آمار آذر 91 - دلبسته یاران خراسانی خویشم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
وصیتنامه شهدا
وصیت شهدا
لینک دوستان

ویرایش
پیوندهای روزانه
آمار و اطلاعات

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 31
کل بازدید : 833240
تعداد کل یاد داشت ها : 532
آخرین بازدید : 103/2/5    ساعت : 3:3 ص
تاریخ روز

دربیانیه دوم سازمان اجرایی انصارحزب الله مطرح شد
آغاز تحصن امت حزب الله در مقابل وزارت ارشاد از روز شنبه
با اقتدا به امام شهیدمان حسین علیه السلام برای ادای دین به اسلام و انقلاب و خون شهدا در روز و ساعت تعیین شده در محل یاد شده حضور یابند.
به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله،در پی اکران فیلم مبتذل جیرانی سازمان اجرایی انصارحزب الله بیانیه دوم خود به شرح ذیل صادر کرد:

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ
اى کسانى که ایمان آورده‏اید، اگر خدا را یارى کنید یاریتان مى‏کند و گامهایتان را استوار مى‏دارد. (سوره محمد ، آیه 7 ) 

پیرو بیانیه صادر شده از سوی سازمان اجرایی انصار حزب الله ایران مبنی بر تعیین ضرب الاجل برای سازمان سینمایی وزارت ارشاد به منظور منع نمایش فیلم کثیف "من مادر هستم" تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 7 آذر1391 و با توجه به اینکه مهلت تعیین شده منقضی و سازمان سینمایی وزارت ارشاد نسبت به مطالبه به حق مردم متدین تمکین ننموده است ، روابط عمومی انصار حزب الله براساس وعده قبلی اعلام می دارد ، اجرای ترتیبات بند "م" وصیت نامه امام خمینی را با توسل به اصل 27 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در دستور کار قرار می دهد و بدینوسیله به اطلاع امت حزب الله می رساند: 

در اعتراض به سیر عملکرد سازمان سینمایی وزارت ارشاد و اراده این سازمان مبنی بر نشر عامدانه منکرات و با تمرکز بر مطالبه توقف نمایش فیلم سراسر ابتذال "من مادر هستم"، تحصن متیدینین از ساعت 11 صبح روز شنبه مورخ 11 آذر 1391، 16 محرم الحرام 1434 در مقابل درب اصلی وزارت ارشاد ، واقع در میدان بهارستان ، خیابان کمال الملک آغاز خواهد شد. لذا بدینوسیله از عموم مردم شهید پرور دعوت می شود با اقتدا به امام شهیدمان حسین علیه السلام برای ادای دین به اسلام و انقلاب و خون شهدا در روز و ساعت تعیین شده در محل یاد شده حضور یابند. بدیهی است اجرای ترتیبات بند"م"وصیت نامه امام راحل متوقف به تحصن نخواهد بود و اجرای آن از طرق لازم و قانونی تا حصول نتیجه نهایی تداوم خواهد یافت. 

وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ
سازمان اجرایی انصارحزب الله ایران
چهارشنبه 8 آذر 1391، 13محرم الحرام 1434





      

چند نکته درباره فیلم "من مادر هستم"
ای جماعت نه اگر بیش، کمی عار کنید
در این فیلم خدا و دین مرده است و هیچ رنگی از معنویت را نمی بینیم. تنها روحانی این فیلم که نماد دین است در آستانه اعدام "آوا" وارد صحنه می شود و با ژستی شبیه کشیش های سینمایی او را دعوت به توبه می کند....
پایگاه خبری انصارحزب الله:نقد پیش رو، از سوی یکی از خوانندگان ارسال شده است که تقدیم می شود،پیشاپیش از بعضی عبارت های به کار رفته در این نقد که صرفا در تناسب با این فیلم است، از خوانندگان عذرخواهی می کنیم.

 داستان فیلم از یک سیاه نمائی اولیه و کلیشه ای شروع می شود با این مضمون که نیروی انتظامی با موسیقی زیر زمینی برخورد می کند و شخصیت های اصلی داستان در این باره معتقدند مملکت پر از خط قرمز شده است و در نتیجه نیروی انتظامی و اصالت قانون درباره این تخلف طبق معمول فیلم هایی از این دست مورد استهزا قرار می گیرد. 

