه را نافی عدالت و مخدوش کننده چهره قوه قضاییه می دانند و اضافه می کنند:«گذشته از صحت یا عدم صحت احکام صادره، آیا با وجود پرونده های متعدد مفتوح از مفاسد کلان اقتصادی تا جرایم مهم سیاسی که به علت اطاله دادرسی و یا شاید عزم بر عدم پیگیری که بعضا به مستمسکی برای تشکیک در کارامدی دستگاه قضا تبدیل میگردند، شدت برخورد با یک دانشجو نشانگر اقتدار دستگاه قضایی کشور است؟ »

دانشجویان با  توجه به سابقه حضور امیرحسین ثابتی در دانشگاه و رسانه فعالیت وی را یک اقدام عدالتخواهانه می دانند که قصد آن بر خلاف حکم صادر شده تشویش اذهان عمومی نبوده بلکه به نحوی روشن کردن اذهان عمومی بوده است و اضافه می کنند:

«یکی از محکومین چندی پیش با شکایت مدعی العموم به دادگاه احضار و در نهایت به «نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی» محکوم شد. ایشان در مطلبی که در وبلاگ خود پیرامون مصوبه مجلس نوشته است، با نقد مصوبه مجلس در مورد وقف موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و از جمله دانشگاه آزاد، نمایندگان حامی این طرح را «جاسبی گرا» نامیده است. این در حالی است که نمایندگانی که به این مصوبه رای داده اند آقای دکتر جاسبی را از مدیران موفق می دانند و در نتیجه حمایت و تمایل این نمایندگان به آقای جاسبی مصداق نشر اکاذیب نیست. از سوی دیگر «قصد تشویش اذهان عمومی» اتهامی است که باید از سوی مدعی اثبات شود؛ خاصه آنکه محکوم علیه از دانشجویان فعال عدالتخواه در عرصه رسانه در سالهای اخیر بوده است و نمیتوان پذیرفت که یک دانشجوی عدالت خواه هدفی غیر از اجرای عدالت و قانون در جامعه و «قصد»ی جز روشن کردن اذهان عمومی داشته باشد. »

این بیانیه در پایان عملکرد دانشجویان را در قبال طرح وقف دانشگاه آزاد را هدیه ای از جانب دانشجویان به نمایندگان مجلس می داند که مانع از ارتکاب یک منکر بزرگ _وقف دانشگاه آزاد_ شده است و می گوید:

«در همین رابطه، تمامی قرائن بوضوح نشان میدهد که هدف دانشجویان معترض و از جمله محکوم علیه، تنها جلوگیری از تصویب مصوبه ای ناعادلانه و خلاف اصول مسلم جمهوری اسلامی بوده است؛ مصوبه ای که در نهایت نیز توسط خود نمایندگان لغو شد و این خود تاییدی است بر دغدغه به جای این دانشجویان. امید است که دستگاه قضائی، تحت مدیریت حضرت عالی برخورد با مجرمین را عادلانه تر از گذشته و بدون توجه به جنجال های رسانه ای انجام دهد.»
 

بسیج دانشجویی دانشگاه های امام صادق علیه السلام، تهران، صنعتی شریف؛ صنعتی امیرکبیر؛ علم و صنعت؛ صنعتی خواجه نصیر و شهید بهشتی این بیانیه را امضا کردند.

 

 

اخبار مرتبط:

نامه سرگشاده دکتر باقری لنکرانی به آیت الله لاریجانی: در حکم دانشجوی منتقد مجلس تجدید نظر کنید/ شایسته نیست وجهه قوه قضاییه با این احکام مشوه گردد

واکنش تشکل‎های دانشجویی به حکم حبس دانشجوی بسیجی

نظر نجابت درباره حکم دادگاه دانشجوی منتقد

واکنش نماینده قم به حکم حبس فعال دانشجویی: با لاریجانی رایزنی خواهیم کرد

بررسی حقوقی محکومیت یک فعال دانشجویی






      

