*** صهیونیسم شناسی

سرگذشت فلسطین

در همان دورانی که انگلیس با اعراب درباره چگونگی شکست امپراطوری عثمانی با وعده استقلال عرب در حال مذاکره بود، با سران صهیونیسم هم درباره چگونگی تاسیس دولتی یهودی در فلسطین، مشغول گفتگو بود.

 روشهای موساد در جذب مزدور

 احکام کشتار در کتب بنی اسرائیل

ایشان را مثل گوسفندان برای ذبحبیرون کش و به جهت روز قتل تعیین نما

کتاب ارمیا نبی – باب 12 – آیه 3
برخیزید و بر ( قیدار ) هجوم آورید و بنی مشرق را تاراج نمائید .کتاب ارمیا نبی – باب 49 – آیه 28
پیران و جوانان و دختران و اطفال و زنان را تماماً به قتل رسانید . . . کتاب حزقیال نبی – باب 9 – آیه6

 سیرى در تلمود

اشغال سرزمین فلسطین توسط صهیونیزم جهانی

نام این جنبش از کوه «صهیون» (آرامگاه داود نبی) گرفته شده که در بیت المقدس قرار دارد و نام آن رفته رفته، در روزگار باستان، نماد سرزمین فلسطین شده است. با این که یهودیان پس از ویرانی اورشلیم در سال 70 میلادی به دست رومیان، در سراسر جهان پراکنده شدند، اما، وحدت دینی و فرهنگی خود را حفظ کردند و در ملت های دیگر حل نشدند.

 پروتکل های یهود برای تسخیر جهان

- اعتیاد به الکل و افراط در نوشیدن نوشابه ‏های سکرآور، مشکلی است که پس از اعطای آزادی در میان غیریهودیها رواج پیدا می ‏کند. بر ما یهودیها لازم است که در چنین مسیری گام برنداریم. مردم غیریهودی از همان آغاز جوانی به وسیله عوامل ما بی ‏بندوبار و بدون اخلاق بار می ‏آیند. عوامل ما عبارتند از...

هولوکاست - قتل عام یهودیان توسط هیتلر(از گفتار تا واقعیت)

تعداد قربانیان جنگ جهانی دوم 50 ملیون نفر بوده است . اگر ما فرض محال نیز بگیریم که 6 ملیون یهودی نیز جزء همین قربانیان باشند . آیا 44 ملیون قربانی دیگر انسان نبوده اند ؟ چرا نباید در مورد آنان حرفی زده شود ؟ برای آنها یادبود گرفت ؟ برای مظلومیت آنها کتاب و مقاله و سخنرانی و... تهیه کرد ؟ آنطور که یهودیان میخواهند ، اگر ما 50 ملیون کشته ی این جنگ را فراوش کردیم مشکلی نیست ولی نباید رقم 6 ملیون یهودی را فراموش کنیم ! 6 میلون . 6 ملیون .6 ملیون ! چه مصیبت عظیمی !

تصاویر فیلم فتنه بزرگ