13910103000062_photoa.jpgماهان نیوز- با پیگیری و درخواست های مردمی ? مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خبر توقیف  اکران دو فیلم " زندگی خصوصی" و "گشت ارشاد" در سینماهای استان کرمان را داد./ این درخواست ها بصورت گسترده از سوی مردم و با پیگیری از مراجع مختلف تا دستور توقیف مدیر کل ادامه داشت.

 


 

به گزارش ماهان نیوز ? در پی اکران این فیلم که با محتوایی ضد ارزشی خود مصداق کامل توهین به تمامیت نظام و مقدسات آن و حتی تمسخر عزای سالار شهیدان، مسجد، منبر و ارزشها  را در خود داشت و مورد اعتراض مردم بخصوص خانواده های شهدا قرار گرفته بود ? احمد سعیدی مدیر کل ارشاد خبر توقف  اکران فیلم‌های "خصوصی" و "گشت ارشاد" در سالن سینماهای استان کرمان را داد.

وی بیان داشت: با بررسی‌های انجام شده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، طی مدت زمان  نمایش دو فیلم "خصوصی" و "گشت ارشاد" در سینماهای استان کرمان حدود 400 نفر از آن استقبال کرده‌اند.

آیت الله سیدیحیی جعفری امام جمعه کرمان در نماز جمعه امروز  با اشاره به اینکه در اکران این فیلم ها در کرمان اشتباه صورت گرفته از حل این موضوع و توقف آن خبر داد.

ماهان نیوز ضمن تقدیر از مدیر کل ارشاد کرمان امیدوار است با جایگزین شدن فیلم ارزشی قلاده های طلا ساخته ابوالقاسم طالبی در سینماهای کرمان این حرکت ارزشی تکمیل شود.