معاونت سینمایی وزارت ارشاد ضمن پرخاشگری به مجری برنامه گفت که حاضر به صحبت با این شخص نیست و در صورت اصرار به نشانه اعتراض برنامه را ترک خواهد کرد. این رفتار قابل تامل شمقدری درحالی رخ داد که این برنامه به شکل زنده از آنتن سراسری رادیو درحال پخش بود.

پایگاه خبری انصارحزب الله:عصر یکشنبه هفته جاری رادیو گفت و گو در خلال برنامه گفت و گوی روز از جواد شمقدری معاونت سینمایی وزارت ارشاد برای شرکت در یک مناظره زنده دعوت به عمل آورده بود. این درحالی است که دکتر محمد صادق کوشکی نیز به نمایندگی از منتقدین به وزارت ارشاد درباره وضعیت اسف بار کنونی سینما به شکل تلفنی برای حضور در این برنامه دعوت داشت.

گفتنی است پس از تمام شدن صحبت‌های شمقدری و زمانی که نوبت به دعوت از دکتر کوشکی رسید معاونت سینمایی وزارت ارشاد ضمن پرخاشگری به مجری برنامه گفت که حاضر به صحبت با این شخص نیست و در صورت اصرار به نشانه اعتراض برنامه را ترک خواهد کرد. این رفتار قابل تامل شمقدری درحالی رخ داد که این برنامه به شکل زنده از آنتن سراسری رادیو درحال پخش بود.

وی در ادامه با دخالت در امور مربوط به نیروی انتظامی از استدلال منتظری در برابر امام(ره) استفاده کرد و در این رابطه اظهار داشت که گشت‌های ارشاد باید از اشخاصی تشکیل شده باشد که درحد کسی مثل دکتر افروز در روانشناسی مهارت داشته باشند و قاعدتا چون ناجا دارای چنین درجه ای در روانشناسی نیست، گشت‌های ارشاد باید به کار خود پایان دهند.

این ادله بی‌منطق درحالی از سوی شمقدری اظهار شد که منتظری نیز در توجیه خود برای تعطیلی کمیته‌های انقلاب اسلامی خطاب به امام خمینی(ره) گفته بود که افراد شاغل در کمیته‌ها باید روانشناس باشند وحالا که نیستند کمیته باید تعطیل شود.

شمقدری همچنین در ادامه به ستایش زاید الوصف از سعید سهیلی کارگردان فیلم مستهجن خوانده شده از سوی کارشناسان پرداخت و خطاب به جمع معترضین به فیلم توقیفی «گشت ارشاد» با لحن تحقیر آمیزی ادعای قبلی خود را تکرارکرد و گفت : معاونت سینمایی حاضر است در قبال فیلمنامه‌ای که این جمع ارائه می دهند یک میلیارد پول بدهد.