رویانیان افشاگری کرد!!!!!
سردار دستت  درد نکنه افشاگری کردی(به قول ..... تشویش اذهان عمومی !!!!!ولی کسی عرضه دست زدن به شماها رو نداره چون وصل آب کر هستید!!!!) مردم خبر نداشتن پشت پرده فوتبال و پشت خیلی از پرده های ....... چه خبره!!!!! سکوت بزرگوارانه مردم در مورد پشت پرده ها نشانه بی خبری و بی مسئولیتی آنان نسبت به اسلام و انقلاب نیست هر چیزی سر وقتش!!!!!
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به منتشر شدن خبر معرفی چهار بازیکن از سوی یکی از سرمربیان تیم‌های ملی به این باشگاه اعلام کرده است این حرف‌ها را آقایانی عنوان می‌کنند که خودشان به من دلال معرفی کرده بودند.
پس از انتشار نامه کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه ای در فوتبال که طی آن اشاره شده بود یکی از سرمربیان تیم های ملی فوتبال چهار بازیکن را به پرسپولیس معرفی کرده است، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس واکنش تندی به این نامه داشت و اعلام کرد که افرادی که این حرف ها را مطرح کرده اند خودشان به ما دلال معرفی کرده بودند.
محمد رویانیان روز شنبه در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع گفت: متاسفانه عنوان کردن جملاتی تحریک آمیز از مواردی است که آقایان مستمسک قرار دادند تا ذهن مدیران باشگاه‌ها را مشوش کنند که اگر لازم ببینم به تمامی مردم و رسانه‌ها اعلام می‌کنم همین آقایانی که هم اکنون چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند کدام دلال‌ها را به من معرفی کردند تا از آنها بازیکن بگیرم و من محکم جلوی آنها ایستادم، حتی اگر لازم باشد اسامی دلالانی که همین آقایان به من معرفی کردند را اعلام خواهم کرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه افشاگری های غیر مستقیم خود گفت: "در زمینه جذب بازیکن، خودم شخصا وارد عمل شدم. اگر کسی بتواند ثابت کند که یک ریال پول به دلالی داده باشم حاضرم بزرگترین مجازات‌ها را به جان بخرم ولی آقایان مدعی شما به من بگوئید چرا این دلالان را به من معرفی کردید؟!"
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حالی به طور غیر مستقیم به مسئولان کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال حمله کرده است که این نامه از سوی دبیر کمیته تخلفات حرفه ای تنظیم شده بود و به نظر می رسد روی صحبت های محمد رویانیان با علیرضا علیپور دبیر این کمیته باشد.
این در حالی است که فصل گذشته هم بحث هایی در مورد دخالت برخی افراد فدراسیون فوتبال در نقل و انتقالات مربیان لیگ برتری مطرح شده بود و حالا محمد رویانیان بدون اینکه نامی از اعضای کمیته منشوری بیاورد، به مسئولان آن انتقاد کرده که خودشان به وی دلال معرفی کردند اما او حاضر نشده است با دلالانی که این مسئولان معرفی کرده اند کار کند.





      

لغو کنسرت خواننده شیطان پرست







اندونزی - جاکارتا / تظاهرات مسلمان در اعتراض به برگزاری کنسرت خواننده شیاطن پرست که قرار بود در 3 ژوئن برگزار شود، در خارج از سفارت آمریکا ، پلیس اندونزی برنامه کنسرت را به دلیل اعتراضات گسترده مسلمانان لغو گردید.


اندونزی - جاکارتا / حامیان برگزاری کنسرت این خواننده زن شیطان پرست  / مسلمان اندونزی برگزاری این کنسرت را باعث تباهی جوانان میدانند






      

تورهای خارجی = تورهای داخلی

بابا خدا پدر و مادرت رو بیامرزه  به تور های سواحل مدیترانه اعتراض داری؟؟؟؟؟؟  تورهای داخلی !!!!!!!!!!! یادتون رفته یه سری هم به تور های داخل شهری و استانی بزنید متوجه میشید!!!!!

 

به گزارش «ندای انقلاب»، همزمان با شروع فصل گرم سال و اوقات فراغت دانش آموزان تبلیغات گسترده ای در خصوص تورهای گردشگری به سواحل مدیترانه در سطح رسانه های عمومی منتشر شده است. غافل از اینکه این تورها همان تورهای مبتذل آنتالیا است. 


بر اساس اخبار رسیده به ندای انقلاب ، آژانس های مسافرتی که بیش از جذب توریسم به کشور درپی اعزام تورهای ایرانی به خارج از کشور هستند در تبلیغات خود از عنوان تورهای گردشگری سواحل مدیترانه نام می برند.
اما مسافران ایرانی که اغلب به صورت خانوادگی سفر کرده اند در هنگام ورود به مقصد ، متوجه اشتباه خود در انتخاب این تورها می شوند . 


تصاویر منتشر شده از برخی تورهای سواحل مدیترانه گویای مشکلات خانواده های ایرانی در این سفرها است . موضوعی که می تواند تهدیدی برای بنیان خانواده ها محسوب شود .
بجاست که مسئولین سازمان گردشگری با عنایت به وظیفه سازمانی نظارت بر تورهای گردشگری پاسخگوی انتظارات مردم باشند. 


مسئولان گردشگری می بایست به این سوال پاسخ دهند که چه کسی مسئول حفظ سلامت اخلاقی و روانی مسافران این تورها است؟






      
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >