دوربین‌های فرودگاه دست متخلفان را روکرد
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، ماجرا از این قرار است که یکی از تیم های ملی ورزشی برای شرکت در مسابقاتی مهم و  حساس (انتخابی المپیک) عازم یکی از کشورهای شرق آسیا می شود و پس از ناکامی درآن مسابقات به کشور بر می گردد اما با دست پر!

بر اساس اخبار رسیده، دقایقی بعد از عبور اعضای این تیم از گیت عمومی، ماموران فرودگاه متوجه وجود ساک هایی بدون صاحب می شوند و پس از بررسی  این ساک ها، بطری هایی را در آنها پیدا می کنند که حمل و مصرف آنها جرم و حرام است.

ماموران برای پیدا کردن صاحبان ساک ها از دوربین های مدار بسته  فرودگاه استفاده کرده و متوجه می شوند که این اقلام متعلق به 2 عضو از  کاروان ورزشی بازگشته به کشور است؛ این 2 نفر که متوجه شده بودند بجای عبور از گیت ویژه باید از گیت عمومی عبور کنند و چمدان هایشان بازرسی شود، قید ساک های خود را زده و آنها را در محوطه فرودگاه رها کرده بودند!

پس از مشخص شدن موضوع، مراتب به حراست فرودگاه و همچنین حراست وزارت ورزش  و جوانان اعلام می شود تا پرونده روال قانونی خود را طی کند.

موضوع وقتی تاسف بار تر جلوه می کند که می دانیم  این تیم در مسابقات  مهمی شرکت کرده و با وجود امیدواری ها به موفقیت در آن پیکارها، ناکام به ایران برگشت.