آمار دی 91 - دلبسته یاران خراسانی خویشم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 40
کل بازدید : 833290
تعداد کل یاد داشت ها : 532
آخرین بازدید : 103/2/6    ساعت : 10:9 ص
تاریخ روز

حجت‌الاسلام و المسلمین محسن قرائتی از جمله خوش‌سخن‌ترین روحانی‌هایی است که می‌شناسیم. درس‌های قرآنِ او پر از لطایف نغز و شنیدنی است. کتاب «خاطرات از زبان حجت‌الاسلام قرائتی» که تاکنون دو جلد از آن منتشر شده هم شامل خاطره‌ها و نکته‌های جالب و جذابی است که ایشان در جلسات مختلف تعریف کرده‌اند.

خاطرات قرائتی هم‌چون خودش ساده و بی‌پیرایه و «تو دل برو» است؛ مطالبی خوش‌طعم و مغزدار؛ بعضی‌هایش می‌خنداند؛ اما همه‌شان آدم را به فکر وامی‌دارد

غیرت دینی امام

پس از صدور فرمان قتل سلمان رشدی، مسئولان سیاست خارجی کشور خدمت حضرت امام رسیده عرض کردند: آقا این فتوای شما با قوانین دیپلماسی و موازین بین‌المللی سازگار نیست. امام فرمود: به درَک، آبروی رسول‌الله رفت، هر چه می‌خواهد به هم بخورد. ای کاش خودم جوان بودم، می‌رفتم او را می‌کشتم!

 

از همین چند تا هم شرمنده هستم!

به منزل استاد بزرگوارم آیت‌اللّه ستوده رفته بودم. به ایشان گفتم: چرا اینقدر تعداد کتاب‌هاى شما کم است؟ (شاید از پنجاه جلد کمتر کتاب داشت). فرمود: به آقا ضیاء عراقى گفتند: کتاب‌هاى شما همین چند تاست گفت: بله، از همین چند تا هم شرمنده هستم.






      

به گزارش بولتن به نقل از حزب الله کرمانشاه:
بحمدالله پس از پیروزی انقلاب تا کنون استاد حجه الاسلام و المسلمین قرائتی به عنوان مدرس برجسته معارف قرآنی در سراسر کشور شناخته شده و شبکه های مختلف صداوسیمای جمهوری اسلامی به انعکاس دیدگاه های وی مفتخرند.

این بزرگوار همچنین بارها مورد عنایت ویژه حضرت امام(ره) و مقام عظماء ولایت قرار گرفته اند به طوری که مقام معظم رهبری بر خلوص و صفای ایشان تأکید فموده و تلاشهای ایشان را الگویی برای طلبه ها معرفی فرموده اند.

 ایشان در کلیپ اختصاصی ذیل که سایت حزب الله کرمانشاه برای اولین بار آن را در فضای مجازی منتشر می نماید؛ به تبیین دقیق زوایای بحث غیبت از مسئولین پرداخته اند.

سخنان دقیق ذیل از این عالم بزرگوار که عمرش را در راه تحقیق معارف دینی و قرآنی سپری نموده و یکی از کارشناسان معارف دینی محسوب می شود؛ استدلال محکمی بر رد ادعاهای جاهلان به معارف قرآن است که همواره درصددند به بهانه حفظ اخلاق رسانه ای و... مانع رسوایی نااهلان و نامحرمان توسط دلسوزان نظام بشوند و انتقادات صریح آنها از مسئولین را گناه غیبت و... معرفی می کنند!!

 غیبت برای مسئولین طوری نیست  باید خیلی رک انتقاد را بیان کرد/ کشتی آهن را در دریا می دزدند بعد می گویند غیبت نکنی ها!!

حجه الاسلام و المسلمین قرائتی در این کلیپ با رد اینگونه مغالطه ها تصریح می فرماید:

ادامه مطلب...




      

یکی از اعضای زن شورای شهر همدان بعد از انتشار تصویر بی‌حجابش در فضای مجازی آنهم در آستانه 17 دی ماه سالروز کشف حجاب، بجای عذرخواهی از مردم و مسئولین بخاطر این موضوع که موجب وهن مردم و مسئولین متدین این شهر گردیده است، سعی کرد تا این مساله را به دیدار دو ماه پیش خود با آقای هاشمی رفسنجانی ارتباط دهد!

