آمار تیر 92 - دلبسته یاران خراسانی خویشم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 27
کل بازدید : 833130
تعداد کل یاد داشت ها : 532
آخرین بازدید : 103/1/31    ساعت : 4:47 ع
تاریخ روز

بسم الله الرحمن الرحیم 

روز جمعه 28 تیرماه  چهار هزار اطلاعیه «نهضت عدالتخواهان ولایتمدار»، ساعاتی قبل از توزیع در بین نمازگزاران نمازجمعه شهر مقدس قم، به دستور دادستانی ویژه روحانیت قم، توقیف شده و طلبه سیرجانی برای ساعاتی بازداشت شد. 

قابل ذکر است « نهضت عدالتخواهان ولایتمدار» آخرین اقدامی است که طلبه سیرجانی و سایر طلاب عدالتخواه درصدد راه اندازی آن هستند و قرار بود اولین اطلاعیه این نهضت عدالتخواهانه، در شهر مقدس قم پس از نمازجمعه این هفته توزیع گردد.

اما ساعاتی قبل از توزیع، افرادی که از طرف دادسرای ویژه روحانیت قم حکم داشتند به دفتر «فرزندان روح الله» که به عنوان دفتر مرکزی نهضت عدالتخواهان ولایتمدار معرفی شده است، مراجعه و ضمن توقیف این اطلاعیه ها، طلبه سیرجانی و دو تن از همراهانش به نام های حجت الاسلام موسی علی زاده معروف به طلبه عدالتخواه کلیبری و محسن شیرازی را به همراه خود بردند.


ماموران پس از حدود پنج ساعت، طلبه سیرجانی وهمراهانش را آزاد کرده اما اطلاعیه ها را همچنان در توقیف نگه داشتند!

سوالی که برای اذهان عمومی مطرح می شود این است که مگر محتوای این نامه چه بوده که آقایان وحشت کرده و در پی جلوگیری از توزیع آن بر آمدند؟!!

آیا جز این است که در این اطلاعیه افراد ناباب و نااهل مورد نقد قرار گرفته و سخنان امام خامنه ای در باب مطالبه عدالت بازخوانی شده است.

آیا با این برخورد نامناسب، دیگر می توان انگیزه ای برای کسانی که به دنبال ترویج دیدگاه ها و نظرات مقام عظمای ولایت و پیگیری مطالبات ایشان هستند متصور بود؟!!!

جمله ای از شهید آوینی نقل است که فرمود: در این مملکت همه آزادند غیر از حزب اللهی ها !


متن اطلاعیه "عدالتخواهان ولایتمدار" را در پایین بخوانید و خودتان درستی سخن شهید آوینی را مشاهده نمائید.


 

گفتنی است جمعی از طلاب و روحانیون انقلابی و عدالتخواه سراسر کشور اعلام کرده اند اطلاعیه نهضت عدالتخواهان ولایتمدار را با دقت مطالعه نموده و نه تنها هیچگونه مشکلی در آن مشاهده نکرده بلکه جز مطالب ارزشی و منطبق بر آرمانهای انقلاب و سخنان مقام عظمای ولایت در آن مطلب دیگری ندیده اند.

لذا به منظور پس گرفتن این اطلاعیه ها تا آخرین برگ آن اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

متن اطلاعیه مذکور بدین شرح است:

 

بسم رب الشهداء والصدیقین

نهضت عدالتخواهان ولایتمدار (فاطمیون)

«قل انما اعظکم بواحده ان تقوموا لله مثنی وفرادی»                (سوره سبأ / 46)

[ ای پیامبر! به مردم ] بگو: شما را تنها به یک اندرز، سفارش می کنم : قیام کنید برای خدا گروهی و تنهایی.

قال مولانا امیرالمومنین علیه السلام: "کونا للظالم خصما و للمظلوم عونا"

امیر مومنان علیه السلام خطاب به امام حسن وامام حسین علیهما السلام : دشمن ظالم باشید و یاور مظلوم.

