آمار مهر 91 - دلبسته یاران خراسانی خویشم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 27
کل بازدید : 832660
تعداد کل یاد داشت ها : 532
آخرین بازدید : 103/1/10    ساعت : 9:51 ص
تاریخ روز

زمان‌دقیق سفر رهبرانقلاب به‌خراسان شمالی

به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله به نقل از مهر، نماینده مردم خراسان‌شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه بجنورد و استاندار خراسان‌شمالی در آستانه سفر مقام معظم رهبری به استان دومین پیام خود را صادر کرده و زمان حضور ایشان در خراسان شمالی را به اطلاع عموم رساندند.

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی و محمود احمدی‌بیغش در این پیام گفته اند: مردم این دیار چهارشنبه 19 مهرماه 1391، مسیر ورودی ولی امر خود، از فرودگاه بجنورد تا ورزشگاه تختی را گلباران می‌کنند و خاک قدوم مبارکش را توتیای چشم می‌کنند.

در ادامه این پیام آمده است: اکنون دیار باب‌الرضا و گنجینه فرهنگ‌ها، خراسان‌شمالی، چشم به راه قدوم پر برکت و وجود گوهر بار ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) است و مردم غیور و شهیدپرور در این خطه کهن، خود را برای میزبانی مقتدای خویش آماده می‌کنند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: قلب‌ها در سینه‌ها به عشق دیدار روی محبوب می‌تپد و همگان مهیا می‌شوند تا از اقصی نقاط استان در مراسم استقبال آن رهبر فرزانه حضور یافته و با شور و شعف تحسین‌برانگیز خود، ولایت‌مداری و عشق به نظام اسلامی را به جهانیان فریاد کنند و با ندای لبیک یا رسول ا... لرزه بر اندام دشمن انداخته و دست در دست یکدیگر با آرمان‌های امام راحل(رضوان ا... تعالی علیه) و شهدای اسلام تجدید بیعت کنند.

این پیام در پایان تصریح کرده است: خیل مشتاقان و جان‌نثاران مقام عظمای ولایت، ساعت 8:00 صبح روز چهارشنبه 19 مهرماه 1391، مسیر ورودی ولی امر خود، از فرودگاه بجنورد تا ورزشگاه تختی را گلباران می‌نمایند و خاک قدوم مبارکش را توتیای چشم می‌کنند.

آب زنید راه را هین که نگار می‌رسد/ مژده دهید باغ را بوی بهار می‌رسد






      

به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله،هفته نامه یالثارات الحسین(ع) در ستون سیاست به روایت همولایتی نوشت:شنیده شده که می‌خواهید رئیس جمهور شوید! مبارک است! اما می‌شود لطف کنید و قبل از ریاست جمهوری به این چند نکته توجه بفرمایید: 

1- ناموس مردم در مترو امنیت ندارند! این روزها فراوان اتفاق می‌افتد که مردنماهای گردن‌کلفت (و خالی از یک ذره مردانگی) سرشان را مثل حیوان پایین می‌اندازند و می‌روند در قسمت زنانه مترو و هیچ کسی هم نیست که جلوی آنها را بگیرد! 

اگر شما نتوانید به این رسیدگی کنید و از چند واگن زنانه مترو حفاظت کنید چطور می‌خواهید مردم به شما اعتماد کنند و مملکت را به شما بسپارند؟ آیا اجرای جدی طرح تفکیک در مترو خیلی سخت است؟ به پول نیاز دارد و یا یک ذره غیرت؟ یک سر سوزن همت؟ یک وجب دین و ایمان؟ 

2- وقتی مسئول تاکسیرانی مستقر در ایستگاه راه‌آهن تهران در محل کارش و درست زیر تابلوی بزرگ محاسبه کرایه تاکسی‌های راه‌آهن توسط تاکسیمتر می‌فرماید تاکسیمتر سیخی چند و اخذ کرایه‌های دو و سه برابر قیمت مصوب از سوی رانندگان تاکسی را تایید می‌کند و به مسافری که از تخلف راننده تاکسی به او پناه آورده پوزخند می‌زند و می‌فرماید تابلو محاسبه کرایه توسط تاکسیمتر دکور است و می‌توانی آن را بکنی و بیندازی دور! توقع ندارید که مردم به شما رای بدهند؟ 

