به گزارش گروه فضای مجازی بولتن نیوز، نویسنده وبلاگ روایت خون در آخرین مطلب وبلاگش نوشت:

عکسهارا که می بینم تاسف میخورم از اینکه عده ایی کاخ نشینندو عده ایی کوخ نشین!!

 

عکسهایی که بوی ستم و ظلم و بوی مظلوم و ستمدیده می دهد.آقایان از نفت و گاز ومنابع خرمشهر استفاده می کنند و برای خود کاخ می سازنند ولی مردم خرمشهر نباید از نفت و منابعشان بهره ایی ببرند.این عکسها مایه ی تاسف برای ماست که خرمشهر را فقط با پوستر ها و فیلمها و نواهایش می پسندیم و دوست داریم وبرای آبادانیش بی خیال!!! اگر قرار باشد برای سوم خرداد مراسم بگیریم و افتخار کنیم که روز آزادسازی خرمشهر است،چرا برای خرم شدنش کاری نمی کنیم!!؟ مگر کم ثروت و منابع در این شهر نهفته است که مردمش باید همانند مردم سومالی زندگی کنند. بعد ازسی سال از آزادسازی آن هنوز باید شاهد آثار جنگ باشیم.اگر نمی خواهید آبادش کنید پس آن را تبدیل به موزه کنید و خالی از سکنه اش کنید.!!

مردم خرمشهر چه گناهی کرده اند که صدام ملعون بیشعور خرمشهرمان را نه خرمشهرشان را تبدیل به خونین شهر کردو تبدیل به تلی از خاکستر و خرابی نمود.آیا وقت ان نشده است که مقداری هم به آن برسیم.خرمشهر را فقط برای شهدایش میخواهیم و یا برای خودش!!؟ چقدر قرار است به تهران برسیم و بزرگش کنیم !!!؟

این همه رفاه در تهران فراهم کرده ایم اما دریغ از کمی فرهنگ و شعور!! مردم خرمشهر اغتشاش کردند در زمان فتنه یا تهران!!؟ مردم خرمشهر در برابر دشمنان در زمان جنگ ایستادگی کردند یا تهرانی ها(منظورم مردم نه رزمندگان اشتباه نکنید) سی سال میگذرد تهران شده است کاخ نشین و خرمشهری که روزی خرم و آباد بود و تهران در برابرش پشیزی هم نبود شده است کوخ نشین!! همه ی هم و غممان شده است تهران!!

اگر مردم خرمشهر در برابر دشمن پایداری نمی کردند حال تهرانی هم وجود داشت!!!!؟

اما امروزه تهران فرقش با خرمشهر در این است که آب و هوایش خوب،امکاناتش زیاد و عالی، متمدن، با فرهنگ و…………!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! پس خیلی فرق می کند.

 

 

زمانی افتخارمان این بود که می گفتیم به خرمشهر خوش آمدید جمعیت 36 میلیون نفر

حال باید بگوییم به تهران خوش آمدید جمعیت 80 میلیون واندی….

عکسها خود بهتر روایت می کنند تا حرفهای من!! ببنید و گریه کنید تا لذت ببرید

اول عکسهای تهران چرا که،تهران قلب تپنده ی ایران است!!

http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurevayatkhoon9e7d/tehran03.jpg

 

 

http://www.islamupload.ir/user_uploads/iurevayatkhoon9e7d/modareshighway.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خ.ن:

نمی دونم شما می تونید مثل مردم خرمشهر زندگی کنیدآنهم در این فصل که هم گرد و خاک است و هم تابستان!! همه ی عکسها متعلق به تهران و خرمشهر است.فکر نکنید عکسهای لندن با عکسهای سومالی را براتون گذاشتم. نمی دونم آقای احمدی نژاد در سفرهای استانی خود چه تدابیری برای این وضعیت اندیشیده و یا خواهند اندیشید!!

اما با این حساب آزادسازی خرمشهر را تبریک عرض می نمایم و به ارواح طیبه شهدایی که خونشان را دادند و جانشان را فدای این کشور کردند تا ما در آسایش و رفاه باشیم افتخار می کنم و برایشان درود می فرستم.فقط دعا کنید هرچه زودتر کشورمان از لوث وجود خائنین پاک بشود و کمتر ظلم ببینیم

ارواح طیبه ی شهدا و امام شهدا صلوات

یاعلی