امام خامنه ای: "مطالبه عدالت نه فقط به نظام ضربه نمى‌زند، بلکه نظام را تقویت مى‌کند."    22/ 2 / 82

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 ما برآنیم با امید به یاری خداوند متعال وعنایات ائمه اطهار علیهم السلام تحت پرچم ولایت مطلقه فقیه و با استفاده از ظرفیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی و در چارچوب شرع و عقل و قانون، با ظلم و فساد مبارزه کرده و از مظلومان حمایت کنیم.

«ما می خواهیم ظلم در جامعه نباشد.»

این جمله کوتاه، آرمانی بزرگ است که بارها و با بیان های مختلف از سوی ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای حفظه الله تعالی مطرح شده است و ما باید تمام توان و تلاشمان را برای تحقق و برزمین نماندن آن به کار گیریم.

ما برای "یاری ولایت" و "مبارزه با ظلم و فساد" قیام کرده ایم.

ما بنا داریم در حد توان خود از مظلومان عالم دفاع کنیم.

ما می خواهیم به مدد خدای متعال، تحت پرچم ولایت مطلقه فقیه، امام زمانمان آن نجات بخش عالم و عدالت گستر نهایی  را یاری کنیم.

ان شاء الله ومن الله التوفیق.

خدایا! ما را در این راه نورانی که آن را آگاهانه وعاشقانه برگزیده ایم و به دشواری ها و خطرهای آن کاملا واقفیم، یاری فرما.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

به منظور اعلام همراهی و اطلاع از برنامه های "نهضت عدالتخواهان ولایتمدار" ، عبارت "یا زهرا" را به شماره سامانه   1000/000/0001418 پیامک کنید.

آدرس : قم، خیابان انقلاب(چهارمردان)، کوچه 11، پلاک 19 (دفتر فرزندان روح الله)

«جمعی از عدالتخواهان ولایتمدار»

09127468330- 09191489296

"منتظر یاریتان هستیم"

(1). ما معتقدیم "یاری کردن ولایت" و " حق طلبی وعدالت خواهی" کاری "فاطمی" است.

 

توضیحات پشت برگه اطلاعیه:

به نام خدا

اللهم عجل لولیک الفرج واجعلنا من انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه واید واحفظ امامنا الخامنه ای وانصر من نصره واخذل من خذله.

چند نکته مهم :

* ما معتقدیم هیچ خطر وضرری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بزرگ تر از این نیست که عده ای درداخل، با استفاده ازفرصت و موقعیتی که نظام برای آنها ایجاد کرده است، به دیگران ظلم کنند. بنابراین هیچ خدمتی را بالا تر از"عدالتخواهی" و "مبارزه با ظلم وفساد" نمی دانیم.

* اعتقاد ما این است که جز در چارچوب قانون نباید هیچ فعالیتی انجام داد ومدعی هستیم تاکنون هیچ اقدامی برخلاف قانون انجام نداده ایم و عمیقا باور داریم با استفاده از ظرفیت های قانونی نظام می توان جلو تخلفات و ظلم های افراد ناباب و نااهل را گرفت؛ تنها راهش این است که مردم به عنوان قوی ترین بازوی ولایت، نیروی عظیم خود را باور داشته و به کمک مسئولان دلسوز نظام که بازوی دیگر ولایتند، بشتابند واز طریق "اعمال نظارت" و "امر به معروف ونهی از منکر" و "مطالبه حق و عدالت"، جلو تخلفات و ظلم وفساد فرصت طلبان را تا حد امکان بگیرند.

* هدف نهایی ما زمینه سازی برای ظهور مبارک آقا امام زمان ارواحنا فداه است و راه رسیدن به این هدف مقدس را جز یاری وتقویت ولایت فقیه و اطاعت از فرامین ایشان و جلوگیری از زمین ماندن مطالباتشان نمی دانیم.

* از مهم ترین عوامل تقویت ولایت این است که نگذاریم عده ای نااهل و نامحرم، به اسم نظام و ولایت، به مردم ظلم کرده وبه خاطر منافع شخصی وگروهی خود به آرمانها وارزشهای اسلام وانقلاب خیانت کنند.