ادامه داستان روایت زندگی خانواده هایی غرب زده است که ظاهرا از شعایر دینی خبری ندارند. نیمچه اجتماعات متزلزلی که کارگردان سعی دارد آن را به جای خانواده اصیل و دین دار ایرانی جا بزند. افرادی تنها،‌ خائن و خیانت دیده، بدون پشتوانه اخلاق اسلامی که با شوخی های سخیف، سعی در نشان دادن رابطه تصنعی بین والدین و فرزند، زن و شوهر و... دارد.
 
فیلم در فضایی تعلیقی به شناساندن کاراکترهای اصلی می پردازد، با عنوان تبلیغ شده به دنبال مادری حقیقی در صحنه های مختلف،‌ ولی از یک طلاق و دعوای زن و شوهری پرده برداری می کند تا خانواده های در آستانه فروپاشی را نشان دهد که زنان شوهردار آن دل بسته فرد دیگری هستند. 

فاجعه آنجا شکل واقعی به خود می گیرد که زن های این فیلم قریب به اتفاق گرفتار رابطه نامشروع با اطرافیانشان هستند، یا قبلا این کار را کرده اند و فرزند نامشروع خود را پنهانی دفن کرده اند! 

شخصیت های زن و مرد صراحتا به رابطه نامشروع خود با یکدیگر اعتراف می کنند.مخلص کلام مادرانی که جیرانی کارگردان این فیلم می خواهد بعنوان نماد مادران ایرانی نشان دهد، همگی به فحشا تن داده و دچارند و به عنوان بخش پذیرفته شده ای از زندگی روزمره، از آن در قالب های توجیهی دفاع می کنند. 

این نوع رابطه در فیلم، قصه زندگی روزمره زنان این فیلم است که در چارچوب روابط بی ضابطه محرم و نامحرم در محافل خانوادگی رخ می دهد. چنانچه به نظر می رسد این یک مسئله همه گیر بوده و جامعه با آن دست به گریبان است. 

در این فیلم خدا و دین مرده است و هیچ رنگی از معنویت را نمی بینیم. تنها روحانی این فیلم که نماد دین است در آستانه اعدام "آوا" وارد صحنه می شود و با ژستی شبیه کشیش های سینمایی او را دعوت به توبه می کند،‌ و بعد از نفهمیدن زبان او توسط "آوا" ، تنها خواسته این زن را برای دیدار با خانواده و نامزدش فراهم می کند."آوا" دختر در شرف ازدواجی است که به تنهایی خانه دوست خانوادگیشان رفته، دوستی که از شدت صمیمیت او را عمو صدا می زند. اما این شخص در خلوت ایجاد شده با این دختر رابطه برقرار می کند و حاصل آن فرزندی است که سقط می شود و دختر در نهایت برای انتقام مرد را می کشد.
 
فیلم مشروب خواری را دلیل اصلی این کار مرد معرفی می کند البته نه اصل خوردن آن، بلکه خوردن بی اندازه مشروب! با تاکید از طریق جمله هایی نظیر افراط و زیاده روی مشروب خواری! 

شخصیت های اصلی این داستان نه تنها اراده ای بر جلوگیری از زنا ندارند،‌ بلکه زمینه های اختلاط مفرط و زمینه های فراهم سازی فحشا و گناه (می گساری، خلوت های بدون توجیه و ...) را نیز فراهم می کنند.
 
در پایان فیلم پدر خانواده (آوا) در حضور قاضی - که یا ترس از دیده شدن دارد و یا عامدانه با صدایی خاص، می خواهد بنماید قاضی در این مملکت هیچکاره است و مشکل اصلی جریان حقوق اسلامی است- لب به اعتراف می گشاید و دنیا را دار مکافات عمل خویش می بیند و چنین با فریاد اعتراف می کند که: او در جوانی با زن شخصیت دوم داستان (همسر مرد زنا کار که به دست دختر به قتل رسیده است) رابطه نامشروع داشته و از این رابطه صاحب یک فرزند شده که زن آن را سقط کرده و پس از آن دیگر از نعمت فرزند محروم شده است و در نتیجه آنچه امروز بر سر دخترش آمده مکافات عمل اوست.
 
