آمار فروردین 92 - دلبسته یاران خراسانی خویشم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 31
کل بازدید : 833234
تعداد کل یاد داشت ها : 532
آخرین بازدید : 103/2/5    ساعت : 1:2 ص
تاریخ روز

گروه سیاسی ـامروز سه شنبه در راهروهای مجلس شنیده شد که یکی از نمایندگان مجلس از مرتضی بختیاری وزیر دادگستری در خصوص نقش چهار نماینده در پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی سوال کرد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی بولتن نیوز، ظاهراً این سوال در دستور کار کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس قرار دارد و به احتمال زیاد سه شنبه هفته آینده این وزیر باید با حضور در کمیسیون مذکور به این سوال پاسخ دهد.

نماینده سوال کننده از وزیر دادگستری به خاطر عدم پیگیری نقش چهار نماینده در پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی سوال کرده و در این سوال از وزیر درخواست کرد که آیا این نمایندگان در پرونده مذکور نقش داشته اند یا خیر؟ اگر نقش داشته اند آیا به اتهامات آنها رسیدگی شده یا خیر و اگر نقش نداشته اند چرا در این زمینه اطلاع رسانی نمی شود.

در تابستان سال 1390 موضوع اختلاس سه هزار میلیارد تومانی مطرح شد که در همین راستا تعداد زیادی از عوامل و افراد مرتبط با آن دستگیر شدند که حکم بعضی از آنها از جمله چهار متهم ردیف اول صادر و به اعدام محکوم شدند در همان زمان زمزمه نقش داشتن چهار نماینده در این پرونده نیز در رسانه ها مطرح شده بود اما هیچ وقت این نمایندگان در دادگاه حاضر نشدند.






      

واقعاً این درد را به که باید گفت که متهمی در بازداشتگاه می میرد و فرمانده پلیس هم با مسوولیت پذیری ، مسوول مربوطه را برکنار و قوه قضاییه هم عاملان حادثه را تحت تعقیب قرار می دهد ولی "وکیل مردم" ، با خیال راحت می گوید که ظلمی نشده است.

محمد کوثری ، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ، در گفت و گو با روزنامه اعتماد راجع به مرگ ستار بهشتی در بازداشتگاه پلیس ، گفته است: "من معتقد نیستم که به ستار بهشتی ظلمی شده باشد و هر کسی که برخلاف امنیت کشور کاری را انجام می‌دهد باید مجازات آن را هم بچشد."

در این باره چند نکته قابل ذکر است:

1 - در این که مرحوم بهشتی با اتهاماتی مواجه بوده و باید طبق قانون از خود دفاع می کرده و نهایتاً قانون درباره او حکم می کرده ، تردیدی وجود ندارد. لذا این نوشتار ، ناظر به محتوای پرونده وی نیست، هر چند که نوشتن چند مطلب تند و تیز در یک وبلاگ گمنام که تعداد بازدیدهایش از عدد انگشتان دست فراتر نمی رفت ، اساساً نمی تواند لطمه ای به نظام ، امنیت ملی و مسوولان کشوری و لشکری وارد کند.

2 - گزارش های رسمی حکایت از ضرب و شتم ستار بهشتی و وجود کبودی هایی بر بدن وی دارند. همچنین وی بر خلاف مقررات در محلی که نباید نگه داشته می شد ، نگه داشته شده و نهایتاً هم جان خود را از دست داده است.
آیا اگر خدای ناکرده ، فرزند آقای کوثری نیز به چنین سرنوشتی دچار می شد و به دلیل نوشتن مطالبی در وبلاگش ، بازداشت می شد و بعد جنازه فرزندش را به او تحویل می دادند ، باز هم همین طور حرف می زد؟
مگر نه این است که ایشان بر مسند وکالت مردم تکیه زده است؟ آیا یک وکیل درباره موکل خود این گونه سخن می گوید؟

3 - فرمانده نیروی انتظامی در پی مرگ ستار بهشتی ، رئیس پلیس فتای درگیر در این پرونده را برکنار کرد که جزو اقدامات ارزنده ناجا محسوب می شود. همچنین قوه قضاییه نیز پرونده ای برای متهمان پرونده تشکیل داده و اعلام کرده که قاطعانه بدان رسیدگی خواهد کرد.
اگر حرف های کوثری ملاک عمل باشد و ظلمی در حق بهشتی نشده باشد ، لابد این فرمانده پلیس و قوه قضاییه هستند که در برخورد با متهمان مرگ ستار بهشتی ، ستم کرده اند(!) و حال این که برخورد قانونی با این افراد ، عین عدالت است.

واقعاً اگر ظلمی به ستار بهشتی نشده بود ، چرا فرمانده خاطی برکنار شد و چرا بقیه متهمان تحت تعقیب اند؟
متأسفانه همین قبیل دیدگاه هاست که مسائلی مانند فاجعه کهریزک و کوی دانشگاه و مرگ ستار بهشتی را رقم می زنند و علاوه بر تضییع حقوق مردم ، حیثیت نظام را به خطر می اندازند.

واقعاً این درد را به که باید گفت که متهمی در بازداشتگاه می میرد و فرمانده پلیس هم با مسوولیت پذیری ، مسوول مربوطه را برکنار و قوه قضاییه هم عاملان حادثه را تحت تعقیب قرار می دهد ولی "وکیل مردم" ، با خیال راحت می گوید که ظلمی نشده است.

