آقای روح الله حسینیان بخوانند(برادر خنثی ساز حیله غرب

 
آقای حسینیان هر دم از این تفکرات...... بری می رسد
فوتبال داماش و قرمزته رو دیدید!!!!!  .... این موقعه ها میگن تماشاگر نما بودن و الا فوتبال پاکه(هم بازیکناش فحش نمی دن مشکل... و..... و..... ووووووووو ندارن همچنین مربی و سر مربی و وووو کلا جمیعا پاکن حتی تو روزنامه و بدتر از اون تو پخش زنده مراعات ادب و شعور مخاطب رو میکنن وباهم .... نمی کنن و هرکی خلاف کرد یه (نما) می چسپونن تنگش !!!!!
ولی جناب دنیزلی نظر کارشناسانه دیگه ای دارن و ابراز فضل کردند و گفتند که ببینید چه کردند که تماشاچی ها(بدون نما) دارن فحش میدن!!!!!
فکر کنم فقط تو ایران باقدمت فرهنگی چند هزار ساله تماشاچی نما داریم و در بقه کشور ها نداریم که بخاطر یه سوت اشتباه یا نگرفتن و یا ندیدن یه خطا و.... فحش خواهر و مادر و عمه و خاله و دختر خاله و.... نثار داور کنن!!!!!
ان شاء الله که به این ناموس شیعه در کشور های عربی توهین نشه هر چند که بدترش اتفاق افتاد و می افته (فقرو فحشا دبی)و..... کاری نکردن!!
 
جناب خنثی ساز لطفا در مجلس شورا از داور بین المللی تقدیر و تشکر کنید!!!! و آنچنان مشت محکمی بر دهان بگو مگو یان غربی بزنید و بگویید ببینید ما ارزش زن را می دانیم داور بین المللی فوتبال داریم !!!!!
 هرچند در ایران اشک داوران مرد را در می آورند
 
برای سلامتی ..... هیپ هیپ هورا
 
عصر ایران ورزشی: یک داور ایرانی زن در رقابتهای فوتسال غرب آسیا قضاوت کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم پورجعفریان داور بین المللی فوتسال بانوان، در رقابتهای فوتسال غرب آسیا در بحرین، در دیدار اردن – فلسطین داور اول، در بازی اردن- قطر داور دوم و در دیدار اردن- لبنان داور سوم، قضاوت کرده است.

البته شانس وی برای قضاوت در دیدارهای مرحله نیمه نهایی ، فینال و رده بندی این رقابتها به دلیل حضور تیم ملی فوتسال بانوان ایران در جمع چهار نهایی تیم بالا نیست اما قضاوت این داور خوب در سه بازی مرحله مقدماتی نشان می دهد که ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا
از عملکرد وی رضایت دارند
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آجرلو هرچند شرایط فرهنگی فعلی ورزشگاهها را مناسب برای ورود زنان نمیداند ولی با هیجان آمیز خواندن تماشای بازیها از نزدیک می گوید:حس و حال بازی و هیجان آن را وقتی در استادیوم هستید می فهمید و در واقع بیشتر متوجه می شوید بازی فوتبال چه هیجانی دارد.
این نماینده مجلس که خود چندی پیش با حضور در ورزشگاه، شاهد بازی دو تیم سایپا و سپاهان بود در گفت و گوی خود با هفت صبح ،روزنامه نزدیک به مشایی با گلایه از کند پیش رفتن روند تسهیل حضور زنان در ورزشگاه می گوید:من مطمئن هستم که به همین زودی ها زنان هم می توانند از نزدیک تیم های مورد علاقه خود را تشویق کنند و ما شاهد حضور زنان در ورزشگاه خواهیم بود
 
 

برای نشان دادن ارزش زنان همه کار باید کرد؟!!!!  پ ن پ  دست رو دست بذاریم تا غربیان علیه ما بگو مگو کنند!!!!!! 

اثرات حضور بانوان در ورزشگاه (طنز)

 

اثرات حضور بانوان در ورزشگاه (طنز)

اثرات حضور بانوان در ورزشگاه (طنز)

اثرات حضور بانوان در ورزشگاه (طنز)

اثرات حضور بانوان در ورزشگاه (طنز)

اثرات حضور بانوان در ورزشگاه (طنز)  

اثرات حضور بانوان در ورزشگاه (طنز)

به نظر شما خانمهایی که می خواهند برای دیدن فوتبال مردان به استادیم بروند در بینشان خدای نکرده زبون بعضی ها لال  تماشاگر نما پیدا نمی شه!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟ اگه پیدا شد چه فحشهایی نثار داور و بازیکنان می کنند!!!!!!!!!! ابراز احساسات و هیجانشان چگونه خواهد بود ؟؟ آیا آنقدر که تمایل به دیدن فوتبال مردان دارند برای دیدن فوتبال زنان هم به ورزشگاه ها می روند؟؟
خداوند متعال در  پنج سال آینده به این کشور رحم کند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(یک سال این دوره خدمتگزار جمهور !!! و چهار سال دوره بعد و همچنین چهار سال مجلس شورا)