مردم  نگران نباشند چند ماه دیگه موقع انتخابات ریاست (خادم و نوکر!!!!) جمهوری باز دو طرف بالا پایین عقب جلو!!!!!!! به احمدی مقدم(همونطور که قالی باف اعتراف کرد!!!!!!!!! ) میگن فیتیله رو بکش پایین تا مردم بیان رای بدن و صور قبیحه شون رون با افتخار اکمل تو رسانه ملی(اسلامی!!!) نمایش بدیم بعد چند ماه که گذشت روز از نو روزی از نو  

 72 ضربه شلاق

آقایان بنشینند ببینند کدام یک از دشمنان اسلام برخورد با بد حجابی و یا امر به معروف و نهی از منکر را بد میداند و از شنیدن کلمه امر به معروف و نهی از منکر بدن مبارکش کهیر می زند و باعث وهن اسلام شده یه مشابه یه جایگزین برای این مسائل در وکنن!!!!! 

 

ناجا بدون توجه به یاوه‌گویی‌ها با قدرت با مظاهر بی‌حجابی برخورد کند
72 ضربه شلاق
 
اسلام رو خشن معرفی نکنید این حکم خیلی تند هستش سه ماه و یک روز زندانی کنیدش تا تعدیل بشه!!!!!!!! وموجب وهن اسلام نشه
 
 
آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی:
دست‌هایی در کار است تا مسئله مبارزه با بدحجابی را سیاسی کند
 
یکی از مراجع تقلید گفت: دست‌هایی در کار است که مسئله مبارزه با بدحجابی را سیاسی کنند و ابتذال فرهنگی را در شهر‌های قم و مشهد تشدید تا از این طریق نظام زیر سوال برود.
به گزارش مهر، آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی شامگاه دوشنبه در دیدار استاندار خراسان رضوی و جمعی از مدیران این استان، با بیان اینکه در شهرهای مشهد و قم در مسائل فرهنگی دچار مشکلاتی هستیم افزود: در این دو شهر باید مظاهر اسلامی رعایت و حفظ شود.

وی اظهار داشت: افکاری در جامعه وجود دارد که می‌خواهد مانع از برخورد موثر با بی‌حجابی باشد که البته این افکار اخیرا فروکش کرده و به صورت بی‌طرف درآمده است.

استاد برجسته حوزه تأکید کرد: مسئولان باید در خصوص مسائل بی‌حجابی و بدحجابی در شهرهای قم و مشهد حساس باشند که در این خصوص بگیر و ببند تنها راه حل رفع مشکل نیست.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی بن بست ندارد افزود: مسئولان باید در این زمینه با تدبیر و عقلانی برخورد کنند و دستگاه‌های مرتبط فرهنگی در این دو شهر باید با همکاری یکدیگر این مشکلات را رفع کنند.

آیت الله مکارم شیرازی در ادامه عنوان کرد: امروز دست‌هایی در کار است که مسئله مبارزه با بد حجابی را سیاسی کنند و ابتذال فرهنگی را در شهر‌های قم و مشهد تشدید تا از این طریق نظام زیر سئوال برود.

مسائل فرهنگی به مسائل سیاسی تبدیل شده است

وی با بیان اینکه امروز مسائل فرهنگی به مسائل سیاسی تبدیل شده است افزود: در خارج از ایران نیز دشمنان اصرار دارند در راستای مبارزه با اسلام حجاب را از بین ببرند.

این مرجع تقلید شیعیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کسانی که از خارج ایران برای زیارت امام رضا(ع) به شهر مشهد سفر می‌کنند باید دست پر بازگردند، افزود: تبلیغات گسترده‌ای در خارج بر علیه ایران اسلامی صورت می‌گیرد و دشمنان ایران را کشوری نا‌امن جلوه می‌دهند که مسئولان باید از این فرصت استفاده کنند و فضای امن داخل کشور را برای زائران خارجی تبیین کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید به گونه‌ای برنامه ریزی کرد تا زائران خارج از کشور تنها برای زیارت و سیاحت به مشهد سفر نکنند افزود: باید مراکز اقامتی و هتل‌ها رفتار درستی نسبت به زائران خارجی داشته باشند تا این افراد با خاطره بدی از مشهد به وطن خود باز نگردنند.

