پایگاه خبری انصارحزب الله: چندماهی است نوعی عریانی جدید در میان زنان بدحجاب رواج پیدا کرده و فصل جدیدی را بر بی‌حیایی، بی عفتی، تبرّج و نادیده گرفتن حدود الهی گشوده است. 

براین اساس تعداد زیادی از خانم‌ها اقدام به پوشیدن جوراب بلند و البته بدون شلوار نموده‌اند. حتی در مواردی از جوراب‌های بلند رنگی یا توری و منقش که ساق پا کاملا پیداست و یا مانتو یا دامن بدون شلوار و حتی جوراب به نحوی که ساق پا عریان ودر معرض دید و مشاهده است، استفاده می‌گردد. حالا این شیوه پوشش که ابتدا توسط بخش‌های خاصی از جامعه لاابالی استفاده می‌شد، روز به روز در حال گسترش است. 

رخدادی که اتفاقی نیست و با جست و جویی در اینترنت، مشاهده می‌کنید که این نوع از بدپوششی، به عنوان مد جدید به شکل گسترده‌ای در حال معرفی است و حتی فروش اینترنتی و... آن نیز تبلیغ می‌شود. 

بنابراین به نظر می‌رسد به دنبال فصل جدید بی‌حجابی که همان عریان شدن پاها ست، و همچنین بی‌غیرتی مسئولین نظاره‌گر وباطل گو که کاری جز رد مسئولیت از خود ندارند دیگر باید فاتحه جامعه‌ای با ظاهر اسلامی را بخوانیم. 

همانطور که می‌دانید پوشش دامن کوتاه بین زنان غربی رایج است که در دوران طاغوت نیز رواج داشت و البته با بررسی سیر تحول حجاب اسلامی بعد از انقلاب متاسفانه به زودی شاهد ظهور دوباره آن در جمهوری اسلامی خواهیم بود. 

سرآغاز این عریانی جدید شلوار‌های چسبان زنانه بود که پس از حساسیت زدایی به سرعت جوراب بلند مشکی جایگزین آن شد. همانطور که قبل از آن برای مانتو مدل سارافن را مد کردند و وقتی دیدند حساسیتی برای آن وجود ندارد، پس از آن مانتوی آستین کوتاه به همراه ساقبند را مد کردند و بعد از آن، پس از آن نیز به سرعت ساق بند هم برداشته شد و مانتو کوتاه آستین کوتاه و حتی پیراهن آستین کوتاه امروزه به مرهمت بی‌غیرتی مسئولین رواج دارد. 

پس پیش از مراسم فاتحه خوانی، از همگان به‌خصوص بانوان متدین و محجبه، مردان غیور خواستار‌یم که نسبت به این دهن کجی به ارزش‌ها و این بی عفتی که رواج پیدا کرده است ایستادگی کنند و با دادن تذکر لسانی، هر تعداد که می‌توانند، انجام وظیفه کنند.
 
از سروران روحانیت البته به غیر از آن عزیزانی که وظیفه نهی از منکر را فراموش نکرده‌اند، نیز می‌خواهیم اگر یادشان آمد که به غیر از پرداختن به مسائل بی خطر و بی‌هزینه وظیفه دیگری هم دارند، در منابر به خطر این پدیده اشاره کنند و البته در کوچه و خیابان هم این احساس وظیفه را با خود حمل کنند و با تذکر به هنجارشکنان، وظیفه شرعی خود را انجام دهند؛ زیرا احتمالا پس از مراسم فاتحه خوانی برای نظام اسلامی و رجوع به ارتجاع دیگر مجالی به غیر از حجره نشینی نخواهند یافت. 

از وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و سایر نهاد‌های مسئول هم که در خواب زمستانی به سر برده وهر 10 سال یک بار پس از ظهور یک فتنه جدید از خواب برمی‌خیزند، می‌خواهیم پیش از حضور در مراسم فاتحه‌خوانی، به این هنجار شکنی جدید که به صورت «سازمان‌یافته» در مدت کوتاهی رواج یافته، رسیدگی نموده و وظیفه شرعی و قانونی خود را به درستی انجام دهند؛ شاید پاسخی برای خدا، امام و شهدا داشته باشند.
والسلام؛ معذرتا الی ربکم

منبع:هفته نامه یالثارات الحسین(ع)