آمار شهریور 91 - دلبسته یاران خراسانی خویشم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 31
کل بازدید : 833260
تعداد کل یاد داشت ها : 532
آخرین بازدید : 103/2/5    ساعت : 1:49 ع
تاریخ روز

گزارشی از تولید دفترهای تحریر ایام + طرح جلد و لیست مراکز فروش
توزیعمان می‌لنگد اما استقبال مردم خیلی خوب بوده است/ 200 نامه به مسئولین زدیم، فقط یک نفرشان از کرمان زنگ زد و تشکر کرد!

 

گروه فرهنگی: حتما شما هم بچه‌هایی را دیده اید که دست والدینشان را به سوی ویترینهای مغازه‌ها می‌کشند و با انگشت طرح‌های مختلف دفتر و جامدادی و کیف و... را نشان می دهند؛ این یکی از تصویرهای رایج این روزهای نزدیک به مهرماه در بازارها است. در بین این طرحها چیزی که بیشتر از همه دیده می شود و همانقدر هم آزار دهنده است تصاویر شخصیتهای کارتونی خارجی است. اما امسال با طرحی که بر و بچه‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب در انداختند کمی اوضاع فرق کرده است و می توانید اگر کمی وقت بگذارید کنار باربی و دیجیمون و اسپایدرمن، دفتر مشقهایی با طرح‌هایی درباره انرژ‍ی هسته ای، فلسطین، تسخیر پهباد آمریکایی ، مختار و... پیدا کنید.

دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بخشهای مختلفی دارد که یکی از آنها مرکز تولید محصولات فرهنگی ایام است. سعید حسینی مسئولیت این بخش را بعهده دارد. او در گفتگو با رجانیوز تولید این دفترهای تحریر را اولین گام در تولید محصولاتی می داند که تعداد آنها به 200 عنوان خواهد رسید.

حسینی می گوید: برخی تولیدات فرهنگی هستند مثل کتاب و فیلم که بالاخره در بین آنها می توان چند محصول انقلابیو متعهدانه پیدا کرد ولی در برخی حوزه ها هیچ کاری نشده است. ما دنبال این بودیم که برای تاثیر گذاری در فرهنگ عمومی برویم سراغ این محصولات.

لوازم التحریر، اسباب بازی، لوازم خانگی، لباس، لوازم اداری، کارت پستال و... برخی از این محصولات است که حسینی نام می برد و می گوید طبق لیستی که ما آماده کرده این تعداد آنها به 200 عدد می رسد. او می گوید که بعد از مهر و آبان که فصل رونق لوازم التحریر است کم کم مشغول تولید سایر محصولات خواهیم شد.

سعید حسینی تولید سایر لوازم التحریر مانند کیف و جامدادی و.. را فعلا منتفی می داند و می گوید در این یکی دو ماهه نیرویمان را صرف توزیع هر چه بهتر همین دفترها خواهیم کرد. او اگرچه وضعیت فعلی توزیع این دفترها را مناسب نمی داند اما از استقبال خیلی خوب مردم خبر می دهد و برای نمونه می گوید: تقریبا روزی 100 تماس تلفنی داریم که ضمن تشکر سفارش دفترها را می دهند.

مرکز تولید محصولات فرهنگی ایام به موازات اینکه دنبال پیدا کردن مرکز توزیع در تهران و شهرستانهاست ولی خرده فروشی هم میکند و اگر کسی با خود آنها هم تماس بگیرد، دفترها را برایش می فرستد. حسینی در اینباره می گوید: برای تهرانی ها با پیک ارسال می کنیم. شهرستانی ها را هم به مراکز توزیعی که در هر شهر داریم ارجاع می دهیم؛ اگر هم در آن شهر مرکز توزیع نداشته باشیم، با پست برایشان می فرستیم. حسینی میگوید که بالاخره هرجور شده نمیگذاریم کسی دست خالی از پیش ما برود و تلفن را قطع کند!

 

ادامه مطلب...




