این اولین بار است چنین اتفاقی افتاده!!!!!!!!!

تو المپیک تنها اتفاق خلاف شرع همین دست زدن و دست دادنه ؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!

مگه تو المپیکهای قبلی  زن و مرد جدا بودن که حالا تو لندن برعکس شده؟ تا الان کجا لالا بودید؟

برای نشان دادن عظمت و اقتدار جمهوری کشورمان حتی اگر زنان کشتی گیر هم داشته باشیم و داورشان مرد باشد بلا اشکال بوده و جایز است(البته اگه تا الان اتفاق نیفتاده باشه)

بالاخره الگو و افتخار آفرینان کشورند و مهمتر از همه شماها که استاد تشریف دارید دیگه ما نباید بگیم و یاد آور این قاعده وقانون که حتی ...... باید فربانی هدف بزرگتر و مصلحت بزرگتری بشن ، باشیم و موردهای بی شماری اتفاق افتاده و شما بهتر از ما خبر دارید!!!!!!

حالا این یکی هم روش به جایی بر نمی خوره!!!!!

خدا هم ارحم الراحمین هست و میدونه هدف و مصلحت بزرگتری بوده که این طوری شده و بخاطر شاد کردن دل مومنین و دعای خیر مردم (مانند شبهای قدر که وزنه برداری رو همراه خانوادشون زنده پخش می کرد و مردم عزادار که دم خونشون جمع بودن و در شب ضربت خوردن امیرالمومنین (ع)  دعا می کردن و منتظر افتخار آفرینی برای جمهوری کشورمون بودن و خداوند متعال هم دعای مردم روزه دار و شب زنده دار را برای پیروزی وزنه بردار مستجاب کرد و نشان دادن این استجابت فوری دعاها برای بالا بردن یقین مردم به حقانیت دین خیلی مهمه!!!!!) هم که شده می بخشه شما زیاد غصه گناه این جوون رو نخورید !!!!!!

به فکر نون باشید که خربزه زرده!!!!!

اگه سرچشمه درست بشه شما دیگه قصه هیچی رو نمی خورید

 یک ؟

در دهه 60 هم اینطور صحبت بود و این چنین ادبیاتی بکار برده می شد؟چرا کار به اینجا رسید؟

اگر ما را به افراط گرایی، سختگیری و خشک مذهبی بودن متهم نکنید، مایلیم این پرسش را مطرح کنیم

 http://karbala128.parsiblog.com/Posts/281

آیا درست است که بگوئیم، چهار سال زحمت کشیده بوده و چاره ای دیگری نداشته پس نقض حکم خدا اشکالی ندارد؟! رسالت جمهوری اسلامی چه بوده است؟!
به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله به نقل از شیعه آنلاین، «حمید سوریان» در مرحله نیمه نهایی المپیک 2012 هم پیروز میدان شد اما به چه قیمت؟!

یعنی تا به حال مسئولان جمهوری اسلامی ایران به این فکر نکرده بودند که اگر داور یک مسابقه کشتی بین المللی، یک زن بود چه باید بکنند؟

همین طور که مستحضر هستید در ورزش کشتی، داور در ابتدای مسابقه باید بدن کشتی گیران را بازرسی و لمس کند و همچنین در پایان کشتی با آنها دست می دهد و دست فرد پیروز را بالا می برد. حالا اگر داور یک زن بود چه کنیم؟!



البته شاید از نظر برخی ها مشکلی نیست، تلویزیون ابتدا و انتهای کشتی را پخش نمی کند و در لحظه ی بالا رفتن دست «حمید سوریان»، یک کلیپ پخش می کند و به همین راحتی اما آیا این مسأله جای تأسف ندارد؟!

اگر ما را به افراط گرایی، سختگیری و خشک مذهبی بودن متهم نکنید، مایلیم این پرسش را مطرح کنیم که آیا به نظر شما گناه کردن یک جوان ورزشکار، به قهرمانی در این وزن و اصلا در این رشته می ارزد؟! رسالت جمهوری اسلامی چه بوده است؟!

چنین اتفاقی نیز برای دیگر ورزشکار جمهوری اسلامی ایران یعنی «امید نوروزی» رخ داد. آیا درست است که بگوئیم، چهار سال زحمت کشیده بوده و چاره ای دیگری نداشته پس نقض حکم خدا اشکالی ندارد؟!