آیت الله مکارم ادامه داد: اگر زائران خارجی که به مشهد سفر می‌کنند رفتار خوبی از مردم ببینند در این صورت آن‌ها به مبلغان ایران در خارج از مرز‌ها تبدیل می‌شوند.

گرانی مضاعف به زائران تحمیل نشود

وی در ادامه با اشاره به گرانی‌های موجود در کشور، آن را غیرقابل انکار برشمرد و افزود: مسئولان باید به گونه‌ای برنامه ریزی و نظارت کنند تا گرانی مضاعفی به زائران تحمیل نشود.

توهین‌ها نشانه پیشرفت مکتب اسلام است

استاد حوزه علیمه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام توهین آمیز یکی از مزدوران خارج نشین نسبت به ساحت امام دهم شیعیان اظهار داشت: دلیل این توهین‌ها و بدگویی‌های اخیر پیشرفت‌های مکتب اسلام است که دشمنان از این موضوع ناراحت هستند.

وی اضافه کرد: در خبر‌ها آمده است که یکی از فرماندهان نظامی آمریکا عنوان کرده هر کجا که اسلام باشد به ضرر ما است و باید تلاش کرد تا چیزی از اسلام باقی نماند که این اظهارات دیوانه وار نشانه عصبانیت آن‌ها است.

آیت الله مکارم شیرازی ابراز داشت: دشمنان نسبت به پیشرفت‌های شیعیان در ایران و عراق و لبنان و سایر مناطق دنیا عصبانی هستند که این عصبانیت‌ها نتیجه معکوس خواهد داشت.

وی افزود: بعد از این اقدام توهین آمیز ما در درس اخلاق خود که روزهای چهارشنبه در مسجد اعظم(ع) برگزار می‌شود روایات و کلام‌هایی از امام هادی(ع) را دنبال کردیم در حالی که این امر در دستور کار ما قرار نداشت.

اقدامات دشمنان علیه اهل بیت (ع) نتیجه معکوس داد

این مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد: برخی از افراد بعد از این اقدام توهین آمیز، با امام هادی(ع) بیشتر آشنا شدند و در واقع اقدامات دشمنان علیه اهل بیت(ع) نتیجه معکوس داد.

وی در پایان گفت: به برکت قرآن، ائمه اطهار و مکتب اسلام نه تنها به 350 حوزه علمیه در کشور بلکه به طلاب هفت کشور دیگر از جمله عراق، لبنان، آذربایجان، افغانستان، پاکستان و هند شهریه داده می‌شود تا فرهنگ اسلام در سراسر دنیا منتشر شود.

 

ناجا بدون توجه به یاوه‌گویی‌ها با قدرت با مظاهر بی‌حجابی برخورد کند
 
برخورد قانون با بی‌حجاب‌ها 

در نهایت در سال 1363 مجلس شورای اسلامی ایران قانون مجازات اسلامی را به تصویب می‎رساند. به موجب ماده 102 این قانون، هرکس در معابر عمومی حجاب را رعایت نکند، به 72 ضربه شلاق محکوم خواهد شد.


مواضع ضد و نقیض دولت در برابر بی‌حجابی 

اما در سالهای اخیر مواضع ضد و نقیض برخی از دولتی‌ها و رئیس‌جمهور درباره حجاب و عفاف و شیوه برخورد با بی‌حجابی بسیاری از مردم دلسوز را به علت اینکه از دولت در این زمینه با توجه به مردمی بودن و شعارهای رئیس‌جمهور انتظارات بیشتری داشتند؛ آزرده‌خاطر کرد و داد و فریاد برخی از نمایندگان مجلس را هم درآورد تا همواره بیشتر از قبل مبارزه با بد حجابی اهمیتش محسوس شود و البته این پایان کار نبود و حتی نمایندگان مجلس در اسفندماه سال گذشته بحث بی‌توجهی به حجاب و عفاف را در مجلس و در کنار سوالات مختلف از رئیس‌جمهور پیگیری کردند اما ظاهرا به نتیجه قابل توجهی دست نیافتند.


در اینجا نکته مهم این است که چگونه باید به دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی و از جمله نیروی انتظامی وگشت ارشاد که مسئولیت برخورد با افرادی که ارشاد نمی‌شوند و همچنان بر بی‌حجابی خود تاکید دارند کمک کرد تا به نوعی راه حل برای برون رفت از این شرایط به وجود آید. مسئله‌ای که همواره مورد تاکید دلسوزان اسلام و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هست و خواهد بود. اما در این باره به سراغ چند نماینده مجلس رفتیم تا نظراتشان را درباره مسائل مختلف این موضوع به اطلاع شما برسانیم. 

