به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله،هفته نامه یالثارات الحسین(ع) در ستون سیاست به روایت همولایتی نوشت:شنیده شده که می‌خواهید رئیس جمهور شوید! مبارک است! اما می‌شود لطف کنید و قبل از ریاست جمهوری به این چند نکته توجه بفرمایید: 

1- ناموس مردم در مترو امنیت ندارند! این روزها فراوان اتفاق می‌افتد که مردنماهای گردن‌کلفت (و خالی از یک ذره مردانگی) سرشان را مثل حیوان پایین می‌اندازند و می‌روند در قسمت زنانه مترو و هیچ کسی هم نیست که جلوی آنها را بگیرد! 

اگر شما نتوانید به این رسیدگی کنید و از چند واگن زنانه مترو حفاظت کنید چطور می‌خواهید مردم به شما اعتماد کنند و مملکت را به شما بسپارند؟ آیا اجرای جدی طرح تفکیک در مترو خیلی سخت است؟ به پول نیاز دارد و یا یک ذره غیرت؟ یک سر سوزن همت؟ یک وجب دین و ایمان؟ 

2- وقتی مسئول تاکسیرانی مستقر در ایستگاه راه‌آهن تهران در محل کارش و درست زیر تابلوی بزرگ محاسبه کرایه تاکسی‌های راه‌آهن توسط تاکسیمتر می‌فرماید تاکسیمتر سیخی چند و اخذ کرایه‌های دو و سه برابر قیمت مصوب از سوی رانندگان تاکسی را تایید می‌کند و به مسافری که از تخلف راننده تاکسی به او پناه آورده پوزخند می‌زند و می‌فرماید تابلو محاسبه کرایه توسط تاکسیمتر دکور است و می‌توانی آن را بکنی و بیندازی دور! توقع ندارید که مردم به شما رای بدهند؟ 

چون می‌ترسند فردا شما رئیس جمهور بشوی و وزیران و استانداران و مدیران و زیردستان شما با همین عبارتها با مردم طرف بشوند و زور بازویشان را به رخ بکشند! اگر شما نمی‌توانید یک مسئول (برای آبروداری) درست برای تاکسیرانی راه‌آهن تعیین کنی چطور می‌توانید مملکتی را اداره کنید؟ (نفرمایید همان‌طوری که محمود توانست! چون کسی نمی‌خواهد دوران محمود تکرار شود!) 

3- پایبندی شما به دیدگاه‌ها، فرامین و سیاستهای اعلام شده از سوی ولی فقیه از میزان عمل شما و زیردستانتان به شعار امسال معلوم می‌شود.‌(آیا برای تبلیغ فلان شرکت خارجی جایی بهتراز خیابانهای اطراف بیت رهبری پیدا نکرده‌اید؟ آیا معنی حمایت از کار و سرمایه و تولید ایرانی تبلیغ گسترده محصولات مصرفی خارجی در تهران توسط شهرداری است؟