اما زیر سوال بردن حکم قرآنی قصاص از دیگر مواردی است که سازندگان فیلم در نتیجه خیانت چند خانواده به آن پرداخته اند. دراین فیلم زن مرد زنا کار برای انتقام از پدر دختر زنا کار که در گذشته با او زنا کرده و او را از نعمت داشتن فرزند محروم ساخته است. آوا که در زندان فرزند نامشروعش را حامله است و قرار است تا راضی شود این بچه را به سیمین (همسر مقتول زانی) که طعم مادری را درک نکرده بدهد اما بچه در زندان سقط می شود و همسر زانی که از این ماجرا خشمگین می شود و گمان می کند این سقط عمدی بوده است از خون همسرش گذشت نمی کند و در نتیجه این دختر در پایان فیلم اعدام می شود و نتیجه ای که برای ذهن مخاطب باقی می ماند ظالمانه بودن حکم قصاص در مورد دختری است که اینک به ناحق اعدام شده است. 

آنقدر پی رنگ اصلی داستان که در قبح زدائی از فواحش و  زنا پررنگ است،که مجالی برای اعتراض به مذمومات دیگر باقی نمی ماند مواردی از جمله، روابط کلامی زننده ، ارتباط محرم و نامحرم ،بی حجابی و بدحجابی،نمایش پررنگ شراب خواری و....


گفتنی است حدود یک ماه پیش برای جلوگیری از اکران این فیلم شنیع در شعبه 4 بازپرسی کارکنان دولت شکایتی از سوی امت حزب الله طرح شده و در جریان است، اما علی رغم پیگیری ها و مخالفت تمامی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از جمله حجت الاسلام رسایی که عضو شورای اکران هم هست، نمایش این فیلم از روز چهارشنبه 8 آذرماه آغاز شده است





      

حجت‌الاسلام رسایی:فیلم جیرانی مجوز اکران ندارد
فیلم جیرانی از نظر شرعی مورد تائید نیست

نماینده تهران و عضو شورای نمایش وزارت ارشاد اعلام کرد: «من مادر هستم» مجوز اکران ندارد و صدور مجوز نمایش آن منوط به اصلاح برخی قسمت‌های فیلم است.

به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله،حجت‌الاسلام حمید رسایی در خصوص اعتراضات عمومی به فیلم «من مادر هستم» به فارس گفت: فیلم آقای جیرانی ابتدا در شورای اکران وزارت ارشاد، به دلیل محتوا و نتیجه‌گیری آن به اتفاق آراء رد شده بود و اعتراضاتی که در حال حاضر به آن وجود دارد، به حق و به جاست.

وی افزود: پس از بررسی فیلم در جلسات شورای نمایش قرار شد فیلم به کارگردان و تهیه کننده بازگردانده شود تا برخی صحنه‌ها و دیالوگ‌ها حذف شود که با اصلاح آنها نتیجه‌گیری فیلم از یک رویکرد نامناسب که در نتیجه خیانت چند خانواده، حکم قرآنی قصاص را زیر سؤال می برد، به یک روند معقول و منطقی و آموزنده تغییر یابد.

حجت‌الاسلام رسایی ادامه داد: در حال حاضر اصلاحاتی در فیلم صورت گرفته اما این اصلاحات به هیچ وجه آن چیزی نیست که نتایج غیر شرعی در فیلم را تغییر دهد و بنده به عنوان عضو روحانی شورای اکران که باید در خصوص این موارد اظهار نظر کند، تاکنون چند بار این موضوع را به مسئولان معاونت سینمایی اعلام کرده‌ام.

عضو روحانی شورای مجوز نمایش وزارت ارشاد با بیان اینکه فیلم «من مادر هستم» با وضعیت فعلی از نظر شرعی مورد تأیید نیست، اظهار داشت: چنانچه اصلاحات مورد نظر شورای نمایش اعمال شود، فیلم می تواند آموزنده باشد.

حجت‌الاسلام رسایی از تغییر نام فیلم «من مادر هستم» به عنوان یکی از اصلاحات فیلم یاد کرد و متذکر شد: هیچ‌یک از مادران موجود در فیلم آقای جیرانی نشانه‌ها و شایستگی یک مادر از منظر فرهنگ دینی و ملی ما را ندارند.

وی تأکید کرد: این فیلم در حال حاضر صلاحیت اکران ندارد و غیر قابل نمایش است و معلوم نیست چرا با آنکه اساساً مراحل اعطای مجوز آن کاملا طی نشده و معاونت سینمایی هم برای آن تصمیم‌گیری نکرده، برخی از اکران آن سخن می گویند.