      

حمایت رفسنجانی از دروغی که فتنه‌گران هم جرات تکرار آن را ندارند/ کلیدواژه«انتخابات آزاد» جایگزین «صیانت از آرا»شد

 

هر چقدر برخی از سیاسیون تلاش می‌کنند تا عملکرد هاشمی در جریان فتنه 88 را کمرنگ کنند و آن را از خاطره افکار عمومی حذف کنند، خود رئیس مجمع تشخیص مصلحت با سخنرانی‌های پرتعداد خود همچنان بر مواضع حمایت‌آمیزش از براندازان و فتنه‌گران تاکید می‌کند و صراحتا از دروغ بزرگ تقلب دفاع می‌کند تا نشان دهد که هاشمی 91 همان هاشمی 88 است که در آخرین نماز جمعه‌ای که در تهران خواند، جماعت برانداز برایش سوت کشیدند و کف زدند.

به گزارش رجانیوز، هاشمی رفسنجانی روز دوشنبه در دیدار اعضای شورای انجمن اسلامی دانشکده فنی دانشگاه تهران با تأکید مجدد بر مواضع چندی قبل خود گفت: «برگزاری انتخابات آزاد، شفاف و منطبق بر قانون اساسی می‌تواند بخش بزرگی از مشکلات کشور را حل و علاوه بر افزایش اعتماد مردم و دوستداران نظام، دشمنان خارجی کشور را در بسیاری از زمینه‌ها خلع سلاح و مأیوس گرداند.»

هاشمی روز 25 تیرماه هم در دیدار جمعی از اعضای انجمن فرهنگ و سیاست دانشجویان دانشگاه شیراز، همین مواضع را بیان و عنوان کرده بود: «برگزاری قانونی، شفاف و آزادانه همه مراحل انتخابات آینده ریاست جمهوری، اعتماد و امید را بیش از پیش در عرصه عمومی، گروه‌ها و نیروهای وفادار به انقلاب و قانون اساسی جاری خواهد ساخت و از این طریق می‌توان امیدوار بود تا دشمنان نظام اسلامی در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام گردند.»

 

ادامه مطلب...




      

پنجشنبه دو نفر از بسیجیان شهرستان اسلام شهر در پی تذکر لسانی به رفتار و وضع نامناسب دختر و پسری در خیابان به وسیله چاقو مورد حمله قرار گرفتند.
به گزارش ندای انقلاب به نقل از فارس، در پی بی توجهی مسئولین نسبت به برخورد با ضاربان ناهیان منکر، اراذل و اوباش برای چندمین بار ضمن درگیری با دو تن از بسیجیان شهرستان اسلام شهر، اقدام به ضرب و شتم و زحمی کردن بسیجیان با سلاح سرد کردند.

پنجشنبه شب، دو نفر از بسیجیان شهرستان اسلام شهر در پی تذکر لسانی به رفتار و وضع نامناسب دختر و پسری در خیابان به وسیله چاقو مورد حمله قرار گرفته و مهاجمان بعد از زخمی کردن آنها، پس از عبور با خودرو از روی پای یکی از مضروبین از محل حادثه متواری گردیدند.

چاقوی شکسته شده در کتف یکی از بسیجیان پس از عمل جراحی خارج شد

در پی این حادثه "ابولفضل.ش" که از ناحیه کتف مورد حمله قرار گرفته است، تحت مراقبت پزشک قرار گرفته است.

"مجید.ن" بسیجی دیگر پس از مجروح شدن از ناحیه کتف، گلو، ساعد و سینه بوسیله چاقو، به دلیل عبور خودرو از پای چپ دچار شکستگی زانوی چپ و جابجایی کشک زانو شده است.

در حال حاضر وی پس از انجام عمل جراحی بر روی زانو منتظر نظر قطعی پزشکان درخصوص وضعیت زانوی آسیب دیده است.

از شب گذشته و پس از وقوع این حادثه بسیجیان این شهرستان با تنظیم شکایت نامه ای، از مسئولان قضایی کشور خواسته اند در اسرع وقت نسبت به بازداشت و محاکمهعاملان این حادثه اقدام نمایند.

به نظر می رسد عدم برخورد قاطعانه مسئولان در موارد مشابه و نبود عزم جدی برای برخورد با اراذل و اوباش زمینه ساز گسترده تر شدن رفتارهای وحشیانه اوباش شده است.

شاید با پیگیری و تصمیم مسئولان این اتفاق، شاهد پایان مظلومیت ناهیان منکر باشیم.