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، انتشار تصویر بی حجاب خانم " م ن " عضو شورای شهر همدان، تنها ثمره ای که برای وی داشت این بود که بعد از هشت ماه وبلاگ خود را بروز کرد.

این خانم که انگار بسیار ادعای فهم مباحث حقوقی دارد، طی سه مطلب پیاپی در وبلاگش، افراد ناشناسی را تهدید حقوقی و قضائی کرد که بنابر ادعای وی تصاویرش را از صفحه شخصی اش در فیس بوک سرقت کرده و بصورت عمومی منتشر کرده اند! (لازم بذکر است که بی باک از انتشار تصویر بی حجاب وی که برخی رسانه ها آنرا منتشر کرده اند، معذور می باشد و صرفا دو تصویر با حجاب وی را منتشر می نماید که یکی از این تصاویر مربوط به جلسه با رئیس مجمع تشخیص مصلحت می باشد.)

وی در ادعایی جالب این خطای فاحش ( یا هرچه که نامش بگذاریم ) در انتشار تصویر بی حجابش در صفحه فیس بوک اش را به سخنرانی دو ماه پیش خود در حضور هاشمی رفسنجانی ربط داد و  از توطئه ای شدید برای تخریب و هجمه علیه خود سخن به میان آورد!

این عضو زن شورای شهر همدان در اولین مطلب منتشر کرده در وبلاگش بعد از حدود هشت ماه نوشت: "ظاهرا جلسه ی 17 آبان91 در مجمع تشخیص مصلحت نظام و دیدار اعضای اصلاح طلب شوراهای شهرهای کشور با آقای هاشمی رفسنجانی و سخنانم در این جلسه، به مذاق عده ای خوش نیامده و از آن روز با پیغام و واسطه عواقب آن را هشدار می دادند! حال نمی دانم حضور در دفتر مجمع تشخیص مصلحت که یکی از ارکان نظام است خلاف می باشد یا سخنانی که تنها بیان ساده ی مشکلات فعلی موجود است و با هدف بهبود شرایط جامعه مطرح شده نه تخریب. تا اینکه چندی پیش، یک عکس تکی اینجانب ( که روسری بر سر نداشته ام) و در فضای فیسبوک ( آن هم نه در فضای عمومی، بلکه در قسمتی که تنها برای تعدادی از دوستان نزدیک و بستگان قابل مشاهده بوده است) قرار داشته، به نحوی در دست افرادی افتاده و با این عنوان که عکس «م ن ر » دارای حجاب کامل نیست، عده ای به اعتراض برخاسته اند! درحالیکه عکس فوق در حریم شخصی من بوده و درواقع این من هستم که باید اعتراض داشته باشم که چه کسی یا چه کسانی و با چه هدفی و چگونه عکس شخصی مرا از حریم خصوصی من برداشته اند. اکنون نزدیک به یک هفته می شود که این موضوع، عده ای را که همواره حضور من در عرصه ی اجتماع و شهر برای ایشان خوشایند نبوده به شدت به خود مشغول نموده و اکنون به دنبال حذف اینجانب می باشند و از من خواسته شده که بی سرو صدا از عضویت در شورای شهر استعفا دهم! اما از آنجا که اینجانب هیچ قصوری را متوجه خود نمی بینم و موقعیت فعلی خود را به عنوان نماینده مردم حق موکلان خود و کسانی که به من رای داده اند می دانم، حاضر به استعفا نشدم. با این وصف و با توجه به عدم  استعفا، اکنون موضوع سلب عضویت اینجانب در دستور کار قرار گرفته است."

ادامه مطلب...




      

فرشید منافی نسبت به انتشار یک عکس واکنش نشان داد:"برادر بسیجی یا سپاهی یا هر چی! لطفا از طرف خودتان به آقایتان قول بدهید. ما که با یک لقمه نان عمرا کارمان راه بیافتد!"

