آمار دی 91 - دلبسته یاران خراسانی خویشم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 10
کل بازدید : 833226
تعداد کل یاد داشت ها : 532
آخرین بازدید : 103/2/4    ساعت : 9:14 ع
تاریخ روز

احمدی نژاد قرار بود رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف شود

از نحوه شروع و اظهارات فدایی مشخص بود که وی برای عرض گلایه و شاید متقاعد کردن حضرت علامه برای همراهی با آنان در طرح و برنامه های آتی آمده است به گونه ای که فدایی حتی از اینکه دفتر علامه مصباح، زمان این دیدار را به وقت دیگری نینداخته تا افرادی چون فروزنده و نادران که مشرف به کربلا بودند هم برگردند و در این جلسه شرکت کنند، مختصر شکوه ای کرد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از  بی باک، دبیر کل و جمعی از اعضای شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی پیش از ظهر دوشنبه با علامه مصباح یزدی دیدار کردند. در این دیدار حضرت علامه مصباح یزدی سخنانی واضح و صریح را درباره انتخابات آتی ریاست جمهوری، مبنای وحدت و شرط تحقق آن و عملکرد برخی افراد و جریانات سیاسی در گذشته مطرح کردند.

از آنجا که برخی رسانه ها گزارشی سانسور شده و ناقص از این دیدار منتشر نمودند که به اصل برخی مباحث لطمه وارد کرده بود، خبرنگار بی باک گزارش کامل این دیدار را طی دو بخش منتشر می کند.

گزارش اول مربوط به 20 دقیقه ابتدایی این دیدار می باشد که دبیرکل جمعیت ایثارگران ضمن ارائه گزارشی از عملکرد گذشته حزب خود، نکته نظارات و درخواست های خود از حضرت علامه را مطرح می کند.

عذرخواهی علامه مصباح از حضار بخاطر تاخیر چند دقیقه ای

حضرت علامه مصباح یزدی چند دقیقه ای دیر می رسد، همین تاخیرزمانی اندک که شاید دیگران آنرا بیش از حد طبیعی و مرسوم بدانند و حتی برخی مدیران، مسئولان و شخصیت ها نسبت به زمان های بیش از آن نیز دقتی نداشته باشند و حتی بعضا آنرا از شئون (!) جایگاهی خود ترسیم کنند، علامه را متواضعانه به عذرخواهی وا می دارد. انگار ایشان از کوچکترین مساله ای در قبال خود براحتی نمی گذرد لذا در همان ابتدای دیدار، از حضار بابت چند دقیقه تاخیرش عذرخواهی می کند و در اواسط جلسه نیز بار دیگر بابت این مساله عذرخواهی می نماید.

بنابرگزارشات خبرنگار " بی باک" ، در ابتدای این دیدار حسین فدائی دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن معرفی همراهان خود، مطالبی را درباره پیشینه جمعیت ایثارگران و عملکرد گذشته خود و تلاش های گذشته شان برای تحقق وحدت در بین گروه های اصولگرا مطرح کرد و از کسانی که به نقشه ترسیمی وحدت مدنظر آنان عمل ننمودند نیز گلایه های صریحی نمودند.

اولین گلایه فدایی و اظهار شهادتین!

از نحوه شروع و اظهارات فدایی مشخص بود که وی برای عرض گلایه و شاید متقاعد کردن حضرت علامه برای همراهی با آنان در طرح و برنامه های آتی آمده است به گونه ای که فدایی حتی از اینکه دفتر علامه مصباح، زمان این دیدار را به وقت دیگری نینداخته تا افرادی چون فروزنده و نادران که مشرف به کربلا بودند هم برگردند و در این جلسه شرکت کنند، مختصر شکوه ای کرد.

وی در ابتدا گفت: من مقدماً یک چند دقیقه ی کوتاه شهادتینمان را خدمت شما تقدیم کنیم و تقاضای ما از محضر شما، یعنی اعتقادم را عرض می کنم هر جا که حضرتعالی اشکالی می بینید، حتماً به ما بگویید که این اعتقادات و مواضع ما اگر جایی نقص و کمبودی دارد بگویید تا از محضرتان استفاده کنیم و اگر فرصتی هم شد یک چند دقیقه ای را یک مقدار خصوصی تر مطالبی را خدمتتان تقدیم کنم.

