آمار تکان دهنده یک نماینده از تخلف مالی بابک زنجانی

سر وصدای زیادی بود ولی غلطی نشد!!!!

مثل سه هزار و شهرام و بقیه هارتش میکنن (اعدام) و پورتش میکنن (ویلا)

بیت المال و سرمایه مردم نیست حق الزحمه آقایانی است که زندانی شدند و سختی دیدند تا انقلاب شد حالا ارث باباست حق دارند به هرکی هرچقدر بخواهند میدهند به یکی سبد کالای خانوار میدهند 800 گرم پنیر و به یکی هم میلیاردها تومان تکه کاغذ که چرک کف دست نباید به چرک کف دست دلبستگی نداشته باشید!!! بروید پنیرتان را بخورید تمام بشود بماند کپک میزند و تهیه 800 گرم دیگر از ارث بابای آقایان سخت است کف گیر را به ته دیگ خواهید زد شما مردم 800گرم پنیر!!!!!

این سربازان واقعی کجا هستند که فقط دزدی چند ده میلیاردی رو تشخیص میدهند یک خورده درصد حساسیت شان را بالا ببرید تا هم خودشان کاری نکنن! وهم جلوی بقیه را همان چند ده هزار تومان بگیرند و به میلیارد نرسد

 

به گزارش افکارنیوز، امیر عباس سلطانی نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: بابک زنجانی یک متخلف اقتصادی است که توانسته با استفاده از رانت های دولتی 13 هزار میلیارد تومان از درآمدهای حاصله از فروش نفت را به غارت برده و از این مبلغ کلان در کشورهای خارجی و خاور میانه سرمایه گذاری نماید که این واقعا جای بسی تاسف دارد.

سلطانی در ادامه تاکید کرد: این رقم دزدی از بیت المال و سرمایه مردم 4 برابر بیشتر از اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی است ولی در رابطه با اختلاس 3 هزار میلیار د تومانی همه حساس بوده ودر مطبوعات و رسانه ها سر و صدای زیادی به پا کرد ولی در رابطه با پرونده بابک زنجانی آن حساسیت لازم و برخورد مناسب صورت نپذیرفت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود انتظار ما از دستگا ه های ذیربط و به ویژه وزرات اطلاعات که به حق سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) هستند این است که در برخورد با مفسدان سیاسی و اقتصادی هیچگونه مماشاتی ننموده و محکم قاطع با این افراد برخورد شود.

وی در پایان تصریح کرد : مجلس شورای اسلامی با دقت و حساسیت لازم پرونده فساد مالی و اقتصادی بابک زنجانی را دنبال می نماید و تا احقاق حق ملت بزرگ ایران و بیت المال ذره ای عدول نخواهد کرد.