چون می‌ترسند فردا شما رئیس جمهور بشوی و وزیران و استانداران و مدیران و زیردستان شما با همین عبارتها با مردم طرف بشوند و زور بازویشان را به رخ بکشند! اگر شما نمی‌توانید یک مسئول (برای آبروداری) درست برای تاکسیرانی راه‌آهن تعیین کنی چطور می‌توانید مملکتی را اداره کنید؟ (نفرمایید همان‌طوری که محمود توانست! چون کسی نمی‌خواهد دوران محمود تکرار شود!) 

3- پایبندی شما به دیدگاه‌ها، فرامین و سیاستهای اعلام شده از سوی ولی فقیه از میزان عمل شما و زیردستانتان به شعار امسال معلوم می‌شود.‌(آیا برای تبلیغ فلان شرکت خارجی جایی بهتراز خیابانهای اطراف بیت رهبری پیدا نکرده‌اید؟ آیا معنی حمایت از کار و سرمایه و تولید ایرانی تبلیغ گسترده محصولات مصرفی خارجی در تهران توسط شهرداری است؟






      

پیشنهاد سینمایی به احمدی نژاد
خدا ما را بکشد اگر یک کلمه دروغ گفته یا اغراق کرده باشیم! آنهایی که فیلم را دیده‌اند می‌دانند که ماجرا خیلی ناجورتر از این حرفهاست و ما برای رعایت عفت عمومی داستان فیلم را با هزار جور سانسور بیان کرده‌ایم!
به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله،هفته نامه یالثارات الحسین(ع) در ستون سیاست به روایت همولایتی نوشت:یکی از فیلم‌هایی که توسط جواد شمقدری (معاون سینمایی وزارت ارشاد و مشاور هنری رئیس جمهور) مجوز ساخت و نمایش و جایزه ویژه جشنواره فیلم فجر دریافت کرده «برف روی کاج» است. 

داستان این فیلم درباره زن شوهرداری است که شوهرش با دختری رابطه نامشروع دارد و او هم با پسر همسایه روی هم ریخته و در آخر فیلم زن با خونسردی به شوهرش می‌گوید مدتی که با پسر همسایه‌ روی هم ریخته بودم خیلی خوش گذشت و مرد هم با خونسردی بیشتری لبخند می‌زند و قهرمانان این فیلم هم همان زن شوهرداری است که با پسر همسایه رابطه دارد و پسر همسایه! 

1- خدا ما را بکشد اگر یک کلمه دروغ گفته یا اغراق کرده باشیم! آنهایی که فیلم را دیده‌اند می‌دانند که ماجرا خیلی ناجورتر از این حرفهاست و ما برای رعایت عفت عمومی داستان فیلم را با هزار جور سانسور بیان کرده‌ایم! 

2- از آنجایی که این فیلم (که حتی در دوران پهلوی مانند آن ساخته نشده است! چون در فیلم‌های مبتذل زمان شاه هم رابطه زن شوهردار با پسر همسایه تقبیح می‌شد و خیانت نام می‌گرفت!) در زمان ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد با مجوز و حمایت نور چشم سینمایی وهنری ایشان (جواد شمقدری) ساخته شده و به نمایش درخواهد آمد، لذا از جناب ایشان (یعنی محمودجان) خواهشمندیم به همراه خانواده و عروس و دامادشان این فیلم را ببینند!
 
اگر تماشای این فیلم خوب است و دولت اجازه آن را داده است پس حیف است که ریاست محترم جمهور و اهل بیت ایشان از آن محروم بمانند و اگر این فیلم بد است و موضوع آن مناسب حال خانواده نیست پس چرا به آن مجوز داده‌اند؟ 

3- البته می‌توانیم واکنش خانواده رئیس جمهور پس از تماشای این فیلم را حدس بزنیم. شاید در این صورت و با هدایت و ارشادات صورت گرفته از سوی همسر محترمه، محمودجان تصمیم بگیرد که وزارت ارشاد را از خر شیطان پایین آورد، و مجوز نمایش عمومی این فیلم را لغو فرماید!





      
<      1   2