پیشنهاد سینمایی به احمدی نژاد
خدا ما را بکشد اگر یک کلمه دروغ گفته یا اغراق کرده باشیم! آنهایی که فیلم را دیده‌اند می‌دانند که ماجرا خیلی ناجورتر از این حرفهاست و ما برای رعایت عفت عمومی داستان فیلم را با هزار جور سانسور بیان کرده‌ایم!
به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله،هفته نامه یالثارات الحسین(ع) در ستون سیاست به روایت همولایتی نوشت:یکی از فیلم‌هایی که توسط جواد شمقدری (معاون سینمایی وزارت ارشاد و مشاور هنری رئیس جمهور) مجوز ساخت و نمایش و جایزه ویژه جشنواره فیلم فجر دریافت کرده «برف روی کاج» است. 

داستان این فیلم درباره زن شوهرداری است که شوهرش با دختری رابطه نامشروع دارد و او هم با پسر همسایه روی هم ریخته و در آخر فیلم زن با خونسردی به شوهرش می‌گوید مدتی که با پسر همسایه‌ روی هم ریخته بودم خیلی خوش گذشت و مرد هم با خونسردی بیشتری لبخند می‌زند و قهرمانان این فیلم هم همان زن شوهرداری است که با پسر همسایه رابطه دارد و پسر همسایه! 

1- خدا ما را بکشد اگر یک کلمه دروغ گفته یا اغراق کرده باشیم! آنهایی که فیلم را دیده‌اند می‌دانند که ماجرا خیلی ناجورتر از این حرفهاست و ما برای رعایت عفت عمومی داستان فیلم را با هزار جور سانسور بیان کرده‌ایم! 

2- از آنجایی که این فیلم (که حتی در دوران پهلوی مانند آن ساخته نشده است! چون در فیلم‌های مبتذل زمان شاه هم رابطه زن شوهردار با پسر همسایه تقبیح می‌شد و خیانت نام می‌گرفت!) در زمان ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد با مجوز و حمایت نور چشم سینمایی وهنری ایشان (جواد شمقدری) ساخته شده و به نمایش درخواهد آمد، لذا از جناب ایشان (یعنی محمودجان) خواهشمندیم به همراه خانواده و عروس و دامادشان این فیلم را ببینند!
 
اگر تماشای این فیلم خوب است و دولت اجازه آن را داده است پس حیف است که ریاست محترم جمهور و اهل بیت ایشان از آن محروم بمانند و اگر این فیلم بد است و موضوع آن مناسب حال خانواده نیست پس چرا به آن مجوز داده‌اند؟ 

3- البته می‌توانیم واکنش خانواده رئیس جمهور پس از تماشای این فیلم را حدس بزنیم. شاید در این صورت و با هدایت و ارشادات صورت گرفته از سوی همسر محترمه، محمودجان تصمیم بگیرد که وزارت ارشاد را از خر شیطان پایین آورد، و مجوز نمایش عمومی این فیلم را لغو فرماید!