      

به گزارش ندای انقلاب به نقل از مهر، نیمه شب یکشنبه 23 خرداد امسال 2 پسر جنایتکار برای انتقام از چند جوان، وارد روستای «بورکی» از توابع شهرستان کازرون، شده بودند که در بین راه با دو جوان بسیجی که سرگرم‌ گشت در منطقه بودند روبه رو شدند.

دو جنایتکار مسلح ناگهان به سوی محسن دهقان – دانشجوی 23 ساله رشته مهندسی برق – شلیک کرده و او را از پا درآورد. جابر، بسیجی 22 ساله دیگر نیز به شدت مجروح شد.

دقایقی پس از این جنایت ماموران پلیس آگاهی شهرستان کازرون به همراه حمید کشتکار – قاضی بخش خشت و کنار تخته – خود را به محل حادثه رسانده و تحقیق در این باره آغاز شد تا اینکه مشخص شد 2 جوان بسیجی هنگام گشت در محل به 2 پسر موتورسوار که نیمه‌های شب وارد روستا شده بودند مظنون شده و به آنها دستور ایست دادند اما متهمان با اسلحه کلاشینکف دو جوان بسیجی را به رگبار بسته و به سرعت گریخته بودند.

بدین ترتیب جابر بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت و رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی کازرون قرار گرفت. تا این که با ردیابی‌‌های ویژه پلیسی ردپای پسری به نام فرهاد – 23 ساله – کشف و بلافاصله در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

عامل شهادت جوان بسیجی که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت لب به اعتراف گشود . ماموران پس از شنیدن اعتراف‌های متهم دریافتند همدستش نیز چندی قبل در جریان درگیری خانوادگی فردی را با شلیک گلوله مجروح کرده و در زندان به سر می‌برد.

با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه قتل پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه دوم دادگاه کیفری استان فارس فرستاده شد. در جلسه محاکمه که به ریاست قاضی عرفانی زاده و با حضور فارسی، رستگاری، مظفر و سجادی نژاد- چهار قاضی مستشار – برگزار شدنماینده دادستان با تشریح کیفرخواست خواستار مجازات قانونی برای متهمان شد.

در ادامه اولیای دم مقتول برای قاتل پسرشان درخواست قصاص کردند. جابر نیز با اشاره به شب حادثه خواستار مجازات دو پسر تیرانداز شد.

در ادامه فرهاد با حضور در جایگاه اتهامش را قبول کرد و گفت: : 3 روز قبل از حادثه از روستا عبور می‌کردم که ناگهان 3 جوان ناشناس به بهانه این که اهل روستا نیستم با من درگیر شده و به شدت مرا مورد ضرب و جرح قرار دادند. من هم پس از بازگشت در حالی که کینه شدیدی از آنها به دل گرفته بودم موضوع را با دوستم «ارسلان» در میان گذاشتم که او هم برای همکاری اعلام آمادگی کرد. نیمه‌های شب حادثه برای انتقام از 3 جوان راهی روستا بودیم که ناگهان 2 جوان بسیجی به ما دستور ایست دادند. ما هم به تصور این که جوانان روستایی مورد نظر هستند، آنها را به رگبار بستیم. البته قصد کشتن هیچکس را نداشتیم. روز بعد هم وقتی فهمیدم یکی از آنها جان سپرده بشدت دچار عذاب وجدان شده و از ترس به جنوب کشور گریختم.

قضات دادگاه پس از ختم رسیدگی به پرونده فرهاد را به قصاص محکوم کردند. در ادامه با اعتراض متهم پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان عالی کشور هم حکم مجازات پسر تیرانداز را تائید کردند.





      

عامل امر به معروف و نهی از منکر (برادر بسیجی امیر حسین وظیفه، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال ) دیشب به دلیل درگیری با پنج تن از اراذل اوباش و مزاحمین نوامیس مردم به شدت از ناحیه سر و صورت اسیب دیده و حال او وخیم است.
به گزارش ندای انقلاب به نقل از رجانیوز، وی که دیشب در حال عبور از منطقه سعادت اباد تهران بود متوجه تجمع و ایجاد مزاحمت پنج نفر از اراذل و اوباش که در حالت مستی مزاحم نوامیس مردم شده بودن می شود. وی به صورت شدیدی از طرف این پنج تن مورد ضرب و شتم قرار میگیرد.

اکنون این دانشجو در بیمارستان بقیه الله بستری هست و حال وی وخیم گزارش شده است
.





      
<      1   2   3      >