* مهم ترین مطالبه و دغدغه ولایت در طول 20 سال گذشته، "عدالت اجتماعی" بوده است و متاسفانه این مسئله بیشتر ازسایر مطالبات ایشان موردبی توجهی مسئولان قرار گرفته است؛ به طوری که معظم له بارها از این بی توجهی وکم کاری و تسامح مسئولان در این زمینه گلایه فرموده اند و ما قصد داریم به حول و قوه الهی این موضوع را به طور جدی و عملی پیگیری کنیم.

* کار ما مطالبه عدالت وقانون است؛ نه اجرای آن که وظیفه مسئولان مربوطه است، یعنی ما بنا نداریم در کار مسئولان نظام دخالت کنیم، بلکه می خواهیم به وظیفه ای که مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی برای آحاد مردم تعیین کرده اند، یعنی "مطالبه عدالت" و "نظارت بر عملکرد مسئولین" و "امر به معروف ونهی از منکر" عمل کنیم.

امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) :

« مردم باید رفتار مسئولان ، دولتمردان، برگزیدگان و کسانى را که در جامعه اثرگذار هستند، زیر نظر داشته باشند. خطاست اگر خیال کنیم که ما مسئولیت را به دست کسانى سپرده‌ایم و آنها مسئولند؛ پس برویم مشغول کار و زندگى خودمان باشیم و به کار آنها کارى نداشته باشیم؛ نخیر، اگر این‌طور شد، ملت ضرر خواهد کرد؛ اگر غفلت واقع شد، حوادث غلبه خواهد کرد.»19/10/79

«امر به معروف و نهى از منکر حوزه‌ هاى گوناگونى دارد که بازمهم ترینش حوزه مسئولان است؛ یعنى شما(مردم) باید ما (مسئولین) را به معروف امر و از منکر نهى کنید. مردم باید از مسئولان، کارِ خوب را بخواهند؛ آن هم نه به صورت خواهش و تقاضا، بلکه باید از آنها بخواهند. این مهم ترین حوزه است.»25/9/79

* ان شاء الله در آینده ای نزدیک سایت مرتبط با نهضت، در فضای مجازی قابل دسترسی خواهد بود تا کسانی که در پی کسب اطلاعات بیشتری در این باره اند، به آن مراجعه نمایند.






      

به گزارش مشرق، کارتی که بر روی آن دختری محجبه را به عنوان بمب‌گذار انتحاری به تصویر کشیده است، خشم جامعه مسلمان آمریکا را برانگیخته است. در آمریکا کارت و عروسکی به فروش می‌رسد که بر روی آن عکس یک دختر مسلمان محجبه کشیده شده و او را به عنوان یک تروریست معرفی کرده است.

شیکاگو مانیتور، یک وبگاه مرتبط با شورای روابط اسلامی آمریکا، گزارش کارتی با چهره یک دختر کارتونی خندان را می‌دهد که دارای پیام‌هایی از جمله «او تا سر حد مرگ شما را دوست دارد» و «او دوست دارد مغز شما را متلاشی کند» است. داخل کارت نیز نوشته شده «به امید متلاشی شدن در روز تولدتان».



طبق گفته سی بی اس شیکاگو، احمد رهاب مدیر اجراییCAIR-Chicago ، کارت‌ها را «ابلهانه» خوانده و اظهار داشته است که بسیاری از مردم معتقدند این کارت‌ها زننده بوده و نگرش‌های منفی‌ای را در مورد مسلمانان به وجود می‌آورد.

احمد رهاب به سی بی اس گفته است: «دو هفته پیش زنی در ماساچوست در حالی که با کودکانش در حال پیاده‌روی بود، صرفاً به خاطر داشتن حجاب با مشت مورد ضرب قرار گرفت. این کار بدین دلیل بود که شخص مهاجم تصور می‌کرد چون آن زن حجاب دارد پس یک تروریست است.»