انتقاد از سهل‌انگاری مسئولین کشور 

حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در مورد وضعیت حجاب در کشور در گفت وگو با یالثارات گفت: وضعیت بدحجابی در جامعه هر روز وخیم‌تر می‌شود و بی‌حیایی و دهن‌کجی‌ها افزایش پیدا می‌کند که تماما نتیجه سهل‌انگاری مسئولین کشور در سطوح مختلف است .موضوع حجاب و عفاف که اصل مهمی است و از ضروریات شرع مقدس، امروز علیه آن از طرف بیگانگان و فریب‌خوردگان حرکاتی در حال شکل‌گیری است.

ثبت لکه ننگ برای دولت به علت سهل‌انگاری 

این نماینده مجلس گفت: گاهی نیروی انتظامی برای برخورد با بی‌حجابی وارد می‌شد اما از طرف دولت به آنها هشدار داده می‌شد و حتی مسئولین و فرماندهان عالی رتبه نیروی انتظامی در مجلس به ما گفتند که مسئولین دست ما را بسته‌اند. و ما این موضوع را به رهبری انتقال دادیم. این کم‌کاری و سهل‌انگاری چیزی است که به عنوان یک لکه ننگ برای این دولت ثبت شد.


وی در ادامه افزود :متاسفانه مطالبات مردم و راهپیمایی‌های مردم درباره حجاب و عفاف را رها کردند. چقدر مردم در نماز جمعه‌ها راهپیمایی کردند و بر اجرای قانون عفاف و حجاب تاکید کردند؟ 

بنده در کتاب ماجراهای حجاب و عفاف به بخشی از خون دل‌هایی که در این رابطه مردم خوردند در 300 صفحه اشاره کردم. تازه این بخشی از حمایت مردم از قانون حجاب و عفاف و مقابله با بی‌حجابی بود. 

حجت‌الاسلام رهبر گفت :متاسفانه در این زمینه به علت اینکه فرهنگ‌سازی خوبی صورت نمی‌گیرد، برخی سوءاستفاده می‌کنند، برای مثال جوانی که ظاهری متدین داشت پیش من آمد و گفت در قرآن یک بار فقط توصیه شده به حجاب پس چرا آنقدر از آن صحبت می‌شود؟ که من گفتم افرادی که به این سخنان دامن می‌زنند دروغ می‌گویند؛ چرا که در قرآن 10 آیه به تاکید بر حجاب و عفاف می‌پردازد

انتقاد شدید از رسانه‌ها 

حجت‌الاسلام رهبر با انتقاد از رسانه‌های دیداری و شنیداری و نوشتاری گفت: به نظر من تنها رسانه‌ای که با خون دل و دلسوزانه بحث قانون حجاب و عفاف را پیگیری می‌کند، همین هفته‌نامه یالثارات است و بنده این نکته را به برخی از نمایندگان گفتم و حتی به یکی از مسئولین هفته‌نامه‌ای در مجلس گفتم یک صفحه را برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در هفته‌نامه خود اختصاص دهد. چرا رسانه ملی هر مزخرفی را با اسم فیلم ژاپنی با هزینه‌های زیاد پخش می‌کند اما به موضوع حجاب و عفاف آن طور که باید و شاید نمی‌پردازد؟ چرا مطبوعات کار نمی‌کنند؟


چرا بحث و استدلال نمی‌کنند؟ آیا رسانه ملی برنامه‌ای را به طور جدی کار کرد؟آیا بحث و استدلال و میزگرد خاصی برگزار و از این حکم خدا صحبت کرد؟ مقام معظم رهبری در روز تولد حضرت زهرا مطالبی را فرمودند که بی‌عفتی و بی‌حجابی در جامعه چه زیان‌هایی دارد اما انگار مسئولین نمی‌شنوند، انگار خوابشان برده و مرده‌اند ولی با این حال جالب است که همه ادعا دارند که ما پیرو ولایت فقیه هستیم. کدامشان عکس‌العمل نشان دادند؟ 

 

بازهم حمله اراذل و اوباش به ناهیان از منکر
 
مرد جوانی که به آزار و اذیت یک زن توسط تعدادی از اراذل و اوباش خیابان کمیل اعتراض کرده بود، از سوی آنها مورد ضرب و شتم قرار گرفت و کارش به بیمارستان کشید.
به گزارش فارس،‌ شب گذشته تعدادی از اراذل و اوباش محله کمیل شرقی که با حالتی نامتعادل اقدام به آزار و اذیت یک خانم کرده بودند، مرد جوانی را که به این کار آنها اعتراض کرده بود مورد ضرب‌وشتم قرار دادند.

