آمار دی 92 - دلبسته یاران خراسانی خویشم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 9
کل بازدید : 832639
تعداد کل یاد داشت ها : 532
آخرین بازدید : 103/1/9    ساعت : 9:59 ع
تاریخ روز

عدالتخواهان ضمن حمایت مجدد از آقای ارفعی، آزادی وی را به خانواده و دوستان ایشان تبریک گفته و اعلام می دارند طلاب عدالتخواه سراسر کشور رفتار مسئولان را به دقت زیر نظر داشته و در صورت تکرار چنین اتفاقاتی، به وظیفه دینی و انقلابی و قانونی خود با قوت و قدرت عمل خواهند کرد.

به گزارش سایت یاران خراسانی  در حالی که جمعی از عدالتخواهان ولایتمدار خود را برای یک تحصن عدالتخواهانه در زنجان جهت پیگیری و اعتراض در خصوص پرونده آقای مصطفی ارفعی مدیر مسئول روزنامه حدیث زنگان آماده می کردند خبر آزادی وی، همگان را غافلگیر و البته خوشحال کرد.

 

مصطفی ارفعی مدیر مسئول روزنامه ارزشی و اصولگرای حدیث زنگان است که در طول 10 سال انتشار این نشریه هیچ تخلف و حتی تذکری در پرونده خود ندارد و همواره در خط مستقیم انقلاب و ولایت حرکت کرده است.

 

رویه مستقل و عدالتخواه ایشان که در قالب انتقاداتی مستند و معقول از مسئولان استانی ظهور و بروز داشته است، موجب می شود برخی از حامیان کانون های قدرت و ثروت در استان زنجان از یک سال پیش درصدد پرونده سازی برای او و حذف روزنامه زنگان از عرصه نقد و نظارت بر عملکرد مسئولان باشند.

 

جمعی از طلاب و روحانیون عدالتخواه سراسر کشور که بیش از هشت سال است حرکت خود را تحت عنوان “نهضت عدالتخواهان ولایتمدار” آغاز کرده و هدف از این نهضت عدالتخواهانه را دفاع از حق و عدل و حمایت از مظلومین و مبارزه با ظلم و فساد بیان نموده اند، پس از تحقیق و بررسی های فراوان از منابع مختلف و رایزنی با تمامی مسئولین مربوطه استانی وکشوری و اطمینان از بی گناهی آقای مصطفی ارفعی ، ورود خود را به این مسئله با صدور اطلاعیه ای در تاریخ 22 آذر 1392 اعلام کرده و از  احتمال شکل گیری یک تحصن عدالتخواهانه اینبار در زنجان خبر دادند.

 

 

هر چند به دنبال این مسئله و پیگیری های مستمر بعدی و اعلام آمادگی طلاب عدالتخواه شهرهای مختلف برای حمایت و شرکت در این عملیات عدالت طلبانه، آقای مصطفی ارفعی از زندان آزاد شد؛ اما سوال اساسی اینجاست که چرا باید چنین زمینه ای وجود داشته باشد که عده ای به خود اجازه دهند برای مخالفین شخصی خود پرونده سازی کرده و زندگی و آینده یک یا چندین خانواده آبرومند را متلاشی نموده و مهم تر اینکه بدین طریق هرگونه صدای انتقاد آمیزی را ساکت و فرصت عدالتخواهی و امر به معروف و نهی از منکر را از منتقدین و مصلحان دلسوز جامعه بگیرند؟!

 

 

“عدالتخواهان ولایتمدار” ضمن صدور بیانیه ای در خصوص آزادی آقای ارفعی حمایت خود را از تمامی اقدامات حق طلبانه ای که در چارچوب شرع و عقل و قانون و مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی است اعلام نموده و حق پیگیری مفاسد و تخلفاتی که توسط برخی اصحاب قدرت و ثروت در استان زنجان در طول سال های گذشته اتفاق افتاده را برای خود محفوظ دانسته و ضمن حمایت مجدد از آقای ارفعی، آزادی وی را به خانواده و دوستان ایشان تبریک گفته و اعلام می دارند طلاب عدالتخواه سراسر کشور رفتار مسئولان را به دقت زیر نظر داشته و در صورت تکرار چنین اتفاقاتی، به وظیفه دینی و انقلابی و قانونی خود با قوت و قدرت عمل خواهند کرد.  






      

جای بسی تاسف که سایت قیام یاران که مرتبط به طلبه سیرجانی بود فیلتر شد.

جای تاسف از این بابت که صدای حق میخواهند خاموش کنند، زهی خیال باطل.






      

آمار تکان دهنده یک نماینده از تخلف مالی بابک زنجانی

سر وصدای زیادی بود ولی غلطی نشد!!!!