این کارت‌ها در شرکت نابل ورکس مستقر در نیوجرسی تولید می‌شود، جایی که تعداد زیادی از کارت‌های تبریک به ندرت از حسن سلیقه برخوردارند. این شرکت خلاصه‌ای از مأموریت کاری خود را در وب سایت خود آورده و به قلم ران کانفی خالق این کارت‌ها می‌نویسد:

«طنز سیاسی، دین و وقایع جاری از جمله موضوعاتی هستند که نابل ورکس نسبت به آنها دارای رویکردی تحریک‌آمیز، ناساز و بعضاً متناقض است. در حقیقت، شعار ما «جرات خندیدن» است. من فقط می‌توانم مردم و دوستانی را تصور کنم که کارت‌های ما را دریافت می‌کنند و می‌خوانند. اما نمی‌دانم که آیا «خنده» کاری مناسب و درخور این موضوع است یا نه. با این حال شعار ما این است: به جهنم که تحمل شوخی رو ندارند!»



به گفته شیکاگو مانیتور، این کارت برپایه «آمنه، عروسک مسلمان»، یک عروسک طراحی شده توسط شرکت دزی دُل، است. ظاهرا کارت‌های نابل ورکس یک کلاهبرداری عمده از طرح‌های شرکت دزی است.

شرکت دزی دُل اسباب بازی‌های مختلفی را می‌فروشد، از جمله عروسک‌های سخنگو که به کودکان کمک می‌کند تا عبارات و احوال‌پرسی‌های مذهبی عربی را یاد بگیرند مانند معنای سلام مسلمانان که «سلام علیکم» است و پیام‌هایی مانند «بیا با هم بازی کنیم» و «ان شآءالله».






      

10 هزار نفر از زنان فعال در عرصه‌های اجتماعی- فرهنگی کشور طی نامه سرگشاده‌ای خطاب به سردار احمدی مقدم، ضمن تقدیر از زحمات نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت، خواستار برخورد قاطع این نیرو با هتک حرمت کنندگان آمرین به معروف شدند.

به گزارش فارس، 10 هزار نفر از زنان فرهیخته در عرصه های اجتماعی - فرهنگی کشور طی نامه سرگشاده ای خطاب به سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ضمن تقدیر از زحمات این نیرو در برقراری نظم و تامین امنیت، خواستار برخورد با هتک حرمت کنندگان آمرین به معروف و ناهیان از منکر شدند.

متن این نامه بدین شرح است:

بسمه تعالی

حضور برادر گرامی سردار جناب آقای دکتر احمدی مقدم

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

بار دیگر بی حرمتی به ساحت ارزش‌ها و ارزشمدارانی که پس از سال‌ها ایستادگی، مقاومت و اهدای خون ده­ها هزار شهید، کلمه حق را اعتلا بخشیده و حریم کرامت انسانی را پاس داشته اند، با آه و حسرت شاهد بودیم.

با کمال تاسف اخیراً شاهد اهانت به دختران محجبه‌ای هستیم که تنها جرم­شان مسئولیت پذیری بوده و از فضای بی بندوباری سازمان یافته دشمنان اسلام و انقلاب به ستوه آمده و به دلیل تذکر صمیمانه، مواجه با هجمه سنگین نقض­کنندگان عفت عمومی می‌شوند. متأسفانه در یکی از این موارد که مامور نیروی انتظامی نیز شاهد این هجمه بوده هیچگونه اقدام حمایتی از دختر محجبه ننموده و عنوان کرده است که ما فقط در برخورد با دزدان مسئولیت داریم. به دلیل عدم برخورد قاطع با فرد نقض کننده عفت عمومی، تعرض به دختر محجبه آمر به معروف ادامه پیدا می‌کند تا اینکه با همیاری مردم فهیم و مؤمن از هتک حرمت به حجاب وی ممانعت می‌شود.

لذا ضمن تقدیر از زحمات بی شائبه نیروی انتظامی و قاطبه مامورین آن در برقراری نظم و تامین امنیت، از شما برادر گرانقدر می‌خواهیم تا با عوامل هنجارشکن و تعرض کنندگان به آمرین به معروف و ناهیان از منکر، برخورد قاطع تری بعمل آید.






      

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران با صدور بیانیه‌ای هتک حرمت به ناهی منکر در میدان پونک تهران را محکوم کرد.

