آمار مرداد 91 - دلبسته یاران خراسانی خویشم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 27
کل بازدید : 833121
تعداد کل یاد داشت ها : 532
آخرین بازدید : 103/1/31    ساعت : 1:41 ص
تاریخ روز

ضیافت افطار انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس

 








      

بد حجابان خوبند!!!!!
حاشیه‌های جشن گلریزان کانون اصلاح و تربیت تهران
از رونمایی برترین مفسر ورزشی خاورمیانه تا جای خالی گشت ارشاد

خبرگزاری فارس: جشن گلریزان کانون اصلاح و تربیت استان تهران، شب گذشته بدون حضور مسئولان دولتی و قضایی برگزار شد.

خبرگزاری فارس: از رونمایی برترین مفسر ورزشی خاورمیانه تا جای خالی گشت ارشاد 

 

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، جشن گلریزان کانون اصلاح و تربیت استان تهران شب گذشته در محل این کانون با حضور مددجویان، تعدادی از خانواده‌ آنها برگزار شد.

در این مراسم تعدادی از هنرمندان نیز حضور داشتند و از جامعه ورزش نیز فقط محمدرضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون کشتی حضور داشت.

این مراسم در سالن ورزشی کانون اصلاح و تربیت تهران برگزار شد که گرمای زیاد و سیستم صوت نامناسب مشکلاتی را ایجاد کرد.

اجرای بخشی از این برنامه بر عهده جواد خیابانی گزارشگر ورزشی سیما بود که مجری دیگر برنامه او را برترین مفسر خاورمیانه معرفی کرد. خیابانی هم بعد از آن از حاضران خواست به ترتیب از بین سرخابی‌های تهران، تیم مورد علاقه خود را با تشویق مشخص کنند که پرسپولیسی‌ها با اختلاف شدید پیروز شدند.

جواد خیابانی در ادامه برنامه نشان داد که استعداد خاصی هم در اجرای برنامه‌های شاد غیرورزشی دارد.

جواد خیابانی بعد از اجرای بخشی که بر عهده او بود از جایگاه پایین آمد و کنار جایگاه قرار گرفت؛ دقایقی بعد ناگهان بنر بزرگی که بالای سر وی و اطرافیان او قرار داشت پاره شد و روی سر آنها افتاد.

در این برنامه قرار بود برخی از مسئولان مانند وزیر دادگستری حضور داشته باشند اما هیچ مسئول دولتی و قضایی در این جشن گلریزان حاضر نشد.

تنها یک مسئول از وزارت دادگستری در مراسم حضور داشت که او هم دقایقی بعد از صرف افطار سالن مراسم را ترک کرد.

وضعیت پوشش برخی شرکت‌کنندگان در این مراسم به گونه‌ای بود که اگر گشت ارشاد در این مراسم حاضر می‌شد، از حجم حاضران در سالن کاسته می‌شد.

تعدادی از خیرین و حاضران در جلسه، با کمک‌های خود، زمینه آزادی تعدادی از مددجویان کانون اصلاح و تربیت را که به خاطر جرایم مادی و غیرعمد در کانون نگهداری می‌شوند، فراهم کردند.

عدم تناسب فضای موجود در سالن با تعداد میهمانان باعث شد که برخی از حاضران از جمله خبرنگاران، ایستاده و حتی کنار سطل زباله افطار کنند.

رستمی، مدیر کانون اصلاح و تربیت استان تهران، وقتی در جایگاه قرار گرفت، به شدت از سوی مددجویان کانون مورد تشویق قرار گرفت. رستمی بعد از پاسخگویی به ابراز احساسات مددجویان، به میهمانان خیرمقدم گفت و از جایگاه پایین آمد ولی هیچ توضیحی درباره برنامه یا تعداد افرادی که ممکن است با کمک خیرین آزاد شوند نداد.






      

سبزی خوردن!!!!

سبز سبزم ، سبزی خوردن !!!