مثل سه هزار و شهرام و بقیه هارتش میکنن (اعدام) و پورتش میکنن (ویلا)

بیت المال و سرمایه مردم نیست حق الزحمه آقایانی است که زندانی شدند و سختی دیدند تا انقلاب شد حالا ارث باباست حق دارند به هرکی هرچقدر بخواهند میدهند به یکی سبد کالای خانوار میدهند 800 گرم پنیر و به یکی هم میلیاردها تومان تکه کاغذ که چرک کف دست نباید به چرک کف دست دلبستگی نداشته باشید!!! بروید پنیرتان را بخورید تمام بشود بماند کپک میزند و تهیه 800 گرم دیگر از ارث بابای آقایان سخت است کف گیر را به ته دیگ خواهید زد شما مردم 800گرم پنیر!!!!!

این سربازان واقعی کجا هستند که فقط دزدی چند ده میلیاردی رو تشخیص میدهند یک خورده درصد حساسیت شان را بالا ببرید تا هم خودشان کاری نکنن! وهم جلوی بقیه را همان چند ده هزار تومان بگیرند و به میلیارد نرسد

 

به گزارش افکارنیوز، امیر عباس سلطانی نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: بابک زنجانی یک متخلف اقتصادی است که توانسته با استفاده از رانت های دولتی 13 هزار میلیارد تومان از درآمدهای حاصله از فروش نفت را به غارت برده و از این مبلغ کلان در کشورهای خارجی و خاور میانه سرمایه گذاری نماید که این واقعا جای بسی تاسف دارد.

سلطانی در ادامه تاکید کرد: این رقم دزدی از بیت المال و سرمایه مردم 4 برابر بیشتر از اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی است ولی در رابطه با اختلاس 3 هزار میلیار د تومانی همه حساس بوده ودر مطبوعات و رسانه ها سر و صدای زیادی به پا کرد ولی در رابطه با پرونده بابک زنجانی آن حساسیت لازم و برخورد مناسب صورت نپذیرفت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود انتظار ما از دستگا ه های ذیربط و به ویژه وزرات اطلاعات که به حق سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) هستند این است که در برخورد با مفسدان سیاسی و اقتصادی هیچگونه مماشاتی ننموده و محکم قاطع با این افراد برخورد شود.

وی در پایان تصریح کرد : مجلس شورای اسلامی با دقت و حساسیت لازم پرونده فساد مالی و اقتصادی بابک زنجانی را دنبال می نماید و تا احقاق حق ملت بزرگ ایران و بیت المال ذره ای عدول نخواهد کرد.






      

آیا دین چنین اعمالی را قبول دارد؟

از قدیم گفتن ماهی نده ماهی گیری یاد بده

مدیرگروه فرهنگی هنری امام هادی (ع)شیراز روز سه شنبه به خبرنگاران گفت :12 سال است که در روزهای 27و 28 صفر پخت این آش انجام می شود و امسال نیز به پخت و پخش 72 تن آش نذری اقدام کردیم.

?محمد اسدی? خاطرنشان کرد: هزینه های این کار را خود مردم تأمین کرده و حتی از دیگر استانها و شهرهای بزرگ همچون مشهد مقدس نیز در پخت این آش سهیم شده اند.

وی گفت: به مناسبت 28 صفر و در سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و برای نخستین بار در جهان اسلام، آش صلواتی به وزن 72 تن در شیراز طبخ و توزیع شده است.

اسدی اظهار داشت: در آیین فرهنگی و مذهبی امسال 600 مرد و زن دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت با 45 دیگ، کار پخت آش صلواتی را انجام دادند.

وی میزان کمک های مردمی برای طبخ آش صلواتی را شامل سه هزار و 800 کیلو برنج، یکهزار و 800 کیلو لوبیا چیتی، یکهزار و100 کیلو عدس، یکهزار و 100 کیلو نخود، 480 کیلو روغن، دو هزار و 500 کیلو پیاز، سه هزار کیلو تره، 60 کیلو ترخون، 400 کیلو ادویه جات و 120 گوسفند به ارزش 800میلیون ریال عنوان کرد.

مدیر گروه فرهنگی هنری امام هادی(ع) شیراز تصریح کرد: خیرانی که تمایل دارند در سالهای آینده در این امر شرکت کنند می توانند وجوه نقدی خود را به حساب 3724475 در شعب بانک رفاه کارگران واریز کنند.

وی با اشاره به اینکه از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس می خواهیم که برای به ثبت رساندن این حرکت عظیم که در جهان اسلام بی نظیر است، تلاش کند، افزود: مسوولان کتاب ?گینس? سال گذشته برای به ثبت رساندن این رکورد جهانی تقاضای 14 میلیون تومان کرده بودند، که این میزان در سالجاری به 25 میلیون تومان افزایش یافته و با توجه به بالا بودن این رقم از تقاضای به ثبت رساندن آن در این کتاب منصرف شدیم.








      

 

 

مصطفی افضلی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، همچنین در خصوص دیگر اتهام مطرح بابک زنجانی گفت: قرار بود 17 شرکت بزرگ و تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی به ازای 4.2 میلیارد یور به بابک زنجانی داده شود که البته رئیس تامین اجتماعی اظهار کرده است چنین نشده است.

وی گفت: اگرچه رئیس سازمان تامین اجتماعی گفته است پولی رد و بدل نشده و شرکتی هم واگذار نشده است، اما سازمان تامین اجتماعی قرار است در این زمینه به کمیسیون اصل نود گزارش دهد.

