گلوی علی خلیلی را با چاقو بریدند صدای طلبه سیرجانی را با زندان بریدند/ ما همه طلبه سیرجانی هستیم

تجمع پر شور جوانان انقلابی اصفهان در دفاع از آمرین به معروف ، شهید علی خلیلی و طلبه سیرجانی

گفتنی است این تجمع به همت جوانان پرشور و انقلابی اصفهان با هدف حمایت از آمرین به معروف طلبه شهید علی خلیلی که برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر جان خود را فدا کرد و حجت الاسلام علیرضا جهانشاهی طلبه عدالتخواه سیرجانی که اخیرا به همراه 27 نفر طلبه و دانشجو عدالتخواه توسط عده ای از مسئولان قم به صورت بسیار نامناسب دستگیر شده اند ، برگزار شد.

تجمع پر شور در دفاع از آمرین به معروف برگزار گردید

 

حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمسیون فرهنگی مجلس در تجمع مردمی دیروز دفاع از آمرین به معروف و ناهیان از منکر که به همت نیروهای خود جوش انقلابی در میدان انقلاب اصفهان برگزار شد اظهار کرد : اگر مسئولین برای حل مسائل فرهنگی وارد عمل نشوند، جوانان مومن و انقلابی خود وارد عمل میشوند.

 

وی در ادامه گفت : مدیران و مسئولین، داخل ادارات امر به معروف و نهی از منکر را احیا نمائید داخل اداراتتان جلوی این بی بندباری را بگیرید و در ادارات و سطح جامعه اجازه ندهید به خون شهدا بخندند و به فعالان فرهنگی و جانبازان نگاه چپ نمایند .  

 

وی گفت : ما از امام زمان عذرخواهی میکنیم اگر در وظیفه مان کوتاهی نمودیم ، ما کوتاهی نمودیم که شهید خلیلی به شهادت رسید.

 

 

مردم تشنگی و گرسنگی را تحمل میکنند و پای همه چیز ایستاده اند ، اما توهین به اسلام و  واجبات اسلام و آمرین را تحمل نمیکنند.

 

چه اشکالی داشت که صدا و سیمای اصفهان برای بزرگداشت این شهید تیزری می ساخت و مردم اصفهان جمع شوند!

آنهائی که مانع شدند خجالت بکشند !

اگر روزی و روزگاری قرار شد سخن بگیم در این سینه ها ما حرفهائی هست با شناخت نسبت به تک تک افراد و مسئولین خواهیم گفت ما کفنمان روی سرمان است و سرمان کف دستمان است.

 

من نمیخواهم در مورد فتنه بزرگتری که آقا در 29 خرداد 88 بعد از فتنه فرمودند حرفی بزنم و به موقعش خواهیم گفت که چه علامتهائی فتنه بزرگتر دارد و در راه است. اما در اینجا عرض میکنم در این مملکت عده ای تلاش میکنند مجلس شما را بگیرند در این مملکت عده ای تلاش میکنند خبرگان شما را بگیرند و تلاش میکنند و حرف اصلی آنها هم با رهبری است و به همین اندازه بس میکنم.

 

گفتنی است این تجمع به همت جوانان پرشور و انقلابی اصفهان و به دنبال شهادت علی خلیلی طلبه جوانی که برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر جان خود را فدا کرد و حمایت از آمرین به معروف طلبه شهید علی خلیلی و حجت الاسلام علیرضا جهانشاهی طلبه عدالتخواه سیرجانی که اخیرا به همراه 27 نفر طلبه و دانشجو عدالتخواه توسط عده ای از مسئولان قم به صورت بسیار نامناسب دستگیر شده اند ، برگزار شد.