اکثر دوستان ما هئیتی هستند

فدایی اظهار داشت: به برکت اباعبدالله الحسین و هیئت های مذهبی و روحانیت، اکثر این دوستان با هیئت و مسجد بزرگ شده اند و دین شان را از روحانیت گرفته اندو قائل بر این هستند که دین پاسخگوی نیاز افراد در دنیا و آخرت ما است و این غیر از مسیر روحانیت بدست نمی آید.

دبیرکل جمعیت ایثارگران اظهار داشت: روحانیت هم همان روحانیت فقاهتی سنتی با روش سنتی که حضرت امام فرموده اند
. و همانطور که نظام هستی را توحید سامان داده و می دهد، در حوزه ی اجتماع و سیاسیت، انسجام امّت و جامعه و مردم از طریق ولایت حاصل می شود و رهبری الهی است که جامعه را در مسیر هدایت قرار می دهد و طبعاً در دوران غیبت این مجتهد جامع الشرایط است که این مسیر را هدایت می کند و ولی فقیه را ما در این مسیر نگاه می کنیم و بعد تبعیت از آن را یک وظیفه ی الهی می دانیم.

ورود به عرصه سیاسی را بر مبنای وظیفه یک اصل می دانیم

فدایی افزود: ورود در عرصه ی سیاسی را یک جهاد و یک وظیفه و تکلیف تلقی کرده ایم. در همان دهه ی هفتاد وقتی که آقا بحث تهاجم فرهنگی را مطرح کردند و بعد از جنگ در بنیاد بودیم و گروه های فرهنگی برای مبارزه با تهاجم فرهنگی را تشکیل دادیم و منشأ این شد که آرام آرام به صحنه سیاسی بیاییم چون گروه های سیاسی ولایی در این عرصه کم حضور داشتند، آمدیم در عرصه انجام فعالیت های سیاسی را بر مبنای یک وظیفه و تکلیف برای خودمان اصل دانستیم.

دبیر جمعیت ایثارگران گفت:
همان روزهای اول خدمت آقا رسیدیم و عرض کردیم که ما تصرف در امور سیاسی و اجتماعی جامعه را از شئونات صاحب الامر و طبعاً از طریق جانشین ایشان می دانیم و لذا بودن کسانی که مورد اعتماد شما باشند را در تشکیلات لازم می دانیم.

برخی اصولگرایان بعد از رسیدن به قدرت مغرور شدند

وی اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری 84، خب صحنه خیلی پیچیده بود و همه ی متدینین تقریباً به این جمع بندی رسیدند که جریانی دارد تلاش می کند که مسیر انقلاب را از مسیر اصلی خودش جدا کند. از سه چهار سال قبل دوستان تلاش زیادی کردند. یک فضای خوبی درست شد و یک صفا و صمیمیتی بین وفادارن به نظام شکل گرفت ولی آن توفیقات و موفقیت ها، آرام آرام برای بعضی احساس غرور یا هرچیز دیگری را متأسفانه سامان داد که آثار خوبی نداشت و نتیجه اش این شد که در انتخابات علی رغم تلاش های زیاد و گسترده ای که صورت گرفته بود و علی رغم اینکه بسیاری از این دوستان نظر و دیدگاه رهبری را می دانستند، راه خودشان را رفتند و این یک آسیب بسیار جدی و بزرگی است که متأسفانه هنوز بین نیروهای وفادار به نظام هست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...




      

نقویان: آقای رییس جمهور! خیلی خراب کرده‌ای

وی افزود: با وجود این اختلاس می گویند این دولت پاک ترین دولت است! اگر انسان "رو" و "حیاء" داشته باشد خوب است! این ها همه درحالی است که برخی خانواده ها برای اجاره 100 هزار تومانی، نگران اخراج و بیرون ریختن اسباب خود در خیابان هستند.

ایلنا نوشت: حجت الاسلام نقویان باز هم شجاعانه زبان به انتقاد از دولت گشود و در توضیح چرایی تند بودن لحن انتقادهای خود  گفت: وقتی آقایان با خواهش و تذکر به حرف ها گوش نمی دهند، باید فریاد کشید.

