آقای وزیر اقتصاد سید بزرگوار شما که بدهکار بانکی !!!!!!!!!!!!!!! بیش از سه هزار میلیارد تومانی را در مجلس شورا

(قهرمان) نامیدید به این فرد چه می گویید؟

آیا شما هم قول شرف می دهید که نامی برای این با شرف میلیاردی  انتخاب کنید!!!!!!؟؟؟؟؟

بجنورد - خبرگزاری مهر: رفتگر امین شهرداری بجنورد بسته مفقودی به ارزش 10 میلیارد ریال را به صاحب آن بازگرداند.

مسئول حراست شهرداری بجنورد در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: احمد ربانی رفتگر 40 ساله شهرداری منطقه یک بجنورد ساعت 6 صبح شنبه 2 اردیبهشت بسته مفقودی به ارزش 10 میلیارد ریال را که ساعت 5 صبح هنگام نظافت معابر پیدا کرده بود به حراست شهرداری تحویل داد.

حسین علامت افزود: این بسته مفقودی کیف یکی از مالکین بجنورد بوده که ساعت 12 نیمه شب گذشته پس از بازگشت از املاک خود، در حین حمل وسایل دیگر به داخل منزل، آن را در کنار خودرو جا گذاشته بود.

وی ادامه داد: این کیف حاوی 50 میلیون ریال طلا، کارت های اعتباری، چک بانکی، اسناد مالکیت و نقشه های تفکیکی املاک در مجموع به ارزش 10 میلیارد ریال بوده است.

علامت اظهار داشت: پس از تحویل کیف به حراست شهرداری، با بررسی محتویات آن شماره تماس مالک مشخص شد و پس از تماس با وی کیف مورد نظر تحویل صاحب آن شد.

وی افزود: این رفتگر زحمت کش و با ایمان شهرداری بجنورد نیروی قراردادی این نهاد بوده و حقوق ماهیانه آن در حدود 5 میلیون ریال است.

مسئول حراست شهرداری بجنورد ادامه داد: این در حالی است که این رفتگر با ایمان دارای 2 فرزند بوده و با هزینه بالای امرار و معاش در شرایط کنونی این حقوق به سختی کفاف زندگی وی را می دهد