به گزارش رادیودیروز فرشید منافی در صفحه فیسبوک خود در واکنشی انفعالی نسبت به انتشار عکسی از مراسم دیدار مقام معظم رهبری این گونه می نویسد :
"عکس از دیدار عمومی امروز رهبر ایران با مردم قم؛
برادر بسیجی یا سپاهی یا هر چی! لطفا از طرف خودتان به آقایتان قول بدهید. ما که با یک لقمه نان عمرا کارمان راه بیافتد!"

مطلب بالا واکنش فرشید منافی وطن فروش و مجری رادیوی سرویس جاسوسی آمریکا موسوم به رادیوفردا به عکس یکی از جوانان حاضر دردیدار هزاران نفر از مردم قم با رهبر انقلاب است. 


و اما چند نکته !
1) در عکس قید شده است "آقا جان! یک لقمه نان را 70 میلیون نفری با عزت میخوریم تن به ذلت استکبار نمی دهیم" شما به عنوان نوکر رسانه استکبار و نان خور CIA چرا خود را قاطی 70 میلیون ایرانی کرده اید!
2) آقای وطن فروش شما اگر خودتان را جزو 70 میلیون ایرانی می دانید !! که از اعمالتان خلافش ثابت شده است بفرمایید با چند لقمه نان وطن فروشی کردید که با یک لقمه نان در ایران ، کارتان راه نمی افتاد!
3) آقای به ظاهر مجری رسانه منظور آن جوان این است که حاضر نیست برای دنیا تن به ذلت دهد، شما بفرمایید قیمتتان چند بود که حاضر شدی نوکری امریکا را بکنی ؟!!
4) آقای فرشید منافی،اکنون که با لقمه های امریکایی کارتان راه افتاده است دیگر خود را ایرانی نپندارید، چون ایرانی عزتمند است نه وطن فروش!

 

فرشید منافی ، " جوانی به وقت رادیو فردا ! "

فرشید منافی پیر عبدالملکی،این اسم کامل اوست.متولد 22 مرداد 1358 شهر تهران به شماره شناسنامه 5458 است و فرزند علی اصغر منافی. تحصیلات دانشگاهی را شروع کرد،ولی تمام نکرد.4 سال در دانشگاه درس خواند و در پایان با مدرک دیپلم کشور را ترک کرد.
وی گوینده و برنامه ساز رادیویی در ایران بود.منافی در رادیو جوان فعالیت می کرد.مشهورترین برنامه های منافی در زمان حضور وی در رادیو جوان برنامه ای با نام «جوانی به وقت فردا» و برنامه «روی خط جوانی» بود. او در خرداد 1389 از ایران خارج شد وی پس از خروج از کشور در مطلبی که در صفحهفیس بوکش منتشر یافت با ابراز علاقه! به کشور و هموطنانش عمیقاً از اینکه مجبور شده!!!! ایران را ترک کند ابراز تاسف کرده بود.فرشید منافی رابطه استخدام رسمی با سازمان صدا و سیما نداشته و تنها به عنوان نیروی پروژه ای همکاری می کرده است.
او مدت ها در صدا و سیمای ایران کار کرد و گویندگی و تهیه کنندگی رادیو را به عهده داشت و ارتزاق او بیشتر در رادیو جوان بود .پدر او هم از رادیویی های سابقه دار بود و تقریبا بعد از این که پدرش در رادیو جوان مدتی به کمک او آمد و چند برنامه را با هم احرا کردند به نام و نانی رسید.بعد از آن سری هم به تلوزیون زد و در شبکه سه و برنامه «صبح آمد» نیز برنامه اجرا کرد. اما موفقیت چندانی نداشت و از کار بیرون آمد. او بعد از اینکه تصویرش در یکی مهمانی زیر زمینی منتشر شد از کار کنار اخراج شد و به کارهای تولید استودیویی در خارج از صدا و سیما روی آورد. او حتی برای شرکت ایرانسل تبلیغات می خواند و صدایش را خرج این امور هم کرد.اواخر زندگیش در ایران یک رادیوی اینترنتی شخصی هم راه اندازی کرد و در نهایت به صورت پنهان و با همان مدرک دیپلم به استخدام رادیو فردا در آمد.
به گفته یک منبع آگاه،نامبرده از اعضای اصلی گروه منحرفTSM بوده و حتی ازدواج خودش را با یکی از اعضای این گروه و کاملاً با آداب این فرقه انجام داده است. مراسم ازدواج فرشید منافی و همسرش که در منزل رئیس این فرقه در ایران صورت گرفته با تایید رهبر اصلی آن از طریق چت با آمریکا صورت گرفته است.
منافی به همراه همسرش «مرجان وفائی فخر» 7 فروردین 1389 از کشور خارج شدند و پس از اقامت موقت در ترکیه، راهی پراگ شده و به جمع این رسانه آمریکایی پیوستند.فرشید منافی برنامه های خود در رادیو فردا را از خرداد ماه 1389 شروع کرد.وی در حال حاضر 5 روز در هفته برنامه طنز «رادیو پس فردا» را در رادیو فردا اجرا می کند.