حجت الاسلام ناصر نقویان سه شنبه شب در مراسم سوگواری دهه آخر صفر در مسجد حظیره یزد با اشاره به شرایط فعلی کشور گفت: حوزه های علمیه، صداوسیما، وزارت ارشاد، سازمان تبلیغات، حوزه هنری و... اگر به درستی به وظایف خود عمل می کردند، شرایط کشور بدینگونه نبود و شاهد اعتیاد، طلاق و سایر ناهنجاری ها در جامعه نبودیم.

نقویان تصریح کرد: متاسفانه برخی خود را معصوم می دانند و هیچ احتمال خطایی در رفتار خود نمی دهند. چهارنعل می تازند، به حرف کسی گوش نمی دهند و می گویند همین است که هست.

وی با بیان اینکه تذکر بنده و امثال بنده به جایی نمی رسد گفت: باید بزرگانی که نفوذ کلام دارند و سکوتشان گاهی مضرّ است "تشر" بزنند.

به گزارش ایلنا، این خطیب گفت: مطمئنم اگر امام زمان هم بیاید، برخی حرف خود را می زنند همچنانکه در مقابل حضرت علی هم عده ای گفتند «حرف، حرف ماست». عده ای چنان منجمدالفکر شده اند چاره ای جز سکوت در مقابلشان نیست.

حجت الاسلام نقویان در این‌باره توضیح داد: برخی نماز می خوانند، روزه می گیرند، سینه می زنند و اشک می ریزند ولی افکاری باطل دارند. حضرت علی می فرماید «عالم متهتک» و «جاهل متنسک» دو گروهی بودند که مرا کشتند. یک گروه جاهلی که فکری یخ زده مانند سنگ دارند، اگر خودمان را هم بکشیم فکر آنان عوض نمی شود، یک عده هم انسان های فهمیده و درس خوانده ولی بی حیاء و بی دین که در هنگام نوشتن هیچ مرزی را رعایت نمی کنند.

وی با بیان اینکه برخی اوقات لازم است در افکار خود تجدید نظر کنیم، گفت: باید احتمال داد بغیر از فکر خود ممکن است افکار برحق دیگری هم باشد، اگر حرف منطقی شنیدیم، آن را قبول کنیم اگرچه 20 سال به غیر از آن معتقد بوده باشیم؛ که اگر اینگونه کنیم می بینیم چه دریچه هایی از معرفت به رویمان گشوده می شود. البته اینکار کاری سخت است.

نقویان افزود: شیعه امیرالمومنین باید در همه زمینه ها پیرو حضرت باشد نه اینکه دربرخی امور خود تصمیم گیر باشد. برخی تنها نماز شب ها را مهم می شمارند درحالیکه حضرت امیر در نهج البلاغه می فرماید خوشا به حال آنان که نمازشب نمی خوانند، روزه های مستحبی نمی گیرند ولی انسان های هوشمند و باهوشی هستند و می تواند در مواقع حساس تصمیم درست بگیرد.

وی با بیان اینکه پای سخن هر آخوندی و هر مداحی نباید رفت، گفت: این رفتارها از مصادیق هوشمندی است.

او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انتقادات اخیر بنده به مقامات سیاسی موجب برخی واکنش ها شده گفت: یک طلبه در نامه ای به من از انتقادات اظهار تاسف کرده و نوشته بود بنده از ادبیات غیرمودبانه استفاده کرده ام که بنده پاسخ دادم: وقتی آقایان با خواهش و تذکر به حرف ها گوش نمی دهند، باید فریاد کشید.

وی در ادامه بابیان اینکه برخی در خیالات بسر می برند، گفت: قرآن هم در مواردی با اینچنین ادبیاتی سخن گفته و آورده «اولئک کالانعام بل هم اضل» یا «مثلهم کمثل الاحمار» بدین معنی که برخی مانند گاو و الاغ می مانند.

نقویان ادامه داد: اگر اینگونه ادبیات را روانشناسانه نمی دانیم، باید اطلاعیه ای برای خداوند صادر کنیم، بگوییم این سخنان بی ادبانه است و این آیات را از قرآن حذف کرد!