 

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:جامعه اسلامی ،جامعه‌ای است که ارزش های اسلامی در آن بعنوان اصل پذیرفته شده‌اند، مورد احترام و حمایت قرار می‌گیرد و بی شک مردم جامعه اسلامی کشورمان در مقاطع مختلف همیشه این مهم را نشان داده‌اند که به ارزش‌های اسلامی پایبندند؛ اما عده‌ای ساختار شکن در صدد آلوده نمودن فضای روانی جامعه بوسیله عدم رعایت اقتضائات جامعه اسلامی و حتی عدم رعایت قانون با بد پوششی ،تبرج و بی عفتی می‌باشند و متاسفانه عدم برخورد صحیح ،هدفمند وکارآمد مسئولان ذی ربط با این افراد که به صورت سازمان دهی شده و در راستای حیا زدایی از جامعه اسلامی در انظار عمومی ظاهر می‌شوند، مزید بر علت گردیده است، به طوری‌که در چند روز گذشته شاهد برخورد دین ستیزانه و بی‌شرمانه فرد قانون گریزی از این دست در مواجه با یکی از ناهیان منکر بودیم که منجر به ضرب وجرح و هتک حرمت به این خانم محجبه گردید؛ فارغ از بی عفتی فرد خاطی؛ آزادی عمل مرتکبین به این منکر که ناشی از بی توجهی مسئولین امر به این مسئله است، جای بسی تامل وتاسف دارد...

 

مادانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان تهران ضمن محکومیت این عمل وقیحانه خواستار برخورد قاطع نیروهای انتظامی و دستگاه قضایی با این دسته ازافراد می‌باشیم تا بار دیگرشاهد وقایع تلخی چون ضرب و جرح و کشیدن حجاب از سرآمر به معروف و ناهی از منکر نباشیم.






      

شهید گمنام انار؛ مسئله اینست

وقتی مخالفان احترام به شهدا پیروز می‌شوند

درگاه: شاید روزگاری که تنی چند از اعضای انجمن اسلامی یکی از دانشگاه‌های کشور خطاب به بچه‌های جامعه‌اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی اینطور گفته بودند که "اگر جرأت هم بکنید و شهید گمنام توی دانشگاه دفن کنید؛ ما شهیدتان را از خاک بیرون می‌کشیم"؛ کسی چندان نتوانسته بود این خبر را باور کند!

 ماجرا گذشت و در اوایل دولت نهم، رئیس یکی از دانشگاه‌ها در جمع خبرنگاران از این گفت که دفن شهید گمنام در همه جا نتایج مثبتی نداشته است!

و باز هم شاید عده‌ای بودند که باور نکردند که مظلومیت فرزندان شهید امام روح‌الله فقط در رمل‌های فکه و دشت عباس و اعماق آب‌های اروند نبوده و ماجرا تا پس از خاکریزها هم ادامه دارد.

***

_ ماجرا از دو سال قبل و هنگامی آغاز می‌شود که تنی چند از مسئولان شهر انار از توابع رفسنجان در استان کرمان، به همراه امام جمعه و شورای شهر انار، طرح ایجاد مقبره یک شهید گمنام را در این شهر مورد بررسی قرار می‌دهند.

درخواست‌ها ارائه و پس از مدتی مجوزهای قانونی لازم از نهادهای ذیربط اخذ می‌شوند و شورای شهر انار پس از دفن شهید، قطعه زمینی را در اختیار اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرار می‌دهد تا مقبره شهید گمنام در آنجا ساخته شود.

 

*آغاز زمزمه‌هایی برای مخالفت!

اما زمزمه‌هایی هم برای مخالفت بلند می‌شود. زمزمه‌های همیشگی که هیچگاه اِبایی از مخالفت و ضدیّت با شهید و احترام به شهادت ندارند و فرهنگی ایرانی را منهای اسلامیتش گویا بیشتر می‌پسندند.

چند نفر در شهر انار و استان کرمان با نفوذی که در برخی سایت‌های داخلی و البته خارجی دارند اینطور مدعی می‌شوند که زمین محل دفن شهید گمنام که در 80 متری یک ارگ تاریخی در نزدیکی شهر انار قرار دارد در محدوده ارگ قدیمی است و نباید در آنجا ساخته شود.

