آمار طلبه سیرجانی - دلبسته یاران خراسانی خویشم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 103
کل بازدید : 833529
تعداد کل یاد داشت ها : 532
آخرین بازدید : 103/2/9    ساعت : 2:4 ع
تاریخ روز

«5 سال نفی بلد، 6 ماه زندانی، 30 ضربه شلاق و پرداخت جریمه نقدی»

حکم فوق، مجازات سه روحانی است که گناهشان امر به معروف و نهی از منکر است.

سه روحانی که در شهر بروجرد – دارالمؤمنین – شهر آیت الله العظمی بروجردی(رحمت الله علیه) برای جلوگیری از بدحجابی و شراب‌خواری و پخش سی‌دی‌های مبتذل و آلات قمار و… می‌خواستند عمل کنند به آیه 104 سوره آل عمران که خداوند متعال می‌فرماید:«باید از میان شما مسلمانان، گروهی باشند که مردم را به خیر و صلاح دعوت و به نیکوکاری امر و از بدکاری نهی کنند و اینان در کمال خیر و رستگاری‌اند.»

اما پاسخ آنان حکمی بود که در بالا آمد!

سه روحانی دردِ دین‌دار که می‌خواستند عمل کنند به این کلام مولایشان امیرالمومنین حیدر(علیه السلام) که می‌فرماید: «خداوند نمی‌پسندد که در روی زمین معصیت شود و دوستانش بی‌تفاوت باشند و سکوت اختیار کنند و از امر به معروف و نهی از منکر کناره گیری نمایند.» (وسائل الشیعه ج 11ص 118)

اما جواب آنان حکمی بود که در اول صفحه خود نمایی می کند!

سه روحانی با غیرت که می‌خواستند عمل کنند به این کلام امامشان روح الله(رحمت الله علیه) که فرمود: «جلوگیری از منکرات بر همه مسلمین واجب است. سفارش به حق که امر به معروف و نهی از منکر است بر همه مسلمین واجب است.» (صحیفه نور ج 13 صفحات 244 و 245)

اما جلویشان با حکم مذبور سد شد!

سه روحانی که می‌خواستند عمل کنند به اصل هشتم قانون اساسی که در آن آمده است: «در جمهوری اسلامی ایران دعوت به خیر، امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر وظیفه ایست همگانی، متقابل بر عهده مردم نسبت به یکدیگر، دولت نسبت به مردم و مردم نسبت به دولت»

اما با حکم بالا دستشان را بستند!

ما امت حزب‌الله، طلاب و دانشجویان شهرستان ازنا، سخن امام امت و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را فریاد می‌زنیم که در 27/7/1379 فرمودند: «دولت، مجلس شورای اسلامی، دستگاه قضائی و نیروی انتظامی موظفند از ناهی از منکر پشتیبانی کنند.»

و همچنین حمایت شخصیتی چون آیت‌الله علم الهدی (امام جمعه مشهد مقدس) از طلاب مورد نظر جای سؤال و تعجب بیشتری را برایمان در خصوص حکم صادر شده به وجود می آورد، این خود دلیل محکمی است که باید این حکم دوباره توسط افراد ذیصلاح مورد بررسی قرار گیرد.

از طرفی ورود نیروهای امنیتی به حوزه علمیه امام صادق (علیه‌السلام) را محکوم کرده و خواهان رسیدگی به این موضوع هستیم چرا که ورود به خانه امام زمان(عج) و دستگیری 9 تن از سربازان امام زمان (عج) آن هم در ساعت 3 بامداد روز جمعه 24 شهریورماه، قطعاً موجبات بی احترامی های مجدد به ساحت حوزه های علمیه را فراهم خواهد آورد. حوزه های علمیه در طول تاریخ بخصوص در انقلاب اسلامی ملجا و پناهگاه مردم و محل هدایت آنها بوده اند که متاسفانه حرمت حوزه علمیه بروجرد با این حرکت در هم شکسته شد که باید منتظر عواقب بعدی آن بود. اگر فقط یک صدم این اتفاق در یک خوابگاه دانشجویی رخ داده بود امروز در سطح کشور چه اتفاقی افتاده بود؟