وی افزود: سخن مانند چهره است که در پشت پوست زیبا، استخوان هایی وجود دارد همچنانکه برای عمل کردن و نجات دادن یک انسان باید دست به تیغ جراحی برد و پوست را شکافت. گاهی اوقات باید درشتی کرد و البته در جای خود نرمی.

حجت الاسلام نقویان گفت: اگر انسان خود را اصلاح نکند حتی رئیس جمهور و رهبر هم شود، اگر به قانون پایبند نبود و "پند" نگرفت، نوبت به "بند" می رسد.

وی تاکید کرد: منبر نباید همیشه به تعریف و تمجید بپردازد بلکه برخی اوقات "تشر" هم لازم است.

نقویان دلاوری های رزمندگان را در جنگ 8 ساله یادآور شد و گفت: آنها رفتند تا ما امروز امنیت داشته باشیم، اگرچه امروز گرانی، بی تدبیری مسئولان و بی تقوایی برخی را داریم ولی باید بدانیم چه خون هایی برای این امنیت داده شده است.

نقویان همچنین با اشاره به اختلاس 3 هزار میلیاردی گفت: چند وقت پیش پیامک آمده بود «هرجا سخن از اعتماد است، من هرهر می خندم، مدیرعامل سابق بانک ملی»!

وی افزود: باوجود این اختلاس می گویند این دولت پاک ترین دولت است! اگر انسان "رو" و "حیاء" داشته باشد خوب است! این ها همه درحالی است که برخی خانواده ها برای اجاره 100 هزار تومانی، نگران اخراج و بیرون ریختن اسباب خود در خیابان هستند.

وی همچنین تلویحا خواستار عذرخواهی رئیس جمهور از وی شد و گفت: خیلی خراب کرده ای!

وی گفت: اگر کسی می خواهد مدل زندگی اسلامی را برای خود اجرا نماید، باید به زندگی خود رنگ خدایی زند. او همچنین گفت: برای رنگ آمیزی زیرسازی لازم است و گاهی زیرسازی موجب زدودن برخی عادات زشت است.

او همچنین نگاه اسلام را نسبت به دنیا "خیرخواهانه" دانست و گفت: نگاه غرب در این خصوص "خوش خواهانه" است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مجموعه «تام و جری» را ساخته صهیونیست ها دانست و گفت: آنان که پس از جنگ جهانی دوم به موش کثیف معروف شده بودند با ساخت این مجموعه تلاش کردند ذهنیت ها را نسبت به خود تغییر دهند و بگویند این جمعیت 7 میلیونی بر کل دنیا پیروز است و صاحب اقتصاد، تکنولوژی و... عالم هستند.






      

ارتش و سپاه باید بگویند جانم فدای مردم

به گزارش گروه خاکریز سایبری بولتن نیوز؛ احمد کار آمد در «انعکاس» نوشت:

امروز که در حال چک کردن ایمیلم بودم ایمیلی باز کردم که حاوی عکس زیر بود که مرا برد به حدود سه سال پیش!

 
تحریف سخنان امام -امام خمینی -امام خامنه ای - خامنه ای - بدون شرحیات - تحریف کلام امام - جانم فدای رهبر - ارتش و سپاه - جانم فدای مردم - انجمن اسلامی - نشریه سیاسی اجتماعی فرهنگی راه نو - صحیفه نور - دانلود نرم افزار صحیفه نور - نرم افزار صحیفه -خمینی -

برای دیدن تصویر در ابعاد بزرگتر کلیک کنید

 
جمله‌هایی که اصلا در صحیفه امام که هیچ در هیچ یک از کتاب‌ها و بیانات امام وجود ندارد.‌‌ همان موقع یادم هست اهل رسانه جواب لازم را به تحریف آشکار سخنان امام که منافقین عامل آن بودند را دادند. اما بعد از یکی دو دقیقه که با دوستم چت می‌کردم متوجه شدم برای او هم این ایمیل فرستاده شده است بعد از کمی تحقیق متوجه شدم این ایمیل به صورت تقریبا گسترده‌ای برای کاربران اینترنتی فرستاده شده است. بر خود لازم دیدم در این باب نکاتی را مطرح نمایم.
 
در ابتدا باید عرض کنم این عکس مربوط به «نشریه سیاسی اجتماعی فرهنگی راه نو» متعلق به انجمن اسلامی دانشگاه شریف بوده است.
 