افضلی فرد: اظهار داشت: کمیسیون اصل 90 شنبه آینده با مسئولان بانک مرکزی و دادستان کل کشور در خصوص پرونده بابک زنجانی جلسه خواهد داشت.

عضو کمیسیون اصل 90 در خصوص جزئیات این جلسه گفت: به دلیل تناقض‌ گویی‌ در اظهارات مسئولان در جلسه اخیر با کمیسیون اصل 90، این جلسه برگزار می‌شود تا تاکید شود اطلاع‌رسانی به مردم شفاف و دقیق صورت گیرد و مردم گمان نکنند که کسانی پشت این پرونده هستند.

وی ادامه داد: در این جلسه همچنین تأکید خواهد شد پرونده بابک زنجانی بیشتر از این وقت و انرژی مسئولان را نگیرد و در رسیدگی به پرونده تسریع شود.

* برنگرداندن 2 میلیارد و 60 میلیون یورو اتهام اصلی بابک زنجانی

افضلی‌فرد در پاسخ به این سئوال که تخلفات و اتهامات بابک زنجانی که منجر به بازداشت ایشان در روز گذشته شد، چیست، گفت: آنچه در کمیسیون اصل 90 در مورد ایشان مطرح است برنگرداندن 2 میلیارد و 60 میلیون یورو به دولت از محل فروش نفت و پتروشیمی‌ها است.

وی ادامه داد: این پول برای وزارت نفت و مربوط به ملت است و شخص حقیقی نباید آن را در حساب خود داشته باشد و از آن برای سرمایه‌گذاری و رانت استفاده کند.

وی گفت: وظیفه کمیسیون اصل 90 احراز تخلف است و در جلسه روز شنبه با مسئولان بانک مرکزی و دادستانی گزارش تخلف تکمیل و به قوه قضائیه برای رسیدگی ارجاع می‌شود. امیدواریم مسئولان قوه قضائیه نیز برای جلوگیری از اتلاف بیش از اندازه وقت و انرژی مسئولان هرچه سریعتر این پرونده را رسیدگی کنند.

* منکردور زدن تحریم با کمک بابک زنجانی نیستیم اما سوء استفاده را توجیه نمی‌کند

وی در پاسخ به اینکه گفته می‌شود بابک زنجانی در دور زدن تحریم‌ها و انتقال پول نفت تاثیر گذار بوده است،گفت: به اینکه ایشان تا چه اندازه توانسته است تحریم‌ها را دور بزند کاری ندارم و تا این حدی که می‌گویند را قبول هم ندارم. نمی‌گویم در این خصوص نقشی نداشته است اما اگر تحریم‌ها را دور زده بود اثرات آن محسوس بود.

وی ادامه داد: دلیل نمی‌شود فردی مدت متمادی بیت‌المال کشور را در اختیار داشته باشد و براساس مستنداتی که اعلام می‌کنند از آن برای سرمایه‌گذاری و یا ایجاد رانت استفاده کند.

افضلی‌فرد افزود: اگر بابک زنجانی در خصوص دور زدن تحریم‌ها هم کاری انجام داده است، حتماً در پرونده ایشان تاثیرگذار خواهد بود اما خدمات ایشان دلیل بر این نمی‌شود از اموال عمومی استفاده کند و یا حساب‌های خود را با دولت تسویه نکند.

از عضو کمیسیون اصل 90 سئوال شد که آیا دستگیری رضا ضراب با پرونده زنجانی ارتباطی داشته است، گفت: در این مورد اطلاعی ندارم.

*رئیس کمیسیون اصل نود: پرونده زنجانی در مجلس باز است

 محمدعلی پورمختار نماینده بهار و کبودرآهنگ و رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: پرونده بدهی نفتی بابک زنجانی همچنان در مجلس باز است و کمیسیون مسائل مرتبط با این پرونده را پیگیری می‌کند.

وی افزود: پرونده بابک زنجانی در کمیسیون اصل90 مربوط به بدهی نفتی وی است و ما درباره مباحث دیگر نه ورود کرده و نه اطلاعاتی داریم.

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس در همین زمینه گفت: در مورد بدهی نفتی بابک زنجانی اعتقاد دارم که می‌شد وی را زودتر نیز بازداشت کرد اما به دلیل شرایط خاصی که درباره نحوه انتقال پول حاکم است، شرایط ایجاب می‌کرد که این بحث مدیریت شود تا به نتیجه برسد.

پورمختار در مورد بدهی بابک زنجانی نیز اظهار داشت: ما استعلامی از بانک مرکزی دراین باره کرده‌ایم که هنوز پاسخ آن نیامده است، پس از اعلام بانک مرکزی در این مورد اظهارنظر می‌کنیم.

وی در مورد استرداد چک 17هزار میلیاردی سازمان تأمین اجتماعی هم خاطرنشان کرد که بعید می‌دانم بابک زنجانی این چک را بازگردانده باشد.






      
   1   2      >