کرم خدا رو برم من حیث لایحتسب به مسئولان جمهوری کشورمون میده !!!!

هذا من فضل ربی!!!!!

پسرحنیف ها هنوز وجود دارند؟

 این سفره که از اون سفره هایی نیست که پسر حنیف به سرعت به سوی آن شتافت!!!! چون خبری از نامه امیرالمومنین(ع) نیست!!!!!

علی (ع) جان در این کشور رقیب پیدا کردی!!!!

حسین صامی محبوب افزود: ما حتی یک ریال حیف و میل نکرده ایم

 فکر کنم چند سال پیش بود یه کسی  با هزینه خودش!!! سیب زمینی خریده بود وبا هزینه خودش!!! به سراسر کشور حمل می کرد و مجانی بین مردم توزیع می کرد تا خدمتی به مردم کرده باشه (البته شبها توزیع نمی کرد که کسی این شخص رو نشناسه ) امسال واسه سال بعد نمی دونم کجاست که سیب زمینیها تن تن داره خراب میشه واسه همین پیشنهاد می کنم برادر بسیجی مخلص قالیباف حتما به هر نماینده چندین تن سیب زمینی بده و خوب ملتفتشون کنه تا آخر سال یا سال بعد که برگشتن حوزه انتخابیشون به طور عادلانه بین مردم توزیع کنن (البته این بار شبانه تا ریا نشه)

امشب صورت می گیرد؛

محمد باقر قالیباف شهردار تهران امشب نمایندگان مجلس را به همراه خانواده های آنها به ضیافت افطار دعوت کرده است.

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، این ضیافت افطار امشب در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود که علاوه بر نمایندگان مجلس از همه خانواده های آنها هم دعوت بعمل آمده است

 

افطاری استانداری در یک مجتمع‌ مجلل‌ (باشگاه خبرنگاران)

 


شنیده ها حکایت از برگزاری مراسم افطاری استانداری خراسان رضوی با حضور استاندار، معاونان وی، فرمانداران، مشاوران و مدیران کل استانداری به همراه خانواده هایشان در مجتمع تفریحی پذیرایی کوهسر مشهد که یکی از مجلل ترین مجتمع های پذیرایی استان به شمار می رود، دارد.
این درحالی است که یک مقام مسئول در استانداری با تایید خبر برگزاری مراسم افطاری، پرهزینه بودن آن را رد کرد.
در تماس با این مجتمع،حداقل هزینه برای افطار هر نفر 28 هزار تومان اعلام شد؛ اما مدیرکل امور اداری و مالی استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: مجتمع کوهسر از مجموعه استانداری هزینه ای بابت ورودی و حق سرویس دریافت نمی کند و با این حساب هزینه آن در حد یک چلوکبابی ساده است .
وی درباره نوع غذا و هزینه آن برای هر نفر نیز گفت: «غذا چلوگوشت بود و خیلی هم غذای پر و پیمانی نبود» و هزینه غذا برای هر نفر حدود 12 هزار تومان بوده است

برگزاری مراسم افطاری استانداری در یکی از مجلل ترین مجتمع های پذیرایی مشهد
خراسان رضوی - مورخ سه‌شنبه 1391/05/10 شماره انتشار 18181
نویسنده: محمد جواد رنجبر 

در حالی که گفته می شود چند روز پیش استانداری خراسان رضوی مراسم افطاری پرهزینه ای را برگزار کرده است، یک مقام مسئول در استانداری با تایید خبر برگزاری مراسم افطاری، پرهزینه بودن آن را رد کرد.

به گزارش خراسان رضوی، شنیده ها حکایت از برگزاری مراسم افطاری استانداری خراسان رضوی با حضور استاندار، معاونان وی، فرمانداران، مشاوران و مدیران کل استانداری به همراه خانواده هایشان در مجتمع تفریحی پذیرایی کوهسر مشهد که یکی از مجلل ترین مجتمع های پذیرایی استان به شمار می رود، دارد.این مراسم 7 مرداد ماه (روز شنبه) هفته جاری برگزار شد.

در تماس با این مجتمع،حداقل هزینه برای افطار هر نفر 28هزار تومان اعلام شد؛ اما مدیرکل امور اداری و مالی استانداری خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار ما با تایید خبر برگزاری مراسم افطاری استانداری در این مجتمع، اظهار داشت: مجتمع کوهسر از مجموعه استانداری هزینه ای بابت ورودی و حق سرویس دریافت نمی کند و با این حساب هزینه آن در حد یک چلوکبابی ساده است و فقط هزینه غذا را از ما دریافت کرده است.

حسین صامی محبوب افزود: ما حتی یک ریال حیف و میل نکرده ایم و هزینه هایمان نیز در حد کمترین هزینه ها بوده است.وی درباره نوع غذا و هزینه آن برای هر نفر نیز گفت: «غذا چلوگوشت بود و خیلی هم غذای پر و پیمانی نبود» و هزینه غذا برای هر نفر حدود 12 هزار تومان بوده است.

این مقام مسئول در استانداری تاکید کرد: ما فقط هزینه غذا را می دهیم و هزینه آن نیز مثل صرف غذا در یک چلوکبابی ساده است.

این مراسم افطاری در حالی برگزار شده است که طی سال های اخیر، دولت به مدیران توصیه کرده بود که از برگزاری مراسم افطاری با هزینه های دولتی خودداری کنند و برگزاری مراسم افطاری از منابع دولتی توسط ادارات و دستگاه های اجرایی با مشی عدالت طلبانه دولت منافات دارد.