اولین نکته‌ای که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند منبع این مطلب هست (صحیفه نور جلد سوم پاراگراف 132) خود نگارش این منبع نشان از کذب بودن آن دارد معمولا وقتی می‌خواهند منبع مطلبی را بگویند به پاراگراف یک کتاب ارجاع نمی‌دهد، بلکه به صفحه فلان ارجاع می‌دهند.
 
اگر بیننده این عکس کوچک‌ترین آشنایی با صحیفه امام داشته باشد می‌داند که جلد سوم صحیفه امام اصلا مربوط به زمان قبل از انقلاب است و اصلا آن زمان سپاهی وجود نداشته است در‌‌ همان زمان هم موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) کذب بودن این مطلب را تایید کرد.
 
در آخر نظر شما را به سخنان امام خامنه‌ای که ذیل این گونه مسائل مطرح شده جلب می‌نمایم:
 
انتقاد ضمنی رهبری از «جانم فدای رهبر»
 
 «ارتشى که نه در خدمت قدرت‌طلبى‌هاى شخصى است، نه براى شخص می‌میرد. این را من باید تأکید کنم؛ نه خدا راضى است، نه احکام اسلام اجازه می‌دهد که ما بگوییم ارتش ما، یا نیروهاى مسلح ما، یا عناصر ما، براى خاطر فلان آدم بمیرند؛ نه. بله، براى خاطر اسلام همه بمیرند؛ فلان آدم هم براى خاطر اسلام بمیرد. براى برافراشته نگهداشتن پرچم استقلال کشور که کشور اسلامى است. همه آماده باشند براى مردن در این راه؛ که این مردن اسمش شهادت است» بیانات در جمع فرماندهان نیروى زمینى ارتش03/02/91
 
 پس از این بیانات، شعار «الله اکبر جانم فدای رهبر» نیروهای نظامی به «الله اکبر پاینده رهبر» تغییر یافت.

 
تحریف سخنان امام  -امام خمینی -امام خامنه ای - خامنه ای - بدون شرحیات - تحریف کلام امام - جانم فدای رهبر - ارتش و سپاه - جانم فدای مردم - انجمن اسلامی - نشریه سیاسی اجتماعی فرهنگی راه نو - صحیفه نور - دانلود نرم افزار صحیفه نور - نرم افزار صحیفه -خمینی -

نوح کشتی بان

 
برای مطالعه بیشتر حتما به این لینک مراجعه نمایید «نوح کشتی‌بان» در این لینک احتمالا مطالبی را ملاحظه می‌کنید که شاید تا به حال نشنیده باشید. برای مطالعه صحیفه نور امام هم نرم افزار این مجموعه کتب را از اینجا یا اینجا دریافت نمایید.
 
پ. ن: این تعطیلات آلودگی هوا تماما ضرر است ولی یک حسن دارد آن هم اینکه من سرباز وقت می‌کنم کمی به وبلاگم برسم.
 
ببینید ضرر نمیکنید:
 
 





      

آقای ضرغامی! «یک خانواده محترم» صدای بی‌بی‌سی را هم در آورد!

جالب آنه بی‌بی‌سی هم به شعارزدگی و سیاه‌نمایی فیلم‌هایی چون یک خانواده‌ی محترم اعتراض کرده است. حال باید از آقای ضرغامی و مسئولین تراز اول رسانه‌ی ملی که این فیلم و فیلم‌هایی نظیر این با بودجه‌های کلان آن سازمان ساخته می‌شوند پرسید آیا به‌راستی فهم اینکه چنین فیلم‌هایی به دنبال چه اهدافی هستند تا بدین حد سخت است؟

گروه فرهنگی ـ سیدمجتبی نعیمی: یکی از گونه‌های سینمای ایران، سینمای وابسته به جریان روشنفکری غربی‌ست که در بدنه‌ی تولید سینما دارای اعضایی بوده و هر سال، چندین فیلم تولید می‌کند. اینگونه از سینما، همواره سعی کرده تا دست بر روی نقاط منفی موجود در جامعه یا نظام سیاسی فعلی ایران گذاشته و با بزرگنمایی آنها، شرایط کلی ایران را سیاه و نامطلوب جلوه دهد. به نحوی که گویی هیچ نقطه‌ی مثبتی در زندگی مردم ایران وجود ندارد و همه‌ی مردم در اوضاعی اسف‌بار زندگی کرده و منتظر معجزه‌ای هستند تا از این دام بلا برهند.