بهشتی ، تنها یک متهم بود و اگر دادگاه حکمی صادر می کرد ، حداکثر مدتی به زندان می رفت ولی هرگز شایسته مرگ نبود ولی کوثری می گوید: هر کسی که برخلاف امنیت کشور کاری را انجام می‌دهد باید مجازات آن را هم بچشد.
گیریم که بهشتی خلاف امنیت کشور کاری کرده بود ، آیا مجازاتش مرگ بود که کوثری این گونه به راحتی می گوید که هر کس خلاف امنیت کاری کرد باید مجازاتش را بچشد؟

ای کاش این سخنان را هر کس دیگری می گفت جز کسی که خود را وکیل مردم می داند.





      

به گزارش بولتن نیوز به نقل از قم پرس ، درپی تحریف و زیر سوال بردن شهادت صدیقه طاهره حضرت زهرا سلام الله علیها در تعدادی از روزنامه های جریان اصلاح طلب، انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران استان قم در بیانیه ای ضمن اعلام انزجار از این اقدام خواستار برخورد قانونی با این جراید خطا کار شد که متن این بیانیه در ادامه می آید.

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) واقعیتى انکار ناپذیر است که منابع حدیثى و تاریخ شیعه و سنّى بر آن گواه بوده و ایستادگی صدیقه طاهره در برابر منحرفین زمان بزرگترین درس و آموزه تاریخ بشریت را مى‏ سازد.

و اما حکایت تحریف تاریخ اسلام داستانی ادامه داری است که از آستین منحرفان اصلی راه آل الله ازسقیفه تا کنون همچنان ادامه دارد.

و چه غم انگیز و زشت است در ایامی که دلسوختگان اهل بیت سلام الله علیهم در سراسر جهان همنوا با حضرت مهدی (عج) داغدار این مصیبت عظیم می باشند از سوی برخی از جرایدی که مدعی اصلاح طلبی بوده هم صدا با دشمنان قسم خورده وهابی و سلفی ، لفظ شهادت را از نشان عزای حضرت زهرا (سلام الله علیها) حذف کرده و بجای آن از «وفات» و «رحلت» و ... استفاده می نمایند.

حال ما جمع کثیری از خبرنگاران و روزنامه نگاران استان قم در شرایطی که از هر مسلمان و آزاده‌ای انتظار اعلام برائت و انزجار از این دست حرکات وجود دارد از دادستان محترم و نماینده مدعی العموم خواستار اقدام قانونی با این توهین نابخشودنی می باشیم که سکوت در مقابل این تحریف؛ تائید تحریف است.






      

بر حاشیه برگ شقایق بنویسید
گل تاب فشار در و دیوار ندارد
بر سایه گلبرگ گل یاس نویسید
این گل همه زیباییست و خار ندارد
آری همه زیباییست با شاخه نازک
والله که این گل طلب نار ندارد
بر روی در خانه مولا بنویسید
یک زن به خدا طاقت مسمار ندارد
میخ در و شلاق و جنین و سر و بازو
جز فاطمه ، محسن که طرفدار ندارد
بر سر در این شهر پر از دود نویسید
ظلمت همه جا رفته و افسار ندارد
در شهر مدینه همه در خواب عمیقند
شهری که در آن یک تن بیدار ندارد
بر روی زمین و تلی از خاک نویسید
زهرا همه نور است ، تو را کار ندارد!!!
زهرا همه نور است و زمین جای تنش نیست
این نور خدایی جز علی یار ندارد






      

به‌یادماندنی‌ترین جمله حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال 1391 از نظر کاربران پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی انتخاب شد.

به گزارش رجانیوز، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در روزهای پایانی اسفندماه 91 برای سومین سال پیاپی از کاربران خود خواست تا نظرشان را درباره? مهم‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله رهبر انقلاب در سال از طریق پیامک و ارسال کامنت ابراز نمایند.
 
در پایانِ این نظرسنجی که تا روز 14 فروردین 92 ادامه داشت و بیش از چهارده هزار نفر در آن شرکت کردند، جمله "من انقلابی‌ام" مربوط به «پاسخ رهبر انقلاب به پیشنهاد مذاکره آمریکایی‌ها» که در نوزدهم بهمن‌ماه سال گذشته ایراد شده بود به عنوان مهم‌ترین و محبوب‌ترین جمله انتخاب شد.
 

 
 
همچنین جملات "بنده فعلا‌ً نصیحت میکنم" درباره حوادث مجلس شورای اسلامی، و جملات مربوط به موضوع «اختلاف بین مسئولین» و «پاسخ به تهدید دشمنان» در جایگاه بعدی قرار گرفتند.
 
 
سال گذشته نیز مخاطبان سایت در نظرسنجی مشابهی، جمله «پشتیبانی علنی ایران از هرگونه مبارزه علیه اسرائیل» که در نماز جمعه 14 بهمن‌ماه 90 ایراد شده بود را به عنوان جمله? به‌یادماندنی سال 1390 انتخاب کردند: «ما در قضایاى ضدیت با اسرائیل دخالت کردیم؛ نتیجه‌اش هم پیروزى جنگ سى و سه روزه و پیروزى جنگ بیست و دو روزه بود. بعد از این هم هر جا هر ملتى، هر گروهى با رژیم صهیونیستى مبارزه کند، مقابله کند، ما پشت سرش هستیم و کمکش می‌کنیم و هیچ ابائى هم از گفتن این حرف نداریم.»
 
در سال 89 نیز مردم جمله «واکسینه‌شدن کشور در فتنه 88» را به عنوان جمله? به‌یادماندنی سال 1389 انتخاب کردند.





      
   1   2   3   4      >