بنا به گزارش خبرنگار سولدوز از قم به دنبال دو ماه پیاده روی عدالتخواهانه طلبه سیرجانی در تهران وقم که در راستای مطالبه عدالت از مسئولین و ایجاد حرکت مردمی عدالتخواهانه در کشور انجام می یابد یکی از نهادهای مسئول در امر عدالت که کم کاریها و برخوردهای ناصحیح زیادی در کارنامه اجرائی خود دارد با فشار بر این طلبه وی را تهدید به برخورد فیزیکی نمود.

گزارش سولدوز حاکیست - فردی که ادعا میکند از طرف پلیس امنیت قم است در تماسی که با طلبه سیرجانی می گیرد از او و دوستانش برای گفت وگو پیرامون پیاده روی عدالتخواهان ولایتمدار قم دعوت میکند.
طلبه سیرجانی جواب می دهد: ما شش ساله که منتظریم مسئولین بیان وقضیه رو حل کنیم ولی متاسفانه تا بحال مسئولین فقط برخورد کردند!!

مامور پلیس امنیت قم ادامه می دهد که : به ما دستور دادند با شما برخورد کنیم ولی ما گفتیم که اینها بچه های ولایی هستند، بچه های مثبتی هستند بذارید تا قضیه رو حل کنیم.

طلبه سیرجانی در جواب می گوید: جلسه را بگذارید چهارشنبه تا بعضی دوستان هم بتونند شرکت کنند
مامور امنیت قم: اصرار داشت که نه همین دوشنبه 11/2/1391 باشد، یعنی قبل از پیاده روی سه شنبه این هفته
طلبه سیرجانی در جواب با رد این زمان ادامه می دهد: گفتم ما دوشنبه نمی تونیم همون چهارشنبه باشه، حالا این هفته سه شنبه هم مثل بقیه سه شنبه ها است!
مامور امنیت قم که می بیند نمی شود به این سادگی به نیت خود برسد با مطرح کردن نام یک نهاد دیگر قصد در جلب همراهی طلبه سیرجانی دارد و لذا می گوید: الان یک ماهه دارن از طرف د............................ و بعضی جاهای دیگه به ما فشار میارن که چرا اینا رو متوقف نمی کنید.
طلبه سیرجانی در پاسخ به این برادر: ما به وظیفمون عمل می کنیم شما هم به وظیفتون عمل کنید.
مامور فوق الذکر می افزاید: در هر حال ما ضمانت نمی کنیم که این هفته با شما برخورد نشه!
گفتی است طبق اخبار رسیده به سولدوز در پیاده روی سه شنبه هفته پیش نیز مامورین انتظامی و افرادی که ظاهرا از نهادهای امنیتی بودند در همان ابتدای پیاده روی سراغ طلبه سیرجانی می آیند و به او می گویند به ما گفتند شما نباید پیاده روی انجام بدین و پیاده روی را تعطیل کنید که این مسئله از جانب طلبه سیرجانی رد می شود وپیاده روی عدالتخواهان ولایت مدار انجام میشود ومامورین تا انتهای گلزار شهدا عدالتخواهان ولایتمدار را دنبال می کنند.
گفتنی است در روز سه شنبه قبل از انجام یافتن پیاده روی باز هم از پلیس امنیت زنگ زده و با اصرار می گویند همین الان بیایید برای جلسه اما طلبه سیرجانی اینگونه جواب می دهد که جلسه ما چهارشنبه است و امروز نمی توانیم خدمتتان برسیم.
مامور مذکور با حالتی تهدید آمیز می گوید امروز معلوم نیست با شما برخورد نشود و ادامه میدهد اگر ما(پلیس امنیت) وارد عمل نشویم خود .......... وارد عمل می شود.
بعد از این قضایا وبعد از پیاده روی سه شنبه این هفته که باز هم با مزاحمت برخی دیگر از مسئولین امنیتی همراه بود. صبج طلبه سیرجانی به همراه هفت نفر از دوستان ویاران ویاران ولایت به مرکز پلیس امنیت در ترمینال قم (ساختمان گذرنامه سابق) می روند.
که در ابتدای ورود در اتاقک نگهبانی نزدیک ده دقیقه منتظر می مانند سپس به آنها گفته می شودکه دو یا سه نفر می توانند وارد شوند، اما طلبه سیرجانی مخالفت کرده ومی گوید ما هشت نفریم وباهم هستیم
بعد میگویند پس مشخصاتتان را نوشته وموبایلها را تحویل دهید باز جمع مخالفت می کنند ومی گویند ما مهمانیم و موبایلها رو تحویل نمیدیم.
تا اینکه مامور بی ادبانه دست خود را دراز کرده ومی گوید پس بفرمایید بیرون
طلبه سیرجانی می گوید جلسه را مکان هایی بگذارید که این مشکلات رو نداشته باشد مثل استانداری یا اینکه شما جلسات ما بیایید.
که مامور باز مغرورانه با یک حالتی می گوید: می آییم اما برای برخورد!و جلسه لغو می شود.
اکنون واقعا این سوال مطرح است که چرا مامورین امنیت انتظامی و اطلاعات به جای برخورد با متخلفین با آمرین به معروف برخورد می کند.و از چه جایگاهی و چرا ملزم به برخورد با این جمع عدالتخواه گردیده اند؟!عکسای منتشر شده در این خبر تعدادی از افراد لباس شخصی مانع پیاده روی طلاب عدالتخواه را نشان می دهد.