      

 

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با سلام و احترام ؛ خدمت وزیر محترم علوم ، تحقیقات و فناوری

 

این نامه به مناسبت فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه پیام نور شیراز خدمتتان عرضه می گردد .

 

می خواهم به جای سوگند نامه در جشن فارغ التحصیلی ، با سوگند به آرمان های امام و انقلاب نامه خود را شروع کنم .

 

نمی دانم باید از سیستم های آموزشی احمق پرور و بدکار آفرین تان شروع کنم یا از خرفتان کرسی نشین . نمی دانم از پنج سال عمر و فکر و جوانی ام بگویم که در دانشگاه شما تلف شد یا از سیستم های تاریخ مصرف گذشته ، اظهار تاسف کنم .

 

نمی دانم از علمی بگویم که زینتی برای تظاهر زمانه است یا از علمی که محملی شده برای حاکمیت اشراف و سلطه زور . نمی دانم از دیکتاتوری علمی بگویم یا از دانشگاه استعماری . نمی دانم از عمروعاص بگویم یا ابوموسی اشعری . نمی دانم چه طور باید از خاکی بگویم که بر سر دانشکده علوم انسانی ما شده است !؟

 

من برای خودم و امثال خودم که بعد از چند سال از دانشگاه شما بدون هیچ علم و هنری فارغ التحصیل می شوند قلبا اظهار تاسف می کنم . فاصله چندین فرسنگی علوم نظری دانشگاه و فنون کاربردی آنقدر عیان است که نیازی به توضیح ندارد . در کشوری که بر پایه کشاورزی است بیکاری 93 درصدی مهندسان کشاورزی دانشگاه های شما مدعایی است برای ناکارآمد بودن آموزش هایی که در دانشگاه ارائه می شود .

 

همچنین رتبه بالا در المپیاد های علمی و رتبه های پائین در بخش صنعت نشانه ی دیگری برای فاصله زیاد بین علوم تدریسی و علوم کاربری و پادشاه لخت سیستم های آموزشی شماست .

 

زباله دان ذهنم مملو از کتاب هایی است که در دانشگاه شما تدریس می شود . کتاب هایی که گره ای در زندگی باز نمی کند و فقط تراکمی است از نوشته ها ؛ و این ها چه جایی بهتر از زباله دان دارند ؟

 

برای دانشگاهی که هر قدم مرا از خلق و خدا دور کرد متاسفم . من برای از دست دادن تمام فرصت هایم که در دانشگاه محملی برای بروز آن ها نبود متاسفم . سه سال در حسرت یک همایش علوم انسانی ماندیم !! تا بالاخره در لابه لای کاغذ پاره های بعضی از مدیران مان برای همیشه به فراموشی سپرده شد .

 

من برای تمام بچه شیعه هایی که در دانشگاه شما به سکولار نماز خوان تبدیل شدند ؛ متاسفم .

 

من برای شنیدن علم سکولار به ناکجا آباد دانشگاه شما نیامده بودم اما تمام این سال ها از علم نبش قبر شده ی غرب شنیدم .

 

الان ما ماندیم با درهای بسته مدارس و دانشگاه هایمان به روی تدقیق و تحقیق . نمونه بارزش در مورد عدم موافقت استاد پایان نامه ام با موضوع بهره وری نیروی انسانی در دانشگاه .

 

سیستم آموزشی ما منفعل است و پاسخ گوی نیازهای جامعه ما نیست . به درد بی دردی دچار است . خروجی های ما هم افرادی بی آرمان و بدون مدینه ی فاضله اند . بسیاری از علوم ما سرگرمی بی دردان است و باید توجه داشت که تفکر عمیق از جایی شروع می شود که آرمانی هست . آشفتگی روشی و ارزشی بیداد می کند .

 

 علوم انسانی خنثی نیستند ، فارغ از زمان و مکان ارزشی ندارند ، بدون توجه به جامعه انسانی دردی را دوا نمی کنند و اگر خدمت نکنند به بیراهه ای می افتند که انتهای آن خیانت است .