وی با اشاره به اعتراضات گسترده متدینین به اکران فیلم جدید جیرانی گفت: بعید می دانم با توجه به مسائلی که ذکر کردم، در معاونت سینمایی اشتهایی برای دفاع از این فیلم باشد اما اگر قرار باشد نسخه فعلی فیلم برای اکران ارائه شود، قطعا بنده به عنوان عضو روحانی شورای نمایش و هم به عنوان نماینده مجلس به آن اعتراض و موضوع را پیگیری خواهم کرد.






      

فوت همسر یک نماینده مجلس، بهانه خرید خودروی لوکس خارجی!

همین اظهارات کافی بود تا برخی نمایندگان، خودروهای لوکوس خارجی زیر پای خود را اینگونه توجیه کنند و در سالی که به حمایت از تولید ملی نام گذاری شده است، نه تنها به سمت و سوی تولیدات ملی نروند بلکه به فکر دست و پا کردن خودروهای لوکس خارجی برای خود باشند.

هنوز جنجال بر سر بودجه کلان مجلس در سال جاری نخوابیده است که تصادف الله وردی دهقان، نماینده ورزقان که به کشته شدن همسر و دو فرزند این نماینده محترم منجر شد؛ بهانه ای شد تا برخی از نمایندگان از خودروهای خود گلایه کنند و درخواست خودروی با کیفیت بالاتر نمایند.


به گزارش سرویس اقتصادی بی باک، بعد از واژگونی خودروی نماینده ورزقان و کشته شدن 3 نفر از اعضای خانواده ایشان،محمد بیاتیان نماینده بیجار  در گفتگو با یک رسانه داخلی از وضعیت خودروهای نمایندگان اعلام نارضایتی کرده بود و ادعا کرد که که این اتومبیل‌هایی که توسط مجلس در اختیار نمایندگان قرار داده شده‌اند جز تصادف و دردسر عایدی برای نماینده‌ها نداشته است!

همین اظهارات کافی بود تا برخی نمایندگان، خودروهای لوکوس خارجی زیر پای خود را اینگونه توجیه کنند و در سالی که به حمایت از تولید ملی نام گذاری شده است، نه تنها به سمت و سوی تولیدات ملی نروند بلکه به فکر دست و پا کردن خودروهای لوکس خارجی برای خود باشند.

ادامه مطلب...




      

هاشمی از بازداشت‌ مهدی و فائزه چه‌‌اهدافی را دنبال‌ می‌کند؟

این اتفاق به خودی خود آن‌قدر عجیب هست که ناخودآگاه این سؤال به ذهن‌ها خطور کند که آیا آقای هاشمی و حامیان وی، اهداف خاصی را از این موضوع دنبال می کنند؟ آیا می توان گفت که ایشان صرفا به دلیل تمکین از حکم قانون، تن به چنین عملی داده‌اند؟ اگر چنین است چرا در طول این سه سال، موضعی کاملا متضاد با شرایط امروزین خود داشته‌اند؟ چرا همان سه سال پیش تن به اجرای قانون نداده‌اند؟ برای یافتن جواب پرسش‌های خود به سراغ یک منبع آگاه رفتیم...

بولتن نیوز: چند وقتی است که از بازداشت مهدی و فائزه هاشمی می‌گذرد، موضوعی که حال، نیازمند آن است به‌صورت دقیق‌تری بر روی آن متمرکز شویم.

به گزارش بولتن، بعد از حوادث انتخابات سال 88، در کنار نام متهمینی که شنیده می‌شد، نام دو آقازاده نیز زیاد بر زبان‌ها می‌آمد: مهدی هاشمی و فائزه هاشمی.

مهدی هاشمی اما بلافاصله بعد از انتخابات به خارج از کشور و به انگلیس رفت. در طول این چند سال، هر گاه از آقای هاشمی در مورد اتهامات مهدی سؤال می شد، با دروغ و شایعه دانستن آنها عنوان می کرد که در حال حاضر، مهدی برای ادامه‌ی تحصیل و همین‌طور سرکشی از واحدهای دانشگاه آزاد در انگلیس به این کشور رفته است. موضوعی که البته بعدتر مشخص شد جفت آنها صحت و واقعیت نداشته است.

از سویی دیگر، فائزه هاشمی نیز بارها در جریان آشوب‌های سال 88، با شرکت در جمع آشوب‌طلبان به ایراد سخنرانی و تهییج آنان پرداخت. در این مورد نیز موضع آقای هاشمی کاملا بدیع و جالب بود. ایشان مجددا با دروغ دانستن این موضوع بیان کردند که فائزه برای خرید ساندویج رفته بود!

 

ادامه مطلب...




      
   1   2      >