یکی از شاهدان این حادثه به خبرنگار فارس گفت: 4 جوان که حالت عادی نداشتند به یکی از بانوان این محل آزار و اذیت رساندند که یکی از جوانان قدیمی محل به این کار آنها اعتراض کرد.

این شهروند ادامه داد: بعد از این اعتراض بود که نه‌تنها آن 4 نفر بلکه تعداد دیگری از اراذل و اوباشی که در پارک رودکی حضور داشتند به کمک آنها آمده و همگی بر سر آن جوان تنها ریختند و او را به شدت کتک زدند.

وی گفت در همین حین یک مأمور نیروی انتظامی که به تنهایی در حال گشت‌زنی بود متوجه این حادثه شد و به تنهایی با تعدادی از اراذل و اوباش درگیر شد. او به سرعت مأموران کمکی و همچنین اورژانس را مطلع کرد که نیروهای کمکی پلیس به سرعت به محل آمدند اما بیشتر اراذل و اوباش فرار کرده بودند و فرد مجروح نیز به بیمارستان منتقل شد.

این ساکن محله کمیل با تقدیر از عملکرد مأمور نیروی انتظامی گفت: طبق شنیده‌ها متهم اصلی این ماجرا همچنان در بازداشتگاه است و قاضی دادسرا دستور داده تا زمان معرفی همدستانش باید در بازداشت بماند. همچنین استشهادیه‌ای از سوی ساکنان این محله در اعتراض به تجمع اراذل و اوباش در یکی از قهوه‌خانه‌های این محل و پارک رودکی تنظیم شده که ضمن اعلام شکایت خواستار برخورد جدی دستگاه قضایی با این معضلات هستند. همچنین زنی که از سوی اراذل و اوباش مورد توهین و آزار و اذیت قرار گرفته بود به همراه همسرش از این افراد شکایت کرد.
 
هشتمین از عجایب دنیا
 
برخی از غرفه‌داران لباس‌های نامناسبی پوشیده بودند و به همین دلیل نیروی انتظامی از ساعت 8:30 صبح امروز از باز شدن برخی سالن ها از جمله سالن 6 نمایشگاه بین‌المللی ممانعت به عمل آورده است.
به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله به نقل از فارس، نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اگروفود (کشاورزی و غذا) که روز گذشته در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح شد از صبح امروز با برخورد نیروی انتظامی و پلمب برخی سالن‌ها مواجه شده است.

یکی از غرفه‌داران که به خبرنگار فارس گفت: برخی از غرفه‌داران لباس‌های نامناسبی پوشیده بودند و به همین دلیل نیروی انتظامی از ساعت 8:30 صبح امروز از باز شدن برخی سالن ها از جمله سالن 6 نمایشگاه بین‌المللی ممانعت به عمل آورده است. 

در اینباره کاظم اکبرپور در گفت‌و گو با فارس، در پاسخ به این سوال که دلیل پلمب شدن نمایشگاه بین المللی آگرو فود(ماشین‌آلات کشاورزی و صنایع غذا) چه بوده است؟ سوال کرد: نمایشگاه ما پلمب شده است؟

وی در پیگیری خبرنگار فارس و اعلام این موضوع که به دلیل بدحجابی غرفه داران نیروی انتظامی اقدام به پلمب برخی سالن ها کرده است، گفت: این موضوع مربوط به قرار داد داخلی ما با نیروی انتظامی است.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه ها گفت: پلمب نمایشگاه چیز خاصی نبوده و همان نیم ساعت اول حل شد.

این در حالی است که یکی از غرفه داران سالن 6 نمایشگاه به فارس گفت: این سالن هنوز بازگشایی نشده و دلیل پلمب هم بد حجابی غرفه داران اعلام شده است.