 

و روز به روز بر نقش افرادی که در این سیستم آموزش دیده اند و تنها به دزد با چراغ شبیه شده اند ، بیشتر می شود .

 

به نظرم می رسد که با این سیستم آموزشی احمق پرور ، ما هر روزه به دور خود می چرخیم . گواه این صحبت ها در حجم دوازده میلیونی پرونده های قضایی و آمار رو به افزایش طلاق و قتل در جامعه است . دانشگاهی که با درد های مردم بیگانه باشد ، به درد نمی خورد . تمام عقب ماندگی ما به خاطر عدم شناخت صحیح اکثر روشنفکران دانشگاهی از جامعه اسلامی ایران بوده است .

 

 متاسفانه نگاه ما از ابتدای انقلاب به تولید علم و سیستم های بومی که از آن به اسلامی سازی و پیونده حوزه و دانشگاه تعبیر می شود ، یک نوع نگاه مکانیکی بوده است و بیشتر وقت مدیران ما صرف مهر زدن نامه های اداری و جلسات بی پایان و بی سرانجام شده است .

 

این درد نامه را با جمله ای از حیدر رحیم پور تمام می کنم ؛ " خروجی سیستم های کارمند پرور دانشگاه های شما می شود خرفتان کرسی نشین و کوچک مردانی که بر صندلی های بزرگ می نشینند و کارمندان جمهوری اسلامی را می سازند و خیانتی که ادارات جمهوری اسلامی به انقلاب اسلامی کردند ، دشمنان هم نکردند . " 

 

والسلام

 

محمد حسن زاده - فارغ التحصیل رشته مدیریت






      

فاطمه ولی زاده پاشا رتبه اول کنکور زبانرسی هم از اینکه در این راه از بین بروم ندارم .

فاطمه ولی زاده پاشا ، رتبه یک رشته زبانهای خارجی، در گفتگوی تلفنی با خبرنگار بلاغ ، لطف خدا و سپس تلاش خود و کمک خانواده و معلمان خوب را عوامل موفقیت خود معرفی کرد

این بسیجی نخبه افزود : از تابستان سال قبل از کنکور بطور جدی مطالعه را شروع کردم در بعضی مواقع تا ده ساعت در روز به مطالعه دروس میپرداختم، تمرکز اصلی من روی کتابهای درسی بود ولی در کنار آن کتابهای کمک آموزشی نیز میخواندم .

رتبه یک زبانهای خارجی با اشاره به مشقت های خود در طول یک سال اخیر،خاطر نشان کرد: این یک سال ارزش این را دارد که انسان تلاش بکند اگر تلاش کافی باشد حتما نتیجه بخش خواهد بود . اگر یک برنامه ریزی درست باشد و با برنامه عمل شود می توان با آرامش کامل مطالعه کرد و نتیجه آن را هم دید.

دانش آموز فرزانگان بابل در پاسخ به این سوال که آیا انتظار این رتبه را داشتند یا خیر؛ گفت : انتظار رتبه ی خوب را داشتم اما اصلا انتظار نداشتم رتبه یک بیاورم .

ولی زاده پاشا با اشاره به حضور در آزمونهای آزمایشی گفت که این آزمونها با شبیه سازی شرایط کنکور میتوانند تاثیر بسیار مهمی داشته باشند و به شدت از استرس دانش آموز در جلسه ی امتحان کم کنند و با داشتن سوالات نسبتا مشابه تاثیر مهمی در قبولی دانش آموز داشته باشند اما مهمترین عامل همان تلاش و همت خود فرد است.

این دانش آموز تیزهوش شهرستان بابل در مورد ترور نخبگان علمی کشور گفت : به هر حال چون شهادت این دانشمندان برای ارتقای علم و سربلندی وطن بوده به نظرم خیلی ارزش دارد و هیچ ترسی هم از اینکه در این راه از بین بروم ندارم .

مصاحبه توسط: سیده مهری حسینی






      
<      1   2   3   4   5   >>   >