      

دو روز پیش، در تاریخ 19 دی ، رهبر انقلاب اسلامی در جمع هزاران نفر از مردم قم، به مناسبت قیام مردم قم سخنانی ایراد و وظایف انتخاباتی مردم، مسئولان و رسانه‌ها را تبیین و نسبت به نقشه‌های دشمن هشدار دادند. یکی از مهم ترین اشارات ِ ایشان ، نفیِ یک کد تبلیغاتی با ترویجِ اصطلاحِ « انتخاباتِ آزاد »است. اما از فردای همان روز، (20/10/1391 ) پایگاه اطلاع رسانی آقای هاشمی رفسنجانی مطلبی را تیتر یکم خود قرار داده است که در تعارضِ کامل با دستورِ صریحِ رهبری می باشد.

سرویس سیاسی پایگاه 598 - عباس پژوهش/ دو روز پیش، در تاریخ 19 دی ، رهبر انقلاب اسلامی در جمع هزاران نفر از مردم قم، به مناسبت قیام مردم قم سخنانی ایراد و وظایف انتخاباتی مردم، مسئولان و رسانه‌ها را تبیین و نسبت به نقشه‌های دشمن هشدار دادند.

یکی از مهم ترین و صریح ترین اشارات ِ ایشان ، نفیِ یک کد تبلیغاتی نوظهور بود که با ترویجِ اصطلاحِ « انتخاباتِ آزاد »، سعی در پی ریزی و پیگیری جریاناتی خاص و ایجاد ضرباهنگ های عملیاتی در همین رابطه دارد.

پاراگراف زیر در همین تاریخ در پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری درج و تا کنون نیز تیتر یکم آن است :

ایشان با انتقاد از برخی افراد که به طور مکرر می گویند « انتخابات باید آزاد برگزار شود » افزودند: معلوم است که انتخابات باید آزاد باشد، مگر بیش از سی انتخابات سه دهه اخیر آزاد نبوده است؟ در کدام کشور انتخابات از ایران آزادتر است؟ مراقب باشید این حرفهای شما مردم را از انتخابات مأیوس نکند. ... پازل دشمن را کامل نکنید.

همان طور که دیده می شود رهبر معظم ِ انقلاب با تشخیصِ برخی جریانات که مسایلی خاص را در خصوصِ انتخابات دنبال می کنند ، کدِ تبلیغی –  ترویجیِ « انتخاباتِ آزاد » را متعلق به طیف و اردوگاهی دانسته اند که اقداماتشان مردم را از انتخابات مآیوس می کند.

این تاکید مهم و مشخصِ ایشان، حجت را بر همگان روشن کرد که می بایست از تاکید بر اصطلاحِ نوظهور و مایوس کننده ی « انتخاباتِ آزاد » پرهیز کنند چرا که این کدِ مخرب، این شائبه را ایجاد می کند که انتخاباتِ ایران از گذشته تا کنون «آزاد» نبوده است، (حال یا به لحاظ ساختاری و یا به لحاظِ اجرایی).

این دستورِ رهبر انقلاب، بسامد خبری وسیعی در سطح کشور داشت. به گونه ای که عمومِ پایگاه های خبری ، خطر استفاده از کلیدواژه ی «انتخابات آزاد» را بازنشر و اطلاع رسانی کردند.

