شنبه 24 آبان 1393 پیاده روی عاشورایی کاروان "از خراسان تا فلسطین" از جوار مرقد مطهر امامزاده یحیی بن موسی الکاظم علیه السلام تا مسجد کدیور برگزار شد و نماز ظهر در آنجا اقامه و پس از صرف ناهار که به دعوت امام جماعت مسجد بود، ادامه پیاده روی تا انتهای شهر سمنان ادامه یافت.

 

ضمن تشکر از امام جمعه محترم سمنان به جهت حسن توجه به اعضای این کاروان ، انتظار رفتار محترمانه تر و منطقی تر از برخی دیگر از مسئولین سمنان داشتیم که به وقت خود، اخبار و گزارش کامل اتفاقاتی که در شهر سمنان رخ داد را به فضل خدای توانا پوشش خواهیم داد.

 

اجمالا این که خبر روزنامه جمهوری که امروز منتشر شده همه ما را به خنده واداشت طوری که بیش از نیمی از این خبر دروغ و کذب و مصداق افتراست که اعضای این کاروان حق شکایت را خود از این روزنامه محفوظ می دانند. جالب این که حجت الاسلام جهانشاهی (طلبه سیرجانی) اصلا دستگیر نشده اند و اکنون به همراه اعضای کاروان در تهران هستند و اقدامی که بعضی از مامورین محترم در سمنان مرتکب شدند و موجبات تشنج در نماز جمعه سمنان را فراهم کردند چیزی جز شرمندگی برای خودشان نداشت و در نهایت همان ها از اعضای کاروان عذر خواهی کرده و از سوء تفاهمات ایجاد شده اعلام شرمندگی کردند.

 

به نظر ما این خبر به جهت وجود تناقضات جالب در آن در حقیقت تبلیغ این کاروان بود نه بر علیه آن ، به همین جهت ما از انتشار این خبر نه تنها ناراحت نیستیم بلکه بسیار خوشحالیم که کسانی که خود مدعی منطق مداری می دانند این چنین ناشیانه و غیر حرفه ای خبر خود را منتشر می کنند.