 با توجه به بی اطلاعی خانواده این طلاب و امت حزب الله از محل نگه داری و سرنوشت طلاب ناهی از منکر ،امت حزب الله خواستارند هرچه سریتر محل نگهداری و سرنوشت ایشان به اطلاع امت حزب الله رسانده شود. والسلام علیکم و رحمت الله برکاته

                                                              از طرف جمعی از طلاب، بسیجیان و دانشجویان شهرستان ازنا

 






      

 

به تازگی سه تن از طلاب بسیجی شهرستان بروجرد که نسبت به سکوت مسئولان در قبال وضعیت بدحجابی دست به اعتراض زده بودند در اقدامی قاطع! از سوی دادگاه ویژه روحانیت به مجازاتی چون زندان? شلاق و تبعید محکوم شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برخوردهای عجیب دادگاه ویژه روحانیت با طلاب بسیجی? مصادیق دیگری نیز دارد. نمونه تاریخی آن دستگیری حجت الاسلام جهانشاهی است که قصد داشت در حرکتی انفرادی به سمت تهران پیاده روی کرده و مسئولان قضایی را نسبت به تعلل در برخورد با زمین خواری های سیرجان هوشیار نماید. این روحانی عدالت خواه نیز به اتهام رفتار خلاف شئون روحانیت! به مجازات هایی چون دوسال زندان? تبعید و خلع لباس! محکوم شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حال جای این پرسش منطقی باقی است که آیا دادگاه ویژه روحانیت در قبال روحانی نماهایی که در فتنه های براندازانه در سال های 78 و 88 حضور علنی داشته و هم اکنون نیز در برخی دانشگاه ها و مدارس علمیه به نشر عقاید سیاه خود مشغولند نیز توانسته است با قاطعیت به صدور چنین احکامی اقدام نماید؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وبلاگ اشک آتش






      

بیست و چهارم  نیروهای امنیتی و انتظامی با هجوم به حوزه علمیه امام صادق (ع) بروجرد، نه نفر از روحانیون مستقر در این حوزه علمیه را بازداشت کردند.

به گزارش رجانیوز، بیش از دو هفته است که تعدادی از طلاب و روحانیون در اعتراض به حکم سه طلبه ناهی از منکردر حوزه علمیه بروجرد تحصن کرده بودند.

در عملیات شب گذشته که در ساعت 3 نیمه شب و با پوشش کامل انتظامی و توسط بیش از 50 مامور امنیتی و انتظامی انجام شد، تمام طلاب حوزه امام صادق (ع) از حجره هایشان خارج و در حیاط مدرسه به صف شدند و از آنها به تندی پرسش و پاسخ شد.

پس از این پایان بازجویی سرپایی از طلاب، 9 نفر از روحانیون به نام های حجج اسلام رحمت الله معظمی، امین معظمی، رحمانی، رحیم بیرانوند، جهانشاهی، محسن شیرازی، نخعی، حسن زیودار و محمد شاه کرمی بازداشت شدند.

از شب گذشته تاکنون مشخص نشده است که این افراد با حکم چه مرجع قضایی و به چه اتهامی بازداشت شده اند.






      

حجت الاسلام جهانشاهی و نه طلبه دیگر که در اعتراض به برخورد عجیب دادگاه ویژه روحانیت با طلاب ناهی از منکر در مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام بروجرد متحصن شده بودند ساعت سه بامداد امروز با حمله ناگهانی نیروهای امنیتی با رفتاری دور از شان روحانیت دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.

در ایام شهادت رئیس مذهب شیعه، توهین به شاگردان صادق آل محمد (ص) در مدرسه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام را به رهپویان مکتب عدالت تعزیت عرض می نمائیم.

اخبار تکمیلی بازداشت عدالتخواهان ولایتمدار به زودی به اطلاع خواهد رسید. نصر من الله و فتح قریب






      

بار دیگر رافت اسلامی شامل حال قانون شکنان شد؛

آزادی دو تبعه آذری بر اساس رافت اسلامی و عذرخواهی یاشار علی اف/شهروندان آذری هوشیارتر باشند

بولتن نیوز: جمهوری اسلامی ایران که در عرصه روابط بین الملل از جمله بااخلاق ترین بازیگران به شمار می آید بار دیگر حسن نیت خود را به خصوص در مورد کشورهای مسلمان نشان داد.