اما از فردای همان روز، (20/10/1391 – چهارشنبه دیروز) پایگاه اطلاعرسانی آقای هاشمی رفسنجانی مطلبی را تیتر یکم خود قرار داده است که در تعارضِ کامل با دستورِ صریحِ رهبری می باشد.

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی در بازنشرِ سخنرانی او در دیدار با فرهنگیان سراسر کشور نوشت:

آیت‌الله [هاشمی رفسنجانی] راه مقابله را به خوبی نشان می‌دهد.

راه‌حلی از جنس اصول و اصلاح امور. آنجا که مناقشه راهبرد انحراف می‌شود. اختلاف افکنی روش گفتمان تفرقه می‌شود. راه مقابله وحدت است. «وحدت ملی». راه وحدت ملی هم روشن است. انتخابات رقابتی، «آزاد» و قانونی. "انتخابات مردم‌پسند". نتیجه‌اش هرچه باشد مهم نیست. مردم‌پسند باشد، وحدت‌آفرین می‌شود. آیت‌الله از همه می‌خواهند. از مردم عادی تا سران نظام. می‌خواهند هموار کنند مسیر « انتخابات آزاد » و رقابتی را. تا ناهموار کنند مسیر انحراف را .


پرسش اینجاست که چرا به فاصله ی کمتر از 24 ساعت، این پایگاه اطلاع رسانی اقدام به حرکتی مخالف و معارض با بیانات رهبری می نماید؟

تحلیل:

پاسخِ این پرسش ، روندنمای ساده ای دارد که در پایین رسم شده است و با این پرسش آغاز می شود:

آیا واکنشِ سریع و چندساعته ی پایگاهِ اطلاع رسانی آقای هاشمی رفسنجانی به هشدار رهبری ، و تاکید مجدد بر کدِ « انتخابات آزاد» با اطلاع آقای هاشمی رفسنجانی انجام شده است یا نه؟ (روندنما را دنبال کنید):
 

حال با توجه به این که حالت شماره 4 - که تقریبا محال است رخ داده باشد - ، در تحلیل تاکید رهبر انقلاب بر خطراتِ ترویجِ کد خطرناکِ « انتخابات آزاد » می توان گفت تبلیغِ این دو واژه ی نوظهور، می تواند طلیعه های جریانی باشد که با استراتژی های زیر به تکمیل پازل دشمن کمک می کند:

1- ایجادِ یأسِ در مردم مبنی بر این که انتخابات های ایران تا کنون به لحاظ ساختاری و یا اجرایی «آزاد» برگزار نشده است.

2- ترویج این تفکر که : اگر انتخابات 1392 نیز به شیوه های 30 سال گذشته برگزار شود، آزادانه نیست.

3- کلی گویی و ابهام آمیز بودنِ اصطلاحِ « انتخابات آزاد» جا را برای جرزنی و اعتراضاتِ بعدی و مطالباتِ غیرقانونیِ جدید باز میگذارد.

راهکار:

آقای هاشمی و یا سایت ایشان اگر همچنان اصرار دارند بر خلاف دستور راهبری نظام، بر این اصطلاحِ تفرقه افکن اصرار ورزند. بهتر است شاخصه های این اصطلاح گنگ و نوظهور را نیز بیان کنند تا مشخص شود چه میزان با قوانین جمهوری اسلامی انطباق یا تعارض دارد ؟

و پس از آن تعارضاتِ این خواسته ی خود را با قوانین کشوری برطرف نمایند و انطباق ها را نگه دارند.

پس از آن که تعاریف و شاخصه هاشان کاملا منطبق با قوانین کشوری گردید، اعلام نمایند که در این صورت چرا باید بر اصطلاحی که بنا به تشخیص و دستور رهبری نظام ، شائبه افکن و لذا تفرقه افکن است اصرار ورزید؟

پرسش پایانی :

آقای هاشمی و یا سایت ایشان، با یک بله یا خیر ، به یک سئوال بسیار صریح و شفاف جواب گویند:

آیا انتخاباتی که از آغاز انقلاب تا کنون برگزار شده است : آزاد بوده است یا خیر ؟

اگر بله. پس چرا دست از خلقِ اصطلاحات نوظهور و شائبه ساز برنمی دارید؟






      
<      1   2   3   4   5   >>   >