تا کی خودمونو جزء عقلا حساب کنیم ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

و بیگیم

عاقل کسی هستش که بین بد و بدتر ،  بد رو انتخاب کنه!!!!!

  

  

 

 

کدام یک را لایق ترین فرد برای انتخابات ریاست جمهوری خرداد 92 می دانید؟

 

 بولتن : خواهشمندیم فقط در قسمت نظرات نام ببرید بدون حاشیه پردازی



 
  
 
 انصارحزب الله
 
 
 
این عزیزان نماینده را خودمان انتخاب کرده‌ایم!
اعتراض صد میلیونی
 
 
آن وقت بعضی‌ها توقع دارند این مجلس بیاید و با مفاسد اداری و مالی و... مقابله کند و بر دولت نظارت کند و قانون بنویسد و مراقب حسن انجام قوانین باشد و...!
 
به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله،هفته نامه یالثارات الحسین(ع) در ستون سیاست به روایت همولایتی نوشت:* برخی از نمایندگان به مبلغ 100 میلیون تومانی که مجلس جهت رهن منزل به آنها پرداخته معترضند و آن را کم می‌دانند! (مشرق هفته گذشته) 

1- حق دارند! بندگان خدا دو، سه میلیارد خرج نکرده‌اند که بیایند توی منزل 100 میلیونی زندگی کنند! آدم عاقل چند میلیارد خرج می‌کند تا حداقل توی منزلی که رهنش 10 میلیارد است، زندگی کند! البته به شرطی که پولش را مجلس بدهد! 

* سوال اساسی: مگر آنهایی که نماینده مجلس می‌شوند بی‌خانمان و کارتن‌خوابند که پس از نماینده شدن پول رهن خانه‌شان را از مجلس می‌گیرند؟ 

2- چه اشکالی دارد که نمایندگان مجلس بعد از نمایندگی هم مثل قبل زندگی کنند! اگر مستاجرند همان مستاجر باقی بمانند! اگر مالک منزلند توی همان خانه‌شان زندگی کنند! اگر خانه و زندگی‌شان شهرستان است آن را بفروشند و بیایند تهران خانه بخرند یا اجاره کنند!اگر هم کارتن‌خوابند خوب باز هم کمافی‌السابق کارتن‌خواب باقی بمانند! 

3- مشکل اینجاست که اعتراض بعضی‌ها در حد 100 میلیون تومان باقی نمی‌ماند! از 100 میلیون شروع می‌شود و آخر کار (بعد از 4 سال) به مشارکت دراختلاس چند هزار میلیاردی و امثال آن ختم می‌شود! (حکایت تخم مرغ دزد و شتر دزد را که یادتان هست؟!) 

4- آن وقت بعضی‌ها توقع دارند این مجلس بیاید و با مفاسد اداری و مالی و... مقابله کند و بر دولت نظارت کند و قانون بنویسد و مراقب حسن انجام قوانین باشد و...! 

5- یادمان نرود که این عزیزان نماینده را خودمان انتخاب کرده‌ایم!
چون نیک نظر کرد پر خویش در آن دید/ گفتا زکه نالیم که از ماست که بر ماست!
 
حضرت آیت الله العظمی خزعلی دامت برکاته
در دانشگاه فردوسی مشهد فرمودند:
یک روز نشستیم من و رهبر معظم و آقای جنتی ، آقای جنتی گفت: خزعلی رای نداد ما رای دادیم وما پشیمانیم (منظور ریاست جمهوری سید محمد خاتمی)
 
فرزند ارشد آیت?الله جنتی:

موضع پدرم دیگر درباره احمدی?ن‍ژاد سفت و سخت نیست/من و پدرم نمی?توانیم نظرهمدیگر راتغییردهیم

نگاه ایشان (آیت الله جنتی)به دولت که تغییر کرده است. ایشان جزو مدافعان سرسخت آقای احمدی نژاد بودند، اما الان دیدگاه ایشان تغییر کرده. این طور نیست که روی مساله ای حالت جزمیت و دگم داشته باشند.

 

 
یادمان نرود که خاتمی را هم مردم ( من نه ) و هم آقای جنتی دامت برکاته انتخاب کردند وهم چنین کروبی موسوی ایرانپور و خیل عظیمی از حضرات تایید صلاحیت شده(اخلاقی ومدرک تحصیلی و......) 
 
تا کی باید انتخاب ما بین بد و بدتر باشد فردا هم گند هرکس در آمد خیلی راحت بگوییم:
 
((5- یادمان نرود که این عزیزان نماینده را خودمان انتخاب کرده‌ایم!
چون نیک نظر کرد پر خویش در آن دید/ گفتا زکه نالیم که از ماست که بر ماست! ))
 
شما عقلای عزیز بمانید و دعوا های زرگری انتخاباتی و رای دادن به بد نه بدتر!!!!!
 
 
کسی رای میاره که رگ خواب مردم دستشه!!!!!! خاتمی با رای همین مردم (مسولین) رییس جمهور شد و احمدی نژاد هم با رای همین مردم (نذر و گریه و .....) رییس جمهور (خادم جمهور ) شد
 
لطفا نظر بدید و بگید که ذهنتون(اعم از خصوصی و عمومی) مشوش نشده !