 

به گزارش بولتن نیوز، دو تبعه آذری دستگیر شده که چندی پیش به اتهام جاسوسی در تبریز بازداشت شده بودند، بر اساس رافت اسلامی و حسن همجواری و همسایگی با ملت جمهوری آذربایجان آزاد شدند، اما نکته ای که قابل اهمیت است اذعان این دو تبعه آذری به اینکه توسط عده ای فریب داده شده بودند است که این موضوع هوشیاری بیشتر شهروندان آذری را می طلبد که همچون این دو شاعر فریب سرویس های جاسوسی موساد و سرویس امنیت ملی آذربایجان را نخورند   .

 

بر اساس این گزارش، پیرو درخواست های مکرر مقامات جمهوری آذربایجان مبنی بر آزادی دو تبعه آذری که چندی پیش به اتهام جاسوسی در تبریز بازداشت شده بودند، جمهوری اسلامی ایران این دو تبعه آذری را صرفا بدلیل رافت اسلامی و حسن همجواری و همسایگی با ملت جمهوری آذربایجان آزاد کرد.

مقامات جمهوری آذربایجان در ماه های اخیر، طی یادداشت های مختلف و دیدارهایی که با مقامات وزارت امور خارجه کشورمان داشتند، بارها خواستار آزادی این دو تبعه آذری شده بودند. که جمهوری اسلامی ایران با وجود اثبات اتهامات وارده بر این دو تبعه آذری و اعترافات ایشان، پس از درخواست نماینده ویژه رئیس جمهور آذربایجان در حاشیه اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران، تصمیم به آزادی این دو تبعه آذری براساس رافت اسلامی و حسن همجواری با ملت جمهوری آذربایجان گرفت.

گفته می شود یاشار علی اف سفیر مأموریتهای ویژه وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان که به عنوان سرپرست هئیت نمایندگی این کشور در نشست وزرای خارجه غیر متعهدها در تهران حضور یافته بود، در حاشیه اجلاس و در دیدارهایی که با مقامات وزارت امور خارجه کشورمان داشته، رسما از مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران عذرخواهی نموده و خواستار آزادی این دو تبعه آذری شده بود.

با اینکه جمهوری اسلامی ایران، این دو جاسوس را براساس رافت اسلامی و حسن همجواری و همسایگی با ملت مسلمان آذربایجان آزاد نمود، اما لازم است شهروندان آذری با حفظ هوشیاری خود، مواظب توطئه های سرویس های جاسوسی اسرائیل و ماموران خودفروخته سرویس امنیت ملی آذربایجان باشند که همچون این دو شاعر در دام ایشان گرفتار نشوند.

مروری بر عملکرد ایشان روشن می کند که این سرویس ها برای پیشبرد اهداف شوم خود از هیچ توطئه ای فروگذار نکرده و استفاده ابزاری از هنرمندان، علما، زنان و کودکان برای جاسوسی و کسب اخبار، از شگردهای این سرویس ها می باشد. چنانکه سابقا سرویس kkb نیز از همین روش برای جاسوسی و پیشبرد مقاصد خود بهره می جسته است.

 

این نخستین بار نیست که جمهوری اسلامی ایران بر اساس رافت اسلامی افرادی را که به دنبال نقض قوانین حاکمیتی ایران بوده اند را مورد عفو و بخشش قرار می دهد و آزادی افسران نیروی دریایی ارتش انگلیس که به طور غیرقانونی وارد آی های سرزمینی ایران شده بودند هنوز در خاطره ها باقی است.

انتظار می رود دولت آذربایجان نیز رافت اسلامی را در مورد مردم کشور خود روا دارد تا مسلمان مظلوم آذربایجان از وضعیت فعلی رهایی یابند.

 

جاسوس و رافت اسلامی ،ناهی از منکر و شلاق و نفی بلد و زندان

عجب نمردیم و معنی اسلام رو با رافتش فهمیدیم از این مسولین سرتاپا اسلامی

براستی با طلبه سیرجانی و طلاب بروجردی و. . . همجوار نیستیم تا رافت اسلامی هم شامل آنان شود ؟

ای کاش طلبه سیرجانی و طلاب بروجردی جاسوس بودند!! تا شامل رافت اسلامی شوند






      
<      1   2   3   4   5   >>   >