بسمه  تعالی

مطالبه عدالت نه فقط به نظام ضربه نمیزند ،بلکه نطام را تقویت می کند.

(مقام عظمای ولایت امام خامنه ای)

انا لله و انا الیه راجعون

چه کسی گمان میکرد روزی شاهد فاجعه ای باشیم که خاطره تلخ سرکوب طلاب انقلابی را پس از سال ها در ذهن ها زنده کند؟

حمله شبانه نیروهای امینتی و انتظامی درایام شهادت رئیس مذهب تشیع به حریم شاگردان راستین مکتب  حضرت صادق آل محمد صل الله علیه وآله واقعه ای سیاه و درد آور است که جز با خروش غیرتمندانه روحانیت و فضلای حوزه های علیمه راهی برای جبران آن به چشم نمیخورد.

این فاجعه بزرگ را به حضرت بقیة الله اعظم امام عصر ارواحنا فداه  وعجل الله فرجه و نائب برحقش حضرت آیت الله امام خامنه ای ومراجع عظام تقلید و علمای اعلام وفضلای عظام تسلیت عرض مینمائیم.

حادثه از آن جا رقم خورد که سه تن از طلاب بسیجی بروجرد در پی اعتراض به عدم برخورد با مظاهر فساد اجتماعی ار جمله بد حجابی در این شهر توسط دادگاه ویژه روحانیت تحت پیگرد قرار گرفته و به مجازات سنگینی چون زندان،تبعید،و شلّاق!!!!محکوم شدند . دادگاه تجدید نظر نیز بر رأی صادره مهر تأیید زد تا درکمال ناباوری شاهد برخوردی خشن و سخت گیرانه با طلاب ولایت مدار باشیم  این حکم در حالی صادر میشود که معدود روحانیون فتنه گری که به طور علنی در اغتشاشات سال 88 حضور خیابانی ومخالفت صریح باکلام ولایت داشتند با چنین احکامی مواجه نشدند!!؟؟

به دنبال این واقعه جمعی ار طلاب بسیجی و عدالتخواه شهرهای قم و بروجرد در مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام بروجرد متحصن شده بودند که در ساعت 2.30 دقیقه بامداد جمعه24/6/1391 باهجوم نزدیک به 50 تن از مأموران امنیتی وانتظامی  وبر هم زدن نظم حوزه علیمه رفتار تحقیر آمیز با طلاب این مدرسه داشته(گزارش کامل در سایت رجا نیوز موجود است )وتعداد 9 تن از عزیزان را دستگیر کرده و به بازداشتگاه ویژه روحانیت اهواز منتقل نمودند.

ما جمعی از طلاب پیرو ولایت و عدالت خواه ضمن تجدید میثاق با آرمان های بلند شهیدان اسلام و انقلاب اسلامی،هتک حرمت پایگاه علمی مذهب شیعه را محکوم نموده و با تأکید بر لزوم عذر خواهی رسمی مقامات امنیتی و قضایی استان های خوزستان و لرستان خواستار آزادی و تبرئه طلاب ناهی از منکر هستیم در این خصوص خاطر نشان می سازد با توجه به تأییدات مکرر مقام عظمای ولایت اما خامنه ای حفظه الله بر ضرورت پاسخگویی همه مسئولان ، از ریاست و دادستان دادگاه ویژه روحانیت نیز انتظار میرود با حضور در جمع طلاب و فضلا بطور صریح پاسخگو باشند.

قم المقدسه     

جمعی از طلاب علوم دینی

والسلام علیکم ورحمة الله