بد حجابان خوبند!!!!!
حاشیه‌های جشن گلریزان کانون اصلاح و تربیت تهران
از رونمایی برترین مفسر ورزشی خاورمیانه تا جای خالی گشت ارشاد

خبرگزاری فارس: جشن گلریزان کانون اصلاح و تربیت استان تهران، شب گذشته بدون حضور مسئولان دولتی و قضایی برگزار شد.

خبرگزاری فارس: از رونمایی برترین مفسر ورزشی خاورمیانه تا جای خالی گشت ارشاد 

 

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، جشن گلریزان کانون اصلاح و تربیت استان تهران شب گذشته در محل این کانون با حضور مددجویان، تعدادی از خانواده‌ آنها برگزار شد.

در این مراسم تعدادی از هنرمندان نیز حضور داشتند و از جامعه ورزش نیز فقط محمدرضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون کشتی حضور داشت.

این مراسم در سالن ورزشی کانون اصلاح و تربیت تهران برگزار شد که گرمای زیاد و سیستم صوت نامناسب مشکلاتی را ایجاد کرد.

اجرای بخشی از این برنامه بر عهده جواد خیابانی گزارشگر ورزشی سیما بود که مجری دیگر برنامه او را برترین مفسر خاورمیانه معرفی کرد. خیابانی هم بعد از آن از حاضران خواست به ترتیب از بین سرخابی‌های تهران، تیم مورد علاقه خود را با تشویق مشخص کنند که پرسپولیسی‌ها با اختلاف شدید پیروز شدند.

جواد خیابانی در ادامه برنامه نشان داد که استعداد خاصی هم در اجرای برنامه‌های شاد غیرورزشی دارد.

جواد خیابانی بعد از اجرای بخشی که بر عهده او بود از جایگاه پایین آمد و کنار جایگاه قرار گرفت؛ دقایقی بعد ناگهان بنر بزرگی که بالای سر وی و اطرافیان او قرار داشت پاره شد و روی سر آنها افتاد.

در این برنامه قرار بود برخی از مسئولان مانند وزیر دادگستری حضور داشته باشند اما هیچ مسئول دولتی و قضایی در این جشن گلریزان حاضر نشد.

تنها یک مسئول از وزارت دادگستری در مراسم حضور داشت که او هم دقایقی بعد از صرف افطار سالن مراسم را ترک کرد.

وضعیت پوشش برخی شرکت‌کنندگان در این مراسم به گونه‌ای بود که اگر گشت ارشاد در این مراسم حاضر می‌شد، از حجم حاضران در سالن کاسته می‌شد.

تعدادی از خیرین و حاضران در جلسه، با کمک‌های خود، زمینه آزادی تعدادی از مددجویان کانون اصلاح و تربیت را که به خاطر جرایم مادی و غیرعمد در کانون نگهداری می‌شوند، فراهم کردند.

عدم تناسب فضای موجود در سالن با تعداد میهمانان باعث شد که برخی از حاضران از جمله خبرنگاران، ایستاده و حتی کنار سطل زباله افطار کنند.

رستمی، مدیر کانون اصلاح و تربیت استان تهران، وقتی در جایگاه قرار گرفت، به شدت از سوی مددجویان کانون مورد تشویق قرار گرفت. رستمی بعد از پاسخگویی به ابراز احساسات مددجویان، به میهمانان خیرمقدم گفت و از جایگاه پایین آمد ولی هیچ توضیحی درباره برنامه یا تعداد افرادی که ممکن است با کمک خیرین آزاد شوند نداد.