مسئولین شورای شهر، سازمان میراث فرهنگی، امام جمعه و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس نیز با اینکه به این عده و به رسانه‌ها اعلام می‌کنند که اولاً ارگ مذکور بعد از دفن این شهید گمنام به ثبت رسیده و ثانیاً مقبره شهید قانوناً در در محدوده قلعه قدیمی قرار ندارد اما نامه‌نگاری‌ها و مخالفت‌های این عده حتی تاکنون نیز پایان نیافته است.

 

*مسئولان چه گفتند؟!

اعتراض مخالفان به شهید گمنام در انار در حالی ادامه دارد که صحبت‌های مسئولان ذیربط نیز در این زمینه قابل تأمل است.

معاون سازمان میراث فرهنگی استان کرمان در سال گذشته مصاحبه‌ای با یک خبرگزاری انجام می‌دهد و از این می‌گوید که مقبره و مزار شهید گمنام انار به هیچ وجه در محدوده ارگ انار نیست.

جالب آنکه حتی مسعود علویان صدر، معاون سازمان میراث فرهنگی کل کشور نیز در سال گذشته طی مصاحبه‌ای رسماً اعلام می‌کند که حرم شهید گمنام انار نه تنها در محدوده قلعه قرار ندارد بلکه هیچ مشکلی برای نما و منظر قلعه نیز ایجاد نمی‌کند.

مسئولان استانی از جمله امام جمعه انار، مدیر کل اداره حفظ آثار و حتی قائم مقام سازمان میراث فرهنگی استان کرمان نیز در همان مقطع در گفتگوهایی رسمی از این خبر دادند که این اقدام تماماً قانونیست و حتی محمدحسین تجلی، قائم مقام سازمان میراث فرهنگی استان کرمان در صحبت‌های خود ضمن صحّه گذاشتن بر روال قانونی دفن شهید گمنام در شهر انار و در نزدیکی قلعه قدیمی این شهر، تأکید کرده بود که حرم شهید با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی در حال ساخت است و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

در این میان اما گویا کسی به صراحت امام جمعه انار حاضر نشده بود مخالفان دفن شهید گمنام را خطاب قرار دهد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با انتقاد شدید از مخالفان احداث یادمان شهید گمنام از این گفته بود که عده‌ای برای ایجاد رقاص‌خانه هیچ مشکلی ندارند اما با دفن شهدا مخالفت می‌کنند.

 

*مسئولانی که در مقابل مخالفت‌ها وا دادند

با تمام این اوصاف اما گویا مخالفت‌ها با ایجاد مقبره شهید گمنام در انار کار خودش را کرد و برخی از مسئولان استان کرمان از پروپاگاندای سایت‌هایی که مدعی شده بودند "قرار است تیر خلاص به ارگ انار زده شود"! تأثیر پذیرفتند و به این نتیجه رسیدند که شاید واقعاً ساخت حرم شهید گمنام در کنار ارگ انار به صلاح نباشد و لذا باید جلوی آنرا گرفت؟!

تصوّری که البته اخیراً به واقعیت تبدیل شد و سازمان میراث فرهنگی با اعزام چند نفر به محل ساخت حرم شهید، مانع ساخت آن شد.

 

*چه اتفاقی رخ می‌دهد؟!

حرم شهید گمنام انار قانوناً باید احداث شود و بنا به گفته مسئولان امر و با کمک‌های مردم نیز این کار قطعاً انجام خواهد شد.

مخالفان احترام به شهدا و مسئولانی هم که در این زمینه ضعف دارند و به سرعت تحت تأثیر جو سازی قرار می‌گیرند حتماً بدون یاد و نام خواهند ماند و غیر از شرمندگی در مقابل آیندگان و کسانی که می‌دانند ایران اسلامی فقط به قیمت خون شهدا حفظ شده و اسلامیت و ایرانیتش باقیست؛ چیزی دشت نخواهند کرد.

نکته اما آنکه همه بدانیم برای مظلومیت شهدا شاید هیچ پایانی نیست و مادام که حفاظت و حراست از ارزش‌های ملی و دینی کشور را وابگذاریم، حتماً شاهد رخدادهایی دردآور خواهیم بود که سبب‌سازی برای تباه کردن سبک زندگی در ساحت انقلاب اسلامی تنها هدف آنهاست.






      
   1   2   3   4   5   >>   >