به گزارش بولتن نیوز، متأسفانه اینگونه از سینما، در سال‌های بعد از انقلاب توسط مدیران سینمایی کشور مورد حمایت قرار گرفته و چه بودجه‌ها و امکاناتی که از بیت‌المال به آنها تخصیص نداده تا علیه جمهوری اسلامی و مردم ایران فیلم بسازند. نمونه‌ی این فیلم را می‌توان "یک خانواده‌ی محترم" دانست که با بودجه و حمایت رسانه‌ی ملی و سیما فیلم ساخته شد. فیلمی که بنابر نظر بینندگان آن، بی‌سابقه‌ترین فیلم در توهین به همه‌ی ارزش‌های انقلابی و اجتماعی مردم این سرزمین است.

ادامه مطلب...




      

اخیراً یک بدعت عجیب و غریب و نامأنوس دیگر هم در باب زیارت درست کرده‌اند! بدین ترتیب که وقتى مى‌خواهند قبور مطهّر ائمّه علیهم‌السلام را زیارت کنند، از درِ صحن که وارد مى‌شوند، روى زمین مى‌خوابند و سینه‌خیز خود را به حرم مى‌رسانند! شما مى‌دانید که قبر مطهّر پیغمبر صلواةاللَّه‌علیه و قبور مطهّر امام حسین، امام صادق، موسى‌بن‌جعفر، امام رضا و بقیه ائمّه علیهم‌السّلام را همه مردم، ایضاً علما و فقهاى بزرگ، در مدینه و عراق و ایران، زیارت مى‌کردند. آیا هرگز شنیده‌اید که یک نفر از ائمّه علیهم‌السّلام و یا علما، وقتى مى‌خواستند زیارت کنند، خود را از درِ صحن، به‌طور سینه‌خیز به حرم برسانند؟!

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تربیون مستضعفین: در تصاویر منتشر شده از مراسم میلیونی اربعین حسینی در کربلای معلی نشانگر گسترش یافتن بدعت سینه خیز رفتن تا مرقد مطهر امام حسین است.                                                                                     
 
 از همین رو به بازخوانی نظر رهبری که درسال 73 و در در دیدار جمعی از روحانیون کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد می‌پردازیم. ایشان در این سخنرانی که بررسی قیام حضرت سید الشهدا(ع) و آثار آن برای امروز است بر عزاداری سنتی تاکید کرده و می گویند:
                                             
 من واقعاً مى‌ترسم از این‌که خداى ناکرده، در این دوران که دورانِ ظهور اسلام، بروز اسلام، تجلّى اسلام و تجلّى فکر اهل‌بیت علیهم‌الصّلاةوالسّلام است، نتوانیم وظیفه‌مان را انجام دهیم. برخى کارهاست که پرداختن به آنها، مردم را به خدا و دین نزدیک مى‌کند. یکى از آن کارها، همین عزاداریهاى سنّتى است که باعث تقرّبِ بیشترِ مردم به دین مى‌شود.
 

این‌که امام فرمودند «عزادارى سنّتى بکنید» به خاطر همین تقریب است. در مجالس عزادارى نشستن، روضه خواندن، گریه کردن، به سروسینه زدن و مواکب عزا و دسته‌هاى عزادارى به راه انداختن، از امورى است که عواطف عمومى را نسبت به خاندان پیغمبر، پرجوش مى‌کند و بسیار خوب است. در مقابل، برخى کارها هم هست که پرداختن به آنها، کسانى را از دین برمى‌گرداند.
 
ایشان در ادامه سخنان خود به آسیب‌شناسی عزاداری‌ها پرداخته و روحانیون را برای مبارزه با برخی بدعت‌ها که در مراسم عزاداری حضرت سید‌الشهدا(ع) ایجاد شده و موجب وهن شیعه گردیده نظیر بدعت «قمه‌زنی» و «سینه خیز رفتن به سمت مرقد ائمه» فرا می‌خوانند و در ادامه می‌‌گویند:

ادامه مطلب...




      
<      1   2   3   4   5   >>   >