به خدا جوانان مخترع و نخبه علمی هم جزء جوانان و افتخار آفرینان این کشورند

از جوانان مخترع و نخبه حمایت چندانی که نمی شود هیچ حتی در بعضی مسابقات جوایزی که به برندگان می دهند توهین محسوب می شود (سیمکارت ایرانسل ، موتور سیکلت و.....)

براستی علم باعث پیشرفت کشور و دفاع در مقابل دشمنان است یا ورزش؟

آیا این نوع ورزش کردن را اسلام قبول دارد ؟

هدف از ورزش کردن چیست ؟

گفته اند عقل سالم در بدن سالم نه در بدن .....

ورزشکاری در سیمای جمهوری ایران جلوی دوربین ساق پایش را گرفت و حرکت می داد تا وضع وخیم کشک پایش را نشان دهد و می گفت من با این پا (که لگد پرانی در این رشته خیلی مهم است) مسابقه دادم و مدال طلا گرفتم وشد از افتخارات که خواستند خیابانی را به نامش کنند که یک نماینده مجلس شورا مخالفت کرده بود چرا!!!!!!!!!!!!! دلیل جالبی داشت !!!

یادتان می آید المپیکی که حتی به لباسهایی که درایران تهیه شد تا به تماشاچیان بدهندرحم نکردند  و لباسها را در آنجا فروختند!!!!

یادتان می آید که مسئولی گفت ما بعضی از آقایان مسئول را با 2برابر قیمت فرستادیم آنجا ولی برای دیدن بازی ها حتی یک بار هم به ورزشگاهها نرفتند !!!!!

می دانید که در آن شهر ها پارکی را اختصاص داده بودند به فاحشه هایی که از سراسر دنیا به آنجا می آمدند!!!!!

گرفتن چمدان پراز مشربات الکلی  اورجینال از چمدان چند بازیکن تیمی که برنده هم نشده بودند!!!!

برداشتن حجاب چند دختر رزمی کار هنگامی که از حضورشان با حجاب ممانعت کردند!!!!

مسابقه مچ اندازی در گرگان با شرکت چند کشور!!!!!

چرا بخاطر یک مدال و یا حتی درخشیدن بدون مدال در مسابقات باید چشم بر روی عمل خلاف شرع یک بازیکن ببندیم؟

چرا یه عده ای می خواستند المپیک را تحریم کنند ؟ چرا نشد ؟

آیا گذاشتن یک روسری بر سر زنان ورزشکار حجاب اسلامی رعایت شد؟

 نوع مسابقاتی که زنان مسلمان جهان و ایران در آنها شرکت می کنند را می دانید ؟

چرا مسابقات زنان محجبه مسلمان کشورمان را پخش نمی کنند تا مردان مسلمان ایران هم با چشمان خود درخشش و تلالو یک زن محجه مسلمان را در میدانهای ورزشی خارجی ببینند وبه ارزش یک زن محجبه مسلمان ورزشکار اعتقاد راسخ پیدا کنند تا به قول آن فرد از سلسله جلیله به بگو مگوها خاتمه دهیم ؟

فکر کنم چند سال پیش بود که مسابقات پرش با نیزه یک زن محجبه مسلمان را در سیمای کشور پخش کردند البته موقع پریدن تا نزدیکی مانع  وبعد پایین آمدنش را نشان دادند و موقع گذر از روی مانع سانسور شد!!!!!!! حدیث مفصل را خواندید؟

سال 80 اتفاقی یک روزنامه یا هفته نامه ورزشی که متعلق به میهمان دوستم بود را خواندم بیشتر خبرهای فوتبالی بود یکی مربوط به تغییر جنسیت یک بازیکن بود و دختر یک مربی مشهور که خودش بازیکن تیم ملی بود نقل می کرد ومی گفت وقتی که این بازیکن که بین ما بود و بعد رفت بین آقایان مردم بیشتر برای دیدن او می روند تا فوتبال ، داشتن مربی مرد برای زنان فوتبالیست و... و چیزی که خیلی ناراحتم کرد تا جایی که از سر کلاس بعدی که داشتم بلند شدم ونتوانستم بنشینم این بود : مطالبی که دختران برای چشم و ابرو و قیافه بازیکنان گفته بودند و ابراز علاقه کرده بودند را چاپ کرده بود(با ذکر نام و شهر ) ونتیجه اش اکنون می شود........

علم بهتر است یا ورزش؟

یک پیشنهاد به مسئولین ورزشی:

رشته و فدراسیون یک قل و دو قل را هم افتتاح کنید تا افتخاری بر افتخار کشور در عرصه بین الملی افزوده شود

وزیر ورزش و جوانان:به مدال آوران طلای المپیک لندن 200 سکه طلا اهدا می شود

"محمد عباسی" در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان این که به مدال آوران نقره المپیک 2012 لندن نیز 150 سکه طلا جایزه داده می شود، افزود: به ورزشکارانی نیز که بتوانند در این رقابت ها مدال برنز را کسب کنند، 100 سکه طلا اهدا می شود.

یک قاری قرآن کریم که در مسابقات بین الملی شرکت کرده بود می گفت چون غذاهایی که در آن کشور طبخ می شوند تند هستند و نمی توانستم بخورم برای همین چند کنسرو از ایران با خودم برده بودم!!!!